![]() |
![]() |
![]() |
Нови железнички линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Мало надополнување. Исплатливост за брза железница би имало само за Табановце-Скопје-Гевгелија како дел од коридорот Будимпешта-Атина, за краци кон Тетово и Битола не верувам дека би било исплатливо па ги смалив на 160-180km/h. Пругата кон Дебар би имала огромно влијание врз животната средина без огромен бенефит, па може да се тргне, а Прилеп-Кичево може да поминува и низ Македонски Брод наместо Демир Хисар. Прилеп-Велес може да се премести преку Неготино наместо Росоман и да се пушти пруга од Неготино до Лесковица. ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Ѓорче-Транспортен е малку комплицирана за изведување, штета што откако е извадена пругата градот не бил планиран така да таа лесно може да се врати. Тунелот под Лимак ќе има 2 посебни ленти за трамвај, возможно е на нив да се смести тешка железница (street running)? Во овој случај бул. Гологанов и Чакаларов би биле улици со по една лента во правец, Јужен булевар со по 3. Со црвено се отприлика надземните делови, со жолто подземните. Вака би се создала можност за 4 линии, Радуша-Зелениково (скратено Кондово-Студеничани), Радуша (Кондово)-Меѓународен аеродром Скопје, Орман-МАС и хипотетички Радуша (Кондово)-Никуштак (Арачиново). Вака центарот железнички би бил поврзан со идниот Клинички центар и Аеродромот, а побрза врска со КЦ би добиле и корисниците на железницата од Велес. ![]() Edited by Staro Skopje - 19-Feb-2021 at 17:05 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Железничка линија за транспорт на стока од пристаништето во Солун до Скопје
Нова редовна железничка линија за транспорт на стока од следната среда ќе ги поврзе пристаништето во Солун и Скопје. Од солунското пристаниште (ОЛТХ) соопштија дека новата услуга за комбиниран транспорт на контејнери ќе биде на неделно ниво, ќе започне на 6 септември, а возовите ќе тргнуваат од Солун секоја среда и ќе пристигнуваат во Скопје истиот ден. Конкретната услуга, според пристаништето, е резултат на соработката на ОЛТХ со 11 приватни и јавни организации. Извршниот претседател на Управниот одбор и извршен директор на пристаништето Танос Лиагос рече дека новата услуга е климатски неутрална, а доколку има потреба и побарувачка од клиентите, редовната линија може да сообраќа почесто. -Новата услуга на комбиниран транспорт нуди климатски неутрален транспорт од солунското пристаниште до Скопје, што значително придонесува за намалување на емисиите на јаглерод диоксид (CO2) поврзани со транспортниот сектор. Истовремено, му овозможува на ОЛТХ дополнително да ја развие поврзаноста на пристаништето, како и неговата меѓународна мрежа во областа на комбинираниот транспорт, со што Солун го приближува до клиентите во Југоисточна и Централна Европа. Солунското пристаниште е подготвено да ја зголеми фреквенцијата на маршрутата, врз основа на побарувачката на клиентите, рече Лиагос. Додаде дека само со континуирана модернизација на железничката инфраструктура ќе се овозможи понатамошен развој на нови и иновативни услуги за комбиниран транспорт. https://www.slobodenpecat.mk/zheleznichka-linija-za-transport-na-stoka-od-pristanishteto-vo-solun-do-skopje/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |