Клучка Континентал |
Post Reply | Page <1234 11> |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #21 Posted: 28-Jan-2008 at 23:38 | |
делов со рушењево ќе му се свиѓа на lslcrew |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #22 Posted: 28-Jan-2008 at 23:42 | |
Друже, за клучката континентал за жал тоа е реалност. Голема штета е што се фрлаат скоро 3 милиони евра за такво лошо решение, ама ако остане клучката каква што е, пиши му крст на цел сообраќаен концепт на градот...
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #23 Posted: 28-Jan-2008 at 23:50 | |
знаци тоа и кажав нема основа тој мост таму пред телевизија, а и онака нема никогаш да се направи... Инаку Крушевска е оптимално поставена да али со клучката кај Континентал ке има проблем голем мислам пази тука ке има кружен тек и ке биде тешко да се постави, па можда ке се согласат да завршува крусевска до бул Гоце Делчев што можеби е и пореално него таму да се копа до Континентал...
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #24 Posted: 28-Jan-2008 at 23:55 | |
тоа е лоша варијанта. Крушевска треба да влече голем број транзитни возила кои би се истурале на семафорот кај Саем и потоа во квазиклучката на Трифун. |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #25 Posted: 28-Jan-2008 at 23:59 | |
KVAZIKLUCKATA hahahah hahahaa
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #26 Posted: 29-Jan-2008 at 00:02 | |
Ама друже ти слабо читаш Не си ме разбрал добро изгледа... 1. Двата моста си имаат свои сосема различни улоги. Не се исклучуваат воопшто. 2. Нема пречка зошто „другиот мост“ никогаш не би се направил. 3. Обратно ги поставуваш работите околу крушевска. Не треба крушевска да ја прилагодуваме на клучката континентал, туку обратно. А за клучката континентал кажав - мора да се руши (ионака е дивоградба) 4. Ако крушевска завршува до булевар гоце делчев, тогаш ја губи целата своја логика и нема ни зошто да се гради (а со тоа пропаѓа и целиот сообраќаен концепт за Скопје). Крушевска е интегрален дел од еден комплетен сообраќаен модел со кој нема играње и импровизации. Имам впечаток дека не ја цениш доволно „тежината“ на урбаните автопати, кои имаат сосема друга функција и карактеристики него булеварите на пример. Ај ти оставам 3-4 дена да го проучиш гуп-от и да прочиташ неколку тредови на форумов кои ги обработуваат овие теми, па после ќе збориме... Се зезам Ама искрено ти препорачувам да прочиташ тоа што веќе е напишано на форумов од порано. Некои теми се веќе апсолвирани. Сигурно ќе дојдеш и до некои нови сознанија што ќе ти се корисни. Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 00:04 |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #27 Posted: 29-Jan-2008 at 00:09 | |
go znam gup od prethodno, mislenjeto za krusevska delumno mi e razlicno nego gup, nema vrska.. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #28 Posted: 29-Jan-2008 at 00:13 | |
Ај на наредното собирање обавезно да дојдеш, пошто некои работи е стварно тешко да се објаснат и дискутираат по нет. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #29 Posted: 29-Jan-2008 at 00:14 | |
Мене па ми се свиќа клучката и милсма дека може крушевска од овде да почнува.
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #30 Posted: 29-Jan-2008 at 00:18 | |
za kakvi raboti mislis ne te razbiram?
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #31 Posted: 29-Jan-2008 at 00:30 | |
Иако клучката е катастрофа гледана од технички аспект, твое право е да ти се свиѓа или не. Ама пак останува фактот дека крушевска не може да се поврзе ако клучката континентал се догради и остане во таква форма. Додуша можеби може да се изведе некое лудо решение, многу поскапо и повторно многу полошо од сообраќаен технички аспект, ама тоа е превење од готово вересија. Не знам зошто имаме тенденција од едноставни и ефтини работи да направиме толку многу компликации... дали е неспособност, дали е корупција, за мене останува мистерија
На пример за комплицирани објаснувања у 3D, и воопшто било каква комплицирана дискусија е тешко да се води по нет. Едноставно нема добра динамика, а има премногу недоразбирања... |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #32 Posted: 29-Jan-2008 at 00:44 | |
Клучката не смета за крушевска. Со мало оддалечување, на спојот на крушевска, од клучкта може со две денивелации да се спои крушевска.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #33 Posted: 29-Jan-2008 at 00:44 | |
Ај нацртај па ќе збориме
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #34 Posted: 29-Jan-2008 at 00:48 | |
смета смета од авион се гледа
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #35 Posted: 29-Jan-2008 at 00:59 | |
Ај ке глеам да нацртам ендо кадро.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #36 Posted: 29-Jan-2008 at 01:26 | |
еве овде со плаво се обележани денивалации или па вијадукти кои би се изградиле. Мислам дека вијадукти се подобра опција поради тоа што теренот од едната страна е повисок, од кај ридот, а башка за да се направи ова воопшто не би имало прекин у сообраќај, иако не е некој битен фактор во изградба. Ама не се сложувам дека клучката попречува на крушевска. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #37 Posted: 29-Jan-2008 at 02:27 | |
Решениево би функционирало, тоа не е спорно Но сигурно е поскапо, а е инфериорно по перформансите (полоши радиуси и градиенти, а сепак поголемо кружење отколку во оргиналното решение). Плус тоа ќе биде невозможно да се сврзе планираната сообраќајница нагоре према ПМФ, а ќе биде попроблематично и да се реши локалниот сообраќај во делот кај Гази Баба. Затоа заклучокот ми останува дека со напуштање на веќе готовите сеопфатни решенија се прави од готово вересија. Сето тоа ради глупави импровизации како клучката на Трифун и ред други. Во случајов испаѓа дека треба да ја обликуваме многу поважната клучка за крушевска околу оваа импровизирана клучка континентал. Редот на работите треба да е обратен - тогаш и клучката континентал не би била импровизација и дивоградба пред се. BTW клучката што ја предлагаш се вика "semi-directional T" Морам да признаам дека добро си ја вклопил „трубата“ Сепак остануваат слабостите кои ги набројав и лично не би посакувал вакво решение... Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 03:53 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #38 Posted: 29-Jan-2008 at 02:38 | |
За уличката према пмф, ако е тоа малото жолтото кај вториот виадукт тогаш тоа е само обично приклучно и не е проблем да се помести, може и да е поискривено сепак не се работи за битна улица. А доколку се гради крушевска мисламдека ова решение највеќе одговара на новонастанатата ситуација.
Сега џабе е да глеаме кој што згрешил, него мораме да бараме решение, а решението мислам дека го има во претходниот пост. А имињата на раскрсниците ги знам повеќето, само неможам да најдам комплетен список, па ако го имаш прати го. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #39 Posted: 29-Jan-2008 at 02:45 | |
Добро не се слагаме кое е подобро решение (меѓудругото не се слагам и со тоа како ја дискфалификува улицата накај ПМФ која треба да добие поголема важност), ама дефинитивно ти пружам рака за тоа што сепак најде теоретски „лек“ за клучка-трифун.
Сега прашање е дали нема да биде сепак поефтино (а во секој случај ќе биде сообраќајно подобро) да се урне и да се гради спрема добар, однапред готов план. Јас сум дефинитивно за ваква опција. Мрзам импровизации, поготово на места каде што се прават со сила - каде што имало можност за добро решение, ама сепак ги заплеткале работите ради х фактори, без оправдание што навистина држи... А имињата на клучките (не се крстосници ), ги имам, али у глава Абе побарај по нет, денеска сигурно има доста сајтови каде што ќе можеш добро да се информираш... Имаше кога ја ги учев пред години, а камо ли сега Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 02:48 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #40 Posted: 29-Jan-2008 at 02:49 | |
Еј ме мрзи сега да цртам, ама и таа ја имам у памет. Замисли ја едно 2 цм лево, веднаш покрај...., уствари ај утре фото ќе пуштам.
|
||
Post Reply | Page <1234 11> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |