![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 22> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Знак немора да има зашто се приклучуваш кон булевар со поголемо значење, многу нормална работа во сообраќај.
Доброто кај ваквиот кружен тек е што всушност ги распределува возила уште пред влезат во кружниот тек и после тоа нема преминување во ленти. Таа презентација е малку постара ја имам гледано кога арав нешто матерјали ушпте кога го најавија ваквиот кружен тек, за обична раскрница е презентацијата, сепак за секоја ситуација се проектира посебно. Главната поента е што се вака спирално наредени лентите. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Леле ама си напорен значи. Па даааа само што и двете колони се ПРИКЛУЧУВААТ на булеварот. Знак МОРА да има кому ќе му се даде предност! А и за неменувањето ленти си во право, освен во случај кога некој се движи од „домот кузман“ и сака да оди накај Нова Македонија. Во тој случај мора да смени лента пред да се исклучи кај Н. Македонија. Во сите други правци може да се оди без менување ленти. |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Значи пак ќе кажам ова што се прави е голема утка. Со страшни последици према Јужен булевар. Сега од оваа перспектива изгледа дека морало да се проширува улицата. А сето тоа е привремено и неправилно решение кое ќе доведе до неможност да се изгради јужен! Улицата си е проектирана за 3 ленти и како еднонасочна колекторска ќе го собира сообраќајот во и од Јужен булевар и на тој начин ќе функционира без раскрсници. Затоа сега во делот на карпош има проблем за приклучување на МТГ бидејќи булеварот не е изграден а МТГ функционира како двонасочна. Со проширување ќе дојде до затегање на МТГ со што нема да може да функционира како колекторска улица и со евентуална изградба на Јужен ќе дојде до закочување поради неможноста за функционирање како еднонасочна! Исто така со просторот кој се одзема се доведува во прашање неговата изградба плус да не збориме за нашите катастрофални решенија некаков си турбо кружен тек кој ја фаќа цела траса на Јужен булевар! Се на се катастрофа!
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Ма дај? Сите овие инвестиции не сметаат воопшто некогаш да се изгради ј. булевар. Најмал трошок ќе биде да се даде тогаш поинакво решение кај кружниов тек. Не претерувај да бараш проблем кајшто нема. Привременово решение е многу солидно и корисно, а и верувам дека ќе служи 2-3 децении, пошто од јужен нема ништо да биде скоро. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Гледам исшрафирани делови кај крстосниците. Се надевам дека тоа значи забрането влегување на просторот на крстосницата доколку во моментот нема слободен излез. Ако е така, тоа многу ме радува и доколку почне да се казнува за непочитување, ќе не спаси од ваквите ситуации кои се премногу честа глетка кај нас: http://www.youtube.com/watch?v=AQ3zkg58gpE http://on.net.mk/makedonshtina/skopje-kabul-ti-kje-bidesh
Од друга страна Коце повеќе пати го спомнувал јужен булевар и дека прават не знам какви ти напори за реализација. Плус тоа јужен булевар (булевар Македонија) беше дел од неговата предизборна кампања. Е сега на почеток на третата година на неговиот мандат, он започнува со проект што го поткопува јужен булевар, па како да најдеме НЗС? Зарем човек кој е сериозно посветен барем на изработка на техничка документација за изградба на јужен булевар би го надградувал во булевар Теодосиј Гологанов? А кружниот тек би бил сувишен при реализација на јужен, бидејќи таму сообраќајот од Рамстор кон Ѓорче ќе биде еднонасочен. Се работи за црна точка, па кружниот тек сепак навидум може да се издвои од остатокот на проектот и да се протолкува како оправдан привремен проект, но само навидум. Бидејќи кружниот тек значи дека не се сериозно посветени дури ни на можноста за реализација на некоја прва припремна фаза за јужен булевар, со пробивање на улицата Народен фронт накај Водњанска и оформување на еднонасочен тек во спротивен правец од предвидениот за Теодосиј Гологанов. |
|
![]() |
|
Рок-Барок ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 29-Aug-2010 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 118 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Добро, да не малку предалеку отидовте во ова загрозување на трасата на јужен. Се работи за среднорочно решение во рамки на можностите. Кој не би сакал јужен да се изгради, ама го доведоивте ова како да некој за исти можности избрал вакво проширување наместо јужен. Зашто некои упорно паушално си ги земаат овие работи, еве сликовито да се споредат цените за проширувањето со целосна реализација на јужен булевар.
![]() Одговор за крале, ни за тамо не мора да менува лента зашто таа едната се разделува, така да тоа е идејата на ваквиот кружен ток. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Е како не мора другар? Влегува откај Кузман на лева лента - меѓутоа кога треба да излезе накај Н. Македонија, таму за излез е САМО десната лента. Значи некаде во вртењето треба да се префрли на десна лента. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ lslcrew
Пред се, преувеличена ти е споредбата, дури и јужен булевар да се направи одеднаш и со sci-fi решенија, нема да чини толку многу. Второ, барем ти треба да знаеш дека реализацијата на јужен булевар може да се подели на повеќе логични фази и со тоа да се надградува според потребите, а без да настанат преголеми проблеми во сообраќајот за време на изградбата на тие фази. Но ова проширување на Гологанов не е проект кој е придвижување кон реализација на јужен булевар, туку во спротивен правец. Трето, многу добро е видено што значат кај нас „краткорочните“ и „среднорочните“ решенија. И конечно, не може да замижуваме пред фактот дека има моќно лоби кое сака да го избрише јужен булевар и веќе биле пуштани балони за таа потреба, а проширувањево на Гологанов одлично се вклопува со таквата агенда. Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 12:48 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Во „манифестот“ никаде не се спомнува јужен булевар, а се спомнуваат двете подземни сообраќјници (од Пошта до комплекс банки, и од влада до пластичарската улица). Со оглед дека во документот има некои проекти чии рокови се и до 2020, јасно е дека во следната деценија оваа власт барем, нема намера да го гради јужен. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Кловер мене јасни ми се тие работи, ама дека може Скопје да гради Јужен е занесување. Толку пари нема, со овие пари што сега се за реновирање на Теодосиј Гологанов неможе ни една клучка од Јужен да се направи. Како така, апсурдно е да збориме за некакво загрозување на Јужен, со тоа што раскрсницата ќе с епомести два метра поради кружниот. Барем ти знаеш дека не ја загрозува трасата. Ова е среднорочно решение. Лобито е сосема јасно дека постои и пак ќе си вергла, а дека ќе отиде до толку предалеку не ми е сосема веројатно до толку како тебе што ти е.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Се вртиме во тој круг дека Град Скопје нема пари. Град Скопје и Општина Центар немаа пари за многу работи (и тоа претежно непродуктивни), па ете ги исфинансира централната власт. Прашањето дали ќе направиме вистинска финансиска децентрализација или големите проекти ќе продолжи да ги финансира државата е друго и не би го отворал тука, но не може да се зема сегашниот буџет на Град Скопје како релевантен за тоа дали јужен булевар е реално остварлив проект или занесување (и тоа нагласувам, сега зборуваме за брза реализација на целиот проект, а не за поскромната фазна варијанта која исто така е одлична можност која треба детално да се разгледа). Дополнително, за проект како јужен булевар постојат можности добар дел од финансиите да стигнат како неповратни средства од надвор, а во крајна линија за толку потребен и неспорно исплатлив проект оправдано е и земање на кредит. Сето ова е апсолвирано. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
@Clover
колку е некоја претпоставена финансиска конструкција за јужен дали има некаде релевантен податок? |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Пред се зависи од многу параметри кои сеуште не се дефинирани, а за да се дефинираат треба да почне да се работи на случајот и да се подготвуваат проектите. За жал ништо од тоа... Во секој случај, бидејќи трасата во суштина е речиси чиста, а најскапиот дел во центарот треба да биде во dig&cover тунел и во засек, не се работи за никаква научна фантастика, напротив, инвестицијата ќе биде засенета од ефектите. Но повторно нагласувам дека јужен булевар воопшто не мора да се гради веднаш во максимална варијанта ниту веднаш по целата должина. Сето тоа може да се распореди во многубројни логично последователни фази, а секоја реализирана фаза веднаш да дава значителни придобивки. За ваквите можности имам подетално пишувано во нишката за урбани автопати, исто така и Andrej_LJ има пишувано во нишката Скопје 2020. Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 14:32 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Во ред е се тоа, ама зар не постои ни ориентациона цифра на коштање?
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не сум сретнал и не може да се даде ни орјентационо додека не дефинираме за каков проект зборуваме. Цел јужен булевар од Сарај до Зелениково (или алтернативно до Катланово), со ЛРТ траса и сите други нишани? Тогаш можеби зборуваме и за 200 милиони евра, ама таква комплетна реализација би се заокружила во последна фаза, после многу години. Сега е битно да мрднеме од место, а за изработка на проекти и проекции, како и овозможување на еднонасочен сообраќај на колекторските уллици во центарот ќе заврши работа и минорен процент од таа сума.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
200 милиони евра се малку, ако мислиш комплетно решение со ЛРТ дека толку ќе кошта. Рачунај градски услови... од сарај до Зелениково има 40тина км веројатно... Така да не ми се верува да биде само 5мил/км.
|
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Мене не ми е јасно само како успеваат по разноразни ММФ-ови и други робовско-конолијалистички „европски“ фондови да ги убедат дека ни требаат пари за фонтани во нашиот најголем колектор на отпадни води - р. Вардар и слични безвезарии од неквалитетни споменични обележја, а не им текнува да се заангажираат и да побараат кредит (коа сме веќе јада и беда) да ја направат главната сообраќајна артерија - Јужен булевар со што ќе го решат Скопје...
Ќе ја искористам сликата за илустрација...црвениот круг е потребниот капацитет и визионерство коешто треба да ја имаат градските власти на Скопје (па и државни), а синиот го претставува реалниот капацитет што го имаат - сите до сега, вклучително и сегашниве.... Тоа што очекувам реално да се случи кога ќе се заврши овој потег е минимално намалување на хаосот затоа што се работи по принципот „пикај го ѓубрето под тепих“ - од сообраќајна смисла...а што се однесува до квалитетот на работите и изборот на фирма-изедувач - очигледно тој е направен по силни роднинско-пријателски-партиски релации, затоа што во минатото покажа „врвно мајсторство“ во доуништување на неколку важни скопски улици, па и тука очекувам дупките да си останат таму кај што си се...се' на се' долги 5 (ако не и повеќе) месеци од кои нема многу да се офајдиме ние што возиме по скопските улици... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Цена за изградба на Јужниот Булевар, според податоци од Дневник 2006:
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Според изјавата на Коце Трајановски 2010 во интервјуто за Матицата на иселениците:
Кога ќе почне да се гради „Јужен булевар“?
Изградбата на „Јужен булевар“ нема да почне во 2011 година, размислуваме за 2012 година доколку можеме. „Јужен булевар“ е многу голема и многу скапа работа. Со изградбата на овие алтернативи сметам дека ќе се добие едно добро растоварување на сообраќајот. Инаку, за „Јужен булевар“ јас поддржувам зад „Рамстор“ над булеварот да има деловни објекти, а тие што ќе ги градат, да го изградат и подземниот булевар. Бидејќи, според грубите пресметки „Јужен булевар“ чини околу 50 милиони евра. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 22> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |