|
![]() |
|
Патна мрежа (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 1314151617 84> |
| Author | |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#281 Posted: 01-Jun-2010 at 04:24 |
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#282 Posted: 06-Jun-2010 at 18:07 |
|
|
![]() |
|
Buliwyf
Senior Member
Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply
#283 Posted: 06-Jun-2010 at 18:18 |
|
Затоа сме број еден во градење споменици
И тоа што ќе го асфалтираат е крпење дупки и користат ниско квалитетен асфалт.
Патната инфраструктурата е најдобар показател за економската состојба на секоја земја,па и може да се земе како мерило за споредба со регионот.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#284 Posted: 06-Jun-2010 at 18:20 |
![]() Еве уште една денешна вест која заслужува ![]() Колку години само најави... ![]()
|
|
![]() |
|
Buliwyf
Senior Member
Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply
#285 Posted: 06-Jun-2010 at 18:38 |
|
Го гледав на вести кога беше дојден во посета српскиот министер за економија,и кажа дека до 2012 ке бидат готови со коридор 10.
Пролонгирањево на овие клучни патишта за Македонија му доаѓа како дел од стратегијата на оваа влада да не оддалечи што подлабого од европа и светов,а најлошо од се е што нити па имаат во план забрзано инвестирање во патна инфраструктура.
Не можам да сватам како оваа влада со резерва му пристапува на ова прашање кога е јасно дека инфрастуктурата е една од најболните точки во Македонија.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#286 Posted: 07-Jun-2010 at 22:23 |
|
Во бугарското месечно списанеие Патишта, има слециална репортажа за активностите на Македонија во сферата на патиштата. Има многу интересни и досега непознати (барем за мене) информации. Особено обрнете внимание на делот во кој се зборува за отсечките Табановце - Куманово (информацијата е дека ќе има 1 патен јазол Табановце на 1+987км, мост на 2+785км и надпатник на 5+670 км). Особено важна е информацијата за делницата Демир Капија - Смоквица каде се зборува за изработката на студиајата ОВОС (Оценка за ваздеиствие врз околната среда или еколошкиот проект, затоа што Демиркапијската клисура била со особено еколошко значење). Таму се вели дека претходно цели два проекта биле отфрлени од ЕУ и се работело на трет поект во моменотв. Значи дека додека не се изработи прифатлив за ЕУ проект, нема да ги добиеме парите од фондовите за изградба на делницава. Ова е нов податок за мене и незнам како никој кај нас не објасни зошто волку се влечат со изработката на ОВОС и има ли некој одговорен за претходните два неуспешни проекти.
Страниците се правени со принт скрин, се надевам дека ќе биде доволно јасно и читливо. За секакви прашања и објаснувања стојам на располагање. Страница 1:
Страница 2:
Страница 3 (која заради специфичниот зум е поделена на три дела, се надевам дека ќе биде сврзано добро и ќе може да се прочита):
|
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#287 Posted: 10-Jun-2010 at 02:38 |
|
http://iris.ftpaccess.cc/index.php/vesti/lokalnivestimeni/1758-2010-01-18-15-13-39
Се гледаат некои клучки и дел од некои скици за автопатот Скопје-Штип. |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#288 Posted: 12-Jun-2010 at 02:38 |
Edited by lslcrew - 12-Jun-2010 at 02:39 |
|
![]() |
|
Мартин
Senior Member
Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply
#289 Posted: 16-Jun-2010 at 14:38 |
|
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#290 Posted: 16-Jun-2010 at 18:14 |
Автопатот Табановце готов до ноемвриИзградбата на автопатот Куманово-Табановце ќе заврши до ноември годинава,а целиот Коридор 10 до 2014 година, најави министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски, при денешната посета на градилиштето на клучката кај Речица. Министерот лично дојде да види како одат работите на терен и да се уведри дали се спровдува утврдената динамика во изградбата.
Делницата Куманово-Табановце чини 13 милиони евра, а проценетата вредност на целиот проектот е околу 270 милиони евра. Сумата е висока заради лошиот терен на делницата помеѓу Демир Капија и Смоквица, каде треба да се изградат десет тунели и исто толку мостови. Коридорот 10 ќе се гради по сите европски стандарди и се очекува да се заврши до 2014 година. Министерот потврди дека ребалснсот на буџетот ја одсликува економската состојба во државата, поради што реализацијата на дел од проектите може да се забави, но никако да престане.
|
|
![]() |
|
SkyBoy
Senior Member
Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply
#291 Posted: 19-Jun-2010 at 22:24 |
|
Ребалансот ќе ги дораскопа дупките по патиштата
Со корекцијата на буџетот, Агенцијата за државни патишта ќе остане покуса за околу 18 милиони евра |
|
![]() |
|
Grunf
Newbiе
Joined: 17-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#292 Posted: 22-Jun-2010 at 20:08 |
|
Поздрав свима.
Овог лета планирам да на путу за Грчку у одласку идем преко Дојрана, вероватно и преноћим тамо, па ме интересује у каквом стању је пут од Удова преко Валандова (Р 110) до Дојрана (Р 604) и да ли гранични прелаз Дојран ради 24 часа. Унапред захвалан на информацијама.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#293 Posted: 25-Jun-2010 at 02:33 |
|
Grunf,
Успеав да пронајдам слики од Р-110 и Р-604 од април 2007 (ако е точна EXIF информацијата). Оние од Р-604 не се за сегментот кој те интересира, туку се према Струмица, но сигурно се солидна индикација за тоа што може да го очекуваш и према Дојран. pbanks, Дали може да разграничиш кои слики се направени меѓу Удово и Раброво, а кои понатака накај Струмица (кои се од Р-110, а кои од Р-604), па да издвоиме посебни нишки за овие патишта. Исто така, дали април 2007 е веродостоен податок? Еве ги сликите: 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() 13 ![]() 14 ![]() 15 ![]() 16 ![]() |
|
![]() |
|
Grunf
Newbiе
Joined: 17-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#294 Posted: 25-Jun-2010 at 13:16 |
|
Захваљујем
Пут делује сасвим ок, а када се узме у обзир да је регионални, у ствари делује одлично.
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#295 Posted: 28-Jun-2010 at 22:10 |
Битно прашање. Дали сакаш да одиш преку Валандово заради прошетка или...? Бидејќи доколку ти е чисто заради транзит подобра варијанта ти е да свртиш кон Дојран доле кај Гевгелија преку Богданци. Инаку и во двете варијанти (преку Валандово или преку Богданци) патиштата се сосема пристојни особено што како што и сам заклучи се работи за регионални патишта. |
|
![]() |
|
Grunf
Newbiе
Joined: 17-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#296 Posted: 29-Jun-2010 at 09:24 |
|
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#297 Posted: 29-Jun-2010 at 10:30 |
Во принцип нема некоја разлика, и двете рути се кратки така да која и да ја одбереш нема да згрешиш ![]() |
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#298 Posted: 29-Jun-2010 at 14:35 |
|
ЗА ПАТИШТА
„Гранит“ доби тендер
„Гранит“ а.д. го доби
тендерот на Агенцијата за патишта, вреден 2,5 милиони евра, за
реконструкција на 17 патни правци во полошко-кумановскиот регион,
соопшти компанијата. |
|
![]() |
|
Plugger
Senior Member
Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply
#299 Posted: 29-Jun-2010 at 21:08 |
|
A Beton firmata dali ima aktivni proekti? |
|
![]() |
|
theMac3donian
Senior Member
Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply
#300 Posted: 02-Jul-2010 at 07:04 |
|
Едно што не покажува репортажата од „Валандовско Брдо“ е тоа колку камиони има и колку е опасна таа линија некогаш. Тука дефинитивно треба барем уште една лента.
![]() А инаку за квалитет на патот... хммм незнам Валандово-Дојран е доста лош кај селото Дедели... но и патот веднаш пред Дојран не е нешто сјаен. ![]() Патот преку Валандово: Имаш една разрушена кула над Пирава и Валандово која е тешко достапна само пеш преку Манастирот Св. Ѓорѓи (до него има пат). Околу Св. Ѓорѓи има „света вода“ која е често посетувана и во самиот манастир има плоча од Римски легионер. Потоа имаш Грчки Гробишта и Ирски Крст на кој пишува „загинаа за одбрана на пријателската Србија“ од Првата Светска Војна. Потоа до Дојран скоро и да нема ништо, освен неколку села (некои Турски). Преку Гевгелија: Имаш локалитет во Гевгелија (Вардарски Рид) но овде треба да скршнеш од својот пат едно 100м. Потоа преку Богданци (или Богданскиот Бајпас ) доаѓаш до Паљурци каде наводно Св. Павле поминал (сега нема многу освен вештачко езеро). Потоа има еден интересен предел со „шумичка“ што е доста добар проследен со некогашната Фурска брана. Од таму ти е право Дојран.Сега што сакаш тоа. ![]() Мој предлог: Користи ја најкратката релација. |
|
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1314151617 84> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |