build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Градска инфраструктура (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 30>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 09-May-2011 at 15:44

Не е моментот кој ден од неделата е. Скоро секој ден го проаѓам цел центар. Улиците не се чепнати долго време, ете таа пред НБРМ. Оградата беше во застој неколку дена со фарбање. Оградата на Гоце Делчев не е ни започната. Исто и со фасадата на пелистер. И Васил Аџиларски е само ископана повеќе од недела дена и е така оставена. Затоа реков, брзо го ископаа, а сега или чекаат сите во еден ден да ги асфлатираат, или се нема пари. Јас сум ипак за второто, затоа што до сеа сите градоначалници кукаа како нема пари, а одеднаш се прави масовна реконструкција.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 09-May-2011 at 15:54

Како тоа се немале пари? Контрактот си е среден за време на тендерот. Си имаат рок градежните фирми и сега се се сведува на нив а не на градот секако во согласност со рамките на договорот. Сите улици ќе бидат готови до 1 Јуни по што ќе следи обновување на тротоарите и започнување на проширувањето на Климент Охридски па потоа ќе се оди со Теодосиј Гологанов и кружен тек кај католичка.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 09-May-2011 at 17:59
Originally posted by Supervisor


Како тоа се немале пари? Контрактот си е среден за време на тендерот. Си имаат рок градежните фирми и сега се се сведува на нив а не на градот секако во согласност со рамките на договорот. Сите улици ќе бидат готови до 1 Јуни по што ќе следи обновување на тротоарите и започнување на проширувањето на Климент Охридски па потоа ќе се оди со Теодосиј Гологанов и кружен тек кај католичка.


Не би сакал да навлагам во друга тема и дискусија, но потпишување договор и негово исполнување од двете страни е дијаметрално спротивна ствар. Ако имаш можност прашај доверливи луѓе од градежната фела да ти кажат колку редовно ги добиваат државните пари за изградба на спомениците, улиците и другите објекти. Не би сакал овој пост да предизвика лавина реакции.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 10-May-2011 at 22:04
Чичко Коце ај да ми купиш 4 нови гуми за колата те молам зашто си ги упропастив по месец дена изгребаното Скопје!!! и кажи кога мислиш да асфалтираш!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 10-May-2011 at 22:13
Originally posted by vladegf

Чичко Коце ај да ми купиш 4 нови гуми за колата те молам зашто си ги упропастив по месец дена изгребаното Скопје!!! и кажи кога мислиш да асфалтираш!




komentar ipol.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 10-May-2011 at 22:44
A pre toa ne li gi skina gumite od dupkite!!!!?Komentar dva i pol Wallbash
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 11-May-2011 at 07:24
Dobro moze postot ne mi bese na mesto i ke si go izbrisam ama mesec dena be luge da ne se mrdnelo so prst? K.J. Pitu ne e pipnat 3 nedeli.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 12-May-2011 at 21:06
800 илјади евра за нова инфраструктура во Влае

Градоначалникот на општина Карпош Стевче Јакимовски, вчера ги презентираше градежните активности што се одвиваваат во населбата Влае. На локацијата зад маркетот на Тинекс, паралелно со изградбата на новите згради, општината одлучи да изгради атмосферска канализација во должина од 765 метри, фекална канализација во должина од 130 метри и топловод во должина од 1.000 метри. По завршувањето на подземната инсталација, предвидено е поставување на рабници и изведба на тротоари во должина од 2.300 метри како и асфалтирање на улицата Новопроектирана. Улицата исто така ќе добие улично осветлување, за што ќе бидат поставени 26 нови столбови, јавува интернет – порталот на општина Карпош.

Вкупната инвестиција на општина Карпош во овој проект изнесува 800.000 евра и истиот е планирано да биде завршен до 15 јуни. Градежниот зафат во населбата Влае е еден од 20 – тината зафати кои во моментов се работат од општинските власти, а се состојат од реконструкција на улиците.




*градежен зафат на ул. Новопроектирана, извор: http://www.karpos.gov.mk



Бојан Блажевски



http://www.build.mk/?p=7634
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 20-May-2011 at 20:32
Се надевам ја погодив нишката, зошто во една вест има повеќе работи најавени Една од најважните е долго најавуваниот кружен тек кај гимназијата Георги Димитров

ГОЛЕМИ РЕКОНСТРУКЦИИ ВО ТАФТАЛИЏЕ 1 И 2


Во Општина Карпош продолжува пролетниот турнус на големи реконструкции овој пат со градежни работи во двете урбани заедници Тафталиџе 1 и Тафталиџе 2. Така, деновиве почна изведбата на приклучок кон централен топлификациски систем на градот, дислокација на надземен вод Д2 по ул. Прашка (кај "Гранит") зафат вреден 6.096.264,60 денари. Изведувач на работите е фирмата "Аполо инженеринг". Освен тоа во Тафталиџе 1 се врши и:

  • Реконструкција на тротоари на ул. Париска и крак од ул. Париска во износ од 2.489.239,05 денари, изведувач е "Тератрејд";
  • Реконструкција на тротоари на ул. Иван Милутиновиќ во износ од 1.848.417,00 денари, изведувач е "Вратница", како и
  • Кружен тек на улица Париска и ул. Варшавска во износ од 1.249.042,00 денари, изведувач е "Анизор".

Вкупната вредност на градежните работи кои се вршат во УЗ Тафталиџе 1 во овој инфраструктурен циклус е 11.682.962,65 денари.

Во истовреме, во УЗ Тафталиџе 2 е почната реконструкцијата на тротоарите на ул. Софиска, која Општината ќе ја чини 3.383.386,00 денари. Изведувач на градежните работи е фирмата "Тератрејд". Покрај тоа, деновиве во Тафталиџе 2 ќе се работи и на изградба на:

  • Атмосферска канализација по ул. Стокхолмска и ул. Копенхагенска во износ од 1.988.940,00 денари, изведувач е "Агро селца";
  • Реконструкција на тротоари на ул. Стокхолмска и ул. Копенхагенска во износ од 1.833.133,00 денари, изведувач е "Анизор";
  • Реконструкција на тротоари на ул. Будимпештанска во износ од 2.378.299,00 денари, изведувач е "Сандра инженеринг";
  • Реконструкција на тротоари на ул. Јоаким Осоговски во износ од 536.450,00 денари, изведувач е "Сандра инженеринг";
  • Изградба на атмосферска канализација по ул. Његошева во износ од 1.023.410,47 денари, изведувач е "Енергомонт";
  • Реконструкција на тротоари на ул. Његошева во износ од 1.041.152,00 денари, изведувач е "Сандра инженеринг".

 

Вкупната вредност на работите кои ќе ги изврши Општината во УЗ Тафталиџе 2 се 12.184.770,47 денари или вкупно за Тафталиџе 1 и Тафталиџе 2 во овој период се инвестира 23,867,733.12 денари

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 20-May-2011 at 20:41

А жардинерите и патеките на Партизанска према центар не се спомнати мислам дека се почнати
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1124
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 25-May-2011 at 17:48

Започнаа градежните активности за реконструкција на ул. “Киро Крстевски” бр. 1

Градежната офанзива во Општина Кисела Вода не запира. Покрај поставувањето на камен-темелник на мостот на реката “Мала Рада” во Драчево, денеска општината Кисела Вода ја започна и реконструкцијата на улицата “Киро Крстевски” бр. 1 во населбата Цветан Димов.


 

Улицата ќе се поплочи со павер елементи во должина од околу 400 метри, а со реконструкцијата истата ќе се прошири за половина метар, со што улицата наместо пет, ќе биде широка 5,5 метри. Ќе се постават и тротоари од двете страни на улица, а нејзиното поврзување со улицата Киро Крстевски 2 ќе се реализира преку изградба на пешачка патека. Во изминатиот период се изврши и реконструкција, односно поплочување со павер елементи и на улицата “Киро Крстевски” бр. 1 во должина од околу 200 метри.

Градежните активности, во екот на градежната сезона ќе продолжат утре со започнување на изградба на фекална канализација на ул. “Марко Орешковиќ”, а во петок (27.05.2011 година) ќе започне изградбата на паркинг простор на Новопроектираната улица 2 во населбата Расадник, со капацитет од 150 места.

Курир
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4078
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 28-Jul-2011 at 17:36
Mnogu ja cenam rabotata na Opstina Karpos! Koga bev vo Skopje, odev da jadam vo eden restoran vo Opstina Karpos i bev mnogu zadovolen od ova Opstina!
Ulicite licea na svajcarskite, se bese super!
Inace eve uste edeno video od rabotata na Opstinata. Sto mi se dopagja kaj ovaj Gradocalnik e, toa sto ulicite i trotuarite gi gradi istovremeno namesto prvo ulica pa potoa trotuar kako niz centarot na gradot!
http://www.youtube.com/watch?v=jOsEjhr25dE&feature=player_embedded
Back to Top
strajk View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 19-Mar-2011
Location: Skopyeah
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote strajk Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 12-Aug-2011 at 23:51
ova e mnogu jako,sega ke im se javam http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=DB34E6E2DAE7604CBCBF863DC01368B0Thumbs%20Up

ФК Вардар гордоста на Скопје
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 13-Aug-2011 at 00:10
незнам што треба да се јавува,цело Скопје и цела Македонија е во дупки,нека само погледнат каде било,све е дупка,а и новиве улици што ги правеа,една шахта не е во ниво со асфалтот
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 27-Aug-2011 at 16:25


Ќе се обидам деновиве да сликам од лице место, затоа што прееска го видов „градилиштево“ од кола, па сега за сега само earth слика, колку да имате претстава каде е ова - во долниот десен агол е гимназијата „Георги Димитров“ во Тафталиџе.
Побарав на сајтот на општина Карпош, ама нема никаква информација во врска со „проектов“ (потегов, веќе не знам како да го наречам). Имено, на пресекот на улиците Париска и Варшавска деновиве е направен кружен тек, на мое големо изненадување. Може грешам, ама мислам дека овие 2 улици се дел од секундарната градска мрежа која е под надлежност на општините, па затоа мислам дека е општински проект. Знам дека се работи за место на кое се случуваа сообраќајки заради слабата прегледност, ама дека ова го извадија како решение баш ме зачуди. Не се оди на решавање на непрописните џунгли од огради на околните куќи кои дури и по закон не смеат да бидат целосно затворени/нетранспарентни на вакви аголни локации или поставување на семафор, туку со кружен тек со преголем радиус, без притоа да се интервенира на самите радиуси на постоечката раскрсница. Ако вакви решенија проаѓаат кај сообраќајниве инженери, во иднина има секакви чуда да се изнагледаме...и посебно ме чуди ако општина Карпош влезе во маестралната „коњ во круг“-шема за решавање на скопските сообраќајни проблеми од последниот период...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 27-Aug-2011 at 16:37


„Проектот“ е на општина карпош, беше најавен некаде на форумов.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 27-Aug-2011 at 16:39
А што па толку па смета да е во кругов стварно не ми е јасно ако му се дадесодржината. Нечини ако се претера, еве тука зашто на пример споменикот од школото да не биде во кружниот. Немора да е на коњ. Еве во последно време приметувам ако некој друг можеби има нагласена употреба на одредени решенија да му ги препишуваме за ексклузивна употреба негова и да ги ибегнуваме. Како за примери, ако владата фаворизира кружни текови, тоа не значи дека треба и онаму каде што стварно има потреба да го избегнеме, ако фаворизира споменици, како контратежа да не употребиме ни еден, и низа други примери на многу други полиња. Тука имаше лоша прегледност од оградите, а не гледам што би било толку спорно кога се работи за сервисни улици од исти ранг од кои може би едната да има многу мала разлика во приливот и одливот. Радиус кој употребиле незнам, ама ова беше најавено решение. Ете добро што веќе го реализирале. Давам поддршка.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 27-Aug-2011 at 16:51
Генерално забелешката ми е на радиусите, затоа што делува малку неприродно свртувањето на раскрсницава...инаку во средината може и змеј да стаат или диносаурус, ич не ме засега...и така градов отиде јабана, па за еден ќош во Тафталиџе...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 27-Aug-2011 at 17:02
Po sto gradot otisol jabana ! Po novive ulici ,semafori,, trotoari sl.(Mozam da konsatiram deka porano bilo se O.K.ili ?) Tuka epten treba(se)  kruzen tok i bravoApplause sto se napravi. A dali vo nego ke ima cveke ,drvo i sl. e druga rabota.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 08-Oct-2011 at 12:34
08.10.2011, 00:44
СКОПСКИ ЛЕГЕНДИ

Скопската калдрма потекнува од Кисела Вода

Пишува: Данило Коцевски

И денес, ако минувате низ Кисела Вода, кај месноста Припор, свртете десно кон храмот "Св. Ѓорѓи". На ридот над црквата ќе забележите необични траги. Тие траги, во вид на прави линии, се спуштаат од врвот кон подножјето. Тоа се белези од некогашните шини по кои се движеле вагонетки. За какви вагонетки и за какви шини станува збор?
Во дваесеттите години од минатиот век, Скопје доживува голема трансформација во инфраструктурата, особено во изгледот на улиците. По Балканските, и по Првата светска војна, се заменува дотраената турска калдрма, а се става нова коцка на Плоштадот и на главните улици. Скопје добива нов, модерен лик. Се калдрмисуваат и дел од улиците во Буњаковец и Дебар маало.
Сите овие, и подоцнежните зафати направени се благодарејќи на каменоломот и рудникот во Кисела Вода, кој по иницијатива на тогашната Скопска општина и нејзиниот претседател, свечено е отворен на 13 август 1923 год. Подготовките започнале во април 1922 год. На почетокот на август наредната година сите технички работи биле завршени. Покрај механизмот за вагонетките со кои каменот се спуштал (бремзберг), постоеле и канцеларии, ложилница, две дробилки и друга техничка опрема. На ридот, рудникот имал две главни окна. Едното по име Шевајц, а другото Карпузица, а имало и други помали. Бремзбергот можел да спушта до подножјето од 80 до 100 вагонетки дневно.
Но она што е најинтересно е како обработениот камен и коцката се носеле до градот? Материјалот се товарел во вагони кои формирале композиција што ја влечела мала локомотива со колосек 0,60. Материјалот бил депониран на влезот од градот, а потоа биле поставани шини при што била користена коњска влеча. Така, таа композиција го крстосувала речиси целиот град. Некои од вагоните на ова вовче, со помош на коњска влеча, ги користеле и службениците на рудникот од Кисела Вода за да појдат рано наутро на работа. Постои една куриозитетна фотографија на која убаво се гледа како изгледал овој превоз во тогашното Скопје. Но тоа не е сe во врска со овој превоз.
Пред повеќе години, постарите скопјани ми раскажуваа дека со ова вовче и малата локомотива, повремено можеле да се превезуваат и граѓаните, на кои им било отстапувано, особено за празникот Ѓурѓовден. Тогаш, цело Скопје се собирало на прослава кај црквичето "Св. Ѓорѓи" во Кисела Вода, во близина на рудникот. Тие прослави долго се паметеле. Постарите жители кои денес живеат тука, убаво се сеќаваат на времето кога стариот рудник бил активен. Во куќа во близина на црквата, денес живеат мајката и синот, Ратка и Борче Велковски. Ратка има над осумдесет години и си спомнува за вовчето кое се користело во тоа време. Борче вели дека и по војната каменот се спуштал до зградата во близината која била затвор и полициска станица, а која постои и денес. Во каменоломот работеле и затвореници. Некогаш, каменот се носел до месноста Чешма во Кисела Вода, а потоа се распределувал. Имало специјални мајстори кои ја изработувале убавата коцка и таа била спуштана до пред зградата на затворот. Дел од каменот за обработка се носел и на другиот крај од подножјето на ридот, во близина на денешниот мал плоштад во месноста Припор каде што се наоѓале машините. Се произведувале и полукоцки и кршен камен за посипување на улиците.
Тој крај од Кисела Вода бил и излетничко место, затоа вовчето од рудникот се користело и за излети на граѓаните. Во еден запис од тоа време се вели дека ова е "едно од најубавите места за излети на граѓаните... Пошумени се неколку ритчиња со 2.000 дрвја, а постојат и повеќе убаво уредени градини".
Калдрмата и коцката од овој крај опстојувале долго време во Скопје, а тие можат да се сретнат и денес. На некои стари фотографии има шини на Плоштадот и мајстори кои ја местат коцката. Дел од калдрмата зачувана е во некогашните скопски маала. Коцката на Плоштадот која е поставена во дваесеттите години, заменета е со нова за време на војната, во 1942 год.
Помалку е познато дека до денешниот храм "Св. Ѓорѓи" во Кисела Вода, постои и едно помало црквиче кое е многу постаро, од 1826 год. Додека ни раскажува за него, свештеникот од храмот вели: "Старата традиција на прославата на Ѓурѓовден се одржува и денес. Доаѓа многу народ, од јадењата главно се носи гравче како некогаш, има прекрасна атмосфера. Дојдете за Ѓурѓовден". Му ветуваме дека ќе дојдеме, опиени од раскошниот говор на традицијата, и блескавите слики од оваа топла скопска есен.
http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=B04A6D1E5BA4BC48A1B38C57B071CFE1
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.