![]() |
![]() |
![]() |
Градска инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 30> |
Author | ||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Се надевам ја погодив нишката, зошто во една вест има повеќе работи најавени
![]() ГОЛЕМИ РЕКОНСТРУКЦИИ ВО ТАФТАЛИЏЕ 1 И 2Во Општина Карпош продолжува пролетниот турнус на големи реконструкции овој пат со градежни работи во двете урбани заедници Тафталиџе 1 и Тафталиџе 2. Така, деновиве почна изведбата на приклучок кон централен топлификациски систем на градот, дислокација на надземен вод Д2 по ул. Прашка (кај "Гранит") зафат вреден 6.096.264,60 денари. Изведувач на работите е фирмата "Аполо инженеринг". Освен тоа во Тафталиџе 1 се врши и:
Вкупната вредност на градежните работи кои се вршат во УЗ Тафталиџе 1 во овој инфраструктурен циклус е 11.682.962,65 денари. Во истовреме, во УЗ Тафталиџе 2 е почната реконструкцијата на тротоарите на ул. Софиска, која Општината ќе ја чини 3.383.386,00 денари. Изведувач на градежните работи е фирмата "Тератрејд". Покрај тоа, деновиве во Тафталиџе 2 ќе се работи и на изградба на:
Вкупната вредност на работите кои ќе ги изврши Општината во УЗ Тафталиџе 2 се 12.184.770,47 денари или вкупно за Тафталиџе 1 и Тафталиџе 2 во овој период се инвестира 23,867,733.12 денари |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
![]() А жардинерите и патеките на Партизанска према центар не се спомнати мислам дека се почнати |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Курир |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Mnogu ja cenam rabotata na Opstina Karpos! Koga bev vo Skopje, odev da jadam vo eden restoran vo Opstina Karpos i bev mnogu zadovolen od ova Opstina!
Ulicite licea na svajcarskite, se bese super! Inace eve uste edeno video od rabotata na Opstinata. Sto mi se dopagja kaj ovaj Gradocalnik e, toa sto ulicite i trotuarite gi gradi istovremeno namesto prvo ulica pa potoa trotuar kako niz centarot na gradot! http://www.youtube.com/watch?v=jOsEjhr25dE&feature=player_embedded |
||
![]() |
||
strajk ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 19-Mar-2011 Location: Skopyeah Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
ova e mnogu jako,sega ke im se javam http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=DB34E6E2DAE7604CBCBF863DC01368B0
![]() |
||
ФК Вардар гордоста на Скопје
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
незнам што треба да се јавува,цело Скопје и цела Македонија е во дупки,нека само погледнат каде било,све е дупка,а и новиве улици што ги правеа,една шахта не е во ниво со асфалтот
|
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
![]() Ќе се обидам деновиве да сликам од лице место, затоа што прееска го видов „градилиштево“ од кола, па сега за сега само earth слика, колку да имате претстава каде е ова - во долниот десен агол е гимназијата „Георги Димитров“ во Тафталиџе. Побарав на сајтот на општина Карпош, ама нема никаква информација во врска со „проектов“ (потегов, веќе не знам како да го наречам). Имено, на пресекот на улиците Париска и Варшавска деновиве е направен кружен тек, на мое големо изненадување. Може грешам, ама мислам дека овие 2 улици се дел од секундарната градска мрежа која е под надлежност на општините, па затоа мислам дека е општински проект. Знам дека се работи за место на кое се случуваа сообраќајки заради слабата прегледност, ама дека ова го извадија како решение баш ме зачуди. Не се оди на решавање на непрописните џунгли од огради на околните куќи кои дури и по закон не смеат да бидат целосно затворени/нетранспарентни на вакви аголни локации или поставување на семафор, туку со кружен тек со преголем радиус, без притоа да се интервенира на самите радиуси на постоечката раскрсница. Ако вакви решенија проаѓаат кај сообраќајниве инженери, во иднина има секакви чуда да се изнагледаме...и посебно ме чуди ако општина Карпош влезе во маестралната „коњ во круг“-шема за решавање на скопските сообраќајни проблеми од последниот период... |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() „Проектот“ е на општина карпош, беше најавен некаде на форумов. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
А што па толку па смета да е во кругов стварно не ми е јасно ако му се дадесодржината. Нечини ако се претера, еве тука зашто на пример споменикот од школото да не биде во кружниот. Немора да е на коњ. Еве во последно време приметувам ако некој друг можеби има нагласена употреба на одредени решенија да му ги препишуваме за ексклузивна употреба негова и да ги ибегнуваме. Како за примери, ако владата фаворизира кружни текови, тоа не значи дека треба и онаму каде што стварно има потреба да го избегнеме, ако фаворизира споменици, како контратежа да не употребиме ни еден, и низа други примери на многу други полиња. Тука имаше лоша прегледност од оградите, а не гледам што би било толку спорно кога се работи за сервисни улици од исти ранг од кои може би едната да има многу мала разлика во приливот и одливот. Радиус кој употребиле незнам, ама ова беше најавено решение. Ете добро што веќе го реализирале. Давам поддршка.
|
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
Генерално забелешката ми е на радиусите, затоа што делува малку неприродно свртувањето на раскрсницава...инаку во средината може и змеј да стаат или диносаурус, ич не ме засега...и така градов отиде јабана, па за еден ќош во Тафталиџе...
|
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
|
Po sto gradot otisol jabana ! Po novive ulici ,semafori,, trotoari sl.(Mozam da konsatiram deka porano bilo se O.K.ili ?) Tuka epten treba(se) kruzen tok i bravo
![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
08.10.2011, 00:44
СКОПСКИ ЛЕГЕНДИ Скопската калдрма потекнува од Кисела Вода Пишува: Данило Коцевски ![]() И денес, ако минувате низ Кисела Вода, кај месноста Припор, свртете десно кон храмот "Св. Ѓорѓи". На ридот над црквата ќе забележите необични траги. Тие траги, во вид на прави линии, се спуштаат од врвот кон подножјето. Тоа се белези од некогашните шини по кои се движеле вагонетки. За какви вагонетки и за какви шини станува збор? Во дваесеттите години од минатиот век, Скопје доживува голема трансформација во инфраструктурата, особено во изгледот на улиците. По Балканските, и по Првата светска војна, се заменува дотраената турска калдрма, а се става нова коцка на Плоштадот и на главните улици. Скопје добива нов, модерен лик. Се калдрмисуваат и дел од улиците во Буњаковец и Дебар маало. Сите овие, и подоцнежните зафати направени се благодарејќи на каменоломот и рудникот во Кисела Вода, кој по иницијатива на тогашната Скопска општина и нејзиниот претседател, свечено е отворен на 13 август 1923 год. Подготовките започнале во април 1922 год. На почетокот на август наредната година сите технички работи биле завршени. Покрај механизмот за вагонетките со кои каменот се спуштал (бремзберг), постоеле и канцеларии, ложилница, две дробилки и друга техничка опрема. На ридот, рудникот имал две главни окна. Едното по име Шевајц, а другото Карпузица, а имало и други помали. Бремзбергот можел да спушта до подножјето од 80 до 100 вагонетки дневно. Но она што е најинтересно е како обработениот камен и коцката се носеле до градот? Материјалот се товарел во вагони кои формирале композиција што ја влечела мала локомотива со колосек 0,60. Материјалот бил депониран на влезот од градот, а потоа биле поставани шини при што била користена коњска влеча. Така, таа композиција го крстосувала речиси целиот град. Некои од вагоните на ова вовче, со помош на коњска влеча, ги користеле и службениците на рудникот од Кисела Вода за да појдат рано наутро на работа. Постои една куриозитетна фотографија на која убаво се гледа како изгледал овој превоз во тогашното Скопје. Но тоа не е сe во врска со овој превоз. Пред повеќе години, постарите скопјани ми раскажуваа дека со ова вовче и малата локомотива, повремено можеле да се превезуваат и граѓаните, на кои им било отстапувано, особено за празникот Ѓурѓовден. Тогаш, цело Скопје се собирало на прослава кај црквичето "Св. Ѓорѓи" во Кисела Вода, во близина на рудникот. Тие прослави долго се паметеле. Постарите жители кои денес живеат тука, убаво се сеќаваат на времето кога стариот рудник бил активен. Во куќа во близина на црквата, денес живеат мајката и синот, Ратка и Борче Велковски. Ратка има над осумдесет години и си спомнува за вовчето кое се користело во тоа време. Борче вели дека и по војната каменот се спуштал до зградата во близината која била затвор и полициска станица, а која постои и денес. Во каменоломот работеле и затвореници. Некогаш, каменот се носел до месноста Чешма во Кисела Вода, а потоа се распределувал. Имало специјални мајстори кои ја изработувале убавата коцка и таа била спуштана до пред зградата на затворот. Дел од каменот за обработка се носел и на другиот крај од подножјето на ридот, во близина на денешниот мал плоштад во месноста Припор каде што се наоѓале машините. Се произведувале и полукоцки и кршен камен за посипување на улиците. Тој крај од Кисела Вода бил и излетничко место, затоа вовчето од рудникот се користело и за излети на граѓаните. Во еден запис од тоа време се вели дека ова е "едно од најубавите места за излети на граѓаните... Пошумени се неколку ритчиња со 2.000 дрвја, а постојат и повеќе убаво уредени градини". Калдрмата и коцката од овој крај опстојувале долго време во Скопје, а тие можат да се сретнат и денес. На некои стари фотографии има шини на Плоштадот и мајстори кои ја местат коцката. Дел од калдрмата зачувана е во некогашните скопски маала. Коцката на Плоштадот која е поставена во дваесеттите години, заменета е со нова за време на војната, во 1942 год. Помалку е познато дека до денешниот храм "Св. Ѓорѓи" во Кисела Вода, постои и едно помало црквиче кое е многу постаро, од 1826 год. Додека ни раскажува за него, свештеникот од храмот вели: "Старата традиција на прославата на Ѓурѓовден се одржува и денес. Доаѓа многу народ, од јадењата главно се носи гравче како некогаш, има прекрасна атмосфера. Дојдете за Ѓурѓовден". Му ветуваме дека ќе дојдеме, опиени од раскошниот говор на традицијата, и блескавите слики од оваа топла скопска есен. http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=B04A6D1E5BA4BC48A1B38C57B071CFE1 |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Бев во Скопје и воопшто во Македонија. И се разочарав од начинот на кој сеуште се градат градските улици и тротоари. Буквално со децении ништо не е сменето. Рабници на тротоарите кои се непотребно високи а почнуват со огромни, масивни а веројатно и скапи бетонски блокови. Да не одиме далеку поминав случајно низ Белград и таму целосоно се прифатени Евроспките стандари на градење на тротоари што ќе рече ниски а таму каде што е можно и на исто ниво со улиците. Исто така забележав дека „европски„ им се средени и паркиралиштата непосредно до улиците секоја чест навистина. Одиме потоа атмосферска канализација ни за лек ми се погоди и дожд да доживеам и што да кажам тажно навистина. На сметка на тоа бекатон , бекатон и само бекатон (ќе треба да направиме Македонска верзија на песната на Рамбо Амадеус „бетон, бетон, само бетон„) колку побргу сфатиме дека бекатонот е добар за помали населени места но никако за централно градско подраќје подобро за нас. Може почеток на оваа е тротоарот на мостот кај холидеј ин кој е поплочен со некакви црвени плочки во вид на камен и се нависина револуција. За завршната израбтка на улиците особено на премините тротоар-улица и шахта-улица залудно е да се трошат збоорови , и тука сме застанати во минатиот век. И покрај сето наведено најмногу ме разочараа паркинзите кај зградите кои се наоѓат покрај Буеварот 3 Октомври во Аеродром нависнина останува мистерија како некој луѓе се нафаќат да купуват станови во згради каде што паркинзите се претварат во езера при најмал дожд. На крај ќе кажам само дека иако во Скопје многу е направено во последните години во поглед на инфраструктурата би било пожелно да се работи на покачување на квалитетот на изведба и воведување на понови стандарди во изведувањето на тротоарите, паркинзите и атмосферската канализација и одводните канали.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Претпоставувам лапсус, ама не ми текнува ниту некој булевар во Аеродром со макар приближно слично име, за да знам на кој си мислел ![]() |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Мислев на Булеварот 3-та Македонска Бригада. Благодарам за исправката. Како и да е кој се возел по овој булевар знае на кој згради мислам. |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Планирани инфраструктурни проекти за кои се предвидени средства во буџетот на Град Скопје за 2012:
Општина Сарај - Довршување на изградбата на мостот; Општина Ѓорче Петров - Кружен тек кај црквата "Свети Петар и Павле"; - проектирање (можност и за почеток на изградба на нов булевар од крајот на булеварот "Партизански одреди" до улицата "4 Јули" до црквата "Св. Петар и Павле"); - расчистување на имотните односи за проширување на две тесни грла на улицата "4 Јули"; Општина Карпош - продолжување на двата булевари, "Теодосиј Гологанов" и "Илинден"; - втора фаза на реконструкција на улица "Козле"; Општина Центар - реконструкција на тротоари; - 2 фаза од проширувањето на булеварот "Климент Охридски"; Општина Кисела Вода - булевар "Првомајска"; Општина Газа Баба - пробивање на нова сообраќајница од "Благоја Стефковски" кон пругата (ќе поминува преку објектот "Шмеки", којшто ќе треба да се урне, па преку пругата и ќе заврши кај Пивара ( на првиот надвозник на влез во Скопје); - решавање на сообраќајниот јазол од "Благоја Стефковски", на свртување лево кон Металски завод Тито; Општина Чаир - изградба на два кружни тека - кај средното училиште "Зеф Љуш Марку" и на улиците "Кемал Сејфула" и "Втора македонска бригада", кај поликлиниката во Чаир; Општина Бутел - пробивање, проширување на трасата на улицата која се приклучува на "Христијан Тодоровски Карпош", а пред се расчистување на имотно-правните односи и поставување инфраструктурна мрежа (што ќе претставува идниот развој на Бутел, бидејќи земјоделското земјиште ќе се пренамени); - да се отстрани тесното грло каде што со години се прават колони возила од последна 57 (од заобиколницата), па до пазарот на "Бутелска"; Општина Шуто Оризари - довршување на улицата "Пелагонија"; - санација на неколку сервисни улички како помош за општината; Општина Аеродром - реконструкција на булеварот "Јане Сандански" (од Мајчин дом до булеварот "Србија"); - довршување на колекторскиот систем во Лисиче; - дел од колекторскиот систем по булеварот "АСНОМ". http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=E28F5DC39141BF49B129B05B61BA287B |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Иако нема спектакуларни проекти, листава ми прави мерак и сметам дека значително ќе го унапреди градов. Ќе бидам пресреќен доколку навистина се реализираат овие инвестиции, а не да останат за „наредната година“ (што за некои од нив веќе беше случај неколку години по ред). Најголеми фаворити ми се следниве проекти, од кои сметам дека ќе се почуствува најсуштинска разлика на терен во однос на моменталната состојба - пробивање, проширување на трасата на улицата која се приклучува на "Христијан Тодоровски Карпош" - булевар "Првомајска" - пробивање на нова сообраќајница од "Благоја Стефковски" кон пругата (ќе поминува преку објектот "Шмеки", којшто ќе треба да се урне, па преку пругата и ќе заврши кај Пивара) |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Иако за Кисела Вода беше најавуван и тунел под пругата сепак еве ќе ми го опростам ако си ја одработат листава, а и Првомајска не е мала работа и булевар Србија е направен, така да ова како Кловер сум тука некаде на мислење.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Разгледувајќи ја околната патна мрежа и барајќи некој податок за овој подвозникот под пругата во маџари налетав на еден дуп за кружниот тек кај влезот на Железара. Има и една модификација на пристапната уличка до ремедика, а и подоле има уште еден кружен тек за спортски објекти.
http://www.gazibaba.gov.mk/images/dupovi_2011_03/05b_dup_sportski_centar.gif Edited by lslcrew - 31-Oct-2011 at 02:00 |
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
Ме интересираат вашите мислења и очекувања, колку од новиве улици ќе ја издржат солта против снегот?
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |