|
![]() |
|
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
|
Post Reply
|
Page <1 1314151617 26> |
| Author | |
alexgizh
Moderator Group
Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply
#281 Posted: 27-Aug-2011 at 17:11 |
|
Мислам дека мораме да се бориме против ова решение.
Во контекст на сево ова, сосем случајно налетав на сликичкава на он.нет.мк денес, ама посоодветно нешто не сум видел последно време: ![]() |
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
FCB
Newbie
Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
Quote Reply
#282 Posted: 27-Aug-2011 at 18:17 |
|
Iako podrzuvam mnogu proekti sto gi pravi vladata, za ovoj proekt ke kazam deka e katastofalen. Od najubavata raskrsnica vo gradot ke napravat impovozacija narecena kruzen tek koj ne samo sto nema da go podobri soobrakajniot metez vo gradot tuku ke go napravi uste polos. Zamislete sto ke se sluci koga taa ulicka ke se napolni so koli od Krse Petkov do kruzniot tel i nema da moze da se vleze. Ke se blokira celiot kruzen tek i nema da moze ni da se projde nakaj mavrovka.
Spored mene mnogu popametno e da se izgradi dupli most kaj salata Jane Sandansi i da se povrze so bulevarot kaj MRT. Nema da treba da izleguvaat od veke zacrtani proekti i nema da treba da pravat vakvi improvizacii. |
|
![]() |
|
redsonja
Newbiе
Joined: 24-Nov-2009 Location: tuka nekade Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#283 Posted: 12-Oct-2011 at 13:24 |
|
Ај на здравје нека ни е подземната од Илинденска до Кузман, со профил од цели 14 метри вкупно!!!! Триесет милиони евра!
http://www.plusinfo.mk/vest/18707/Koce-kje-kopa-tunel-od-900-metri-vo-centarot-na-Skopje А опозицијава во Градот, има ли архитекти, урбанисти? Од се можно како реакција, наместо да дигнат невидена галама за страшниот упад во ГУП и иднината на Градот, тие изразуваат сомнежи кој ќе ги купел обврзниците од Градот .
Ова е за протест. Edited by redsonja - 12-Oct-2011 at 13:27 |
|
![]() |
|
stratus
Senior Member
Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
Quote Reply
#284 Posted: 12-Oct-2011 at 13:47 |
|
Како се мисли тоа профил 14м, ширина на улицата, или?
|
|
![]() |
|
Baze
Senior Member
Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply
#285 Posted: 12-Oct-2011 at 14:31 |
|
Здраво redsonja се разбира дека има архитекти од опозицијата но Господинот Грчев е премногу зафатен сега обидувајки се да се скрие од утката која ја направи со зградата Тифани која што ја вцрта на тоа место и технички кажано ја погреба оваа подземна траса и е главната причина за пропаѓање на планот бул.Партизанаски одред-КЈП. Така што за протест е тоа а не ова, сега мора да трпиме сакале неќеле да ја немаше зградата ќе беше полесно за изведба на оваа сообраќајница без дополнителни трошоци за копање поднеа.
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#286 Posted: 12-Oct-2011 at 14:42 |
А Телеком/Т-Мобиле/Мепсо не се згради? Како таму може да излезе подземна сообраќајница? Не ја спорам утката со Тифани но ме интересира од каде ти е информацијата дека не може да се гради на оригиналната траса. |
|
![]() |
|
redsonja
Newbiе
Joined: 24-Nov-2009 Location: tuka nekade Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#287 Posted: 12-Oct-2011 at 14:50 |
|
Така е Баже. НО, и со Тифани, пак е можно да се поврзат Партизанска и Кузман и тоа досега е повеќе пати кажувано и елаборирано. Имаше пред седум години една обемна студија за изградба на примарната сообраќајна мрежа во Скопје, уште во времето на Пенов, (автор Лазо Чакаревски) која практично беше на ниво на идејни проекти. Во таа студија подземната фаќа блага кривина и ја заобиколува Тифани. Таа блага кривина е милон пати подобра од овие вијуги и кривиништа што сега ги предлагаат.
И зошто никогаш не кажаа кои други варијанти ги понудиле Шпанците за подземната улица? |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#288 Posted: 12-Oct-2011 at 14:57 |
|
На оригиналната траса не може, зашто може под оригиналната, односно уште малку денивелирана од тоа што е првично планирано. Грчев изгубил морално право јавно да настапува за подземни сообраќајници, а друг не ни има желба и да може. За штрајк......џабе. А инаку да не се повторувам добро се познати моите ставови за оваа сообраќајница, во една прилика дури и разработував план како да се санира оваа глупост во иднина и како да се искористи корисниот дел од нејзе.
До владата, градот апел да ја изградат од Васил Аџиларски до Орце Николов и да биде влез во гаражи каква што е и планирана и каков што и е профилот. Нема никаква популарност повеќе да добијат само разочарувањето ќе биде поголемо. За дезбедносните ризици да не зборуваме. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#289 Posted: 12-Oct-2011 at 15:00 |
Edited by lslcrew - 12-Oct-2011 at 15:02 |
|
![]() |
|
redsonja
Newbiе
Joined: 24-Nov-2009 Location: tuka nekade Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#290 Posted: 12-Oct-2011 at 15:09 |
|
Не сум ја читала шпанската студија и не можам да тврдам. Јас колку што се сеќавам така излавуваа од Градот, демек добиле неколку варијанти на траси на подземната улица, па тие ја одбрале оваа како најповолна. Затоа прокоментирав дека се нетранспарентни ако имале варијанти, а ако навистина немаале, тогаш се, нели, лажговци.
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#291 Posted: 12-Oct-2011 at 15:33 |
|
И по којзнае кој пат ќе повторам. Да се реши проблемот со премостувањето на центарот е прво да се бутне онаа зграда на булевар Даме Груев и да се обезбеди проток по виртуелне булевар 4 со 4 ленти заедно со рекорд. Ќе го намалат тактот на семафорите.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#292 Posted: 12-Oct-2011 at 19:42 |
|
Јасно дека нашиве институции во кои практично без исклучок владее
севернокорејски менталитет, нема самите да ја направат достапна
студијата на Шпанците. Но дали не може тоа да биде побарано со помош на
законот за слободен пристап до информации од јавен карактер? Зарем вакви проекти од јавен интерес не потпаѓаат во таква категорија на информации?
Што се однесува до самата сообраќајница - УЖАС! Толку дилетантизам комбиниран со таква неверојатна тврдоглавост, просто да му се згади на човек. За сите оние вклучени во проектот, само копач у глаа, што би рекол Дејв. Ја замолувам власта, нека ги „заштеди“ парите за тунелов и со нив подобро нека направи уште некој споменик или некоја барокна наказа. Инфраструктура ни е насушно потребна, ама не било каква. Не вакви ад-хок крпеници кои се повеќе проблем, отколку што се решение. Ако не се способни проектот да го истуркаат како што треба, нека не се кочоперат со вакви глупости кои ќе направат далеку повеќе штета отколку корист. Настрана тоа што се оди во спротивност на ГУП-от, јасно е дека ќе си нацртаат свој ГУП, каков што ќе им прдне и оваа малоумна сообраќајница отпосле ќе ја вцртаат и таму. Опозицијата исто така „на ниво“ и покажува колкаво разбирање има за овие теми. На ваква катастрофа, тие се фатиле за обрзниците. А и тој дел гледам одлично го аргументирал цитираниот советник, да не беше наведено дека онаква мисла била кажана на седница на градскиот совет, ќе се кладев дека била кажана во некоја ќебапчилница. Edited by Cloverstack - 12-Oct-2011 at 19:43 |
|
![]() |
|
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#293 Posted: 12-Oct-2011 at 20:10 |
Градот како имател на студијата платена од парите на граѓаните е должен да обезбеди слободен пристап до истата и тоа на барање на било кое правно или физичко лице. Барателите не се должни да го образложуваат барањето. По поднесено барање, Градот е дожен информацијата да ја обезбеди во рок од 30 дена. Барателот информацијата може да ја добие на увид, како препис, фотокопија или електронски запис. |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#294 Posted: 12-Oct-2011 at 20:17 |
|
За нас кои сме лаици во таа сфера, може ли подетално - како точно изгледа такво барање и што доколку сепак не биде позитивно одговорено на барањето?
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#295 Posted: 12-Oct-2011 at 20:46 |
Потпис! Во целост ја делам твојата лутина, гнев и разочараност едноставно очигледно Македонија нема капацитет (од страна на одговорните институции, опозицијата и граѓанското општество кое треба да биде коректор и побудител на властта) за изведба на проект кој во нормалните (и не само развиените) земји веќе доста децении не се смета за опсежен мега-проект! Навистина крајно време е да се напушти мотото 'барем нешто се прави-подобро отколку ништо', затоа што овие проекти се исклучително контра-продуктивни, опасни и скапи, усложнувајќи ја драстично ситуацијата за понатамошна изведба на правиот проект зацртан во ГУП-от! |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#296 Posted: 13-Oct-2011 at 00:39 |
|
Јас да ви кажам на целата фрустрација околу оваа гљаважа не сум толку фрустриран. Барем поназад изложив како ова може да се санира отпосле, само проблем е што така се поставени работите.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#297 Posted: 13-Oct-2011 at 02:03 |
![]() Има мал проблем со можноста отпосле да се оправи ситуацијата - ќе кошта ѓавол и пол (а реално и никој нема да се зафати со таква работа, туку импровизацијата ќе си пуши корења и ќе стане трајна „солуција“):
А ова за Дивелоп и за подземната сервисна уличка што веќе три пати требаше да ја изградат, чекам да видиме колкав коруптивен скандал ќе испадне и во колкава мерка целата работа е поврзана токму со импровизацијава од сообраќајница што сакаат да ја прават властите. Edited by Cloverstack - 13-Oct-2011 at 02:07 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#298 Posted: 13-Oct-2011 at 12:18 |
|
Bese najeveno deka ulicata ke bidi so po edna lenta vo pravec,e sega ova 14 metri profil me buni malku,dali e mozno da e 2x2,ne deka toa ke ja opravda celata ulica,no kolku tolku ja ublazuva katasrtofata sto ja spremaat vlastite!?
|
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
tomi_z
Senior Member
Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
Quote Reply
#299 Posted: 13-Oct-2011 at 12:20 |
Не е можно. 14м за 2х2?? Нема шанси имо. |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#300 Posted: 13-Oct-2011 at 12:54 |
![]() Па има шанси, 4х3.5метри без средишна бариера и без тротоари. |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1314151617 26> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |