Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 1516171819 60> |
Author | ||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #321 Posted: 01-Jan-2009 at 21:22 | |||
nikogas ne sum mislel deka gradacalnikot laze pa toj ne e dete ii sto mislit toj deka nie mali deca sme da ne zaferkavaat ne sum znael deka laze na ovaj nikoj ne veruva ako ne bel siguren tokas ne morase da kaze za tramvajot sramota ako strancite slusat |
||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #322 Posted: 01-Jan-2009 at 21:56 | |||
moram da se ucam so vakvi lagi kako vie
neznae nekoj koga ce mozeme da ja vidime??
|
||||
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #323 Posted: 02-Jan-2009 at 02:38 | |||
Понекогаш и возрасните луѓе се нај големи деца.
|
||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #324 Posted: 02-Jan-2009 at 13:34 | |||
eden pisatel , ne znam dali bese Herman Hese ili nekoj drug, rekol : " Kolku i da si star, sekogas postoi toa deteto vo tebe "
|
||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #325 Posted: 02-Jan-2009 at 21:51 | |||
... ех кој ли ќе го наследи. Се надевам дека скопјани нема да направат иста грешка... и се надевам дека главен проект на идниот градоначалник ќе биде проектот Трамвај во Скопје.
|
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #326 Posted: 06-Jan-2009 at 15:17 | |||
Приателот испрати слики од Загреб, каде е пуштен 100-ти нископодни транвај
Нашиот 1 ќе го чекаме уште ... години Фото Ненад Медиќ Edited by Vladimir P - 06-Jan-2009 at 15:18 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #327 Posted: 06-Jan-2009 at 15:35 | |||
Не само што имаат транваи, него во Загреб има луге кој мислат и спроведуват
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #328 Posted: 06-Jan-2009 at 19:52 | |||
Од Загреб сме оддалечени со децении, да не речам векови, иако имаме горе-долу релативно сличен број на жители.
Скопје сеуште се мисли дали му е потребен трамвајот? |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #329 Posted: 10-Jan-2009 at 00:26 | |||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A101232D0447394DA23396120186BF24 |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #330 Posted: 12-Jan-2009 at 12:35 | |||
Извор: Вест |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #331 Posted: 12-Jan-2009 at 14:38 | |||
Све испланирал нашиов драг градоначалник, само забравил да види дали може да гради ... Чекам и шпанците кој ги најави за овој месец, што фарса ќе биде, ако дојдат ... Edited by Vladimir P - 30-Jan-2009 at 14:47 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
dimme.von.macedonia
Groupie Joined: 30-Jun-2008 Location: Hrvatska Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #332 Posted: 12-Jan-2009 at 15:54 | |||
|
||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #333 Posted: 12-Jan-2009 at 18:01 | |||
во секој случај загреб е поразвиен град од нас, и поорганизиран, и таму немаат проблеми со трамвајот бидејќи си го имаат одамна, денес само го модернизираат и шминкаат
|
||||
dimme.von.macedonia
Groupie Joined: 30-Jun-2008 Location: Hrvatska Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #334 Posted: 13-Jan-2009 at 12:09 | |||
Tokmu taka, poradi toa sto go imale ushte od porano... ( Mnooogu porano.. ) ne treba da se gradi novas infrastruktura, tračnici i sl. Samo stavaat novi lrt-ovi, a koga bi morale nanovo se da praat, veruvaj mi za 30 godini ne bi go storile toa.. Smetam deka upravo poradi toa sto go ti spomna deka '' денес само го модернизираат и шминкаат '' mozeme mnogu da naucime, zosto da ne gi modernizirame postojeći avtobuski mrezi po Skopje, i sl. A za tramvaj nemoj da misles deka ne sum, prv sum za nego, samo za zal dodeka dojde kaj nas.. ke mine mnogu vreme
|
||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #335 Posted: 13-Jan-2009 at 14:41 | |||
добра поента Диме, ќе додадам само дека ако форсираме трам треба и државата да вмеша прсти, или целосно да се даде под концесија и да се приватизира оваа идеја! имам некое чувство дека доколку ДПМНЕ ја добие позицијата "градски татко" дека за брзо време и ќе видиме трам низ СК, со оглед дека владата веднаш ќе притекне да кофинансира проект кој долготрајно ќе биде потсетник за нивната агилност, ова и порано го истакнав но во контекст на тоа маркетингшки која инвестиција е подолготрајна, трам или двокатни... незнам зошто не направат повторно референдум за идејата за трам, па да бидеме на чисто дали сега граѓаните го смениле мислењето или сеуште се против трамвај во СК, има една дорбра поента во подолниов текст на урбаната скопјанка Радмила Заревска, џабе трам џабе двокатни ако не се прејде кон малку посмели зафати како зголемување на проточноста преку надвозници или подвозници по раскрсниците на булеварите бар онаму каде се критичните точки околу центарот, таа ги окарактеризира како подземни улици, што донекаде и за некаде има логика пример кузман да продолжи со денивелација кон плоштад уште кај комплек банки(СОК банка) но во принцип вакво нешто како денес што ни е сервирано и во такви услови ќе биде сигурна кочница на сообраќајот помалку или повеќе
ова и јас го потенцирав дека доколку се постави трамвајот на првата коловозна лента без да се направи некакво проширување на булеварите, дефинитивно ќе ја доотепаме работата по скопските улици, јасно за центар ќе мора да има некаков режим, но во шпицовите нема да има никаков абер од трамовите. затоа треба цел овој проект да се преиспита односно да се стопира и да се почне проектирање на линија по средината на булеварите, но по се ми изгледа дека вака ќе тера до крај што навистина ќе биде погубно решение, но евентуално ако замислава на урбанистите на Трифка не помине, некој ќе треба да се прозива зошто непотребно фрлал пари на крај од мандат за проект чија реализација е дискутабилна, сигурно Трифун ќе има оправдување бидејќи во ГУПот било предвидено трасирање на трамвајски линии, па по се изгледа сака да започне процес кој теоретски нема да може да се прекине, но изумува градскиов татко дека живее во СК и дека инаетот тука не е најдобра инвестиција, па макар било тоа и зацементирана позиција, која доколку се почнеше со изградба на депото и навистина ќе беше така, но очигледно математиката не му излегла како што треба па сега мошне е дискутабилно дали воопшто и ќе преживее овој проект во ваква форма и во овие услови! |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #336 Posted: 13-Jan-2009 at 18:22 | |||
Треба прво темелно да се преиспита концептот, потоа тоа да им биде добро и квалитетно објаснето на граѓаните (особено без политички миродии), а дури потоа референдум би бил оправдан, но сепак веројатно нецелисходен.
Исто така бетон, не знам како успеа нејзината јасна искажана заложба за подземни улици да ја преведеш како заложба за подвозници и надвозници. Околу подвозниците и надвозниците, не сакам таа веќе истрошена дискусија дополнително да ја водам во погрешна нишка. Наместо воопштени и нафрлани тези и заложби кои во пракса не значат ништо, повели нацртај и образложи како би функционирале тие подвозници и надвозници (дополнителни, вон ГУП-от) кои упорно ги рециклираш кај ќе стигнеш, а не сакаш да направиш ни минимално истражување на тема клучки, сообраќајни текови, контрола на сообраќај, сообраќајна инфраструктура, ГУП на Скопје... Значи земи конкретни локации каде вон ГУП-от сакаш да воведеш некакви „креативни“ решенија, и во соодветната нишка претстави ги јасно и прецизно за да може вистински да дискутираме (наместо празни воопштени муабети и фрази), па да видиме дали такви решенија се добри, потребни, а пред се возможни!
А нема ни никаква „кочница на сообраќајот“, планираната клучка наместо денешната крстосница е максимално широкоградо решение и дај боже да се оствари што побргу и без импровизации.
Edited by Cloverstack - 13-Jan-2009 at 18:37 |
||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #337 Posted: 13-Jan-2009 at 19:13 | |||
види поентата на урбанава скопјанка (која гледам ги има коментирано на повеќе пати збиднувањата околу гупот) е во тоа што прецизира дека и сега и вака е заглавена ситуацијата а не па кога ќе се трасира трам линија по булеварите. јасно дека клучка има посочено како решение во гупот за тоа е и пишувано на форумов но заради мелозвучност се изразувам вака како што се изразувам но тоа не би требало да збунува некого со оглед дека самите термини подвозник-надвозник се дел од поимот клучка. сепак морам да бидам искрен и да признаам дека го немам видено дупот за голем ринг, па по некоја инерција мислам дека клучката таква каква што е предвидена во гупот ќе изостане, а ќе добиеме некоја импровизација како онаа кај континентал, но тоа е само заради големите амбиции а малите средства, па затоа и немам проблем долку се импровизира и со некое расштимано решение кое ќе личи на клучка, а се со цел да се премости овој начин закржлавен проток преку класични раскрстувања на булеварите... незнам дали е сето ова sf но ако сакаме во права смисла да имаме функционални сообраќајни артерии тогаш за тоа чаре се само надвозници и подвозници, во спротивно се ќе си остане по старо, а и како тргнало сега како што ја проектираат трасата за трамвајот ќе биде и бетер. |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #338 Posted: 14-Jan-2009 at 11:44 | |||
Ако љуѓето не се бесни, куќата не е тесна
Еден пример како и во екстремни урбани ситуации се може да функционира Но секако тоа изгледа може во Јапан Двосмерна ~6 м улуца + транвај, и се е можно |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #339 Posted: 14-Jan-2009 at 11:51 | |||
Малку на шала..... еве да видите како изгледа тоа во густо населени градови! Ова е ваљда некаде у Азија....
Ај нека каже некој дека после прошол тука воз.... |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #340 Posted: 14-Jan-2009 at 12:24 | |||
Е сега тоа е навистина екстремна ситуација како што рече... Во Скопје пак може и треба мрежата да ја изведеме за мерак, само надлежните повеќе милуваат да фаќаат кривини и да импровизираат, зошто градење на вистински соодветна инфраструктура бара многу посветеност, работа, а во наши услови и стегање на каишот (но за вистинската цел, се надевам дека конечно ќе го сватиме тоа). |
||||
Post Reply | Page <1 1516171819 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |