![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 36> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Beton, испраќање на пратка до Битола со карго е 150 денари во еден правец плус 50 денари за да ја однесат до врата односно поскапо отколку ти самиот да ја однесеш пратката со воз
![]() Владимир, јас имам информација од српските медиуми дека наредната година Србија ќе вложи 1,1 милијарди долари во инфраструктурата и во набавката на нови возови. Мислам дека ова беше наслов во Политика, но не сум 100% сигурен за сумата ![]() |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
чекај 150 ден за пакет до колку кила, или од 150 ден од кило, па види ако е 150 ден од пакет + 50 ден испорака до врата, па тоа е екстра јас мислев утепуваат, ова е веќе далеку поисплатливо од dhl, ова е брза пошта na EMS - Express Mail Service или ?!
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Бетон, фирмата се вика Карго превоз и тарифата важи најверојатно само за помали пратки каква што и испратив. Не сум повеќе упатен во оваа област.
Владимир, фала што ме исправи, сепак биле 1,1 милијарди евра!!!!! Е сега, 2007 година ние вложивме околу 2,5 милиони евра, па сега видете зошто ни е железницата во криза. Тука лежи одговорот зошто нема доволно возови, зошто Велес-Прилеп се искачува со просечни 26 километри на час, зошто возовите се крцати како во Индија, а имам и впечаток дека не се ни трудиме на смениме нешто на позитивно ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Во возниот ред највеќе ми боде очи фактот дека нема почести линии до Велес па и до Куманово и Тетово.
Дали мислите е паметно да се отворат нови линии кои би сообраќале повеќе пати дневно само до овие градови? Мислам дека посебно линијата до Велес би била исплатлива од повеќе причини. Што е најбитно и времето на патување е горе долу разумно до овие дестинации. Прашањево е пред се упатено до Владимир и Бојан како најистакнати "железничари на форумов". |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ај да одговорам, и сега постојат директни врски Скопје-Велев во 10:50 и 13:20 часот според возниот ред. Сепак би требало да се воведе според уште еден во околу 9 часот наутро и уште еден околу 20 часот навечер на оваа релација. Кон Куманово состојбата е многу полоша, бидејќи нема воз од 6 часот наутро па се до 15:20 попладне. Според мене, би завршело работа да се воведе уште еден утрински воз до 9 часот и еден пладневен околу 12 часот. Исто и со Тетово од 6 до 15:30 часот нема ниту еден воз и тука би требало да воведат уште еден утрински, пладневен и еден вечерен околу 19 часот.
Тоа би бил мој предлог. Цените би биле дупло поевтини од автобускиот превоз, пругите кон овие релации се солидни, а автобусите на овие релации застануваат на секоја бандера!!! |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Бојан веќе делумно одговори но пред тоа мислам дека треба една мала студија.
Во секој случај и моето мислење е дека возниот ред не е баш најсоодветно направен, за кој мислам дека не треба нешто многу „математика“. - