Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1 1516171819 52> |
Author | |
Svarog
Groupie Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
Quote Reply #321 Posted: 29-Mar-2015 at 21:57 |
Новиот магистрален пат Радовиш-Струмица денес ќе биде пуштен во употреба.
strumica На пуштањето во употреба ќе присуствуваат заменик-претседателот на Владата и министер за финансии Зоран Ставрески и министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески Со новиот патен правец во должина од 10 километри ќе се овозможи брзина на движење од 100 километри, наместо досегашните 40 километри. Во изградбата на патот Радовиш-Струмица се вложени 445 милиони денари, обезбедени од државниот Буџет. Градежните работи ги изврши „Гранит“, по раскинувањето на договорот со претходниот изведувач заради доцнење со роковите, хрватска ИНГРА. ИЗВОР: http://kurir.mk/makedonija/vesti/100955-Magistraleniot-pat-Radovis-Strumica-ke-bide-pusten-vo-upotreba |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #322 Posted: 29-Mar-2015 at 22:01 |
Веста е од јануари 2013 г.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Svarog
Groupie Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
Quote Reply #323 Posted: 29-Mar-2015 at 22:32 |
Да, да. Го паравеа и сеа пак е планирано да се реконструира.
Иначе мене не ми е јасно зошто толку многу се влечи Росоман - Прилеп. Од 2007 во програма им е и сеуште не е направен. |
|
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #324 Posted: 29-Mar-2015 at 22:34 |
Бидејќи на Мијалкови не им е битен тој пат битно им е газот до Штип да го довлечат затоа прават до таму автопат и плус реконструираат Велес-Штип. И полесно прават дубари. И не сакаат добро поврзување со Бугарија преку Крива Паланка исто е и со пругата која реално е фикција и нема никогаш да се изгради додека овие се на власт.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #325 Posted: 30-Mar-2015 at 00:37 |
Грујо во Битола го најави почетокот на градбата на овој пат Прилеп-Градско оваа година.Мислам дека нешто зборуваше за пред летото
|
|
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #326 Posted: 30-Mar-2015 at 15:07 |
Пред 2 години се реконструираше магистралата со 2 ленти. Новиот зафат предвидува проширување на ниво на експресен со 4 ленти. |
|
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #327 Posted: 30-Mar-2015 at 15:17 |
Тој дел од патот е во поприлично лоша состојба, а е единствената врска за Прилеп, Битола, Ресен, па и Охрид и Струга до централна и источна Македонија. Освен тоа минува низ гадна клисура каде често има одрони. Минува и низ големо населено место како Росоман. Инаку новиот пат не е Росоман - Прилеп, туку Градско - Прилеп. |
|
Svarog
Groupie Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
Quote Reply #328 Posted: 07-Apr-2015 at 13:58 |
Ете, поради ова се противам на Скопје 2014... Можеби е тешко да се предвиди, но постојат бројни превентивни зафати што во Македонија воопшто и не се преземаат http://plusinfo.mk/vest/21349/galerija-golem-odron-na-avtopatot-skopje-veles-patot-zatvoren-za-soobrakjaj |
|
goranmitev
Newbiе Joined: 29-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply #329 Posted: 07-Apr-2015 at 16:51 |
За патот Штип-Струмица веќе е направена Студија за оцена на влијанието врз животната средина.
Еве набрзина што прочитав, се предвидува автопат со 4 или повеќе ленти. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #330 Posted: 07-Apr-2015 at 19:13 |
Фала за информацијата и добредојде на форумов. Патем, ќе има по две ленти за сообраќај и по една за застанување, па мислам дека тоа е 3х3, ако не грешам. Во студијата се наведува и разделен појас. Автопатот ќе има две делници. Делница 1: Штип-Радовиш, и Делница 2: Радовиш (односно Воиславци)-Струмица. Вкупна должина на автопатот ќе биде 63,4 км. Предвиден е за брзини од 100 и 120 км/ч. |
|
За сè има вторпат
|
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #331 Posted: 07-Apr-2015 at 20:43 |
Мислам дека нема да се оди со автопат, зашто најавите се дека ќе биде експресен. Да сакаа автопат да направат, одамна ќе се најавуваше со автопат. Пред месец-два директорот на Агенцијата за државни патишта изјави дека годинава ќе почне изградбата на експресниот пат Штип - Радовиш по нова траса, по принципот една лента за возење, една за запирање. Магистралниот пат Радовиш - Струмица е реконструиран пред некое време колку што знам. Убаво што направиле студија за автопат, но реалноста е дека нема да се оствари.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #332 Posted: 07-Apr-2015 at 21:14 |
Би сакал да ја чујам таја изјава Стаки, бидејќи знам дека најавија за годинава отпочнување на Штип- Кочани и веќе има обезбедено пари од кредит за тоа ,но за Штип - Радовиш не сум слушнал.
Инаку и јас колку што знам планот за овој пат им е да биде експресен со можност за надоградба во иднина бидејќи нема економска оправданост за автопат засега. Edited by daci92 - 07-Apr-2015 at 21:15 |
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #333 Posted: 07-Apr-2015 at 22:24 |
[QUOTE=daci92]
Би сакал да ја чујам таја изјава Стаки, бидејќи знам дека најавија за годинава отпочнување на Штип- Кочани и веќе има обезбедено пари од кредит за тоа ,но за Штип - Радовиш не сум слушнал.Инаку и јас колку што знам планот за овој пат им е да биде експресен со можност за надоградба во иднина бидејќи нема економска оправданост за автопат засега. http://www.sitel.com.mk/ekspresen-pat-shtip-radovish-kje-ja-povrze-istochna-so-juzhna-makedonija-1 |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #334 Posted: 07-Apr-2015 at 23:45 |
Добро се работи за осакатен експресен пат ,но сепак не кажуваат кога ќе се почне туку само дека се спрема проект...
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #335 Posted: 08-Apr-2015 at 13:52 |
Најдов зашто е одбрано да се гради експресен наместо автопат. (по моја претпоставка)
Цената на чинење на автопатот се предвидува на 908 милиони евра со експропријацијата. Информацијата можете да ја најдете детално разгледана на 239 и 240 страница во пдф документот. |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #336 Posted: 08-Apr-2015 at 13:59 |
Makedonija osven tranzitnite avtopati realno nema potreba od avtopati. Mislam deka sosema e dovolno da ima vakvi ekspresni patista. Edinstveno sto mi preci sto tie ne se 2x2 tuku se 1x1 plus 1x1 mesto za zastanuvanje. Mislam deka toj eden metar od dvete strani koj e potreben za da se postigne sirinata za 2x2 ne bi trebalo da cini mnogu i treba seriozno da se razmisli za taa opcija.
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #337 Posted: 08-Apr-2015 at 15:44 |
Додека целосно не се завршат коридорите X и VIII не треба да се размислува за нови автопати, туку за експресни патишта но со профил на Тетово-Гостивар.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #338 Posted: 08-Apr-2015 at 15:59 |
Коридорот 10 е готов ,коридорот 8 засега е непотребен , особено не во автопатска делница. 8 мицата веќе се гради од Кичево до Охрид/Струга, а планираат скоро отпочнување на најтешката делница од Куманово-Деве баир во профил на експресен пат,односно од пред Паланка до граница. За Македонија се битни Струмица и Битола така да мислам дека овие делници мора да се направат во експресни со можност за проширување во автопатски делници во иднина, но експресен пат 2х2 и места за застанување на 2-5 км, а не осакатен експресен пат 1+1х1+1
|
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #339 Posted: 09-Apr-2015 at 22:02 |
Штета што таква е законската регулатива, инаку 2х2 е сигурно подобра опција. Според информациите што ги имам прочитано лентата за возење ќе биде 3.75 или 3.5 метри и 2 метри за застанување. Вкупно тоа се 11 (11.5) метри ширина на патот. Да беа 12 или ете 13 метри, ќе имаше подобри услови за возење во иднина кога нели се предвидува и повеќе возила да го користат патот. Како и да е и вака е одлично што се вложува во нов експресен пат каде без проблем ќе се вози 80-100 км/ч. Овие патишта сепак се проектирани според понови правила за градење патишта. Нема да поминуваат низ населено место, ќе има благи кривини и слично. Реалноста е таа дека дури и со зголемување на бројот на возила, експресниот пат пак нема да е целосно искористен. Едноставно мала држава сме со мали гратчиња со мал број на население. Имам постирано претходно едно видео со дискусија дали треба експресен пат или автопат Штип - Кочани. И двајцата говорници говорат како попотребно е автопат. Не е спорно дека има многу гратчиња во Источна Македонија и дека е потребно реновирање на инфраструктурата во овој дел за да заживее. Ама не може најдоброто да се направи сегде. Во државата има приорирети. Не само што патот нема доволно да се искористи, туку и ќе има поголеми трошоци на оддржување. Заклучок: на овие инвестирања треба да се гледа позитивно, бидејќи сигурно ќе ја унапредат инфраструктурата во државата, а најверојатно и економијата.
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #340 Posted: 10-Apr-2015 at 17:23 |
Лентата за застанување е речиси без никаква функција на пат со не преголем сообраќај. Поарно пат со ~11 метри ширина да има 3 ленти со по 3.5 (3.75) метри ширина, по една а двата правци и една повремено заедничка.
Вака повторно добиваме пат со две ленти. Ако некој знае, Дали воопшто некаде има пат со една лента за возење и една за застанување и ако има како се вика ваквиот пат бидејќи тој дефинитивно не е експресен? Исто така, ме интересира и во која категорија спаѓа пат со три ленти и дали вакви патишта се градат денес низ европа? |
|
Post Reply | Page <1 1516171819 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |