Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1234 60> |
Author | |||||
Feniks_m
Newbie Joined: 31-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #21 Posted: 31-Jan-2008 at 17:19 | ||||
Кој сепарирани ленти луѓе, Скопје нема место за обични коловозни ленти а не една да узурпира специјално за трамвај.Башка без сообраќајна култура, може да има многу сообраќајки кои и вака ги има, а замислете плус со трамвај?!
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #22 Posted: 31-Jan-2008 at 17:24 | ||||
Јас сум многу против тоа со сепарирани ленти. Еве извадете слики од будимпешта, целиот трамвај е на сепарирани ленти и точно е дека изгледа убаво, ама кај нас не се доволно широки улиците да си дозволиме таков луксуз.
|
|||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #23 Posted: 31-Jan-2008 at 17:37 | ||||
Ако се изгради, на сепарирани ленти ке оди само во Аеродром на средина по Јане Сандански, а на Партизанска ќе оди по третата лента каде денес се паркираат возила и со тоа само ќе се зголеми гужвата и поради фактот дека Скопје нема доволно паркинг места... |
|||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #24 Posted: 31-Jan-2008 at 17:41 | ||||
Абе каков трамвај, трифка си праи филмови. За Скопје само метро со инвеститор-концесионер ако треба и 20 години. еве сега има закон са приватно-јавно партнрство и ништо не е пречка.
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #25 Posted: 31-Jan-2008 at 17:49 | ||||
Епа еве гледам навалија инвеститори, само чекаат да се објави тендер...
И гледам пак се вратил тој муабетот дека у 1997 некој као умирал од желба да ни изгради надземно метро, ама нашиве шупаци не давале па не давале... мислам стварно... Мислам да бидеме малку реални и да не летаме во облаци... За нас во догледна иднина и ЛРТ е еден огромен залак кој стои под знак прашалник, а камо ли метро... Плус тоа рачунајте дека на метро станиците му се поодалечени една од друга, така да и кога би се градело, не би биле само поволности од него. |
|||||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #26 Posted: 01-Feb-2008 at 12:00 | ||||
Tokmu taka klover, bas i jas sakav da go spomenam toa...i baska vo sekoj golem grad kade sto ima metro mreza ima i LRT....barem jas dosega nemam slusnato eden grad da ima samo metro... |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #27 Posted: 02-Feb-2008 at 01:23 | ||||
Ми се свиѓа трасата која ја зацртале како прва, реално таа е и најизводлива и послужила одлично за кршење мраз по однос на овој проект. Работата од Лисиче до Народна банка е прилично чиста така да не би требало да се плашиме дека ќе зезнат нешто. Подобро ова отколку да почнат од некој замрсен дел како центарот.
Извор: Утрински весник |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #28 Posted: 02-Feb-2008 at 01:42 | ||||
Го прочитав текстов прееска и за мене отвара многу повеќе прашања, одколку што дава одговори...
Инаку за трасата се слагам дека со нејзе треба да се почне затоа што (покрај тоа што е прометна) е најлесна, а на нејзе би стекнале и некакво искуство кое ќе им биде потребно за покомплицираните делови. Ама ме буни она со народна банка... Според ГУП-от, воопшто не трба да поминува од таму, туку во продолжение на Бул. Јане Сандански да оди по Ул. Симеон Кавракиров, па зад новиот веро, па у тунел... Е сега на „Симеон К. “ ми изгледа многу проблематично со простор, па се прашувам како бил обмислен тој ДУП таму... Во секој случај има многу да се збори на темата каде и како ќе се помине низ транспортниот центар, но да не шпекулирам со премногу непознати, ми останува да чекам повеќе инфомации. Edited by Cloverstack - 02-Feb-2008 at 01:43 |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #29 Posted: 02-Feb-2008 at 01:48 | ||||
аха, сеа го глеав ГУПот за јавен превоз. Таа улица за која зборуваш е онаа позади блоковите карши Скопјанка (накај Мичурин)? Многу чудно решение. Стварно не гледам каде таму би се протињал LRT освен ако не се употребува некоја lslcrew методологија .
У воопшто пологично ми е да проаѓа на Видое Смилевски Бато и да има станица баш под железничка станица. |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #30 Posted: 02-Feb-2008 at 02:00 | ||||
Па на улицата позади скопјанка у суштина се стари згради и куќи, па и некакво лимитирано рушење доаѓа у предвид. Ама тамо у суштина главниот проблем го прават две релативно нови градби и затоа се прашував околу ДУП-от. Инаку кога викаш В.С.Бато, веројатно мислиш на К.Ј.Питу Таму е малце проблематично зашто на средина нема доволно простор. Па би требало некое порадикално решение за да се направи, ако трасата се префрли таму. А за кај транспортен центар и ја би сакал да видам тунел (то ест веќе од тука да почнува тунелот за ЛРТ коридорот под плоштад). Исто така и на Партизанска да почнува пред Ул. Ленинова. Edited by Cloverstack - 02-Feb-2008 at 02:01 |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #31 Posted: 02-Feb-2008 at 02:02 | ||||
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #32 Posted: 11-Feb-2008 at 00:22 | ||||
Mnogu opasna LRT fotka od Madrid, sakav samo da ja spodelam
@lslcrew metro e super rabota ama mora da priznaes deka e mnogu smekerski vakvi lepotani da ni krstarat po gradov Edited by pbanks - 11-Feb-2008 at 00:23 |
|||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #33 Posted: 11-Feb-2008 at 00:34 | ||||
Или вакви лепотани ...
Edited by La Linea - 11-Feb-2008 at 00:35 |
|||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||
gotsomekicks
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 305 |
Quote Reply #34 Posted: 11-Feb-2008 at 09:46 | ||||
Јас секогаш сум бил повеќе за таа опција (трамвај/ЛРТ) отколку за метро. Метрото е супер доколку стварно има потреба, али трамвајчиња да ти пичат по Партизанска, па тоа ќе биде |
|||||
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #35 Posted: 11-Feb-2008 at 15:51 | ||||
Tramvajov vo Skopje ke se zafrsi vo 2018,,,,:(
|
|||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #36 Posted: 11-Feb-2008 at 17:44 | ||||
Za da ima Tramvaj vo Skopje, treba malku da go dosaduvame premierot barem kaj i da e da odvoi sekoja godina od budzetot po nekoj 30 miljona barem kaj i da e za edno 5-6 godini da zavrsi tramvajot ,mislam deka ako mu dosagame ke ni go izgradi posto toa mu e slaba tocka ,veruvajte ako piseme site po 5-6 mailovi vo adresa na vladata za tramvajot ke ima efekt
90 % sum siguren |
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #37 Posted: 24-Mar-2008 at 00:07 | ||||
Edited by La Linea - 24-Mar-2008 at 00:07 |
|||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #38 Posted: 25-Mar-2008 at 00:16 | ||||
Да да може и ќе го стигнеме нивото на Загреб или на Белград. Ќе се гради една линија во рок од 5 години па ќе биде пократна па не знам што се не ќе испадне. Немаме нит среќа нит кеш такада Скопје боље да тера без ЛРТ
|
|||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #39 Posted: 25-Mar-2008 at 00:33 | ||||
И ја сум за без ЛРТ.. партизанска/центар ќе ги напрај за нигде за коли (многу полошо од сеа) башка скапо, башка градење 200 години. а што ќе се прави зимно време кога службите од МКД пат снегот ќе ги изненади, кога шините ќе бидат покриени? Џабе ќе трошиме амортизери и зглобови по дупки од шините.
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #40 Posted: 25-Mar-2008 at 10:03 | ||||
@Junkie & ProMKD
Сето ова што го кажувате не е по дифолт така, туку зависи од многу други работи. Ако се испланира како што треба и ако се гради квалитетно, проблемите што ги наведувате нема да постојат (освен високата цена, која сепак е оправдана со оглед на тоа за што се работи) Мене највеќе ме плаши фактот што проектов е почнат во време на лош градоначалник и за основните работи се одлучува во негов мандат (плус поради нетранспарентноста немаме никакви информации за тоа како се оформува проектот) Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 10:04 |
|||||
Post Reply | Page <1234 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |