|
![]() |
|
Возен ред |
|
Post Reply
|
Page <1 1516171819 36> |
| Author | ||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#321 Posted: 04-Jan-2011 at 13:47 |
|
|
Имам приметено дека со новиот возен ред е намален бројот на вагоните на битолските возови од стандардните 5 вагони на 3-4 вагони. Има ли некаква причина за намалувањето, каде пропаѓаат патничките вагони во земјава?
|
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#322 Posted: 04-Jan-2011 at 13:56 |
|
|
Колко знам МЖ-Транспорт најави дека према потреба ќе се зголемуват или намалуват компзициите.
А друга работа е што огромен број на патнички вагони веќе се во Колска-Велес на обнова. |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#323 Posted: 04-Jan-2011 at 16:12 |
|
Кога веќе испадна идеја за брз воз Кичево-Скопје (или патнички нека е ,сеедно) зошто да не е продолжена линијата до Кочани,значи линија Кичево-Гостивар-Тетово-Скопје-Велес-Штип-Кочани,со еден пар со дом.ст.Кичево и еден дом.ст.Кочани + резерва во депо Лисиче на средина на линијата ?Секако и на двата правци возат Шпанците
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#324 Posted: 04-Jan-2011 at 23:18 |
|
|
Тркало, се согласувам дека треба да постои железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. Сепак, јас најпрвин би вовел воз на релацијата Битола-Кочани-Битола, бидејќи тоа се важни регионални центри кои имаат и универзитет, повисоки судски органи и други институции кои привлекуваат патници сами по себе. Еден Шпанец би бил добар за почеток.
Потоа би вовел и воз на релација Куманово-Кичево-Куманово, бидејќи има голем број на луѓе кои патуваат меѓу овие градови. Дури потоа би размислувал за воведување на воз на релација Кичево-Кочани-Кичево. Да не заборавиме, дека ваков воз би требало да ја сврти пола Македонија за да стигне до Кочани за разлика од другиве две релации кои се конкурентни на автобускиот сообраќај. Конечно, доколку се реконструира пругата, би вовел и воз на релација Битола-Демир Хисар-Сопотница-Битола. |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#325 Posted: 05-Jan-2011 at 00:09 |
|
BOJAN, сепак за тоа треба да се согледа и возниот парк кој го има МЖ, а инаку пругата до Сопотница функционираше додека таму постоеше и работеше рудникот за железо. Покрај товарните пуштаа и патнички вагони. Денес ниту рудник работи, ниту воз сообраќа. Исто така мислам дека би било доста корисно да се направи пругата од Сопотница до Кичево ( околу 30км) со што би се добило "прстен" и со реконстукцијата на коридор 10д поточно Битола-Лерин, би било доста полезно за МЖ. Но, да видиме што ќе донесе времето... |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#326 Posted: 05-Jan-2011 at 00:16 |
|
Апсолутно си во право за пишаното. Инаку, јас пишав хипотетички, што би било доколку МЖ има повеќе дизел моторни гарнитури. Македонија во Европа можеби е единствената држава која нема железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. |
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#327 Posted: 05-Jan-2011 at 15:56 |
|
|
Во право си во смисла на рентабилност и поголема исполнетост за патување сигурно би имало Кочани-Битола(знам имав доста колеги од факс шо се префрлаа во Велес и седеа понекогаш и по саат време,зависи од возниот ред).А за Кочани-Скопје-Кичево мислев баш за моменталнава ситуација,место да имаме 2 х Кенеди + 4-5 вагони за Кичево шо пијат нафта ко луди и 2 х Макоси за Кочани ,да бидат само Шпанците.Локомотивите ќе останат за товар и резерва ,а вагоните би се пренасочиле на Битола/Гевгелија.
А моментално Скопје-Битола не би било лошо да ја продолжат до Куманово,исто како примеров погоре да не пуштаат ел.локомотива со 2 вагони(во иднина со некоја си електрификација до Бт па и да ги заменат зелените). Дај Боже да средат во МЖ поголем број возила,па некако да испаднит како шо замислуваме. |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#328 Posted: 07-Jan-2011 at 13:05 |
|
|
Возови кои сообраќале Скопје-Битола и нивното постепено намалување...
![]() |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#329 Posted: 07-Jan-2011 at 19:13 |
|
Даниел, овие податоци ти се од студијата за рентабилност на линијата Скопје-Битола-Скопје изработена во 2006 година од Екосвест? Тоа е навистина опфатна студија, ретка кај нас, која беше издадено и во форма на книга и тоа баш во моментите кога се предлагаше целосно укинување на патничкиот сообраќај кон Битола. Како што гледаш и пред 5 години се зборели за нерентабилноста на патничките возови влечени од Кенеди, нешто што и денес се случува. Камо среќа нашите политичари да работеа според ваквите студии ! |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#330 Posted: 07-Jan-2011 at 19:42 |
|
Точно така. ![]() |
||
![]() |
||
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply
#331 Posted: 20-Jan-2011 at 22:49 |
|
|
Бојан,Владимир,Дание, случајно да не ги знаете на 29 јануари Скопје-Тетово термините ?
Edited by Dragan - 20-Jan-2011 at 22:50 |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#332 Posted: 20-Jan-2011 at 23:17 |
|
|
29 јануари !!!??? (секој ден е исто)
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply
#333 Posted: 21-Jan-2011 at 01:49 |
|
|
аха значи секој ден е исто фала Владимир
|
||
![]() |
||
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply
#334 Posted: 21-Jan-2011 at 01:55 |
|
|
Само малку појаснение Владимир ќе може,значи последен воз од Скопје за Тетово е 20:18 часот ?
|
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#335 Posted: 21-Jan-2011 at 02:04 |
|
|
Скопје-Тетово
Тргнува Пристигнува 02:50 - 3:47 08:05 - 09:11 16:50 - 17:53 Tетово-Скопје Тргнува Пристигнува 06:33 - 07:35 13:19 - 14:22 20:18 - 21:19 Појасно? ![]() |
||
![]() |
||
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply
#336 Posted: 21-Jan-2011 at 02:10 |
|
да фала |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#337 Posted: 01-Feb-2011 at 19:38 |
|
|
Првите мислења за возниот ред на железниците во европските земји за 2011/2012 година веќе биле дискутирани на глобалната конференција во Љубљана оддржана од 10 до 14 јануари 2011 година. Според српскиот весник „Пруга“, претставници на грчките железници воопшто не се појавиле на конференцијата, но неофицијалните информации сеуште говорат за целосен прекин на меѓународниот превоз на патници кон/од Грција во текот на 2011 година.
Од нашата околина, за оние што патуваат кон Прага и Будимпешта преку Белград, возот Авала ќе биде уште понедостапен од Скопје поради тоа што од почетокот на април годинава ќе поаѓа 40 минути порано од Белград, веројатно поради неговото каснење во Прага. Наскоро ќе се воведе и нов ноќен воз за Сараево од Белград, покрај дневниот воз, но сеуште не е допрецизирано кога ќе започнат да сообраќаат новите Талго гарнитури. Од Белград ќе има и укинување на експресниот воз за Минхен, кој ќе сообраќа само до австриската граница како и ноќниот воз за Виена, кој ќе сообраќа само до Будимпешта. |
||
![]() |
||
The Man
Senior Member
Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply
#338 Posted: 03-Feb-2011 at 22:49 |
|
|
Дали во Скопје можам да набавам возен билет само за правецот Солун - Скопје или ќе морам да го набавам истиот во Грција? Немав време денес да отидам до Железничката Станица во Скопје.
|
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#339 Posted: 03-Feb-2011 at 23:11 |
|
|
Не знам дали ќе може од Скопје, ама во секој случај да знаеш дека шалтерот во Солун за меѓународни возови отвара само 30-тина минути пред поаѓањето на возот, што е и повеќе од доволно време да купиш билет (воопшто нема гужва на тој шалтер).
Плус совет од мене, ако веќе решиш ра купиш од Солун, купи билет до Гевгелија, па симни се Гевгелија и купи до Скопје. Ќе ти се исплати, а време имаш прилично доволно во Гевгелија. |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
The Man
Senior Member
Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply
#340 Posted: 03-Feb-2011 at 23:45 |
|
Утре ќе одам да се распрашам за билетот, бидејќи доколку сум во можност сакам уште од тука се да ми е спремно за враќање. ![]() Инаку за препораката што ми ја даде, сега го погледнав повторно возниот ред и таква комбинација не гледам, т.е. кога би се симнал во Гевгелија од меѓународниот воз, локалниот воз Гевгелија - Скопје би бил заминат. |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 1516171819 36> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |