build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 12-Feb-2011 at 17:45
СОП-Софиски обиколен пат (Околовръстен път на София):

Изградбата на дополнителни 3,5 километри заедно со 3 патни јазли се одвива во полн ек. Главните коловози ќе имаат по 3 ленти во секоја насока, заедно со уште по 2 ленти во насока локални коловози.

1) Патен јазол Климент Охридски:



2) Патен јазол Бистирца/Бистришко шосе:



3) Патен јазол Бизнес парк Софија/Младост 4:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 12-Feb-2011 at 17:48
И изградбата каде што сега завршува проширениот дел на СОП:









Во позадината се гледа првата ИКЕА во Бугарија, која моментално се гради и треба да се отвори оваа есен:



И основни податоци на патот:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 12-Feb-2011 at 17:55
Еден симпатично реконструиран пат во Бугарија. Патот II-64 е помеѓу Пловдив, Граф Игнатиево, Калофер и Тројан:









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 12-Feb-2011 at 18:35
Originally posted by Andrej_LJ

СОП-Софиски обиколен пат (Околовръстен път на София):

Изградбата на дополнителни 3,5 километри заедно со 3 патни јазли се одвива во полн ек. Главните коловози ќе имаат по 3 ленти во секоја насока, заедно со уште по 2 ленти во насока локални коловози.

1) Патен јазол Климент Охридски:



Тука има малце проблем. Тиja,кои идат от Пловдив и сакат да се качак ком Симеоново ке прават лев завоj и ке мора да чекат. Малце не е обмисленен многу добро този jaзол. Ако продолжат под моста и направат уште един влез от СОП дирекно ком Симионово ке е подобро. Така както го гледам или мора да се регулира со знаци или семафор.

Предпоставувам,дека некои от вас се запрашаха,зашто има това тркало тамо. За да се разбере добро состоjбата тук е убаво да покажем малце покомлетно плана на Икеа мегу двата jaзола.
Еле от лево е jaзолот Климент Охридски со това тркало.

Мегу двата jaзола се предвидува изградба на огромен комплекс от трана на Икеа и се предпоставува,дека ке има многу коли.

Edited by ink - 12-Feb-2011 at 22:41
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 06-Mar-2011 at 02:33
Податоци за плановите на бугарската влада од 24 јануари 2011 година:


Општ план на идната главна патна инфраструктура на Бугарија




Брз пат Ѓуешево - Софија




Брз пат "Рила" (Ќустендил - Ихтиман)




Извор.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 14-Mar-2011 at 10:02
Malku poinakvo gledanje an trasportot vo Bugarija od reportazata na Dojce Vele

Brisel dao novac, a mosta još nema



Trajkti voze samo kad se njima to isplati
Dva puta nedeljno Želio Želev putuje od Sofije do Budimpešte, sa filmskim rolnama u gepeku. To mu donosi dobru zaradu. Razvijanje filmova u Mađarskoj jeftinije je nego u Bugarskoj. Ali to putovanje nije jednostavno.

„Kroz Srbiju ne mogu da putujem, tamo bih morao da platim carinu. U Rumuniji to nije slučaj, ona je u EU. Međutim, ne postoji most preko Dunava, uvek moram satima da čekam na trajekt.“

Prelaza granice se Želev uvek plaši. Od Vidina do Kalafata granica između Bugarske i Rumunije, u dužini od 470 kilometara ide uz Dunav. Postoji samo jedan most. Trajekt prevoznici čine sve kako bi onemogućili izgradnju mosta. Zaradili su bogatstvo i strahuju da će izgubiti posao. Kada smo o svemu tome hteli da porazgovaramo, počeli su da nas vređaju.

Umesto sedam, putuje 13 sati


Želev do Dunava svaki put mora da pređe dug put preko balkanskih planina. Potrebno mu 13 sati za razdaljinu koju bi mogao da pređe za 7 sati. „Naša vlada je kriva za to. Šta njih briga kako se mi obični ljudi borimo za život. Oni sede u svojim kancelarijama i pune svoje džepove. Zašto 20 godina nakon promena još uvek nema mosta?“

Još pre 12 godina planirana je izgradnja jednog prelaza. Za to je čak dobijen novac od Brisela, koji je delom završio u korumpiranim rukama. 2006. je španska firma napokon krenula sa izgradnjom. Veoma usporeno.

„Završili smo pola posla. Međutim, izgradnju smo stalno morali da prekidamo zbog oštrih zima. Nadamo se da ćemo za mesec dana nastaviti sa radom“, kaže Hulio Ruiz iz firme Kabrero.

Carinska kontrola na granici kod Vidina

Da su Bugarska i Rumunija članice Šengenskog sporazuma Želev bi uštedeo dosta vremena. Međutim, Brisel je prolongirao prijem zbog polovičnih rezultata u borbi protiv korupcije i organizovanog kriminala.

Graničari su besni. Pokazuju video snimke kako bi demonstrirali svoju uspešnost u poslu. Želev ipak veliki broj graničara smatra banditima. „Oni svaki put kasiraju 23 evra za ovih 5 minuta vožnje. 23 evra! To je beskrupulozna krađa.“

Potom opet sledi čekanje. Trajekti nemaju tačan raspored vožnje, Voze samo ako im se vožnja isplati, kad je trajekt pun. Kod kupovine karte za trajekt Želeva ljuti još nešto. „Pogledajte, ova firma, Džoker Sofija, koja ima više trajekata, ima kasino u Sofiji. Javna je tajna da pripadaju podzemlju. Ja to doduše ne mogu da dokažem, ali je jasno da oni imaju nešto sa kašnjenjem izgradnje mosta.“

Korupcija (ne) usporava izgradnju mosta

Okružni guverner Vidina odbacuje mogućnost da korupcija usporava gradnju mosta. „Uradili smo sve što je moguće kako bi ispunili uslove EU. Naše spoljne granice su bezbedne i napravili smo veliki napredak u borbi protiv korupcije“, kaže Plamen Stefanov.

Nakon tri sata čekanja Želev se napokon ukrcava na trajekt. Za sedam sati prešao je tek 200 kilometara. Uživa u plovidbi preko Dunava, ali ipak želi da se tu izgradi most jer bi u tom slučaju već davno bio na cilju.

Autori: Paul Tutsek, Željka Bašić-Savić
Odg. urednik: Jakov Leon

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6468860,00.html
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 17-Mar-2011 at 13:34
Малку фотографии од автопатот Струма А6/Е79 (Перник-Благоевград-Кулата-Солун). Оваа, засега единствена отсечка од овој автопат, ја градеше нашето ГП Маврово. Отсечката е долга 19 километри, од Долна Диканја до Даскалово и беше предадена во употреба во 2007 година. Вредноста и беше 54 милиона евра:











"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 17-Mar-2011 at 13:35






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 17-Mar-2011 at 13:36
Пиринска Македонија Big%20smile
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 17-Mar-2011 at 13:42
Фамозната делница на Ради! CheersДобра работа завршило Маврово.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 17-Mar-2011 at 13:42
А нешто посуштествено да имаш да кажеш?

Да, Мартине Шајни бериерс енд стаф! Инаку во недостиг на официални бројки, многумина претпоставуваат дека токму патот Софија-Солун (односно автопатите А5 Лјулин и А6 Струма) е најоптоварениот пат во Бугарија, после отсечката на А1 Тракија Софија-Пловдив.

Edited by Andrej_LJ - 17-Mar-2011 at 13:45
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 17-Mar-2011 at 14:19
Originally posted by Andrej_LJ

А нешто посуштествено да имаш да кажеш?

Да, Мартине Шајни бериерс енд стаф! Инаку во недостиг на официални бројки, многумина претпоставуваат дека токму патот Софија-Солун (односно автопатите А5 Лјулин и А6 Струма) е најоптоварениот пат во Бугарија, после отсечката на А1 Тракија Софија-Пловдив.
Андреј, што е со останатиот дел? Кога се планира да биде подигнат на ниво на автопат по целата должина?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 17-Mar-2011 at 15:07
AM СТРУМА (А6/Е79): Перник-Благоевград-Кулата(ГР) е со вкупна должина од 156 километри, од кои засега се изградени само 19-оние претходно прикажаните. Индикативниот буџет за изградба на преостанатите околу 140 километри е 600 милиона евра. Останатите километри се поделени на 4 отсечки:



ЛОТ 1 (Долна Диканја-Дипница) е со должина од 17 километри. Отсечката е проектирана и на 8 Март огдинава беше објавен тендер за изведувач. Работите треба да почнат во Јули или Август годинава и да се заврши во 2013 година. Индикативната вредност е околу 68 милиона евра.

ЛОТ 2 (Дупница-Благоевград-Симитли) е со должина од 45 километри. Проектот треба да биде изработен до крајот на 2011, во 2012 година да се изврши откупувањето на имотите и во 2013 да започне да се гради. Рокот за изградба е 25 месеци, така што оваа отсечка треба да биде предадена кон 2014-2015 година.

ЛОТ 3 (Симитли-Сандански) е најсложниот и најдолгиот сегмент од магистралата. Има должина од 60 километри и преминува низ познатата Кресненска клисура, која е заштитена зона на НАТУРА 2000. Овој сегмент вклушува бројни мостови и тунелич. Проектот треба да биде завршен во 2012 година и во 2013 да започне со изградбата. Рокот е 36 месеци.

ЛОТ 4 (Сандански-ГКПП Кулата (ГР)) е најлесниот дел од трасата, затоа што е долг само 15 километри низ рамничарски предел. Проектот е завршен и во следните неколку дена треба да се објави тендер за изведувач. Изградбата треба да заврши во 2013 година.

Сума сумарум:
Од 156 километри, во дадената година ќе бидат завршени следниот број на километри автопат на АМ Струма:

2011 - 19км
2013 - 51км
2014 - 96км
2015 - 156км

Што се однесува на сегашната состојба на останатиот дел од трасата, патот е одличен, темелно и многу квалитетно реконтруиран пред околу 10 години. Иако покрај големите градови (Дупница и Благоевград) е во форма на експресен апт (2+2), а во други како 2+1, сепак е крајно недоволен заради големиот број на возила кои минуваат по него (особено товарни):

Е79 крај Дупница:







Е79 крај Благоевград:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 17-Mar-2011 at 15:08
И во Кресненската клисура (Кресненско дефиле):





Крај Сандански:



И одделувањето од Е79 кон Петрич и нашата граница (ГП Ново Село):

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 17-Mar-2011 at 15:53
Андреј, бидејќи гледам редовно апдејтираш за бугарија, ме интересира каква е состојбата со автопатот софија-пловдив, затоа што 2 години не сум бил. Ме интересира затоа што претходно 5 години го поминував тој автопат и сигурно беше еден од полошо изградените во европа, особено асфалтот, кој на се личеше само не на асфалт за автопат.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 17-Mar-2011 at 22:02
Големиот дел на А1 АМ Тракија во делот од Софија-Пловдив е во многу добра состојба, но навистина има делови во кои од пуштањето во употреба пред околу 30 години не е правен генерален ремонт. Слки ќе присоберам скоро, а за сега можам да ти пренесам малку свежа информација која излезе од АПИ-Агенција Патна инфраструктура пред една седмица:

-Технички проекти за целосен ремонт (рехабилитација) на автопатот Софија-Пловдив во двете насоки, во деловите:
а) од километар 63+000 до километар 90+200, заедно со патните јазли "Церово", "Калугерово" и "Гелеменово" и врските за нив. Должината е 30 километри.
б) од километар 119+200 до километар 133+600, заедно со патните јазли "Пловдив-Запад", "Пловдив - Север" и "Пловдив - Изток", односно АМ Тракија во делот во која го заобиколува Пловдив и оди кон Свиленград/Бургас. Должината е од околу 14 километри.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 17-Mar-2011 at 22:43

Фала ти за инфото. Затоа и те прашав, 2 години не сум поминал па мислев да не се сменила ситуацијата. Со намерата за реновирање бугарите покажуваат дека патиштата се едни од нивните главни приоритети. Уште пред неколку години европјаните даваа големи пари за нивните патишта, памтам еден подолг пат накај турска граница беше финансиран со европски пари. А кога сме кај софија-пловдив, најбоља ствар е секако мекдоналдсот од десна страна и вечно насмеаните конобарици.
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 25-Mar-2011 at 15:26
Италианска компания с опит в Африка ще строи Оризово - Димитровград на "Марица" (обновена в 16.10 часа)

От Лили Границка

Последна промяна в 16:11 на 25 мар 2011

Италианската "Кооператива Муратория Чеметисти - Чи Ем Чи ди Равена" (CMC груп) почти сигурно ще строи магистрала "Марица" от Оризово до Димитровград, след като днес даде най-ниската цена от 133 млн. лв. (2.12 млн. евро/км) за 32 км отсечка. Цената е определяща за избора на победител. Ако агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) утвърди изборът им и няма обжалване на процедурата това ще е първият обект на италианската компания в България, показва справка в интернет сайта им.

От общо 12 подадени оферти бяха отворени ценовите предложения на 7 кандидата. Следващата най-близко до тях беше на консорциума "Марица 1" с лидер италианската "Импреза" и българските "ГБС Инфраструктурно строителство", "ИСА 2000" и "Пъстрой 92", които предложиха 138.85 млн. лв. Най-висока цена даде австрийската "Щрабаг" - над 187 млн. лв. На трима каандидати офертите бяха с разлика от 100 000 лв., което не се е случвало никога досега на пътни търгове за магистрали и показва голямата конкуренция в бранша.

Пет кандидата бяха отстранени заради допуснати пропуски в техническата част на офертите. Това са гръцката "Джей енд Пи Авакс", турската "Мапа", италианското сдружение "Салваторе Матарезе - инж. Клаудио Салини", консорциум между испанската Рубау и българската "Софстрой" и дружество между италианската "Импреса Пицароти" и българската "Интегрирани пътни системи".

"Никога не е имало толкова малко отстранени участници, показва статистиката досега", каза министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев след отварянето на предложенията. Според него офертите "стават все по-добри, по-професионални и с близки разлики в цените на участниците". "Това, че БСП и цялата опозиция плюха толкова много време, че държавата изнудва фирмите, сега се вижда, че това са реалните цени", каза министър Плевнелиев.

До края на следващата седмица комисията ще вземе решение за избора на строител. След това то ще бъде изпратено в управляващия орган на оперативна програма "Транспорт" за одобрение. Той трябва да се произнесе в срок от 5 работни дни и да върне отговор в АПИ. Още пет работни дни след това е срокът, в който ръководството на пътната агенция трябва да излезе с решение, обясниха процедурата от АПИ. Така най-късно в средата на април ще има избран изпълнител. Ако няма обжалвания на някой от участниците първата копка е планирана за началото на юни, каза неотдавна строителният министър Росен Плевнелиев. Интерес да подаде жалба до съда може да има единствено някой от отстранените участници при условие, че е дал по-ниска цена, коментираха пътни експерти. Подаването на жалба да съда спира изпълнението на процедурата. Възможният ход на АПИ е да поиска съдът да разреши предварително изпълнение с мотива, че изпълнява обект с национално значение, обясниха юристи.

Кои са CMC груп
"Кооператива Муратория Чеметисти - Чи Ем Чи ди Равена" (CMC груп) е основана през 1901 г. и е сред водещите строителни компании в Италия, е посочено в сайта й. 90% от дейността й е в Италия, като оборотът й за миналата година е 760 млн. евро. На щат в компанията са 500 души, а на обектите й по света работят около 8500 души. Групата излиза зад граница през 1975 г., като има дъщерна компания в Мозанбик, която е водеща на местния пазар. В момента СМС груп има обекти в Южна Африка, Мозанбик, Лесото, Ангола, Малави, Ботствана, Алжир, Лаос и Китай. Последният й сключен договор е в Китай от 7 март 2011 г. за 50 млн. евро за изгражадане на хидротехническо съоръжение. Освен магистрали и пътища италианската група има опит в строителството на пристанища, скоростни жп линии, както и търговски центрове, хотели и ваканционни селища.

Ценови оферти:
1. СМС груп, Италия     - 133 129 678 лв.
2. Терна, Гърция - 154 510 570 лв.
3. Консорциум "Марица 1" - 138 500 000 лв.
4. Актор, Гърция - 139 600 000 лв.
5. "Пи Ес Ай - Конструктор" - 139 700 000 лв.
6. "Алпине - СК 13" - 139 777 777 лв.
7. Щрабаг, Австрия - 187 383 916.16 лв.


www.dnevnik.bg


Отвориха ценовите предложения за Лот 1 от магистрала Марица*

от Мариян Йорданов | 25.03.2011 13:54

В Агенция "Пътна инфраструктура" бяха отворени ценовите предложения за строител на Лот 1 на автомагистрала "Марица". На събитието присъства министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев.

Пи Ес Ай АД, което е основно дъщерно дружество на Трейс Груп Холд АД, е част от кандидатстващ консорциум.

Участниците, подали оферти за строителството на отсечката от Оризово до Димитроград (по реда на подаването), са:

1. Кооператива Муратория Чементисти – Чи. Ем. Чи. Ди. Равенна

2. Терна АД

3. Консорциум Марица 1, в състав:
- Импреза АД – лидер
- ГБС Инфраструктурно строителство АД
- ИСА 2000 ЕООД
- Пътстрой 92 АД

4. АКТОР АСД

5. Джей енд Пи – Авакс С.А.

6. Обединение Марица 1 ДЗЗД
- „Пи Ес Ай“ АД – гр. Стара Загора (дъщерно дружество на Трейс груп)
- Конструктор – Инженеринг АД, Република Хърватия

7. Консорциум „Марица – Алпине – СК 13”
- Алпине Бау ГМБХ – лидер
- СК 13 Пътстрой АД

8. Консорциум Страбаг България – Марица 1
- Щрабаг АГ, Австрия – лидер
- Щрабаг ЕАД, гр. София

9. Мапа Иншаат Ве Тиджарет А.Ш.

10. Сдружение Салваторе Матарезе АД – инж. Клаудио Салини Гранди Лавори АД
- Салваторе Матарезе АД
- Инж. Клаудио Салини Гранди Лавори АД

11. Консорциум Рубау – Софстрой
- Конструксионес Рубау АД (Кралство Испания) – лидер
- Софстрой АД, гр. София

12. Пицароти ИПС – Лот 1 ДЗЗД
- Импреса Пицароти и Сие АД
- Интегрирани пътни системи АД.

Индикативната стойност на 31,4 км участък от магистрала “Марица” е 104 млн. евро и ще се финансира по Оперативна програма (ОП) “Транспорт”. Срокът за изграждането е 25 месеца от сключването на договора.

Investor.bg проследи отварянето на ценовите предложения в реално време.

Предложенията на кандидатите:

Предложената цена от Кооператива Муратория Чементисти – Чи. Ем. Чи. Ди. Равенна е 133 129 678 лв. без ДДС.

От Терна АД предлагат 154 510 570 лв. без ДДС.

Предложението на Консорциум Марица 1 е 138 850 000 лв. без ДДС.

АКТОР АСД предлага 139 600 000 лв. без ДДС.

Петият участник не е допуснат до търга.

От Обединение Марица 1 ДЗЗД предлагат 139 700 000 лв. без ДДС.

Предложението на Консорциум „Марица – Алпине – СК 13” е 139 777 777 лв. без ДДС.

Консорциум Страбаг България – Марица 1 предлага 187 383 916,16 лв. без ДДС.

Последните четири кандидата не са допуснати до търга.

Комисията по провеждане на търга ще провери дали най-ниската искана сума е по-ниска с повече от 30% от средната офертна цена.

Министър Плевенлиев заяви, че цените са като на лотовете от АМ Тракия. Той припомни, че преди време Сергей Станишев е казал за други магистрали, че ще станат нагънати, но това не се е случило. Крайно време е да се разбере, че магистралите у нас се строят качествено, заяви Плевнелиев.

*Актуализирана към 14:20


www.investor.bg
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 04-Apr-2011 at 11:07
Малце апдеjт и на Мостот Видин - Калафат помегу Бугариja и Романиjа

Concreting of a segment for the superstructure of the Bridge in the navigable channel of the Danube river



Transportation of a vessel impact protection



Loading of a vessel impact protection for the Bridge



Construction works on the bridge



Assembly of vessel impact protection at Pier PB11



Reinforcing a part of the pier PB11



Concreting a stage of the road slab of the bridge



Concreting a stage of the road slab of the bridge



Assembly works at Pier PB9



Execution of a scaffold for the superstructure of the railway approach road



Execution of the temporary access to the bridge




И една слика от rast(ССЦ) на инфраструктурата на Романскиот брег

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 05-Apr-2011 at 10:36

Во 2011 година, 413 милиони евра за автопатишта во Хрватска

Во%202011%20година,%20413%20милиони%20евра%20за%20автопатишта%20во%20ХрватскаЗа нови и веќе изградени делници на автопатиштата во Хрватска, во 2011 година се планирани вкупни инвестиции во вредност од 413,5 милиони евра, што е 23% повеќе од остварените инвестиции во 2010 година, објави Здружението на концесионери на автопатишта со наплата на патарини (ХУКА).Во 2010 година, во изградба на нови делници се инвестирани 290,3 милиони евра, што е значително помалку во однос на 2009 година, кога се инвестирани 672,7 милиони евра. Најмногу во нови автопатишта инвестирале Хрватски автопатишта (ХАК), вкупно 145,2 милиони евра.

http://www.kapital.com.mk/MK/region/26943/vo_2011_godina,_413_milioni_evra_za_avtopatishta_vo_hrvatska.aspx
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.829 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.