Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1234 33> |
Author | |
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #21 Posted: 29-Jan-2008 at 22:56 |
Имаше одмамна репортажа за железницава, мислам баш за вијадуктов. Кажуваа дека ги краделе арматурите што штрчеле и ги продавале како старо железо. Колку повеќе се чека толку полошо.
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #22 Posted: 29-Jan-2008 at 22:57 |
haha ke pocnat i prugite da gi kornat )))
viva la macedonia |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #23 Posted: 29-Jan-2008 at 23:43 |
абре може пак ке има ембарго од Грција па ке ни треба пругата под итно
Шала, како и да е мора да се заврши пругава од големо значење е се изјаснив претходно...
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
gotsomekicks
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 305 |
Quote Reply #24 Posted: 30-Jan-2008 at 10:03 |
Скоро и од наша и од бугарска страна беа доставени барања до ЕУ за пари од нивните фондови за да се догради пругата. Некако не беа нешто претерано ентузијасти европјаниве. Сепак, Бугарија се изјасни дека сега како членка на ЕУ повеќе ќе притискала да ги добиеме тие пари и конечно веќе да ја изградиме проклетата пруга.
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #25 Posted: 30-Jan-2008 at 15:37 |
Добар дел од инфраструктурата е изграден се надевам дека во скоро време ке се продолжи кон остварување на целта.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #26 Posted: 24-Apr-2008 at 00:08 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #27 Posted: 08-May-2008 at 23:05 |
310 вагони од Македонија чекаат на влез во Грција... Според информациите од „Македонски железници“, уште 200 товарни македонски вагони во Солун чекаат да тргнат кон Македонија ...... Од 1 јануари годинава до денеска 73 дена периодично бил блокиран железничкиот транспортен сообраќај од страна на Грција кон Македонија ... A1 TV http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=92654 Edited by Vladimir P - 08-May-2008 at 23:05 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #28 Posted: 09-May-2008 at 04:27 |
Треба конечно да се опаметиме и оние работи кои се од од легален карактер и каде грците не можат да се бранат со политички аргументи да ги вадиме пред надлежните меѓународни институции и судови. Државата секако треба да ги координира активностите и да се осигура да сме стручно максимално добро екипирани за една таква офанзива.
|
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #29 Posted: 09-May-2008 at 12:13 |
Грциве тргнаа во тивка офанзива прво авионите сега ова а нашиве ко по обичај спијат или пак се повикуваат на некои меѓународни спогодби кои грците не ги фермаат, тоа тие немаме каде....
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #30 Posted: 09-May-2008 at 13:46 |
Па за жал и за тоа дека немаме каде сме самите виновни. Поврзувањето со Албанија и Бугарија никогаш не го свативме сериозно. Од сам почеток трубам дека пругата кон Бугарија ни е врвен приоритет, а треба да се мисли и на пруга кон Албанија и на подобро транспортно поврзување во сите правци и на сите начини воопшто. Македонија. од една мала раскрсница на Балканот која може да има голема корист од тој факт, со сила ја претвораме во слепо црево и зависна од Грција која ни наштетува на секој можен начин.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #31 Posted: 09-May-2008 at 18:47 |
Тужба до меѓународен суд со барање на оштета за секоја блокада, па колку и да трае тој процес, еднаш ќе мора да платат за штетите што ги нанесуваат.
Секако дека према Бугарија е потребен коридор, но по мое мислење нас ни треба блиско пристаниште, а тоа го има Албанија - па каде побрзо ?! |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #32 Posted: 09-May-2008 at 18:56 |
се сложувам ко ќе се воспостави добра комуникација со Драч Солун многу ќе изгуби на важност. Но... проблемот со Албанија не е само нашиот дел од пругата туку и нивниот како и капацитетот на самото пристаниште во Драч. Сепак и јас би го ставил сегментот Кичево-Струга (Охрид) во приоритетите. Теренот е малку незгоден во делот кај Кичево но делницата не е голема. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #33 Posted: 09-May-2008 at 19:28 |
Пристаништето Драч брзо ќе го доземат италијаните цел така да и во нивни интерес ќе биде да изградат инфраструктура, а и европска ќе турка да ја среди Ал.
А дека тоа е стратески уште и отоманската инперија го имала тој коридор во сите планови, а и во 1916 германците ја градат пругата за Ал. но стигнале до Тасмаруниште. Стално некој и нешто на удира по глава и не се довршува ништо. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #34 Posted: 09-May-2008 at 20:48 |
Добро, тоа за Албанија секако држи, но поентата е дека за тоа сме сепак зависни и од други фактори. А во врска со Бугарија сите овие години зависеше само од нас. Доколку го изградевме делот што фали, веднаш ќе имавме врска со железничка мрежа и пристаниште во употреблива состојба.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #35 Posted: 09-May-2008 at 21:23 |
Дека ни треба врска со БГ е неминовност, мораме да го имаме тој влез-излес, но со нивното пристаниште ???
Предолг-прескап транспорт до тамо, и исто и бротскиот (осим за се што е од Русија) Иначе Турција за да го заштити Босвор почнува да редуцира транспортот низ него (после толкуте хаварии во него) |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #36 Posted: 09-May-2008 at 21:31 |
Не сум стручњак, ама мислам дека кога се работи за превоз на големи растојанија, разликата дали одредена роба ќе оди преку Солун или Бургас е занемарлива. Втор важен фактор во равенката би било тоа што Солун е прилично скапо пристаниште. А и црното море не е за потценување бидејќи од таму ни доаѓа нафта и сировини за металургијата, а во иднина веројатно ќе бидеме и уште повеќе економски поврзани со тој басен. Во секој случај, со сите овие блокади и опструкции од Грција, недостатоците на Бургас стануваат занемарливи. Исто така би било нормално да се очекува дека ако имаме избор, Грците не само што ќе престанат со блокади, туку веројатно и цените на услугите значително ќе паднат. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #37 Posted: 09-May-2008 at 21:55 |
Edited by Vladimir P - 09-May-2008 at 21:56 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #38 Posted: 11-May-2008 at 21:45 |
KОРИДОР VIII
Еве како не гледа United Nations Economic Commission for Europe http://www.unece.org Ни главниот град не знаат каде е и дека е главен Но затоа Тирана и Софија се тука |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #39 Posted: 11-May-2008 at 21:57 |
Добро сега, не верувам дека е некоја завера хехе... Едноставно неспособни глупаци има насекаде да ги ринеш со лопата, па ни очигледно UNECE не е исклучок... Туку да те прашам, знаеш ли кој е точно неодамна модернизираниот сегмент Илинден-Расапница? Од Илинден накај Куманово, накај Трубарево или накај Драчево??? Сакам да одам да сликнам, ама тоа не е баш мал терен за покривање ако човек не знае каде точно да отиде... |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #40 Posted: 11-May-2008 at 22:05 |
Ма јасно дека не е завера, него колку се знае за МК, тоа повеке ме боли, за кое со сигурност тврдам дека ние самите сме најповеќе криви.
Утре ке прашам тачно која делница е Edited by Vladimir P - 11-May-2008 at 22:06 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page <1234 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |