![]() |
![]() |
![]() |
Истанбулски Канал (Турција) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Турција постави камен-темелник за „проектот на векот“
![]() Во Истанбул се одржува церемонија за почетокот на изградбата на Истанбулскиот канал. На него учествуваат највисоките државни претставници на земјата, вклучувајќи го и претседателот Реџеп Таип Ердоган. Каналот „Истанбул“ треба да биде изграден западно од центарот на градот, од европската страна на провинцијата Истанбул. Ќе ги поврзе Марморното и Црното Море, ќе го ослободи Босфор и ќе го заштити градот, неговата природа и морето. Подготвителната фаза ќе трае две години, а потоа би започнала изградбата на каналот долг 45 километри, широк околу 150 метри и длабок 25 метри, што е доволно за најголемите бродови да пловат низ него. За да не се наруши патниот и железничкиот сообраќај, предвидена е и изградба на мостови. Првиот мост што ќе се гради како дел од проектот Истанбулски канал ќе биде висечкиот мост Сазлидер. Според некои експерти, сообраќајот преку каналот „Истанбул“, без никакви ограничувања, потенцијално би претставувал опасност за безбедноста на црноморскиот регион и пошироко, затоа што покрај трговски бродови, танкери и слично, во Црно море би можеле да влезат и воени бродови. Ова би ја нарушило рамнотежата воспоставена со Конвенцијата во Монтре, со која се регулира сообраќајот преку Босфор. Според Конвенцијата од Монтре, земјите што не излегуваат на Црното Море не смеат да ги чуваат своите бродови во регионот на Црното Море повеќе од 21 ден. https://alsat.mk/mk/turtsija-postavi-kamen-temelnik-za-proektot-na-vekot/ |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Малку е чудно објаснето ова со воените бродови. Монтро конвенцијата ја обврзува Турција дека не смее во никаков случај да се спротивставува на упловување на воени бродови во Црно Море на други земји под два услова, прво змејите мора да имаат излез на Црно Море, второ за време на пловење низ турска акваторија сите топови, оружја, воени симболи и се што на бродот е воено мора да биде надвор од борбена готовност, значи со спуштени цефки и обавезно покриено со церади. Значи ова се детали установени со договори и протоколи кои произлегуваат од тие договори. Значи воените бродови пловат низ Босфор само и исклучиво како транзит држава-држава и држава-меѓународни води. Ова 99% посто се однесува на Русија и Советски Сојуз порано, сигурно не е за Бугарија или Романија смислено. Секако не е забрането за трети земји ако Турција ги прошути, тоа не го регулира конвенцијата кого Турција мора да спречува, туку само кого не смее да спречува. Ама па не е по ќејф на Русија.
Е сега Турција како НАТО членка не се спротивставуа и на други држави нејзни сојузници да впловуваат, Русија секако си има пристап според договорт. Така да каналов нешто стратешки во тој дел не поместува значајно. Единствено отвора голема можност Кинески воени бродови во две форми да се појавуваат во Црно Море, прво како евентуален стратешки сојузник на Русија, и второ како Турски партнер за внатрешно уценување на НАТО од страна на Турција. Така да, воено-политички гледано ова не е од некоја корист за Европа и демократскиот свет, само економски можеби да! Edited by user8642 - 26-Jun-2021 at 15:59 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Construction to begin on Canal Istanbul's first bridge
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Добро е што е одбрана источната варијанта, место западната. Можеби заради близината кон Истанбул е поскапа опција од аспект на екпропријација на имоти, ама мислам дека една од пресудните работи беше зачувување на вијадуктот проектиран од Мимар Синан во Бујукчекмеџе и изграден во 1566 година.
![]() ![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Kanuni_Sultan_Suleiman_bridge_(Istanbul) |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
После алетрнативата Босфор доаѓа и алтернативата на Дарданели со што дефинитивно ќе се премости Монтро конвенцијата.
![]() ![]() http://www.dayko.org.tr/Haber-Kanal_istanbul_CED_inden_Canakkale_Kanali_Cikti-272543.html http://www.canakkaleaynalipazar.com/100-yillik-proje-kanal-canakkale/17060/ https://indigodergisi.com/2020/01/kanal-canakkale-ced-raporu/ https://www.7deniz.net/haber-kanal-canakkale-projesi-ortaya-atildi-32304.html |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |