Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 184185186187188 242> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3701 Posted: 06-Dec-2017 at 01:16 | |
1. Не сум експерт на темава, ама мислам дека субвенционирањето е за нови линии, односно додека линијата не заживее, или за ризикот доколку не успее. Со оглед на развојот на настаните со ВизЕр (еве завршува вториот тригодишен пакет субвенции), јасно е дека сите или речиси сите досегашни линии им се рентабилни. Новиот пакет субвенции ќе се однесува на нови дестинации. Нека ме исправи некој поупатен ако грешам. 2. Субвенционирањето во ЕУ, а и пошироко, е подложно на безброј двојни стандарди и лицемерие. Често се работи за сива зона, а и кога не е сива зона, интересите се над принципите. Еве во моментов ми текнува, малку ли државни субвенции добиле Луфтханса, Бритиш, Ер Франс... Во нашиов случај, да субвенциониравме компании на штета на ЕУ, сигурно ќе имавме проблеми. Ама ние субвенционираме ЕУ компанија и тоа на отворен оглас на којшто можела субвенциите да ги земе било која заинтересирана компанија. Губитник во ситуацијава и најгласен противник на нашите субвенции е Приштина, ама не сум убеден дека во ЕУ многу се возбудија поради нивните протести. На крајот на краиштата еве и Приштина почна со некакви субвенции. Edited by Cloverstack - 06-Dec-2017 at 01:22 |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #3702 Posted: 06-Dec-2017 at 02:14 | |
Нажалост написот на СДК има доста пропусти и спинувани информации. Доволно е авторот да седнел и да ја прочитл детално оваа и уште две три гранки од овој форум каде што малтене секојдновно ја следиме ситуацијата со авиособраќајот и авиопревозниците во државава за да можел да напише поодмерен и пореален напис.
На овој форум имаме големо богатство на инсајдерски информации кои даваат светлина на многу ситуации во македонскиот авиосообраќај кои доста често се делумно или погрешно пренесени во јавните медиуми. Во однос на диверзификација на субвенциите можеби добро би било новата влада да се обиде да отворено да испрати покана и до другите нискобуџетни компании. Мнаогупати е кажано на форумов дека од конкуренцијата само потрошувачите ќе имаат корист. |
||
bulaov
Newbiе Joined: 28-Oct-2014 Online Status: Offline Posts: 15 |
Quote Reply #3703 Posted: 06-Dec-2017 at 06:56 | |
Целосно се сложувам,посебно во делот дека единствениот проблем и плачки нјгласно реагира Приштина,затоа што има доста наши што патуваат од таму ( и јас сум патувал ) , па претпоставувам им се намалува бројот и плус секако за муабетот дека конкуренцијата ќе биде во корист крајно на потрошувачите .
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #3704 Posted: 06-Dec-2017 at 10:24 | |
Не барајте тука логики и правила. Просто е. Дали нас ни одговара или не ни одговара?
Еве мене ама ич не ми одговараат субвенциите за земјоделие, немам апсолутно ништо од нив, ама не плачам што минатава деценија милијарда евра се одлеани таму. Така и за оваа тема, супер е што има субвенции и мора да продолжат! Од ова имам и јас некој аир, а и е промоција на државата со оглед на тоа што името Скопје е изпишано на аеродромите низ 40 градови од светот. Поврзани сме повеќе од кога и да е!!! Факт! |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #3705 Posted: 06-Dec-2017 at 14:05 | |
кај најде да споредуваш земјоделие со патнички аеро транспорт и тоа субвенции за една компанија ... прво од земјоделие ни живее активно 4-тина од население [1] а од нив зависи уште една 4-тина, само од тутун живеат 200к сограѓани по ваков аршин ... субвенците вака земено по 150 милиона годишно се ништо доколку сакаме мјоделието да ет економски столб во земјава ... авионскиот сообраќај е неопходен, но оние кои го користат како бизнис услуга, ќе си го користат и да не е субвенциониран, ако се сеќавате дпмне ја промовира оваа авио субвенција пред се заради туристички спин, а дури потем релаксација за нас, но и да има од него фајде вака, кога кај нас не доаѓаат елитни туристи него бекпакери, та и немаме некој особен аир од ваквата интервенција, иако долгорочно имаме потенцијал, сепак споредено со земјоделско производство далеку е денот кога како гранки ќе се изедначат во профитабилност ...
вака земено, аир од туризам ќе имаме само кога би извадиле озбилна рурална понуда, та да очекуваме што поголем број гости да останат и повеќе од два дена, а до тогаш подобро ови субвенции да ги даваат за земјоделскиот и индустрискиот Карго транспорт, е пр. извоз на мед во Кина, или пак нека ги пренасочат во пуштање нов Аеродром во Пелагонија ... |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #3706 Posted: 06-Dec-2017 at 17:21 | |
Да не беше Wizz младите во македонија сем на екскурзија по дипломирање немаше ништо повеќе од Еврпа да видат. Без тоа нема напредок на маладината - гетоизирање.
За споредбата очигледно не си сватил изгледа што сакав да кажам, да не се повтарам... Заеби туризам за нашите се работи. Кога децата ќе сватат дека светот не завршува во Грција потребите ќе им се променат, а и барањата од властите за напредни идеи. Субвенции се краткорочна мерка на држава за да стави некоја индустрија или дејност на здрави нозе или да и помогне после криза, а не социјална издршка на непродуктивните долгорочно. Земја отсечена од светот бевме до пред неколку години, види со колку метрополи сме сега поврзани. А дали се празни авионите на Wizz и субвенциите се залудни прашај ги најупатените на форумов. Edited by alexsend - 06-Dec-2017 at 17:26 |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #3707 Posted: 06-Dec-2017 at 17:38 | |
втора причина беше младите да скитнат тро отповеќе, но не и примарна кога ја фрлаа субвенцијава, а оние кои скитнуваат верувај ко студенти поефтина им е железничката опција низ еу, ем директно си во центар на град [1] во принцип самата визна леберализација е доволна спона за масовна емиграција на младите, а не пак евтини авио билети, нели битна ни е демографијата, та ко држава треба се да направиме истата да е што потешка, она наместо на интервју во МКД месечно на интервју низ ЕУ ... јас невелам дека не треба субвенции, туку дека овие патничките авионски таргетирани како туристички немаат голем ефект, а кога тој камен би се вложил во Каргото или пак лобирање кај кинезите за што побрзо да пуштат хај-спид железничка пруга од Солун до Будимпешта ... а и тогаш од туризам тнко дека ќе видиме особен аир, со оглед оскудната понуда и на атракции и на сместувачки капацитети, попрво балканци би не преплавиле заради ивенти ко Пиво и Вино Фестивали него што оние донесени авионски ќе ни наполнат џебои ... е сега сосем друго е кога ќе прејдат во државна сопственост аеродромите, а тогаш и ќе разберев да се помагаат авио компании, субвенционирајќи ги пр. околу аеродромските такси, а во кој случај пак попаметно ќе биде заради безбедносна логика да одиме со што помал број комшиски патници, него ко улави да бркаме бројки ... Edited by Zelenikovo - 06-Dec-2017 at 17:38 |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #3708 Posted: 07-Dec-2017 at 01:47 | |
Зелениково, прво и основно нашата железничка врска со средна и западна европа е многу бавна и нема многу флексибилност. Во моментов повеќе опции имаш со авион него со возови. Второ делот кој идат туристички за да шетаат е релативно мал бидејќи тоа е поскапо отколку целно да се иде на едно место каде имаш познат и не треба да плаќаш за сместување.
Трето целиот туристички аспект на патувањето е реално од секундарно значење за младите и социо/економскиот развој на младите. Тоа што е примарно е дека со многу поголема пристапност до брз транспорт до европски центри на младите а и не толку младите се овозможува многу поголема размена на информации и пред се искуства, кои отвараат многу повеќе можности и идни колаборации него претходно. А со сето тоа многу побрз развој и побрзо имплементирање на придобивките на другите нации во нашето општество. Edited by mirakuliks - 07-Dec-2017 at 01:48 |
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3709 Posted: 08-Dec-2017 at 10:55 | |
Гледам убав муабет се свртил. Ќути има едно место на македонскиов интернет каде што се размислува пред да се каже нешто. Особено би се согласил со постот на Cloverstack од погоре.
Статијата на СакамДаКажам е тешка глупост и одличен пример за |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3710 Posted: 13-Dec-2017 at 20:50 | |
Уште еден потрес по Air Berlin и Monarch, следен на листа е изгледа Fly Niki - на 24.12.2017 ги прекинуваат сите операции...
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3711 Posted: 23-Dec-2017 at 10:43 | |
Бојан или некој од останатите администратори - постои ли можност да упатите барање за информација како официјално од Билд до Мин. за Транспорт&Врски да дадат инфо - кога би го објавиле новиот меѓународен повик за субвенционирани авиолинии што го планираат за 2018...?
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #3712 Posted: 23-Dec-2017 at 11:23 | |
Може, од понеделник ова ќе го направам. Но, да потенцирам дека Министерството за транспорт и врски воопшто не е расположено за соработка. Исто како и во минатите години, не одговараат на прашања. Pbanks пред неколку недели и самиот пиша за слична иницијатива да ги добиваме одделно бројките за авиосообраќај од двата аеродрома, но ништо не одговорија. Јас ги имам исконтактирано за барем 3-4 други теми, но не одговараат. Ќе ме тераат да одам преку Закон за пристап до информации од јавен карактер, ама тоа е постапка што трае со недели... |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3713 Posted: 23-Dec-2017 at 12:22 | |
Се е исто, ништо не се менува... , нема веза како и да е, ако сакаат со добро ок ако не нека тераат како мислат |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3714 Posted: 25-Dec-2017 at 21:07 | |
CEO-то на Ер Србија, Дане Кондиќ, даде оставка.
|
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #3715 Posted: 26-Dec-2017 at 01:18 | |
На македонски јазик се вели генералниот директор или главниот директор, а не CEO. Edited by Dexter26 - 26-Dec-2017 at 01:18 |
||
Марко СВ.Н.
Senior Member Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
Quote Reply #3716 Posted: 26-Dec-2017 at 15:05 | |
ТАВ: ТУИ ќе почне со летови Ајндховен-Охрид во 2018 година
Холандскиот тур-оператор ТУИ Холандија, ќе воведе нови сезонски летови од Ајндховен до Охрид во летната сезона во 2018 гoдина, објавува ТАВ Македонија. ТУИ ќе ги реализира летовите со нивната авиокомпанија – ТУИ флај. Ова е дел од соопштението на ТАВ, но ТУИ леташе и оваа сезона од Ајндховен |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #3717 Posted: 26-Dec-2017 at 16:58 | |
Од Ајдндховен, Ротердам и Гронинген мислам дека инцидентно имаше и претходно по некој чартер кон Охрид.
Се вртеше и некоја слика од склетување на Трансавиа, ама штуро како и информациите од ТАВ. Edited by Тркало - 26-Dec-2017 at 17:00 |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #3718 Posted: 26-Dec-2017 at 17:53 | |
Туи оваа сезона летаа само во петок од средина на јули до крај на август со W ротација и беше вметнат како понуда без можност за он-лине букинг, што сега се разликува... |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #3719 Posted: 27-Dec-2017 at 10:01 | |
OHD: nekolku meseci veke se vo prodazba charter-aranzmani Warszawa (Chopin)-OHD (startuvaat 29.5) i Katowice-OHD (start 4-5 juni) i kolku sto razbiram
polski bi trebalo da ima po cetiri leta sedmicno : 2x WAW, 2x KTW pon.
i vto. bidejki vtor tur operator vleguva vo igra.
(a mozda se sepak samo dva #lostintranslation) Arkia (Tel Aviv) 1-2 sedmicno od 22.6 (veke vo prodazba) AirSerbia planira 4 sedmicno od 15.6 SKP: Czech planira 3 sedmicno od 15.6 P.S back from Jamaica (last minute povr. karta za 155€ ) |
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3720 Posted: 27-Dec-2017 at 21:34 | |
Полезно, содржајно и дава добар увид во темата. |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
Post Reply | Page <1 184185186187188 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |