Градска инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1314151617 30> |
Author | |
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #281 Posted: 09-May-2011 at 15:44 |
Не е моментот кој ден од неделата е. Скоро секој ден го проаѓам цел центар. Улиците не се чепнати долго време, ете таа пред НБРМ. Оградата беше во застој неколку дена со фарбање. Оградата на Гоце Делчев не е ни започната. Исто и со фасадата на пелистер. И Васил Аџиларски е само ископана повеќе од недела дена и е така оставена. Затоа реков, брзо го ископаа, а сега или чекаат сите во еден ден да ги асфлатираат, или се нема пари. Јас сум ипак за второто, затоа што до сеа сите градоначалници кукаа како нема пари, а одеднаш се прави масовна реконструкција. |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #282 Posted: 09-May-2011 at 15:54 |
Како тоа се немале пари? Контрактот си е среден за време на тендерот. Си имаат рок градежните фирми и сега се се сведува на нив а не на градот секако во согласност со рамките на договорот. Сите улици ќе бидат готови до 1 Јуни по што ќе следи обновување на тротоарите и започнување на проширувањето на Климент Охридски па потоа ќе се оди со Теодосиј Гологанов и кружен тек кај католичка. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #283 Posted: 09-May-2011 at 17:59 |
Не би сакал да навлагам во друга тема и дискусија, но потпишување договор и негово исполнување од двете страни е дијаметрално спротивна ствар. Ако имаш можност прашај доверливи луѓе од градежната фела да ти кажат колку редовно ги добиваат државните пари за изградба на спомениците, улиците и другите објекти. Не би сакал овој пост да предизвика лавина реакции. |
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #284 Posted: 10-May-2011 at 22:04 |
Чичко Коце ај да ми купиш 4 нови гуми за колата те молам зашто си ги упропастив по месец дена изгребаното Скопје!!! и кажи кога мислиш да асфалтираш!
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #285 Posted: 10-May-2011 at 22:13 |
komentar ipol. |
|
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #286 Posted: 10-May-2011 at 22:44 |
A pre toa ne li gi skina gumite od dupkite!!!!?Komentar dva i pol
|
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #287 Posted: 11-May-2011 at 07:24 |
Dobro moze postot ne mi bese na mesto i ke si go izbrisam ama mesec dena be luge da ne se mrdnelo so prst? K.J. Pitu ne e pipnat 3 nedeli.
|
|
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #288 Posted: 12-May-2011 at 21:06 |
http://www.build.mk/?p=7634 |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #289 Posted: 20-May-2011 at 20:32 |
Се надевам ја погодив нишката, зошто во една вест има повеќе работи најавени Една од најважните е долго најавуваниот кружен тек кај гимназијата Георги Димитров
ГОЛЕМИ РЕКОНСТРУКЦИИ ВО ТАФТАЛИЏЕ 1 И 2Во Општина Карпош продолжува пролетниот турнус на големи реконструкции овој пат со градежни работи во двете урбани заедници Тафталиџе 1 и Тафталиџе 2. Така, деновиве почна изведбата на приклучок кон централен топлификациски систем на градот, дислокација на надземен вод Д2 по ул. Прашка (кај "Гранит") зафат вреден 6.096.264,60 денари. Изведувач на работите е фирмата "Аполо инженеринг". Освен тоа во Тафталиџе 1 се врши и:
Вкупната вредност на градежните работи кои се вршат во УЗ Тафталиџе 1 во овој инфраструктурен циклус е 11.682.962,65 денари. Во истовреме, во УЗ Тафталиџе 2 е почната реконструкцијата на тротоарите на ул. Софиска, која Општината ќе ја чини 3.383.386,00 денари. Изведувач на градежните работи е фирмата "Тератрејд". Покрај тоа, деновиве во Тафталиџе 2 ќе се работи и на изградба на:
Вкупната вредност на работите кои ќе ги изврши Општината во УЗ Тафталиџе 2 се 12.184.770,47 денари или вкупно за Тафталиџе 1 и Тафталиџе 2 во овој период се инвестира 23,867,733.12 денари |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #290 Posted: 20-May-2011 at 20:41 |
А жардинерите и патеките на Партизанска према центар не се спомнати мислам дека се почнати |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1124 |
Quote Reply #291 Posted: 25-May-2011 at 17:48 |
Курир |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4078 |
Quote Reply #292 Posted: 28-Jul-2011 at 17:36 |
Mnogu ja cenam rabotata na Opstina Karpos! Koga bev vo Skopje, odev da jadam vo eden restoran vo Opstina Karpos i bev mnogu zadovolen od ova Opstina!
Ulicite licea na svajcarskite, se bese super! Inace eve uste edeno video od rabotata na Opstinata. Sto mi se dopagja kaj ovaj Gradocalnik e, toa sto ulicite i trotuarite gi gradi istovremeno namesto prvo ulica pa potoa trotuar kako niz centarot na gradot! http://www.youtube.com/watch?v=jOsEjhr25dE&feature=player_embedded |
|
strajk
Groupie Joined: 19-Mar-2011 Location: Skopyeah Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #293 Posted: 12-Aug-2011 at 23:51 |
ova e mnogu jako,sega ke im se javam http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=DB34E6E2DAE7604CBCBF863DC01368B0
|
|
ФК Вардар гордоста на Скопје
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #294 Posted: 13-Aug-2011 at 00:10 |
незнам што треба да се јавува,цело Скопје и цела Македонија е во дупки,нека само погледнат каде било,све е дупка,а и новиве улици што ги правеа,една шахта не е во ниво со асфалтот
|
|
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #295 Posted: 27-Aug-2011 at 16:25 |
Ќе се обидам деновиве да сликам од лице место, затоа што прееска го видов „градилиштево“ од кола, па сега за сега само earth слика, колку да имате претстава каде е ова - во долниот десен агол е гимназијата „Георги Димитров“ во Тафталиџе. Побарав на сајтот на општина Карпош, ама нема никаква информација во врска со „проектов“ (потегов, веќе не знам како да го наречам). Имено, на пресекот на улиците Париска и Варшавска деновиве е направен кружен тек, на мое големо изненадување. Може грешам, ама мислам дека овие 2 улици се дел од секундарната градска мрежа која е под надлежност на општините, па затоа мислам дека е општински проект. Знам дека се работи за место на кое се случуваа сообраќајки заради слабата прегледност, ама дека ова го извадија како решение баш ме зачуди. Не се оди на решавање на непрописните џунгли од огради на околните куќи кои дури и по закон не смеат да бидат целосно затворени/нетранспарентни на вакви аголни локации или поставување на семафор, туку со кружен тек со преголем радиус, без притоа да се интервенира на самите радиуси на постоечката раскрсница. Ако вакви решенија проаѓаат кај сообраќајниве инженери, во иднина има секакви чуда да се изнагледаме...и посебно ме чуди ако општина Карпош влезе во маестралната „коњ во круг“-шема за решавање на скопските сообраќајни проблеми од последниот период... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #296 Posted: 27-Aug-2011 at 16:37 |
„Проектот“ е на општина карпош, беше најавен некаде на форумов. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #297 Posted: 27-Aug-2011 at 16:39 |
А што па толку па смета да е во кругов стварно не ми е јасно ако му се дадесодржината. Нечини ако се претера, еве тука зашто на пример споменикот од школото да не биде во кружниот. Немора да е на коњ. Еве во последно време приметувам ако некој друг можеби има нагласена употреба на одредени решенија да му ги препишуваме за ексклузивна употреба негова и да ги ибегнуваме. Како за примери, ако владата фаворизира кружни текови, тоа не значи дека треба и онаму каде што стварно има потреба да го избегнеме, ако фаворизира споменици, како контратежа да не употребиме ни еден, и низа други примери на многу други полиња. Тука имаше лоша прегледност од оградите, а не гледам што би било толку спорно кога се работи за сервисни улици од исти ранг од кои може би едната да има многу мала разлика во приливот и одливот. Радиус кој употребиле незнам, ама ова беше најавено решение. Ете добро што веќе го реализирале. Давам поддршка.
|
|
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #298 Posted: 27-Aug-2011 at 16:51 |
Генерално забелешката ми е на радиусите, затоа што делува малку неприродно свртувањето на раскрсницава...инаку во средината може и змеј да стаат или диносаурус, ич не ме засега...и така градов отиде јабана, па за еден ќош во Тафталиџе...
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #299 Posted: 27-Aug-2011 at 17:02 |
Po sto gradot otisol jabana ! Po novive ulici ,semafori,, trotoari sl.(Mozam da konsatiram deka porano bilo se O.K.ili ?) Tuka epten treba(se) kruzen tok i bravo sto se napravi. A dali vo nego ke ima cveke ,drvo i sl. e druga rabota.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #300 Posted: 08-Oct-2011 at 12:34 |
08.10.2011, 00:44
СКОПСКИ ЛЕГЕНДИ Скопската калдрма потекнува од Кисела Вода Пишува: Данило Коцевски И денес, ако минувате низ Кисела Вода, кај месноста Припор, свртете десно кон храмот "Св. Ѓорѓи". На ридот над црквата ќе забележите необични траги. Тие траги, во вид на прави линии, се спуштаат од врвот кон подножјето. Тоа се белези од некогашните шини по кои се движеле вагонетки. За какви вагонетки и за какви шини станува збор? Во дваесеттите години од минатиот век, Скопје доживува голема трансформација во инфраструктурата, особено во изгледот на улиците. По Балканските, и по Првата светска војна, се заменува дотраената турска калдрма, а се става нова коцка на Плоштадот и на главните улици. Скопје добива нов, модерен лик. Се калдрмисуваат и дел од улиците во Буњаковец и Дебар маало. Сите овие, и подоцнежните зафати направени се благодарејќи на каменоломот и рудникот во Кисела Вода, кој по иницијатива на тогашната Скопска општина и нејзиниот претседател, свечено е отворен на 13 август 1923 год. Подготовките започнале во април 1922 год. На почетокот на август наредната година сите технички работи биле завршени. Покрај механизмот за вагонетките со кои каменот се спуштал (бремзберг), постоеле и канцеларии, ложилница, две дробилки и друга техничка опрема. На ридот, рудникот имал две главни окна. Едното по име Шевајц, а другото Карпузица, а имало и други помали. Бремзбергот можел да спушта до подножјето од 80 до 100 вагонетки дневно. Но она што е најинтересно е како обработениот камен и коцката се носеле до градот? Материјалот се товарел во вагони кои формирале композиција што ја влечела мала локомотива со колосек 0,60. Материјалот бил депониран на влезот од градот, а потоа биле поставани шини при што била користена коњска влеча. Така, таа композиција го крстосувала речиси целиот град. Некои од вагоните на ова вовче, со помош на коњска влеча, ги користеле и службениците на рудникот од Кисела Вода за да појдат рано наутро на работа. Постои една куриозитетна фотографија на која убаво се гледа како изгледал овој превоз во тогашното Скопје. Но тоа не е сe во врска со овој превоз. Пред повеќе години, постарите скопјани ми раскажуваа дека со ова вовче и малата локомотива, повремено можеле да се превезуваат и граѓаните, на кои им било отстапувано, особено за празникот Ѓурѓовден. Тогаш, цело Скопје се собирало на прослава кај црквичето "Св. Ѓорѓи" во Кисела Вода, во близина на рудникот. Тие прослави долго се паметеле. Постарите жители кои денес живеат тука, убаво се сеќаваат на времето кога стариот рудник бил активен. Во куќа во близина на црквата, денес живеат мајката и синот, Ратка и Борче Велковски. Ратка има над осумдесет години и си спомнува за вовчето кое се користело во тоа време. Борче вели дека и по војната каменот се спуштал до зградата во близината која била затвор и полициска станица, а која постои и денес. Во каменоломот работеле и затвореници. Некогаш, каменот се носел до месноста Чешма во Кисела Вода, а потоа се распределувал. Имало специјални мајстори кои ја изработувале убавата коцка и таа била спуштана до пред зградата на затворот. Дел од каменот за обработка се носел и на другиот крај од подножјето на ридот, во близина на денешниот мал плоштад во месноста Припор каде што се наоѓале машините. Се произведувале и полукоцки и кршен камен за посипување на улиците. Тој крај од Кисела Вода бил и излетничко место, затоа вовчето од рудникот се користело и за излети на граѓаните. Во еден запис од тоа време се вели дека ова е "едно од најубавите места за излети на граѓаните... Пошумени се неколку ритчиња со 2.000 дрвја, а постојат и повеќе убаво уредени градини". Калдрмата и коцката од овој крај опстојувале долго време во Скопје, а тие можат да се сретнат и денес. На некои стари фотографии има шини на Плоштадот и мајстори кои ја местат коцката. Дел од калдрмата зачувана е во некогашните скопски маала. Коцката на Плоштадот која е поставена во дваесеттите години, заменета е со нова за време на војната, во 1942 год. Помалку е познато дека до денешниот храм "Св. Ѓорѓи" во Кисела Вода, постои и едно помало црквиче кое е многу постаро, од 1826 год. Додека ни раскажува за него, свештеникот од храмот вели: "Старата традиција на прославата на Ѓурѓовден се одржува и денес. Доаѓа многу народ, од јадењата главно се носи гравче како некогаш, има прекрасна атмосфера. Дојдете за Ѓурѓовден". Му ветуваме дека ќе дојдеме, опиени од раскошниот говор на традицијата, и блескавите слики од оваа топла скопска есен. http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=B04A6D1E5BA4BC48A1B38C57B071CFE1 |
|
Post Reply | Page <1 1314151617 30> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |