build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 24-Jun-2010 at 14:26
Се околчува делот после Рузевлтова, некоја послаба активност околу расчистување на  објектите од трасата. Сообраќај има и покрај тоа што официјално не е пуштена делницата.

01.


02.


03.


04.


05.


06.


07.


08.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 24-Jun-2010 at 14:44
Имам впечаток дека делот од фонтана до влада нема да ја има полната проточност, затоа што крајните ленти ќе бидат во фукнција на паркинг, така што ситуацијата ќе остане непроменета....
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 24-Jun-2010 at 15:03
Се решава и тоа лесно со некоја ограда на работ на тротоарот по целата должина. Еве еден пример од Солун. Ќе спречи и паркирање по крај на коловозот, преминување кајшто нема пешачки, дополнителна безбедност и може да биде некое интересно решение од едноставно ковано железо или некоја ваква ограда како примерот што доликува на урбана средина, немора да биде тоа жолти столпчиња или обични П - огради. Овој дел од Илинденска е како порачан за едно вакво решение.

http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/1200782.jpg


Edited by lslcrew - 24-Jun-2010 at 15:04
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 24-Jun-2010 at 19:43

еден билборд ќе оди..... ...... 

едит:

ор мејби два......

или ниеден....



Edited by FoSsiL - 24-Jun-2010 at 19:45
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 27-Jun-2010 at 22:01
Се работи и во недела





и нашата прецизност



Edited by Vladimir P - 27-Jun-2010 at 22:06
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 27-Jun-2010 at 22:46
еј, ова широко било.... и со средишно зеленило.... и што зборевме.. ваљда и пошироки ленти ќе има.... плус тротоар и велосипедска патека? ....ај ќе видиме..... пополека....
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 28-Jun-2010 at 00:45
Ме збуни за прецизноста. Нивелираноста ми изгледа добро, ако мислиш на тоа што шахтата е на коловоз, а не на тротоар, тоа е поради тоа што порано беше тука тротоар па да не се прави нова канализација и поместување на делови од старата само е спуштена. Не гледам друго...Dunno
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 28-Jun-2010 at 12:09
Шахтата е најмалце 3 см пониско од 0-та кота, за жал на фотографијата не се гледа, а и направиле пад така да делува незабележително.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 28-Jun-2010 at 15:13


Еве колкав може да биде профилот ако се сруши еден ред куќи од Влада до фонтана, како што предлагав неколку страни поназад.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 28-Jun-2010 at 15:15
ДОДЕКА ВЛАСТИТЕ КРЕВААТ РАМЕНИЦИ
По Илинденска сепак се вози Скопјани веќе цела недела се возат по проширениот дел на булевар Илинден, иако улицата официјално не е пуштена во употреба, ниту, пак, работат семафорите. И покрај тоа што градските власти имаа поставено дрвени препреки со ознаки дека не е дозволено возење, несовесни возачи ги турнале или поместиле, па на улицата се вози како на писта. Надлежните од Град Скопје креваат раменици и велат дека тие го направиле потребното, поставиле знаци, но не можат да стражарат над граѓаните. - Проширениот дел на Илинденска е под привремен сообраќаен режим за што е поставена соодветна сигнализација. Учесниците во сообраќајот треба да ја почитуваат поставената сигнализација, а во спротивно, надлежна е сообраќајната полиција. Времениот режим на проширениот дел ќе важи се додека овој потег не биде пуштен во официјална употреба - велат од Одделението за односи со јавност на Градот.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=2055&ArticleID=143505
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 28-Jun-2010 at 15:28
Originally posted by lslcrew


Еве колкав може да биде профилот ако се сруши еден ред куќи од Влада до фонтана, како што предлагав неколку страни поназад.
Не е воопшто така едноставно, објектите покрај трасата се разбира дека не се стандардизирани - има најразлични форми и големини на нивните основи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 28-Jun-2010 at 15:53
Добро јасно тоа, ова вака сликата ми се погоди само ориентационо. А со тек на време со години ќе се оформи пополека нова градежна линија. Неможе преку ноќ да се добие тоа. Пак ќе се вратам на австрискиот пример, цели ѕидини срамнија со земја ние се мислиме за дваесетина куќи без уметничка вредност, со нарушена статика и рудиментиран изглед. Има две три нови згради, побрзо треба да се реагира додека не се направиле многу нови драстично да ја кренат цената на ваков подвиг. Се приметува дека дури и од страна на владата изгледа како да е така почнато со Илинденска.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 28-Jun-2010 at 16:03
Немаат уметничка вредност освен МЦМ!
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 28-Jun-2010 at 16:16
@ lslcrew
Не е проблемот само во оформување на нова градежна линија, туку и во тоа што за обезбедување на поголема ширина на коридорот не би било доволно да се рушат само вакви објекти, туку сите оние објекти кои барем малку би навлегуваат во тој коридор.

Ако се оди на обезбедување на широк коридор за овој сегмент, убеден сум дека не рушење туку тунел е поефтино и подобро решение. Но доколку дојде тој момент си има служби кои треба да ја направат таа математика и да склопат една студија која ќе биде достапна до јавноста па ќе може да коментираме. Сега за сега, кога веќе се истурка вакво решение (исфорсирано проширување на 4 ленти), треба да почекаме да видиме како ќе функционира и дали проблемот со овој сегмент е затворен за подолго време, или пак треба повторно да го отвараме во скора иднина.


Edited by Cloverstack - 28-Jun-2010 at 16:17
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 28-Jun-2010 at 16:24
Па не е проблем за оние што малку навлегуваат во трасата. Ќе биде тука тротоар поширок.  Во почеток би изгледало назабено, ама со тек на време ќе биде можеби најатрактивното градежно земјиште во Скопје така брзо ќе се пополни и ќе се иправи линијата. Има тамо стамбени згради, ако мислиш на тие, тие мислам се секој влез посебна конструкција. Битно да се обезбеди ширина +- пола тротоар. Сообраќајниот коридор да може да функционира како што треба, средишно зеленило (ако има простор), велосипедски патеки и тротоари, со тоа што едниот би бил во првите години нарушен од такви штрчења. На Водњаска таа куќата навлага во сред сообраќаен коловоз, а овдека збориме за пола до метро во тротоар.


Edited by lslcrew - 28-Jun-2010 at 16:27
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 29-Jun-2010 at 21:30
Дали ви се чини дека на една слика има два превида



Столбови за осветлување на само 40-50 см од улица и истиот на пешачки
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 29-Jun-2010 at 22:11


Можно е ваква глупост да зацртале со проектот, или ова нешто на терен се менувало и импровизирало???
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 30-Jun-2010 at 08:30
Originally posted by Vladimir P





И каj нас е исто. Па и на едно ниво да напревеха капаците, после 1-2 години тие започваха да пропадат.

И еве от минатата година Софиска Обштина започна експериментално да поставува и менува голем дел од старите шахти со нови, немско производство. По-скапи се, но мора да са далеч по квалитетни.

Еве една слика на ваква шахта од новата клучка на Сoфискaта обиколница:



Еве и схема на разликите со старите шахти:



Еве и еден линк, каде може да се чита уште по подробно за таа технологиjа

A тука ( PDF file!) со слики подробно е обjаснено како се монтират овoj тип шахти.


Edited by pavche - 30-Jun-2010 at 10:08
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 30-Jun-2010 at 15:28
Одличен систем, распоред на силата на поголема површина,
ко би се додадат и подесување на висината би биле идеални.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 30-Jun-2010 at 16:08
Сега видов да не работи добре линкот коj сум дал кон показването на монтажа. Па еве го в неколко слики да видите колко лесно става. Oд 1 до 12 е временно поставуване во среден слоj асфалт. 12 до краj - нивелиране со последниот слоj асфалт.
















Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.