Железницата низ историјата |
Post Reply | Page <1 15161718> |
Author | |
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #321 Posted: 13-Dec-2015 at 20:32 |
Железничка станица Криволак за време на ПСВ
S_Krivolak_oberst.jpg-original by staro.skopje, on Flickr |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #322 Posted: 26-Dec-2015 at 12:24 |
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #323 Posted: 26-Dec-2015 at 16:56 |
Браво за фотографијава Staro Skopje, прекрасна е! Интересно е што на неа се гледа локомотива 2000 на тогашните СДЖ која подоцна во ЈЖ станува серија 61. Локомотива од таа серија поточно машината ЈЖ 61-011 и ден-денес постои како монумент во Гевгелија: JŽ-JЖ 61-011 Gevgelija, Macedonia by D LV, on Flickr . Edited by mon - 26-Dec-2015 at 20:18 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply #324 Posted: 26-Dec-2015 at 23:52 |
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #325 Posted: 27-Dec-2015 at 23:43 |
ЖС Охрид (според некои Струга), 6.6.1921
И Ќиро. Се извинувам доколку се повторуваат сликиве 3 4 5 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #326 Posted: 28-Dec-2015 at 08:17 |
Во тоа време текстовите за означување на фотографиите биле испишувани на предната страна на фотографиите веднаш после нивната изработката одн. во време на архивирањето на истите што значи дека на оваа фотографија е станицата „Охрид„. Инаку, сите оние кои се двоумат можат лесно да распознаат за која станица се работи доколку обратат внимание на бројот на столбови-носачи на надстрешницата на предната страна на зградата: охридската станица има четири столба а струшката само три од кои два на левата страна од прозорите во средината на градбата и еден на десната. . Edited by mon - 29-Dec-2015 at 09:49 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #327 Posted: 29-Jan-2016 at 13:27 |
Западна железничка траса и нејзините железнички станици /1919 – 1966
Извор: Лична архива на Науме Јаканоски од Струга; Македонски Железници; Declampe.net Западната железничка траса Скопје – Охрид функционирала од 1919 до 1966 година. Вкупната должина изнесувала 163 km, а во периодот додека функционира на местата каде поминувала биле израдени/обновени вкупно 201 објект, 48 мостови и 36 крстосници. Во нејзината изградба и изградбата на нејзините попатни станици учествуваат различни градители, согласно тогашните власти, дел од нив се Германските војници, Бугарските војници, Војниците на Кралевина СХС како и принудено Македонско население. Трасата почнувала од Скопје (Mала станица) преку Генерал Харис (Ѓорче Петров) каде се двоела на два крака: Прв крак во должина од 22,6 km Скопје – Орашје каде што на двете последни станици се вадела и товарела хромова руда од рудниците на Радуша. Втор крак Скопје – Подмоље преку Тетово , Гостивар, Кичево. Овој крак е најстрмниот и најтешко достапниот предел, на кој пругата се искачувала и до надморска височина од 1180м помеѓу станиците Сретково-Тајмиште-Буковиќ. Трет крак Подмоље – Охрид со должина од 7 km продолжувал покрај самиот брег на Охридското езеро, и завршувала на станицата и ложницата во Охрид. Четврт крак Подмоље-Тасмаруништа. Од станицата на Подмоље преминувајќи го Црн Дрим по железниот мост, пругата стигала во Струга, од каде што паралелно на реката достигнувала до крајната станица Тасмаруништа која била на 30 km од Дебар. Растојанието Скопје – Охрид овој воз го поминувал за околу 22 часа, со оглед на пределите низ кои минувала пругата, која што е редок инженерски потфат. Персоналот на една патничка композиција од 600 милиметарската линија се состоел од по еден машиновозач, ложач и возоводач и два кочничара, додека самата композиција од локомотива, товарен вагон и четири патнички вагони. Железничка станица Бериково Железничка станица Тајмиште Железничка станица Кичево Железнички станици Извор и Пресек Железничка станица Арабиново Железничка станица Охрид Железничка станица Струга Железничкиот мост на Дрим Во 1966 година е одржан референдум за укинување на “Комплексниот погон Гостивар” и ликвидација на теснолејката. Последниот воз од Охрид кон Гостивар тргна во Мај 1966 по кој пругата престанува со работа и е демонтирана. Материјалот го приложи и обработи: Стојаноска Софија http://marh.mk/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B0-%D0%B8-%D0%BD%D0%B5%D1%98%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5/ |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #328 Posted: 16-Feb-2016 at 18:23 |
The morning train from Presek, with Feldbahn, at the end of its four and a half hour trip, approaching Ohrid. Spring 1965. (Line closed 1966.)
Утринскиот воз од Пресек (со теснолинејката) на пат за Охрид, пролетта 1965 г. Патувањето траело четири и пол часа. Фотографијата е снимена во близина на Охрид. фото: John Phillips (flickr.com) Edited by Џоле - 16-Feb-2016 at 18:25 |
|
За сè има вторпат
|
|
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 876 |
Quote Reply #329 Posted: 17-Feb-2016 at 00:00 |
Можда веќе се појавило видеото во нишкава, но е толку добро што може и повторно да се гледа. А покрај документарната вредност, содржана е во него и одредена духовна ука.
Edited by hcitrS - 17-Feb-2016 at 00:21 |
|
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply #330 Posted: 20-Feb-2016 at 00:58 |
Многу интересен документарец не сум знаел дека постои видео запис со овој стар воз.
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #331 Posted: 20-Feb-2016 at 06:59 |
Видеото е навистина одлчно, а можеби единствено кога станува збор за овиее композиции.
"This movie is part of the collection: Academic Film Archive of North America Director:Jean Dasque Producer:Robert Legrande; Jean Dasque Sponsor:Jack and Fran Davidson Audio/Visual:sound, color Keywords: train; Macedonia; Yugoslavia; locomotive Material from 1965" |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #332 Posted: 30-Apr-2016 at 10:43 |
Карта на соколските друштва во Јужна Србија на која се прикажани и железничките линии
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #333 Posted: 02-Jun-2016 at 19:45 |
ЖС Скопје, околу 1916
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #334 Posted: 26-Apr-2018 at 15:04 |
Kraljevina SHS (1927) - 092 by Sasa Lukic, on Flickr
Kraljevina SHS (1927) - 105 by Sasa Lukic, on Flickr Kraljevina SHS (1927) - 115 by Sasa Lukic, on Flickr |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #335 Posted: 13-May-2018 at 14:54 |
Текст на весникот „Нова Македонија“ од 1973 година во која се известува за укинувањето на последната парна локомотива во Македонија:
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #336 Posted: 06-Nov-2019 at 18:07 |
https://www.facebook.com/nasegjorce/?__tn__=k*F&tn-str=k*F |
|
За сè има вторпат
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #337 Posted: 28-Apr-2020 at 22:34 |
Старата железничка во Скопје Муралот на Борко Лазески Подоцна е пренесен во Прилеп Долг бил околу 150 метри Нова железничка извор |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #338 Posted: 05-Jun-2020 at 00:55 |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #339 Posted: 06-Jun-2020 at 19:40 |
Gostivar to Ohrid day train at a crossing
1965 фото: John Phillips (flickr.com) |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #340 Posted: 06-Jun-2020 at 19:42 |
Feldbahn nest.
Ohrid shed, Gostivar-Ohrid line. Spring 1965. фото: John Phillips (flickr.com) сите негови фотографии со таг македонија (некои се веќе објавувани во оваа нишка) https://www.flickr.com/search/?sort=date-taken-desc&safe_search=1&tags=macedonia&user_id=72213853%40N03&view_all=1 |
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 15161718> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |