✔ Улица Есенинова |
Post Reply | Page <1234 8> |
Author | ||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #21 Posted: 18-May-2020 at 20:18 | |
Не сме на регистарска табличка, како што пропишува Конечната спогодба од 2018
Да не имаш некакви информации за внатрешниот прстен и Љубљанска? Edited by Staro Skopje - 18-May-2020 at 20:18 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #22 Posted: 18-May-2020 at 20:34 | |
информации имам, колку што можам да испособерам од македонскиот институционален dark-web или deep-web, не знам како да го наречам тој е еден меѓу-простор, црвоточина, транс-реалност, меѓу уредни интернет сајтови на макеоднски институции и на другата страна забаталени избагирани и неажурни сајтови на кои можда понекогаш и може да се ископа некој фајл во системски формати или пдф-ки кои случајно им залетале или ги заборавиле па ги има по интернет.
Ако прашањето беше дали сум "инсајдер", не сум! само одговорен и заинтересиран граѓанин дојден при крај со нервите |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #23 Posted: 19-May-2020 at 01:19 | |
Тешко тоа, би се создале многу нелогични и тешки траси. Сегашниот план не е лош. Доколку се изгради Есенинова (пожелно 2+2), следен проект на Градот во овој дел би требало да биде поврзување на Михаил Чаков со Трета Македонска Бригада (2+2 или 1+1; или директно на Фрањо Клуз, или преку косата улица), со што Кисела Вода и Аеродром би биле адекватно поврзани. Во подалечна иднина би можело да се размислува за продолжување на Васко Карангелески (1+1), ама некому му текнало згради да прави таму. Реално, од овој поскап зафат, пред сѐ поради депото, нема потреба, ниту пак е планиран со ГУП-ови, ДУП-ови, катастри, политики, барања... Edited by Staro Skopje - 19-May-2020 at 01:23 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #24 Posted: 10-Jun-2020 at 16:22 | |
https://www.facebook.com/koce.trajanovski/videos/267397191281271/?eid=ARBHIPVFDH_N72Emrl8ZhJyExp6BGs3F-3hMpgM2mFRxeJQM-k1OoeHwq6EBW44VG4Od3EnH9NXN--VI https://www.facebook.com/koce.trajanovski/videos .... Последен пат кога минував по трасата каде треба да се пробива улицата пред околу 2 недели немаше никакви знаци дека наскоро ќе отпочнат градежни активности.Објектите кои треба да се уриваат сеуште стојат вселени така да би било чудо ако ова лето дочекаме да почне изведбата која беше најавена за овогодиншената летна градежна офанзива. Само ме интересира од каде ќе започнува улицава дали ќе има поврзување со делот од бул.Борис Трајковски каде исто така има објекти за уривање или почнува негде зад Флетајронот...? |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #25 Posted: 10-Jun-2020 at 17:04 | |
Шилегов во неколку наврати јасно има кажано дека проекти не започнуваат без завршена експропријација, а тука уште не е завршена. Изборите ги одлагаат сите исплати по тој основ заради опасност да се искористи ескпропријацијата за купување гласови и се стои за до после избори.
Овој проект прв пат почна да се спомнува поактивно 2008/2009 и од тогаш навака се осилуваат градоначаници градски/општински и ќе го спомнат само по еднаш двапати во мандат и толку е. Затоа и сум скептик голем дека од ова може да биде нешто, мислам дека е само редовно предизборно спомнато. Па и тука има далековод што смета меѓу трафостаницата кај Тутунски и Пролет амбулантата. Они за ХТ-КАрпош, толкав булевар ,не го поместија далеководот, па тука за споредна улица сигурно нема да мрднат. Очекувајте уште еден веле-слалом во Скопје! Edited by user8642 - 10-Jun-2020 at 17:08 |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #26 Posted: 21-Jul-2020 at 12:46 | |
Што се има на трасата,чинам ќе остане работава за некој следен мандат на локалните власти,еве летово веќе изминува а нема знаци на било каква активност
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #27 Posted: 20-Aug-2020 at 11:55 | |
Улицата Есенинова ќе го скрати кружењето околу Тутунски комбинат
Екипите на Град Скопје денеска почнаа со изградба и пробивање на улицата Есенинова, која ќе ги поврзува Кисела Вода, Аеродром и Центар, односно булеварите Борис Трајковски и Трета македонска бригада. – Со овој коридор ќе се намали притисокот на раскрсницата кај „Тутунски комбинат“ бидејќи директната врска кон поранешното скопско сајмиште за граѓаните ќе значи многу побрзо патување и кратење за повеќе од десетина минути од времето потребно за движење, а ќе се намали и метежот во сообраќајот. Со тоа, ќе влијаеме на подобрување на квалитетот на амбиентниот воздух – рече денеска градоначалникот Петре Шилегов, на почетокот на градежните работи на улицата Есенинова. Новоизградената улица Есенинова ќе биде долга 730 метри, со променлива ширина, односно, ќе има две коловозни ленти и тротоари од двете страни низ Кисела Вода, а потоа четири коловозни ленти пред влезот во Трета македонска бригада. Предвидено е да се постави улично осветлување со 20 столбови, нова водоводна и канализациска мрежа и да се дислоцираат постојните резервоари и бунари кои се наоѓаат на таа локација. Вредноста на договорот изнесува околу 71 милион денари со вклучен ДДВ, а рокот за изведба е 22 месеца. Булеварот Трета македонска бригада со должина од 2,5 километри има само две поврзувања со Кисела Вода, едното преку булевар Србија со булевар Борис Трајковски, а второто, познатото тесно грло кај „Тутунски комбинат“, кое воедно претставува поврзување на Аеродром и со Кисела Вода и со Центар. Со изградбата на Есенинова, ова тесно грло во сообраќајот ќе се растовари, ќе се скрати кружењето околу „Тутунски“, кое во периодите на најголемиот сообраќаен метеж трае од 5 до 10 минути. Ова ќе го почувствуваат и граѓаните кои патуваат од „Континентал“ во Гази Баба до Рампа и Чешма во Кисела Вода, а кои избегнувајќи го тесното грло кај „Тутунски“ кружат или преку булевар Србија во Аеродром или преку булеварите Крсте Мисирков и Кочо Рацин во Центар. Така на пример, од Чешма до „Континентал“ ако сега се патува 3 километри преку Центар или 8 километри преку Аеродром, преку трасата Есенинова – Никола Карев – Беласица ќе се патува само 2 километра. Изразено во време, тоа на граѓаните им заштедува од 10 до 15 минути. Шилегов денеска најави интензивирање на градежната офанзива на Град Скопје. До крајот на годинава ќе почне реконструкција и изградба на над 20 сообраќајници во сите 10 скопски општини во вредност од околу 760 милиони денари во тековната и идната година. – Ги замолувам скопјани за малку трпение. Веќе знаете дека е сменет начинот и режимот на работа на Градот, ќе бидеме и брзи и квалитетни. Секои градежни работи предизвикуваат пореметување на секојдневието, па поради тоа замолувам да се почитуваат новите сообраќајни режими кои ќе бидат воведувани во градот почнувајќи од денешниот ден – додаде Шилегов. https://plusinfo.mk/ulicata-eseninova-e-go-skrati-kruzhe-eto-okolu-tutunski-kombinat/ Edited by Џоле - 20-Aug-2020 at 11:56 |
||
За сè има вторпат
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #28 Posted: 20-Aug-2020 at 12:30 | |
ПОЧНА ПРОБИВАЊЕТО НА ДОЛГООЧЕКУВАНАТА УЛИЦА ЕСЕНИНОВА
Екипите на Град Скопје денеска почнаа со изградба и пробивање на улицата Есенинова, која ќе ги поврзува Кисела Вода, Аеродром и Центар, односно булеварите Борис Трајковски и Трета македонска бригада. - Со овој коридор ќе се намали притисокот на раскрсницата кај „Тутунски комбинат“ бидејќи директната врска кон скопското сајмиште за граѓаните ќе значи многу побрзо патување и кратење за повеќе од десетина минути од времето потребно за движење, а ќе се намали и метежот во сообраќајот. Со тоа, ќе влијаеме на подобрување на квалитетот на амбиентниот воздух - рече денеска градоначалникот Петре Шилегов, на почетокот на градежните работи на улицата Есенинова. Новоизградената улица Есенинова ќе биде долга 730 метри, со променлива ширина, односно, ќе има две коловозни ленти и тротоари од двете страни низ Кисела Вода, а потоа четири коловозни ленти пред влезот во Трета македонска бригада. Предвидено е да се постави улично осветлување со 20 столбови, нова водоводна и канализациска мрежа и да се дислоцираат постојните резервоари и бунари кои се наоѓаат на таа локација. Вредноста на договорот изнесува околу 71.000.000 денари со вклучен ДДВ, а рокот за изведба е 22 месеца. https://www.facebook.com/CityofSkopje |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #29 Posted: 20-Aug-2020 at 12:56 | |
Почна пробивањето на улицата „Есенинова“ – од Рампа ќе излезе кај амбулантата Пролет
Со реконструкцијата и доградбата на улицата „Есенинова“ во општина Кисела Вода, Град Скопје го почнува градежниот бум кој ќе следува наредните месеци. Ова го најави градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов на почетокот на работите на пробивањето на новиот коридор кој досега не постоеше во нашиот град, а кој ќе поврзе три општини. – Пробивањето на „Есенинова“ ќе претставува директно поврзување на оваа општина со општините Аеродром и Центар. Новата сообраќајница ќе има четири коловозни ленти со по две велосипедски и пешачки патеки. Улицата ќе излегува кај амбулантата Пролет што значи дека ќе имаме директна конекција меѓу општините Кисела Вода и Центар, а индиректно и општините Аеродром и Гази Баба – истакна Шилегов. Реконструкцијата и доградбата ќе опфати 800 метри за што ќе бидат потрошени 70 милиони денари, а новиот коридор очекува да биде готов до средината на наредната година. – Со овој коридор, според анализите направени во градот, ќе се намали притисокот на раскрсницата кај тутунски комбинат, а бидејќи конекцијата што ја имаме директно кон поранешното скопско сајмиште е за граѓаните на Кисела Вода, за граѓаните на Центар и на Аеродром ќе значи многу побрзо патување, кратење за повеќе од десетина минути на времето потребно за движење, но и ќе ги намалиме метежите во градскиот сообраќај со што очекувам и дека ќе влијаеме и на подобрување на квалитетот на амбиенталниот воздух – рече Шилегов. Градоначалникот на општина Кисела Вода, Филип Темелковски истакна дека со овој градежен зафат на жителите на општина Кисела Вода ќе им се реши еден од крупните проблеми кои ги имале во минатото, полесно ќе може да комуницираат со останатиот дел од градот и полесно ќе стигнуваат до општините Аеродром и Центар. – Улицата „Есенинова“ ќе биде долга 730 метри, со променлива ширина, односно, ќе има две коловозни ленти и тротоари од двете страни низ Кисела Вода, а потоа четири коловозни ленти пред влезот во „Трета македонска бригада“. На истата предвидено е да се постави улично осветлување со 20 столбови, нова водоводна и канализациска мрежа, а и да се дислоцираат постојните резервоари и бунари кои се наоѓаат на таа локација – истакна Темелковски. Улицата „Есенинова“ е од огромно значење за жителите на Кисела Вода, Аеродром и Центар, затоа што претставува трето поврзување на урбаните делови на Аеродром и Кисела Вода. Булеварот „Трета македонска бригада“ со должина од 2,5 километри има само две поврзувања со Кисела Вода, едното преку булевар „Србија“ со булевар „Борис Трајковски“, а второто, познатото тесно грло кај „Тутунски комбинат“, кое воедно претставува поврзување на Аеродром и со Кисела Вода и со Центар. Со изградбата на „Есенинова“, ова тесно грло во сообраќајот ќе се растовари, ќе се скрати кружењето околу „Тутунски“, кое во периодите на најголемиот сообраќаен метеж трае од 5 до 10 минути. Ова ќе го почувствуваат и граѓаните кои патуваат од „Континентал“ во Гази Баба до Рампа и Чешма во Кисела Вода, а кои избегнувајќи го тесното грло кај „Тутунски“ кружат или преку булевар Србија во Аеродром или преку булеварите „Крсте Мисирков“ и „Кочо Рацин“ во Центар. Така на пример, од „Чешма“ до „Континентал“ ако сега се патува 3 километри преку Центар или 8 километри преку Аеродром, преку трасата „Есенинова“ – „Никола Карев“ – „Беласица“ ќе се патува само 2 километра. Изразено во време, тоа на граѓаните им заштедува од 10 до 15 минути – вели Темелковски. Наредните денови со инвестиција од околу 770 милиони денари Град Скопје ќе се почне со изградба на вакви нови коридори, но и реконструкција на посебни коловози на над 23 улици во градот. (С.Бл.) https://www.vecer.press/почна-пробивањето-на-улицата-есенин/ |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #30 Posted: 20-Aug-2020 at 16:00 | |
=== Ајде конечно! ===
Edited by user8642 - 20-Aug-2020 at 16:00 |
||
carver91
Senior Member Joined: 09-Mar-2015 Online Status: Online Posts: 162 |
Quote Reply #31 Posted: 20-Aug-2020 at 20:15 | |
– Улицата „Есенинова“ ќе биде долга 730 метри, со променлива ширина, односно, ќе има две коловозни ленти и тротоари од двете страни низ Кисела Вода, а потоа четири коловозни ленти пред влезот во „Трета македонска бригада“. На истата предвидено е да се постави улично осветлување со 20 столбови, нова водоводна и канализациска мрежа, а и да се дислоцираат постојните резервоари и бунари кои се наоѓаат на таа локација – истакна Темелковски.
дали ќе има дрвја или цвеќиња на оваа улица? |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #32 Posted: 20-Aug-2020 at 20:27 | |
Ајде со лесно нека е!!!
Ептен овие без било какви најави и психички подготовки Многу ме интересира што друго ќе започнат со работа деновиве (нели така рече Шилегов), ова било само старт. Само нели 22 месеци е предолг рок за изградба на 700м булевар на празна локација? Така прочитав дека рокот е 22, но шилегов очекува за 12 месеци. Нели за 22 месеци се градат 25км автопат |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20533 |
Quote Reply #33 Posted: 20-Aug-2020 at 20:37 | |
Се спомнуваат некакви подземни бунари кои треба да се преместуваат незнам дали има и некои други инсталации кои би одзеле повеќе време. За рушење нема премногу објекти ќе видиме како ќе го изведат приклучокот кај амбулантата тука има за рушење и плус далновод кој би дошол доста близу улицата. Инаку нема некој сложен зафат треба да се израмни брдото кај пругата и другото се сведува на формирање на улицата тампонирање и спроведување на потребните инсталации. Искрено ме изненади проектов што од нигде никаде почна да се гради дури чисто се сомневав дека во овој мандат ќе се почне. Инаку под друга градежна офанзива мислам дека се подразбира реконструкција на булевари и улици во надлежност на градот.
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #34 Posted: 20-Aug-2020 at 22:19 | |
Другите покрупни проекти најавени во април се втората фаза од проширувањето на Пластичарска со кружниот кај Хубо, третата фаза од АСНОМ (низ Ќерамидница), проширување на Македонско-Косовска Бригада (од БиХ до Џон Кенеди), проширување на Борис Трајковски од Пинтија до Драчево, продолжување на Љубљанска со мостот кај Сити Мол и проширување на М.Т.Гологанов кај Клуб на пратеници. Другото се реконструкции на постоечки улици или веќе започнати/завршени проекти (ХТК, Бих фаза 2).
Супер што конечно се почна со улицава, толку време се збори мислев дека ќе остане на празни ветувања. Сабајле кај 8 има ненормална гужва од раскрсницата кај општината, кога огромен број возила од ул. Христо Татачев влегуваат во бул. Борис Трајковски, сѐ до раскрсницата кај Црвен Крст каде се дисперзираат во три правци. Пред 3-4 години еднаш патував 45 минути од општинските бараки до Веро Џамбо. Кога ќе се заврши со Есенинова се надевам ќе продолжат со ул. Михаил Чаков и пробивањето булевар до Раде Кончар. И автобуска траса од Кисела Вода до Радишани и Визбегово преку Есенинова би била добра, иако со БРТ-то првата веројатно би била исклучена. Од каде е должината од 730 метри за Есенинова? Делот од Борис Трајковски до Трета Македонска Бригада според трасата од ГУП-от е 600 метри и со никакви логични модификации не стига до 730. Се надевам дека планираат пробивање на улицата и од другата страна на бул. БТ, до ул. Киро Крстевски (вкупно ~750 метри според моите пресметки). Подоцна би останале уште 95 м. пробивање нова и 90 м. адаптирање постоечка улица за Есенинова да се спои со Огњан Прица кај Шампионче, со што уште повеќе би се подобрил сообраќајот.
Средишно зеленило речиси сигурно ќе нема. Од страните би требало да насадат некое дрво, има место за супер парк веднаш по постоечкиот дел. Edited by Staro Skopje - 20-Aug-2020 at 22:23 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #35 Posted: 20-Aug-2020 at 23:15 | |
Има логика ова, да се пробие улицата и од другата страна на бул. „Борис Трајковски“ и да излезе на ул. „Киро Крстевски“. Но тука ќе треба да се рушат неколку објекти, а немаат спомнато ништо за експропријација. Покрај тоа, овој сегмент исто би бил само со две ленти, бидејќи тука има едно тесно грло кое го прават две згради кои навлегуваат во регулационата линија (18.08 на горниот и 3.3 на долниот ДУП). Исто, можеби ќе треба да се затвори врската меѓу ул. „Иван Козаров“ и бул. „Борис Трајковски“, како што е и на плановите горе, за да се избегне создавање еден нов хаотичен сообраќаен јазол.
Има повеќе информации за ова?
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #36 Posted: 20-Aug-2020 at 23:52 | |
Како планираат да ја решат раскрсницата БТ-Есенинова? Со Иван Козаров се создава комплицирана ситуација, особено доколку Есенинова се пробива и од другата страна.
Ако се затвори Козаров, ќе треба или Христо Татарчев да стане двонасочна, или Есенинова да се пробие до Огњан Прица, инаку ќе се отежни одењето од Центар до Кисела Вода. Тука голем проблем се пиљарите и купот коли кој паркира на десната лента од булеварот. Околу МТГ, само изјавата на Шилегов од април: ШИЛЕГОВ ЈА НАЈАВИ ГРАДЕЖНАТА ОФАНЗИВА ЗА ОВА ЛЕТО: „Изградба и реконструкција на дел од булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов, кај Клубот на пратеници; (...)“ Под „изградба и реконструкција“ кај другите проекти подразбираат проширување (Никола Карев, М-К Бригада...), не знам дали тука поинаку ги толкуваат термините. Претпоставив дека е сегментот кај „палатата“ Веро и студентскиот, од другата страна кај Капиштец нема што да се проширува, освен ако не работат на спојка со идниот кружен и подземниот булевар. Со малку инвентивност, овој дел може да прерасне во ИТ центар. Seavus е тука и има доволно простор и помеѓу Тутунски и Есенинова, и од другата страна на пругата, за добар централен IT комплекс, со старт-апи во подножјето на Водно и Скопска Црна Гора. Новата математичко-информатичка гимназија може да се спои со Корчагин, со објект на местото на паркингот карши полицијата, а позади амбуланта Пролет да се остави простор за евентуален медицински објект или доградба на амбулантата. Edited by Staro Skopje - 21-Aug-2020 at 00:00 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #37 Posted: 21-Aug-2020 at 08:29 | |
ни в од вело-патека да се спомне.
едит: Шилегов во обраќањето спомнува. Останува да видиме. Рокот некако предолг... Edited by fichot - 21-Aug-2020 at 09:37 |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #38 Posted: 21-Aug-2020 at 11:30 | |
Која е разликата помеѓу овие бунари, кои може да се преместат за градба на улица, и оние кај Лепенец, кои бараат исклучиво висечки мост од 600 метри за продолжување на Илинденска?
На сегментот кој ќе се гради, според Катастарот сѐ уште има сопственост на физички лица, а од другата страна на Борис Трајковски (жолтиот дел на картата горе), земјиштето на првиот објект на трасата (мислам дека таму е штабот на Либералната партија, сега за избориве на Можеме) е на Република Северна Македонија, а не на Република Македонија (како што се скоро сите во државна сопственост), што значи дека државата се стекнала со право на сопственост неодамна. Има уште неколку земјишта на РСМ, а поголемиот дел од нив, како и објектите, се на физички лица. Еве ја „јужна“ Есенинова според ГУП, нема многу за рушење западно од БТ: |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #39 Posted: 21-Aug-2020 at 16:57 | |
Може да не е неодамнешна експропријација, туку нешто друго.
Мислам дека онаму каде е државна сопственоста под објектите неодмна ги имаат расцепено на по две парцели кои добиваат нови бореви. На пример ако старата била XXX, новите се XXX/1 и XXX/2 на Република Северна Македонија, a старата XXX на Република Македонија веќе не постои. Тоа е за да може да се тера откуп на државно земјиште под објектот преку една процедура, а втората половинка да не треба никогаш да се експропреира туку да си остане државна за кога ќе и дојде ред за реализација на улиците од ГУП-от. |
||
Harry Potter
Newbiе Joined: 07-Jan-2012 Location: Skopje, Macedon Online Status: Offline Posts: 13 |
Quote Reply #40 Posted: 02-Sep-2020 at 13:30 | |
се знае што ќе биде со паркчето што е таму? ќе го чепнат или ќе се поштеди.
исто така, како што гледам трасата минува и низ фудбалското игралиште „Вембли“. ќе го заменат со ново или ќе замине во историја? |
||
www.MacedonianFootball.com
|
||
Post Reply | Page <1234 8> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |