Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 183184185186187 242> |
Author | |
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #3681 Posted: 02-Nov-2017 at 17:55 |
Претпоставувам еден од аргументите на министерот било зошто да летате до Охрид, а не до Скопје
А можда и со Ел Ал разговарале, не ни се баш сигурни новинариве... Edited by Тркало - 02-Nov-2017 at 17:56 |
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #3682 Posted: 03-Nov-2017 at 10:56 |
Montenegro Airlines?
http://plusinfo.mk/vest/132504/zaev-naskoro-avionska-linija-skopje-%E2%80%93-podgorica-%E2%80%93-saraevo Во тоа име, сакам да објавам дека е усогласен текст помеѓу Република Македонија, Република Црна Гора и Република Босна и Херцеговина, заедно со нашите кабинети, и ние како претседатели на владите, текст што ќе биде испратен до сите авионски компании, што работат овде во овој регион, за да испратат понуда за воспоставување авионска линија на релација Скопје – Подгорица – Сараево и обратно, за да можеме ова важно прашање конечно да го решиме. |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3683 Posted: 09-Nov-2017 at 00:21 |
Да очекуваме ли наскоро воведување на линија Истанбул - Скопје/Охрид од WizzAir(Turkey)
*Најверојатно Wizz го превзима BoraJet и ќе базира авиони на Сабина Ѓокчен! http://airportal.hu/wizz-air-keltene-eletre-torok-borajetet/ |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3684 Posted: 09-Nov-2017 at 09:28 |
Интересно.
|
|
Perfect speed, my son, is being there.
|
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #3685 Posted: 09-Nov-2017 at 10:44 |
Со Туркиш и Пегасус незнам баш дали Визз би се пробал кон Скопје
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3686 Posted: 17-Nov-2017 at 23:00 |
Со пропагандава - овие и Грујо го надмашија, само празни зборови бар до сега на секои 2 месеци а ни А од авиолинијата!
Заев се сретна со Звиздиќ: Соработка за иницирање на авиолинија Сараево-Подгорица-Скопје http://24vesti.com.mk/makedonija-bih-i-crna-gora-kje-baraat-aviokompanija-za-linija-saraevo-podgorica-skopje |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3687 Posted: 19-Nov-2017 at 23:24 |
И СКП - дел од една опроштална приказна..... вечерва е на пат кон Скопје...
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3688 Posted: 20-Nov-2017 at 12:19 |
Во зимската сезона 2018/2019 благодарење на Туркиш - ќе имаме можност еднаш дневно(вечерниот лет) во Скопје да го гледаме 737Max8 со конфигурација: J16Y135
Edited by Obedineta Makedonija - 20-Nov-2017 at 12:20 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3689 Posted: 29-Nov-2017 at 20:17 |
Wizz Air попладнево преку Јозев Варади - изјави дека ги купиле слотовите и правата за слетување и полетување кои беа во доскорешна сопственост на Monarch, според одредени портали тие до март ќе алоцираат 7 авиони во новата база во Лутон од кој неколку ќе се А321 а најверојатно ќе летаат под Британско знаме знаејќи дека се во процес на регистрација на ќерка фирма на островот!
Најверојатно според одредени полски портали во блиска иднина со А321 ќе отпочнат и прекуокеански летови од базата во Лутон. |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3690 Posted: 04-Dec-2017 at 09:13 |
Со летниот распоред на летање - Адрија ќе има x14 лета неделно!
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3691 Posted: 04-Dec-2017 at 11:40 |
Што е со летот на Виз за Венеција Марко Поло. Гледам некои летови за Јуни 2018 во тој регион, за другите линии ми враќа резултати, за Марко Поло ништо. Да не има некоја најава за укинување? |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3692 Posted: 04-Dec-2017 at 12:58 |
Марко Поло беше резервна опција за оваа година мај/јуни поради реконструкција на полетнос-слетната патека на Тревизо и тој период се леташе до Марко Поло по нормализирање на работите повторно се врати Тревизо а Венеција останала во систем дур не ја тргнат. |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3693 Posted: 04-Dec-2017 at 14:38 |
Извадок од денешното излагање на Сугаревски по повод презентацијата на предлог буџетот на Мин. за Транспорт:
И следната година продолжуваме со проектот за финансиска поддршка за нови дестинации во авиосообраќајот. Со Буџетот се предвидени 104 милиони денари. http://mtc.gov.mk/sugareski-budzetot-za-2018-od-gragjanite-i-za-gragjanite-najmnogu-pari-za-kapitalni-proekti Edited by Obedineta Makedonija - 04-Dec-2017 at 14:40 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #3694 Posted: 05-Dec-2017 at 11:35 |
САКАМ ДА КАЖАМ удри по Виз ер масовно
НЕМАМЕ НАМЕРА СО ПОМОШТА ЗА ВИЗ ЕР ДА ГИ ИЗБРКАМЕ ДРУГИТЕ КОМПАНИИ, ВЕЛАТ ОД ВЛАДАТА Владата на Зоран Заев планира по истиот урнек како и Владата на Никола Груевски да продолжи со субвенции за нискобуџетни летови кон македонските аеродроми, иако со тоа се нарушува конкуренцијата меѓу европските играчи во авиосообраќајот. Вчера министерот за транспорт и врски Горан Сугаревски најави дека и в година Владата ќе одвои 1,7 милиони евра како поддршка на проектот за финансиска поддршка за нови дестинации. Од Министерството изјавија дека од Европската комисија во Брисел нема стигнато никаква забелешка за владините субвенции во авиосообраќајот, иако минатата година од Европската комисија за транспорт и регионална политика потврдија дека се загрижени за форсирањето на само една компанија со пари на даночните обврзници и ставањето на други субјекти во нерамноправна положба на пазарот. ЕУ ПОЧНАЛА ИСТРАГА ЗА МАКЕДОНСКИТЕ СУБВЕНЦИИ ЗА ВИЗЕР Станува збор за унгарската компанија Визер која добива владини субвенции од 2012 година. Министерот Горан Сугаревски на претставувањето на Буџетот за 2018 година рече: „Со оглед на тоа дека договорот со актуелната компанија која добива финансиска поддршка од Владата истекува во 2018 година, планираме да распишеме нов јавен повик на кој ќе можат да се пријават сите заинтересирани нискобуџетни компании“. На нашето прашање дали со форсирањето на нискобуџетни превозници кои не летаат до големи центри, туку до помали алтернативни аеродроми, Владата има стратегија и Скопскиот аеродром да го промовира како нискобуџетен, од Министерството за транспорт и врски за САКАМДАКАЖАМ.МК одговорија дека со субвенционирањето на нискобуџетните летови не им е цел да ги избркаат редовните авиопревозници, туку да понудат повеќе дестинации на македонските граѓани. Од Кабинетот на министерот Сугаревски велат: „Стратешка цел на Владата е да овозможи раст и развој на воздушниот сообраќај во земјава и токму за таа цел имаме намера и во наредниот период да овозможиме финансиска поддршка за нискобуџетни авиокомпании кои ќе понудат нови дестинации за македонските граѓани преку пониски цени на авиобилетите“. Но, редовните авиокомпании кои летаат кон големите аеродроми во Европа од каде можат да се фатат конекции за прекуоекеански летови си заминуваат. Минатата година од македонскиот пазар се повлекоа италијанската „Алиталија“, швајцарската „Свис“ и чешката „Чех