![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Цветан Димов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 6> |
Author | ||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
|
Требало уште музиче да пуштиш
![]() |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Долго време постои проблем во оваа улица, а тоа што напомена пред неколку постови за разликата од 2002 и 2010 дека навистина таму се изградиле куки тоа не е нивна грешка ,туку грешка на надлежните пошто овој проект постои скоро од 60-тите години и од тогаш освен 2-те згради во чаирчанка и комплексот ништо од тоа не е спроведено.
Јас како чаирчанец се секавам дека имаше уште тогаш планови за спојување на чаир со железара ,ги мереа улиците во должина и ширина итн. Првото спојување кое сум го приметил е спојувањето на железара со ул. цветан димов и џон кенеди. ![]() Втората работа што долго време се планираше беа токму рушењето на тие куките за проширување на цветан димов, и ден денес 70% од тие куките се привремени објекти. ![]() А тие што граделе знаат дека еден ден ке ги рушат но повекето се сложиле со тој факт мислејки дека нема никогаш да дојде до реализација на тој проект. Трета работа што ја имам приметено е мерењето на оваа улица само не знам што поточно мислеа дали спојувањето со паркот газибаба не знам точно ако некој има детален урбанистички план од овој дел нека пушти да видиме. ![]() |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не гледам како би биле легални дури ни во каубојска држава каква што е Македонија во моментов. Ако некој негде потпишал некаква дозвола, тоа не значи дека е легално, тоа само значи дека таа личност треба да одговара. Не може да биде легална никаква дозвола што е во спротивност со урбанистичките планови, а овде дури и ГУП-от веќе се кажува. Знам, го имаме искуството со кинескиот ѕид кај стадионот, за кој се води судски спор по слична основа (дали дозволите се вистински легални), но таму се одеше на постепено заплеткување на работата, кување на ДУП-ови, пренамени и зголемување на габаритот на маркицата која веќе постоеше... и којзнае што уште не. А кај Цветан Димов тешко дека би можело да се заплетка нешто вакво, со оглед на тоа дека се работи за траса на клучна сообраќајница, а потребна би била промена и на ГУП-от. Се надевам дека во државава не владее толкава анархија за да дивоградби од ваков ранг може да се протуркаат на било каков начин. Ако било што новоникнато во трасата на булеваров по некое чудо испадне „легално“, тогаш поарно да дигнеме раце од било какво урбанистичко планирање и било каква политика за борба против дивата градба. Навистина, ако не можеме да ги заштитиме трасите на клучни сообраќајници во главниот град, тогаш што би останало за се друго? @ mitatos За првата спојка (Џон Кенеди - населба Железара), да предвидено е, само не така директно, туку продолжетокот на Џон Кенеди треба да се поврзе со зацртаната кружна сообраќајница околу парк-шумата Гази Баба, а со тоа индиректно да се поврзе и со Железара. Ѕирни во ГУП-от: http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg ![]() |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Сега го проверив ГУП-от, Clover@ , јас сликите што ги пуштив од гугл, се местата каде што сум ги видел како ги мерат улиците, значи можеби се планирало за некој друг проект,предвидуваа 1 излез од железара кон чаир, тие две страни беа можни опции ,едната не можеше да се изведе од куќите, другата беше можна али кошта повеке.
И најверојатно затоа е оставена туку така, али ке дојде времето оваа улица ке биде многу потребна. |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
Обиколница околу Гази Баба ми се гледа како поверојатна опција. Единствен недостаток е што ќе има две раскрсници на 10 метри (Цветан Димов со Џон Кенеди, и Обиколницата со Џон Кенеди).
А на митатос идејата е многу убава, и логична, ако се гледа одозгора, меѓутоа се работи за доста ридест терен и или ќе мора да се направи тунел (=пари) или ќе има непријатна узгорница/уздолница по ридот. |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Навистина е кнап просторот од крстосница до крстосница, но не е до толку критично ![]() Споредував кај америчка амбасада (42° 0'38.17"N 21°25'42.30"E) во ГУП-от изгледа уште покнап, а сепак на терен има околу 50 метри. Во секој случај и да се 60 па и 70 метри ваму накај Гази Баба, сепак во право си дека се наметнува како проблем. Добро е тоа што (претпоставувам) нема да биде којзнае колку прометна сообраќајница (што секако треба да се провери со анализи и симулации) и тоа што е тространа крстосница (помало создавање на гужва), па можда сепак може да функционира океј... Од друга страна за директно поврзување со Железара секако се наметнува проблемот што го спомна со нагибот на ридот, а плус уличките таму се ужасно тесни (3-4 метри) класични маалски улички каде што нема ни услови да се трансформираат во нешто поприкладно за такво поврзување, па би рекол дека директно поврзување секако отпаѓа како опција. Edited by Cloverstack - 12-Aug-2010 at 22:24 |
||
![]() |
||
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
Денес околу 16h кај Чаирчанка имаше полициски патроли кои најверојатно се изналепиле казни зошто во делот кај што се ствара најголема гужва немаше паркирани коли и се поминуваше без застанување. Можеби треба секој ден во период од 3-5h да патролира полиција додека се одлучи конечно да се прошири булеваров
Edited by Bulldozer - 18-Aug-2010 at 17:14 |
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
Во контекст на булеваров, кој сега приметив дека всушност треба да е една целина од Кочо Рацин, Крсте Петков Мисирков, Цветан Димов и Христијан Тодоровски Карпош, на сајтот на општина Бутел се вели дека еден од 2та капитални проекти за 2010 е изградбата на булевар од источната страна на Бутел 1 кој ќе ја поврзе обиколницата со Христијан Тодоровски Карпош.
Добро е да се чуе дека има некаква иницијатива за ова, меѓутоа 2010 полека поминува, а нема никаква најава за отпочнување на проектот (како ни за нова училишна зграда за ОУ „Живко Брајковски“). Навистина мислам дека се зезаат и ништо не работат во општинава... http://www.opstinabutel.gov.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=82:planirani-proekti&catid=46:proekti |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
За какви три куќи зборуваме? Од една страна толку решително идат со зеленилото, од друга страна ретерирање пред триесетина трошни куќи што релативно ефтино може да се срамнат. Средишно зеленило ќе го опростам, освен што ќе придонесе за вртење преку полна линија што пак не е решение. Мора барем ако не полно, ама барем метар средишно да се остави. Не им ја сваќам ни политичката логика и на градот и на општината. И да изгубат триесетина фамилии како гласачи ќе добијат три илјади. А од друга страна па викаат дека проект постои, а изгледа за тој проект е пеглано и во гуп и во дуп-ови, па проектот е направен потоа. Да видиме што ќе се работи. Сега за сега основен примарен услов ми е да се задоволи бројот на коловозни ленти од гуп. За потполен профил да видиме што испланирале.Инаку којзнае како ќе тече проширувањето. Со оглед на тоа што сообраќајот во голем дел ќе се пренасочи преку Кале, а овој сегмент тука фали (42° 0'43.37"N 21°25'51.13"E), ќе биде доста мачно.
Edited by lslcrew - 04-Oct-2010 at 01:18 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Најголемата кочница што сум ја приметил јас во цветан димов е тоа што аутобусиве застануваат на постојката во чаирчанка, дефинитивно таа аутобуска постојка треба далеку подоле да се премести , тоа е бр.1, а др работа е автомобили што се паркираат од страна и едноставно една лента е зафатена со паркирани автомобили,доколку ја поминеш чаирчанка ке приметиш дека веке метежот го нема и натаму иде све како што треба се до џон кенеди, 3-та работа се пешаците, кои поминуваат каде ке стигнат како и да е таква е населбата што серава и газибаба се многу блиско поврзани ( едниот дел од чаирчанка и др дел од газибаба ) ,дефинитивно многу згрешија што уште на почетокот кога ја реконструираа ова улица требаше да се превземе некое идеолошко решение за намалување на метежот,јас не верувам дека ако не се решат овие 3 проблеми дека Цветан Димов ке се регулира, едноставно што ми иде на памет е уште една дополнителна лента само од една страна, каде што ке може да се паркираат ,а да останат 2х2 во кои ке биде строго забранет паркинг, или улицата да стане едносмерна ( што не доага во предвид заради детелинката ) , или некое подземно решение кое не бара повеке од 600 метри и може да биде изводливо.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Дивото паралелно паркирање лесно се решава, ако се сака. Не е тоа нешто што треба да се стимулира со градење дополнителна лента за паркирање. Во никој случај пристапот не смее да биде таков. Улицата станува тахикардија по целата должина. А автобуска се решава исто така со чатал, со џеб доволно долг да прифати барем два автобуса. Гледам доста членови упорно како главен проблем ги посочуваат навиките, а притоа наместо инфраструктурата да ја градиме така да донесе до менување на поедини навики на подобро, ние си бараме начин да ги стимулираме лошите навики со дополнителна лента за паркирање. Може би катна гаража не се прави преку ноќ, ама убеден сум дека со пајак може да се постигне значаен успех и преку ноќ. Како што можеше да партизанска карши Буњаковец да се воведе колку толку некој ред и да се отпуши она тесно грло што беше пред три-четири години, може и тука.
|
||
![]() |
||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
|
ГРАДОТ НИ В ГОДИНА НЕМА ДА ЈА ПРОШИРИ ГЛАВНАТА УЛИЦА ВО ЧАИР Нема спас од хаосот на Цветан Димов Решавање за метежот на Цветен Димов од Градот најавуваат дури за 2012 година оти било потребно време за изработка на проект, за поставување канализација и решавање на имотно- правните проблеми![]() "Мислев дека кога ќе ја направат клучката Детелинка ќе се растовари сообраќајот во овој дел, ама ништо. Секој ден губиме нерви во метежот, само затоа што некои граѓани се паркираат на самата улица и го блокираат сообраќајот. Откако ја направија Словенечка, за да стигнам до дома возам по неа. Иако имам дупло поголема километража, барем не се нервирам со стоење во место и колони возила пред мене", вели жител на населбата Бутел. Градоначалникот на Општина Чаир Изет Меџити вели дека решение за спас од хаосот на Цветан Димов е единствено проширување на улицата со уште по една коловозна лента во двата правца. "Овој дел години наназад е најтесно грло во Скопје. Барав од градоначалникот Коце Трајановски да се стави во приоритетната програма за проширување на улици и колку што знам, веќе во Градот се прави проект за тоа. Иако проширувањето ќе ни донесе низа проблеми, како што е сечење на дрвјата и уривање на неколку домови, мораме овој проект да го истераме оти тоа е единствено решение за хаосот во овој дел", вели градоначалникот Меџити. Од Град Скопје потврдуваат дека прават проект за проширување на Цветан Димов, но посочуваат дека неговата реализација би стартувала дури во 2012 година. "Досега во Градот немало никаков проект за проширување на Цветан Димов. Во моментов тој се изготвува, па потребно е време за изведбен проект, за поставување канализација, решавање на имотно- правните проблеми. Затоа ни в година не би можеле да старуваме со проширувањето на улицата", велат од кабинетот на градоначалникот Трајановски. (А.А.) http://vest.com.mk |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Ај вака малку систематски чисто поради објективност...
Една недела предходно...
|
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека улицава во скоро време нема потреба од проширување прво поради фактот што планираат да додадат средишно зеленило кое освен за пешаците нема да има предности улицата ќе остане 2+2.
Право решение е да се казнуваат и да се отстрануваат возилата на сегашните споредни ленти и тоа како што профункционира на Рузвелтова и на други улици во Скопје со ваков профил ќе се отвори поголем проток на возила. Ова да биде континуирана акција и мислам дека ќе има големи ефекти. Со оглед на поприоритетните Теодосиј Гологанов (Не Јужен Булевар), Првомајска и евентуално пробивање на тунелот под плоштад па и проширувањето на булеварот во правец на обиколницата се поприоритетни проекти за градот. Тука недостасува овеќе сообраќајна култура и почутвање на закони. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Градоначалникот Меџити од една страна бара проширување на булеварот, од друга страна седи со скрстени раце додека на трасата никнуваат дивоградби. Симптоми на синдром на подвоена личност?
И баш ме интересира каков е тој проект за проширување каде што ќе требало да се исечат неколку дрва и да се урнат „неколку домови“. Што ќе прават овде на пример: 42° 0'29.05"N 21°26'36.38"E Слалом булевар? |
||
![]() |
||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
|
TIPS & TRICKS: Види бул. Водњанска !!!
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
Дури и да се импровизира со решение од типот 2+2, средишното зеленило (па макар и некаква преграда) и тоа како ќе биде предност во решавање на хаосот ако се има во предвид дека покрај непрописно паркираните возила, метежот најмногу се ствара и поради непрописно полукружно свтување преку две полни лини. Навистина штета што решавањето на проблемот со оваа улица се одложува постојано. Имам впечаток дека нема воља за воопшто да се реши овој проблем иако се работи за најголемото тесно грло во градот. |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Се готви решение за проширување на улицата „Цветан Димов“ Допрва ќе се знае дали ќе треба да се исечат повеќедецениските дрвја од дрворедите Снежана Калабакова |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Прееска градоначалникот на Чаир гостувапе во емисија на сосема друга тема но беше прашан за булеварот и одговори дсека се разгледувале две опции, едната со проширување, веропјатно како тоа што е најавено, и другата да биде едносмерен булеварот во комбинација со Џон Кенеди и Македонско-Косовска Бригада. Ќе биде некоја велеимпровизација, а толку лесна траса и потребен проект.
Edited by lslcrew - 20-Aug-2011 at 03:36 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 6> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |