build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 01-Nov-2010 at 22:48

еве уште неколку фотки од истата локација.... ми се забрза нетот конечно....


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 01-Nov-2010 at 22:59
инаку која е функцијата на тоа разделувањето на две посебни велосипедски патеки со простор измеѓу под мостот?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 01-Nov-2010 at 23:06
навистина незнам... можеби е предвидено за нешто во иднина... мислам на нешто со повпечатлива функиција на пример пункт или слично...
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 02-Nov-2010 at 11:21
Pa da zastanat be lugjeto na vezbalnata kao gospoda, kao na avtopat, demek da ne kocat soobrakjaj..
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 12-Nov-2010 at 00:47
Кина донира 10.000 евра за велосипеди

Градот Скопје ќе прими парична донација од 10.000 евра од Амбасадата на НР Кина, која ќе биде наменета исклучиво за набавка на велосипеди за изнајмување од страна на граѓаните, во рамки на проектот „Изнајми велосипед“. За да се развие и унапреди овој корисен проект, Градот планира да набави нови велосипеди за изнајмување.

- Со зголемувањето на бројот на велосипеди ќе се овозможи и зголемување на бројот на пунктови каде што ќе може да се изнајмуваат. Со тоа велосипедот како алтернативно и евтино транспортно средство ќе им стане подостапно на сите граѓани - сметаат градските власти. Сега Градот располага со 70 велосипеди за изнајмување, распоредени на три пункта (плоштад Македонија, Трговски центар „Бисер“ и паркиралиште Треска).

Донацијата од Амбасадата на НР Кина е израз на долгогодишното пријателство и соработка со Скопје, кое е збратимено со кинескиот град Нанчанг.


http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=4BD1C2A46FE3C845B9D68BD37581A099
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 04-Dec-2010 at 01:18
СЕ ГРАДИ РОЛЕРСКАТА ПАТЕКА ОД ФАБРИКАТА „КОМУНА“ ДО МОСТОТ „БЛИЗНАК“

Екипи на Градот Скопје почнаа да ја градат ролерско-велосипедската патека од левата страна на реката Вардар, на потегот од фабриката „Комуна“ до мостот „Близнак“. Оваа делница претставува продолжување на ролерско-велосипедската патека од левата страна на Вардар, којашто води од центарот на градот до фабриката „Комуна“.

Деновиве се врши околчување и тампонирање на подлогата на патеката. Ќе следува асфалтирањето и бележењето на хоризонталната сигнализација.

Овој дел од патеката ќе биде долг 1.800 метри, а широк 4 метри. Во тек е подготовката на проектот за осветлување на патеката. На терен работат екипите на фабриката „Карпош“, а за нејзината изградба Градот Скопје ќе потроши околу 6 (шест) милиони денари.

Ако дозволат временските услови, изградбата на патеката од фабриката „Комуна“ до мостот „Близнак“ се очекува да заврши до крајот на декември.








http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=3855&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 20-Jan-2011 at 21:24
ЈП "ГРАДСКИ ПАРКИНГ" СО НОВИТЕТ

Прво остави депозит, па изнајми велосипед

На оние корисници што ќе го вратат велосипедот во исправна состојба, депозитот ќе им се врати, а на оние што ќе го оштетат, парите ќе им се задржат за поправката. Колкава ќе биде цената на депозитот, сe уште се договара во претпријатието, но се знае дека нема да биде симболична цена

Граѓаните што оваа сезона ќе сакаат да изнајмат велосипед од пунктовите на ЈП "Градски паркинг", ќе мора да оставаат депозит. Колку пари ќе треба да остават пред да почнат да возат, сe уште не е утврдено, но се знае дека нема да биде симболична цена.
Надлежните од ЈП "Градски паркинг" размислуваат за овој чекор, оти лани, за само неколку месеци, велосипедите им беа демолирани. Граѓаните ги враќаа искршени, изгребани, со искривени бандажи, со издишани гуми и со украдени делови. Поради тоа, минатата година претпријатието од овој проект беше во загуба. Вкупниот приход од рентањето на велосипедите беше 120.000 денари, а поправките ги чинеа 150.000. Затоа од ЈП "Градски паркинг" размислуваат да бараат од секој граѓани што ќе сака да изнајми велосипед, да остави депозит. На оние корисници што ќе го вратат велосипедот во исправна состојба, депозитот ќе им се врати, а на оние што ќе го оштетат, парите ќе им се задржат за поправката.
"Знаеме дека оваа мерка можеби ќе биде неприфатлива за граѓаните, но мораме да ја воведеме оти ќе треба секоја сезона да купуваме нови велосипеди. Лани секој ден најмалку 15 велосипеди беа враќани демолирани. Нема друг начин да ги казнуваме", вели Борче Јакимовски, директор на ЈП "Градски паркинг".
Според најавите од претпријатието, годинава проектот за рентање на велосипеди ќе стартува од први април. Во план е и да се зголеми цената, односно место 10 денари од час, како што беше досега, граѓаните да плаќаат 15 денари од час.
"Планираме да отвориме два нови пункта, и тоа кај пазарчето во Ѓорче Петров и кај Транспортен центар. Ќе се обнови и возниот парк, односно очекуваме дека ќе бидат набавени околу 120 велосипеди, половина со донација од Кина, а половина од буџетот на претпријатието.Покрај стандардните, ќе имаме и дупли, детски и ВИП велосипеди, чија цена ќе биде повисока.
(А.А.)
http://vest.com.mk/?ItemID=6322B1B9D5E69F44A4F0FB70B1F6A893
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 21-Jan-2011 at 00:54
Во врска со ова, во Виена го имаат проблемот многу едноставно решено. Ставаш кредитна картичка и си земаш точак. Е сеа бидејќи ти ја знаат веќе кредитната си имаат пристап до неа и си имаат прости и едноставни правила (отприлика): ако го вратиш точакот во рок од три саати не плаќаш ништо, ако го задржиш повеќе од три саати плаќаш незнам 5-10 евра, а ако не го вратиш точакот воопшто ти одбиваат едно добри 500-600 евра па сеа мисли му ја ти дали нема да го вратиш точакот и како ќе го вратиш( во која состојба). Значи не ми текнува дали беше баш вака за роковите и за цените ама во принцип тоа беше и мислам дека попросто не може да биде. Нема никакви ракувања со кеш тука никакви заебанции, се прати кога е земен велосипедот и истиот кога и во каква состојба е вратен, а тарифите може да си се направат да одговараат на наш стандард. А најдобро е што мајмуни секакви нема да кршат нешто што им припаѓа на сите, уствари може слободно да го скршат или што и да е да го украдат али ќе си го преплатат тоа и нема да им текне веќе никогаш, не да напраат беља туку ќе заборават да возат.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 21-Jan-2011 at 01:12
Добро не сфаќам, кога ќе оставиш податоци од лична карта може да им избегаш туку така? Тоа во еден обичен видео клуб работи така, а не па тука со градски органи.

Само ме интересира, со оглед на тоа што пунктовите не се (софтверски) поврзани, како ќе оди работата со депозитот? За да си го земеш назад, треба да се вратиш на истиот пункт од каде што си тргнал. Или ќе ти вратат пари на другиот крај од градот?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 21-Jan-2011 at 01:17
Originally posted by гитардемон

Само ме интересира, со оглед на тоа што пунктовите не се (софтверски) поврзани, како ќе оди работата со депозитот? За да си го земеш назад, треба да се вратиш на истиот пункт од каде што си тргнал. Или ќе ти вратат пари на другиот крај од градот?
На секој велосипедски пункт ќе има и по еден Western Union 

Шала на страна, очигледно ќе ти бидат вратени „други“ пари и во тоа нема ништо проблематично. И на истиот пункт да го вратиш велосипедот, пак ќе добиеш „други“ пари.



Edited by Cloverstack - 21-Jan-2011 at 01:18
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 21-Jan-2011 at 01:32
Абе не зафркавај се со „другите пари“, не сме второ одделение Макар што признавам и јас глупост прашав, а во моја одбрана - не ни мислев нешто такво да прашам, така излезе

Може грешно се изразив, јас повеќе мислев на тоа како ќе функционира сето тоа од безбедносен аспект. Ако ова продолжи да работи како што работеше досега (плус новите пунктови), тогаш ќе треба да чуваат салам пара на секој пункт во секој момент - ако депозитот е дебел како што се најавува, 300-400 изнајмени велосипеди, од секој по 500 или 1000 денари (тек ако се бара поголем депозит) - тоа се многу пари. Ако некои пунктови станат традиционална почетна точка, а други традиционална крајна точка, така едниот пункт само ќе исплаќа другиот ќе прима пари цело време. Така, ќе мора да им носат вреќи пари, кои не ми се баш сигурни во тип седнат на столче под чадорче, со 100.000 денари во него во секој момент. Ми изгледа како лесна мета за разбојници, имајќи предвид дека тие со обични вандали не можат да се справат, камоли со некој решен на подрастичен чекор.

Ениуеј, пак сум против депозитите. Лична карта, податоци, и готово. Ако има проблем, полиција.

Edited by гитардемон - 21-Jan-2011 at 01:41
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 21-Jan-2011 at 01:41
Имаш поента. Од друга страна пунктовиве барем досега ги врзуваа со јавни паркинзи каде што исто така се вртат слични суми, а не сум слушнал за разбојништва. Ме стави во мисла каков систем имаат од Градски Паркинг...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 21-Jan-2011 at 01:46
Originally posted by Cloverstack

Од друга страна пунктовиве барем досега ги врзуваа со јавни паркинзи каде што исто така се вртат слични суми, а не сум слушнал за разбојништва. Ме стави во мисла каков систем имаат од Градски Паркинг...


Е тоа дека си седат во кабина на ЈП Градски паркизи не го зедов во предвид во равенката. Па добро, штом е така веројатно џабе се насеќирав, ризикот е значително помал. Ама пак тоа што не биле досега ограбени пунктови на паркинзи не значи дека можеби со овој наш мал разговор не дадовме некому сјајна идеја за новитети.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 21-Jan-2011 at 07:53
Originally posted by StreetStruck

Во врска со ова, во Виена го имаат проблемот многу едноставно решено. Ставаш кредитна картичка и си земаш точак. Е сеа бидејќи ти ја знаат веќе кредитната си имаат пристап до неа и си имаат прости и едноставни правила (отприлика): ако го вратиш точакот во рок од три саати не плаќаш ништо, ако го задржиш повеќе од три саати плаќаш незнам 5-10 евра, а ако не го вратиш точакот воопшто ти одбиваат едно добри 500-600 евра па сеа мисли му ја ти дали нема да го вратиш точакот и како ќе го вратиш( во која состојба). Значи не ми текнува дали беше баш вака за роковите и за цените ама во принцип тоа беше и мислам дека попросто не може да биде. Нема никакви ракувања со кеш тука никакви заебанции, се прати кога е земен велосипедот и истиот кога и во каква состојба е вратен, а тарифите може да си се направат да одговараат на наш стандард. А најдобро е што мајмуни секакви нема да кршат нешто што им припаѓа на сите, уствари може слободно да го скршат или што и да е да го украдат али ќе си го преплатат тоа и нема да им текне веќе никогаш, не да напраат беља туку ќе заборават да возат.


Ali tie se ovci i ke gi strizat, toa so balkanec ne ti pominuva. Sekoj ima po minimum 3-4 karticki taa sto ke im ja dade ka ima po 5-10 evra na smetka i ke se slikaat posle. Sto mislis ti site ostavaat po 100,000 evra na smetka? I toa ne se kreditni karticki toa se shtedni kniski sto znaci kolku imas na smetka tolku ke si potrosis a isto taka se izdavaat preku Master Card ili Visa.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 21-Jan-2011 at 17:36
Да друже, јасно ни е што е дебитна, а што кредитна картичка. Ако веќе оди така работата нема да прифаќаат дебитни туку само кредитни и решен проблемот.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 07-Feb-2011 at 00:13
Очигледно, секоја добра работа треба да се упропасти.

Па добро бе генијалци, нели ви е јасно дека цената баш треба да е симболична? Особено бидејќи е период на привикнување и привлекување на потенцијални корисници. Дури и да е проектот нерентабилен (за што се сомневам, бидејќи 10 денари за час изнајмување и не е баш толку малку), од него има толку многу придобивки, што апсолутно треба да се субвенционира! Неговото субвенционирање би се свело на неколку илјади евра годишно, а субвенционирање на ЈСП на пример чини над милион евра и ни од далеку не е доволно, а да не зборам колку чинат трошоците за одржување на улици или редица други директни и индиректни трошоци кои можат битно да се намалат доколку успееме помасовно да го воведеме велосипедскиот превоз. Нели е јасно дека макар неколку илјади граѓани да почнат редовно да го користат проектов, било какви субвенции ќе се вратат многукратно?

И не само што сакаат да формираат некаква си „пазарна“ цена, туку во нејзе сакаат да ја вкалкулираат и својата неспособност да се справат со оние кои ги уништуваат велосипедите. Тоа е јасно од отпаѓањето на депозитот и на казните, очигледно не сакаат да си комплицираат, па наједноставно им е трошокот да го префрлат врз грбот на чесните корисници.
Со зголемувањето на цената, развојот на проектов ќе биде поткопан, но верувам дека сепак има доволно потенцијал за да го преживее тоа. Ама не знам дали ќе го преживее отсуството на визија и стратегија. Тој недостаток се гледа и во фактот што планираат годинава да отворат само уште два пункта. Други им го спремија проектов и им го подарија, заедно со велосипедите, а градските власти немаат капацитет барем да продолжат од таму понатака, иако ги има сите предуслови за тоа.


Педесет отсто поскапува изнајмувањето велосипед


 

Од ЈП „Градски паркинг“ велат дека сумата од 10 денари на час за изнајмување велосипед е симболична и непрофитабилна, иако спред нивните извештаи само два месеца од почнувањето на проектот „Изнајми велосипед“, буџетот на претпријатието пораснал за речиси 100 илјади денари

 
 
%20  
По сé изгледа дека годинава цената на час возење со изнајмен велосипед ќе се зголеми на педесет отсто, односно ќе чини 15 денари од час, наместо 10, колку што чинеше лани. Проектот „Рентабајк“ градот го промовира минатото лето. Изнајмувањето велосипед се покажа како доста успешен и профитабилен проект. По само два месеца од почетокот на проектот, буџетот на ЈП „Градски паркинг“ порасна за речиси 100 илјади денари, велат нивните извештаи. Останува нејасно зошто годинава се планира да се зголеми цената на еден од најеколошките градски проекти.

Директорот на ЈП „Градски паркинг“, Борче Јакимовски, вели дека сегашната цена од 10 денари е премала и симболична и дека со заработувачката не може да се одржува проектот.

- На први април годинава ќе почнеме со новата рунда изнајмување велосипед. Дадовме предлог цената за изнајмен велосипед да се зголеми од 10 на 15 денари од час, ама дали ќе биде така ќе зависи од одлуката на советот на градот. Десет денари е премногу мала сума за еден час. Со тие пари не може да се одржува проектот. Оваа цена беше премногу симболична - вели Јакимовски.

Во просек дневно лани се изнајмуваа околу 100 велосипеди, а според статистиката на претпријатието, најголем бил приходот од пунктот кај телекомот, додека најмалку велосипеди биле подигнати од пунктот пред ексфабриката „Треска“.

Неодамна се шушкаше дека, покрај зголемувањето на цената за изнајмување, ќе биде потребно да се депонира и одреден депозит пред да се земе велосипедот. Од „Градски паркинг“ велат дека навистина размислувале за оваа варијанта, ама ја отфрлиле.

- Едно време имавме на ум да се плаќа симболичен депозит, затоа што многу несовесни корисници ни ги враќаа велосипедите искршени, ама заклучивме дека со тоа ќе си предизвикаме друг проблем, па предлогот за депозитот го исклучивме како опција. Покрај постојните три пункта планираме годинава да направиме уште два - еден во општината Ѓорче Петров и еден кај Транспортниот центар. Во моментов располагаме со 70 велосипеди, а сакаме да набавиме уште 60 - додава Јакимовски.

Пред неколку месеци Амбасадата на Народна Република Кина му донира на градот 10.000 евра токму за купување велосипеди. Со зголемувањето на бројот на велосипедите автоматски ќе се зголеми и профитот од изнајмувањето. Парите се веќе добиени, меѓутоа од градот не добивме одговор за тоа колку велосипеди планираат да купат со тие пари.

- Градот подготвува документација за јавната набавка за велосипеди од кинеската донација. Откако ќе заврши овој тендер, градот ќе донесе одлука со која велосипедите ќе се пренесат на јавното претпријатие - велат од градот.

Оттаму додадоа дека годинава ќе се работи и на зголемување на бројот на велосипедски патеки, како и на нивно обележување со соодветна сигнализација. Проектот „Изнајми велосипед“ градот го реализира во соработка со неколку невладини организации, кои исто така инвестираа во него. По сé изгледа годинава тие ќе фигурираат само како соработници и ќе работат на промоција и нема да имаат никаква поврзаност со финансиите.

- Минатата година склучивме договор со градот за проектот „Рентабајк“. Нашиот проект, во кој вложивме 50.000 долари, му го отстапивме на градот, зашто двајца газди не можат да управуваат со иста работа. Соработката продолжува и понатаму, ама ние немаме никаква врска со финансиите, туку само со промоцијата. Како организација и натаму ќе се залагаме во градот да има што е можно повеќе велосипеди и велосипедски патеки. Дали цената за изнајмување на велосипедите и понатаму ќе остане иста зависи само од одлуката на советот на градот - вели Јулијана Даскалов од „Екосвест“.
 
   
Автор: Биљана Стојановска   Фотографија: Дарко Андоновски
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=241198297&id=14&prilog=0&setIzdanie=22198

Edited by Cloverstack - 07-Feb-2011 at 00:15
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 07-Feb-2011 at 01:12
Ај малце математика. Од 100 у денот, просек да зееме по два саати, што е реално време за солидна вожња, доаѓаме до 2000 денари од ден. 30 дена=1000 евра. Реално се користат 4-5 месеци, или во превод 4-5000 евра. Оваа сума е сосема доволна за одржување на поклонети велосипеди. Ама очигледно некој и од ова сака да се офајди. И нека не ми прават кампања за возење точаци, кога пола од градските тротоари се ужас. Или кејон каде што се продаваат стари книги. Нека асфалтира градоначалников или нека ги направи сите тротоари со бекатон коцки па ќе може народов да вози. Не е само да обележи со црвено. Ок има и стаза, ама не секој сака да вози само по стаза. Затоа не е ни чудно коgа чат-пат некој ќе се вози со точак и по обиколницана. Така се помали шансите да ти се искриви тркалото
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 08-Mar-2011 at 02:45
Надвладеал разумот во врска со цената   Cheers  Cheers  Cheers

За невоведувањето на депозит имам двојби, иако е јасно дека не е толку едноставно да се спроведе.


Велосипедите и натаму ќе се рентаат за 10 денари

Од „Градски паркинг“ не успеаја да издејствуваат поскапо рентање, што го правдаа со неликвидност на проектот

Деспина Трајковска



И годинава, втора сезона едноподруго, градските велосипеди ќе се рентаат по цена од 10 денари од час и без аванс. Иако од ЈП „Градски паркинг“ неодамна предложија изнајмувањето за еден час да изнесува 15 денари, а за загарантирана безбедност на велосипедите граѓаните да остават аванс, сепак, од Градот процениле дека поскапувањето негативно би се одразило на проектот што лани наиде на позитивни коментари кај скопјани.

За конечната цена, дефинитивно, ќе треба да пресечат градските советници. Тие денеска ќе одлучуваат за предложениот ценовник на ЈП „Градски паркинг“ од каде што сметаат дека повисока цена треба да се наплаќа барем за дуплите велосипеди што ќе се купат наскоро. Еден час рентање на тие велосипеди надлежните предлагаат да изнесува 30 денари.

Борче Јакимовски, директор на „Градски паркинг“, цената за двојните велосипеди ја правда со поголемите издатоци за одржување на велосипедите.

„Сметаме дека и во овој случај парите од рентањето нема да бидат доволни за тековно одржување на целиот проект, но процените на надлежната комисија од Градот беа спротивни, па така ценовникот, очигледно, ќе биде истиот како и лани“, вели Јакимовски, кој информира дека во Градот не поминала ниту идејата на УО на ЈП за секој изнајмен велосипед граѓаните да остават аванс како еден вид гаранција за неговата безбедност.

Годинава „Изнајми велосипед“ ќе стартува на 1 април. И во претстојната сезона ќе важи истото работно време како и лани, односно велосипед ќе може да се изнајмува секојдневно од 7 до 23 часот. Градски велосипед ќе може да користи секој полнолетен граѓанин со приложување лична карта.

За разлика од лани кога велосипеди се изнајмуваа само од три пункта, на плоштадот „Македонија“, кај „Треска“ и пред ТЦ „Бисер“ во Аеродром, годинава е планирано бројот на пунктови да се зголеми за уште два. Планирано е пункт да има и на градскиот паркинг во Ѓорче Петров и оној кај Транспортниот центар. Наместо досегашните 70, на располагање ќе бидат уште најмалку 100 нови велосипеди, и тоа не само „обични“, туку и детски и двојни велосипеди, односно со две седишта. За проширување на возниот парк, претпријатието планира да потроши 500.000 денари, а во фаза на набавка на нови велосипеди е Градот Скопје, благодарение на добиената наменска донација од Кина во висина од 600.000 денари.

Инаку, додека проектот наиде на позитивни коментари, надлежните трпеа штети токму од граѓаните што ги изнајмуваа велосипедите. Тие беа изложени на демолирања, дури имаше регистрирано и кражби на делови од велосипедите, па само за поправка, ЈП имаше расходи во висина од 150.000 денари, додека остварениот промет изнесуваше 30.000 денари помалку.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=81171BEF92F9324E9237D88AA7881FAF
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 08-Mar-2011 at 09:32

Можеби во проектот треба да се вклучи и Агенцијата за млади и спорт. Сепак не треба на овој прекрасен проект да се гледа само врз призмата на заработка. Џабе заработка ако не се актуелизира. Сепак спортот, рекреацијаат како и образованието треба државата (и градот се разбира) со буџетски пари да го потпомага. Од тоа би имале полза сите, повеќе велосипедисти, поздрав транспорт, помалку гужва во моторниот сообраќај, помалју издувни гасови, помалку увоз на бензин. Дури откако ќе се подигне свесноста, ќе се изгради соодветната инфраструктура ќе може да се зборува од призма на пазарно работење.

Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 08-Mar-2011 at 15:17
@Plugger:
Значи не те сфатив баш со ова штедниве книшки што мислеше, али нема везе, поубаво ќе објаснам.
Ко прво примаат само кредитни картички ни дебитни ни ништо, а не знам колку најмалку пари можеш да имаш на кредитна.
А второ сто посто нема да ти ја примат картичката ако на неа имаш 5-10 евра туку треба да имаш на пример (карикирам) 300 евра најмалку.
Не се глупи они размислиле за сите глупости што можат да се направат, зошто вака искача работава глупи се Австријциве ние сме попаметни па ќе ги заебеме.
Се ова може да се прилагоди за наши услови како што напишав погоре, само го кажав како решение и како искуство од друга земја.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.645 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.