ерлајнс“. Другите компании што останаа да оперираат од Скопскиот аеродром обвинуваат за нетранспарентно делење на субвенциите, со што тие ставаат во нерамноправна положба наспроти субвенционираниот унгарски превозник. Во нерамноправна положба се и патниците на тие компании, што платиле цена со сите додатоци за аеродромска услуга, наспроти патниците на „Виз ер“ на кои дел од картата им ја плаќаат сите останати граѓани на Република Македонија. Практично, македонските даночни обврзници им ги плаќаат и картите на патниците од Косово и од јужна Србија затоа што се субвенционираат сите патници на Визер а не само носителите на македонски пасоши. Настрана што и Владата на Заев уште го држи во тајност договорот за концесија што Владата на Груевски ја потпиша со ТАВ, а и ТАВ не го објавува договорот што го има со „Визер“. Цената на аеродромските такси што ги плаќа „Визер“ воопшто не се изразени во фактурата што ја добиваат патниците, како што е случај со цените на картите на другите компании. ТАВ НЕ КОМЕНТИРА ДАЛИ ВЛАДИНИТЕ СУБВЕНЦИИ ЗА ВИЗЕР ГИ ИЗБРКАА АЛИТАЛИЈА И ЧЕХ ЕРЛАЈНС Унгарската „Виз ер“ минатата година оствари 54,8 проценти од целиот сообраќај на Скопскиот аеродром, што ја прави компанија број 1 во Македонија. Успехот делумно се должи на субвенциите што приватната унгарска компанија ги добива од буџетот на македонските граѓани по две основи – еднократно за секоја нова дестинација и плус за секое продадено седиште. Во Министерството за транспорт не гледаат проблем во нелојалната конкуренција која имаат намера да ја поттикнуваат по урнекот на Владата на Груевски. Велат дека напротив, со субвенциите ќе го развиваат авиосообраќајот. „Согласно програмата на Владата, Охридскиот аеродром ќе го промовираме во нискобуџетен аеродром, односно аеродром за нискобуџетни компании кои ќе нудат евтини летови за бројни атрактивни дестинации. Владата нема намера да воспостави нелојална конкуренција, наспроти тоа, со ова се овозможува развој на авиосообраќајот во Република Македонија како и искористување на капацитетите на аеродромите во Скопје и Охрид“, велат од Министерството за транспорт и врски. Претставник на австриската авиокомпанија Аустриан ерлајнс, дел од групацијата Луфтханза лани во мај ја обвини македонската влада дека поттикнува нелојална конкуренција во авиосообраќајот. Претставка до Брисел има испратено Приштинскиот аеродром. АВСТРИСКАТА АВИОКОМПАНИЈА ЈА ОБВИНИ МАКЕДОНСКАТА ВЛАДА ЗА ПОТТИКНУВАЊЕ НЕЛОЈАЛНА КОНКУРЕНЦИЈА Од кабинетот на министерот Сугаревски велат дека до Министерството за транспорт и врски нема пристигната никаква официјална реакција од страна на Европската Комисија во врска со преставки Сепак, Европската комисија (ЕК) уште на почетокот на 2016 година почнала истрага во врска со субвенциите што македонската влада ги дава на унгарската компанија Виз ер и побара од македонските власти информации за поттикнување на нелојална конкуренција што може да го наруши договорот за Европскиот заеднички воздухопловен простор (ЕЕАЦ), чиј потписник е и Македонија. БРИСЕЛ ЗАГРИЖЕН ЗА СУБВЕНЦИИТЕ ШТО МАКЕДОНСКАТА ВЛАДА ГИ ДАВА НА ВИЗ ЕР Субвенциите за одредени авиокомпании како проблем се споменуваат и во извештајот за напредокот на Македонија кон ЕУ. https://sdk.mk/index.php/makedonija/nemame-namera-pomoshta-za-viz-er-da-gi-izbrkame-drugite-kompanii-velat-od-vladata/ |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3695 Posted: 05-Dec-2017 at 11:50 |
Алиталија не се повлече поради субвенциите, Чех не е повлечен туку лета сезонски, свис ниту во еден момент не се повлекол, од тоа ќе заклучиме дека текстописецот е обичен лаик и дека не станува збор за искрени намери, туку побуди од дрги(материјални) интереси!!!
Париии батоо париии! ) |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #3696 Posted: 05-Dec-2017 at 11:59 |
sakam (da) kazam neznam recam
ova so Alitalia nema mnogu veze od prosta pricina sto samo oni letaa do Rim , same for Swiss i Geneva ( diskutabilno e dali nemanjeto na dovolno transferni patnice na Alitalia se dolzi na Wizz ili na pomalku cudniot schedule koi go imaa AZ) a jadni Чех ерлајнс jos su tu Edited by gorazd - 05-Dec-2017 at 12:10 |
|
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Online Posts: 1005 |
Quote Reply #3697 Posted: 05-Dec-2017 at 16:16 |
Ова субвенционирање кога тогаш ќе мора да секне...а со тоа веројатно и скоро сите линии од Визер,ќе останат 2-3 кои им се реално рентабилни.
Пример во ЕУ ако си член е забренето секакво субвенционирање на инвеститори,поради нарушување на конкуренцијата и спречување на изградба на здрава економија. |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3698 Posted: 05-Dec-2017 at 16:53 |
Те молам воздржи се од коментари, барем каков овој последниот.... |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
bulaov
Newbiе Joined: 28-Oct-2014 Online Status: Offline Posts: 15 |
Quote Reply #3699 Posted: 05-Dec-2017 at 20:33 |
Извинете што улетувам како џокер у покер во дискусијава, но како лаик и просечен граѓанин на МК ,да не беа субвенциите и летовите на Визз , тешко дека јас,а истовремено и илјадници други сограѓани ќе имаа можност да посетат некоја европска дестинација ,дали како туристи, дали службено, кај роднини и сл. Искрено гледајќи си го македонскиот џеп и визз ер не е премногу евтин, но се јаде некако. Така да искрено не знам зошто толку им боде очи Визз на македонциве,(не е поентата,само да се хејта) не била фер политиката и слично.Тие самите што го критикуваат принципот ги користат услугите. Фала богу овој модел на субвенционирање не го измислиле нашиве,туку е пракса насекаде низ светот. Како што и си пишува,си има отворен повик секоја компанија да се пријави, епа бујрум . Убаво ќе биде , секако да се донесе некој како EasyjET, и слични, но и Визз да си остане.
п.с. Кога некој веќе спомна за Свисс и Женева, вака до поупатените , има ли некакви минимални шанси да се врати таа линиија, па макар и со друга компанија ? |
|
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #3700 Posted: 05-Dec-2017 at 22:23 |
субвенционирање странски превозник заради наши интереси е помалку оштроумно него тоа да е случај ако имавме национален превозник, камо МАТ порано да имаа вакви тапшања по рамо како дополнителна помош ... но заради поголема фреквентност на македонци и заради наш џеб кога веќе немаме свои авиокомпании, негледам зошто да не се мотивираат странски, но не ексклузивно една ... сепак кога во државава има мал милион поприоритетни таргет групи, оваа чинам е последна, освен ако навистина не се потрпреме на туризмот како главна доходовна гранка во државава, бар дпмне од овој аспект ја промовира субвенцијата ... јас сум попрво за субвенционирање линии каде има најмногу македонска емиграција, ко Торонто, Детроид, Синднеј, Мелбурн, Лондон, Дизелдорф итн. а ВизЕр единствено ја покрива последнава дестинација, чинам нема директен лет нитндо Палермо ко најблизок аеродром до Пјаченца ... реално нам ни е во интерес што помалку македонци да можат да скубнат од земјава а што повеќе да се враќаат, па од тој аспект би можело да се субвенционираат само повратни летови, но така нели во транс ќе припаднат оние млади кои можат да си дозволат да скитнат надвор од државава, а и поскапо би било сервисирање повеќе нормални, него една нискобуџетна компанија, заради што и ова со ВизЕр е некое компромисно решение, но нека ги принудат на продолжување на договорот доколку ете пуштат бар уште неколку директни летови, како Палермо или Малме, или други наши иселенички центри како поприоритетни ... конечно добар дел од нашатанкуповна моќ се потпира токму на иселениците, та можеме бар малку од малку за тоа да им се раздолжиме, ако може така да се каже ... |
|
Post Reply | Page <1 183184185186187 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |