![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 17181920> |
Author | |
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Еве го и видеото од возењето со U2. Конкретно се работи за растојанието од станиците Riedwiese/Mertonviertel до Nieder-Eschbach.
https://youtu.be/UhVvz0nRSZg |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Супер фотки! Фала.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Како успеа да влезеш во кабината на машиновозачот??? ![]() |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Хахаха добро прашање. Иако изгледа дека сум внатре, всушност сум на стаклото од кабината. Вратата од кабината е стаклена плус има прозорец на едната страна (види слика подолу), па му стоев тука и го иритирав машиновозачот ![]() |
|
![]() |
|
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
Слики од мојата посета на Виена Австрија.
Едно од депоата на подземната железница. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
Сики од железничката станица Westbahnhof.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Одличен профил на flickr.com каде има разни снимки од возови во природа и сл.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Втор дел
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Трет дел
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Џоле - 17-Nov-2018 at 20:35 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Четврт дел
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Последен дел
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Некои слики од локомотиви на железничката станица во Братислава и една од Виена: |
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Уште некоја слика од Братислава: Убав детал од една улица во Братислава: Во моментот кога бев таму помина и оваа товарна компзиција со преку 30 цистерни: |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Една убава фотка од Кина:
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Уште еден интересен профил на flickr.com каде има одлични фотки со возови...
![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
One Trillion Euros for Europe. How to finance a European Silk Road with the help of a European Silk Road Trust, backed by a European Sovereign Wealth Fund and other financing instruments
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Железничка мрежа во Ирска
![]() Edited by Џоле - 11-Nov-2020 at 18:52 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Кина ќе гради супербрза железница до САД долга 13.000 километри
![]() Кина сака да изгради супербрза железничка пруга долга 13.000 километри, што би ја поврзала далечната источна земја со САД, а цената на проектот е околу 200 милијарди долари. Оваа железничка мрежа би поминувала преку Сибир, потоа под морето низ Беринговиот теснец, потоа преку Алјаска, канадските територии Јукон и Британска Колумбија, сè до копното на Соединетите Американски Држави. Откако ќе се воспостави таа врска, Кина може да продолжи да гради супербрза пруга до секој агол на Америка. Според некои проценки, ваквиот проект би чинел 200 милијарди долари. Плановите за ваква врска со САД се појавија уште во 2014 година, кога локалните медиуми објавија дека Кина планира да изгради надземна шина од 13.000 километри. Во тоа време, кинеските инженери веќе преговараа со руските колеги за да започнат со изградбата на пругата мегалинија, убедени дека нејзината изградба е можна со постојната технологија. Кина веќе ги презеде првите чекори, кои покажуваат дека нивниот план не е толку незамислив, пишува порталот IFL Science. Уште во 2018 година, Кина ја одобри изградбата на првата супербрза железница во светот што ќе го поврзе Шангај со архипелаг лоциран на 77 километри од брегот на континентална Кина. Оваа нова рута исто така ќе има подводен дел од 16,2 километри, а на трасата ќе има воз кој се движи над пругата левитира со помош на магнети, кои исто така го туркаат составот напред со голема брзина (воз MAGLEV). Изградбата на тој проект е веќе во напредна фаза. Сепак, некои критичари го отпишаа долгорочниот и брз проект како економски застарен, наведувајќи ги товарните бродови и воздушниот транспорт како поевтини опции, додека исто така велат дека проектот за железница до САД е премногу комплициран. https://kajgana.com/kina-ke-gradi-superbrza-zheleznica-do-sad-dolga-13000-kilometri |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 17181920> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |