Автопат Кичево - Охрид |
Post Reply | Page <1234 45> |
Author | |||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #21 Posted: 23-Feb-2014 at 13:55 | ||||
|
|||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #22 Posted: 23-Feb-2014 at 13:57 | ||||
Повели...
|
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #23 Posted: 23-Feb-2014 at 13:58 | ||||
|
|||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #24 Posted: 23-Feb-2014 at 13:58 | ||||
Си мислам, а зошто да не се изгради брза врска - експресен пат меѓу Охрид и Струга? Мало растојание, не верувам дека би чинело повеќе од десетина милиони евра...
Edited by Џоле - 23-Feb-2014 at 13:58 |
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #25 Posted: 23-Feb-2014 at 13:59 | ||||
aa хвала маи това требе да стане
|
|||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #26 Posted: 23-Feb-2014 at 13:59 | ||||
Ха-ха-ха, сте го преместиле Скопје на запад...
Edited by Џоле - 23-Feb-2014 at 13:59 |
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #27 Posted: 23-Feb-2014 at 14:01 | ||||
Ми той Коридора 8 май се изгражда на 70% по цялата си далжина или бъркам
|
|||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #28 Posted: 23-Feb-2014 at 14:09 | ||||
|
|||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #29 Posted: 23-Feb-2014 at 14:16 | ||||
|
|||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #30 Posted: 23-Feb-2014 at 14:17 | ||||
|
|||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #31 Posted: 23-Feb-2014 at 14:18 | ||||
Какво има и какво няма към 23 02 2014
|
|||||
geny
Senior Member Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #32 Posted: 23-Feb-2014 at 14:21 | ||||
|
|||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #33 Posted: 23-Feb-2014 at 14:52 | ||||
Се надевам си саркастичен, во тој период е изградено: - Куманово - Скопје - Скопје - Велес - велес - Градско Сите магистрални патишта, РЕК Битола 3 блока, РЕК Осломеј, Мавровските хидроцентрали, шпиље, Глобочица, Тиквешко, електрифицирана е железницата долж коридорот 10, направена пругата Скопје- Кочани и Ск-Кичево и отворени се сите фабрики кои денес нешто значат во мк. |
|||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||
anti-modernista1
Newbie Joined: 01-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #34 Posted: 23-Feb-2014 at 15:10 | ||||
|
|||||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #35 Posted: 23-Feb-2014 at 15:41 | ||||
Според тоа што го видов коридор 8 од Скопје до Деве Баир не поминува низ Куманово туку на јужната страна на Кумановската општина (кај Романовце) врти десни низ рамничарскиот предел и се движи по течението на река Пчиња, а потоа паралелно со железничката пруга.
Исто така смешно е колку старата ни држава инвестирала во Македонија иако СР Македонија имала околу 5% удел во државната економија. Па навистина не ми е јасно кој тогаш ги финансирал овие проекти што се изградиле во тие години, најверојатно Словенија и Хрватска, а делумно и Србија. Edited by daci92 - 23-Feb-2014 at 15:43 |
|||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #36 Posted: 23-Feb-2014 at 19:55 | ||||
Босна немаше ниту еден км автопат, Хрватска го имаше делумно Загреб-Белгтад, така што воопшто не би се сложил, побиј ме со конкретни проекти.
|
|||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #37 Posted: 23-Feb-2014 at 19:56 | ||||
Во право си Џоле, се сеќавам отприлика на податоците за обемот на сообраќај на македонските патишта од пред неколку години - патот помеѓу Охрид и Струга беше меѓу најфреквентните, извесно е дека се' уште е така. Особено фреквентен беше делот помеѓу Охрид и Подмоље, со константно над 10К ААДТ што беше недостижно дури и за најголем дел од автопатските делници низ земјава. Но и делот помеѓу Подмоље и Струга имаше значителен сообраќај што налага размислување за надградба на тој сегмент. Со оглед дека со изградбата на автопатот Кичево - Охрид во иднина ќе биде решена ситуацијата во делот помеѓу Охрид и Подмоље, до Струга би останала изведба на само 7 километри експресен пат од клучката Подмоље до следнава точка 41°11'2.20"N 20°40'31.93"E (каде што би се изградила нова клучка). Потреба за нешто повеќе од експресен пат нема да има, затоа што Коридорот 8 од Мешеишта до границата со Албанија ќе оди по нова автопатска траса, односно сегашниот пат Подмоље - Струга нема да биде веќе дел од К8. Значи се' што треба да се направи се 7 километри експресен пат (надградба на постоечки магистрален пат), една нова мала клучка и надградба на една постоечка клучка. Потребите на локалната економија и туризмот мислам дека го оправдуваат тоа. Исто така и постоечкиот обем на сообраќај, како ретко каде во Македонија, оправдува да се размислува за ваква инвестиција. |
|||||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #38 Posted: 23-Feb-2014 at 21:58 | ||||
Мислам дека засега оваа власт не размислува да гради врска помеѓу Охрид и Струга токму поради различната траса на К8 и Е65 кој ја одминуваат врската помеѓу двата града.
Вакво нешто би било лесно изведено доколку локалните самоуправи се согласат меѓусебно за инвестирање и барање до владата за помош за изградба, но сепак средствата делумно ќе треба да ги обезбедат општините , што и не е некоја голема сума со оглед дека е лесен терен, мала должина а воедно и има постоечки пат кој може да се надгради и обнови. Во овој случај најкап дел би била експропријацијата бидејќи ако не се лажам голем дел од земјиштето во околината е приватно. |
|||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #39 Posted: 23-Feb-2014 at 22:18 | ||||
и екстремно скапо по пзарни цени
|
|||||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #40 Posted: 25-Feb-2014 at 11:23 | ||||
Можеби и за некој подобар модел во Н0. |
|||||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||||
Post Reply | Page <1234 45> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |