Автопат Демир Капија - Смоквица |
Post Reply | Page <1234 42> |
Author | ||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #21 Posted: 21-Jul-2009 at 06:24 | |
АКАДЕМИК ако прочита неколку поста поназад, јас пред неполн месец видов геодети се мотаа непосредно кај селото Смоквица на почетокот/крајот на делот што не е автопат. е сега дали биле за тоа или за некој друг објект што се планира незнам. Кога е завршена геодетската документација?!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #22 Posted: 26-Jul-2009 at 17:57 | |
Претпоставувам и се надевам дека е втората, бидејќи мислам за првата веќе постоеше главен проект, или грешам? Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 06:02 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #23 Posted: 03-Sep-2009 at 10:45 | |
Најава за денес...
|
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #24 Posted: 02-Feb-2011 at 15:06 | |
Македонија доби 130 милиони евра од ЕИБ за изградба на патниот правец Демир Капија-Смоквица
Скопје, 2 февруари 2011 (МИА) - Европската инвестициска банка и одобри 130.000.000 евра на Република Македонија за изградба на дел од автопатот на Коридор 10, односно патниот правец Демир Капија – Смоквица. Како што соопшти Министерството за финансии, парите се одобрени под исклучително поволни услови, со каматна стапка која во моментов изнесува 1,3 отсто, со рок на отплата од 15 години со вклучени пет години грејс период. Вредноста на целиот проект изнесува околу 245 милиони евра. Покрај ЕИБ, во финансирањето ќе учествуваат и Европската Унија со грант од 45.000.000 евра преку ИПА - програмата и Европската банка за обнова и развој со заем од 107.000.000 евра, од кои 90.000.000 евра се наменети за изградба на автопатот, а остатокот за модернизација на системот за наплата на патарина и наплатните станици долж автопатот на Коридор 10. Република Македонија учествува во проектот со околу 6.000.000 евра обезбедени од буџетот на државата. - Изградбата и развојот на главните пан-европски коридори кои поминуваат низ нашата земја се висок приоритет на Владата на Република Македонија, се наведува во соопштението. Со автопатското решение на Коридор 10 ќе се изгради модерна делница во согласност со европските стандарди. Таа ќе придонесе за намалување на патните трошоци како и за заштеда на време, преку олеснување на протокот на возила. Со доизградбата на оваа алка во должина од околу 28 км, ќе се обезбеди поврзување на главните урбани, индустриски и трговски центри долж Коридорот 10 во рамките на регионот и пошироко во Европа, што ќе влијае на зголемување на транзитот на возила низ земјава и трговската размена.скс/дма/14:34 http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=80816724&lId=1&pmId=504 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #25 Posted: 02-Feb-2011 at 15:45 | |
На здравје кредитов, макар што подоборо би било ИПА да беше во поголем процент.
ЕИБ 130 + ЕУ 45 + ЕБОР 90 = 265. Да не е грешка некоја со рачуниците пишува 245 а искачаат 20 повеќе. Што е со 70-те од Грција што се вртеа едно време. Ништо на крај. |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #26 Posted: 02-Feb-2011 at 15:47 | |
del od tie pari ke se trosat za modernizacija na patarinite lsl
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #27 Posted: 02-Feb-2011 at 15:52 | |
Од ЕБОР има 107 вкупно од кои 90 се за изградба и 17 за модернизација. Тие 17 воопшто не ни ги набројав. Во тој случај ако ја броиме и модернизацијата има 282 вкупно.
|
||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #28 Posted: 02-Feb-2011 at 15:54 | |
Навистина убава вест. Се надевам дека во најскоро време ќе има најава за почеток на работите!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #29 Posted: 02-Feb-2011 at 16:32 | |
Да, навистина се изначекавме да ја чуеме оваа убава вест. Се надевам дека нема да има нови одложувања или било какви нови непријатни изненадувања. Ваљда наскоро ќе се излезе и со дата за старт на работите и рок на изградба, како и детали за проектот.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #30 Posted: 02-Feb-2011 at 16:51 | |
Не ми се верува дека сеуште некој во државава мисли дека тоа има било каква врска. И да се викаше Ние сме србизирани бугари грчки кираџии пак ќе имаше исти исход. Еве и пречистителната станица во Гевгелија ќе ја јрстиме Александар Македонски, пада видиш како пак ќе дадат пари.
Тие 70 беа грчкиот удел во европските пари. Дали сега нешто им ги засметале, дали па Грција никогаш и немала намера да ги дае тие пари. Или па сега Грција влезе во криза па секој милиопн не го фрла туку така. Дали европа и институциите конечно изнашле друга структура на финансирањето повеќе кредити наместо фондови но со цел да се изнајдат средства. Не дека не е одбран моментот, биран е, да пројдат рунда преговори и сите политички шљаканици па да видиме колку стварно ќе остане кредитов актуелен, дали пак ќе се најде некоја печатна грешка во нашата битократија што незнаме да пополнува формулари и тоа ќе биде техничка грешка за што ќе се одложи земањето кредит. Веста е позитивна вест само не се радувам одма, ќе почекам да видам да се префрлат и да видам градежни работи па ќе може да бидам убеден дека стварно ќе се гради автопат. |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #31 Posted: 02-Feb-2011 at 16:57 | |
Тие пари немаше да бидат од грчкиот буџет, туку се дел од програмата на ЕУ за меѓугранична соработка или за стратешка инфраструктура, или што ти знам што. Сепак, за таков меѓуграничен проект да успее треба волја од двете страни. Значи не е дека не им се даваат пари, сепак сите Унгарци и Срби поминуваат по М1 за да одат да потрошат пари на Халкидики и Пиерија (Неи Пори, Лептокарја, Платамонас, Паралиа итн), така што ќе имаа корист тие од тоа. Ама оди објасни после на фанатичните националисти дека му даваш пари на Скопје за да гради автопат што се вика Александар Велики. Никој политичар не би си пукал така в нога.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #32 Posted: 02-Feb-2011 at 17:05 | |
Мена па не ми се верува дека има некој во државава што мисли дека тоа нема никаква врска. Гитар добро објасни околу политичката воља:
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #33 Posted: 02-Feb-2011 at 17:10 | |
Тешко на Грција и на европа ако оставила регионалните проекти да и зависат од пар будали. Ама пошто е така и пошто во Грција радикалните партии се сериозен дел од власта и мислат со гс а не со глава тогаш може и да има ефект. макар што ипак не сум убеден дека некој во Грција треба да се правда пред националистите за проекти од нивни државен интерес.
Нема врска никакво име на автопат. се вика е-75 макар и кој какво сака име нека дава по пат, од е е75. Нема врска преименување со сериозни проекти. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #34 Posted: 02-Feb-2011 at 17:14 | |
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #35 Posted: 02-Feb-2011 at 17:20 | |
А дека преименувањето нема никакви последици, ако главата ни е во песок, тогаш нема. Edited by Cloverstack - 02-Feb-2011 at 17:26 |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #36 Posted: 02-Feb-2011 at 17:21 | |
Ова претпоставувам е нова вест? Супер штом така. Сепак, не значи дека ќе биде меѓудржавен проект. Пари од ЕУ може да добиеме по многу основи, ама тука сигурно нема да бидат по основ на задграничен проект со Грција.
Инаку автопатот не се вика Е75! Автопатот „Александар Македонски“ е само една мала делница од европскиот Е75. Името и тоа како е „Александар Македонски“. Edited by гитардемон - 02-Feb-2011 at 17:22 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #37 Posted: 02-Feb-2011 at 17:34 | |
Не знам како ви се влегува во овие лицитации и глупости дека името на патот било важно. Убеден сум дека како и да се викаше автопатот од крајно грчка позиција до крајно македонска, па и воопшто да не се чепкаше старото име, кое патеми го немаше, туку само техничка ознака м1 е75, пак ќе си беше исто. Еве и на овие кредити моментот е биран, еве денеска има уште некои пари 100 милиони за јавна администрација нешто неможам да најдам вест. Пак се се врти околу крајната цел која знаеме која е. Никој не инвестира толку во попатни стази како преимнување на автопат, дајте ве молам ем забегуваме во политики што сме се заложиле дека го сметаме за офтопик и непожелна дискусија, а друго што па влегуваме во сосема друг домен колку политиката игра улога во кредити и донации зашто согласен сум со вас, но во овој случај преименувањето не е тоа што има врска, друго е целта на која се игра.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #38 Posted: 02-Feb-2011 at 17:41 | |
lsl ајде ти се молам, толку очигледно ја подбуцна дискусијата за тие 70 милиони, а потоа и ја прошири, и сега се чудиш. Праша и доби објективен одговор. Ако сакаш да продолжиш со главата во песок, терај, ама поштеди ја дискусијава.
Edited by Cloverstack - 02-Feb-2011 at 17:41 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #39 Posted: 02-Feb-2011 at 17:49 | |
Па не еднаш се имаме убадеувано по ова прашње. три четири пати, само го рециклираме. Објективен одговор е далеку од тоа дека ете автопатот сме го преименувале и сега заради тоа нема пари. Нема врска ај, мислете си дека е така.
|
||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #40 Posted: 02-Feb-2011 at 19:15 | |
Toa bese edna ponuda od togasnatsa ministerka za Nadvoresni Raboti Dora Bojkojani ako se reshi sporot so imeto. Dali nekoj znae zosto ovoj del od Koridorot 10 go narekuvaat kako naj kompliciraniot del i zosto koshta 265 miljoni a patot e dolg samo 28 km?? Za patarinite toa ke kosta 3-4 miljoni evra maks ne znam zosto tolku mnogu ke koshta za sosema mal del od avtopatot. http://sitel.com.mk/video/biznis/eib-odobri-130-milioni-evra-za-koridorot-10 |
||
Post Reply | Page <1234 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |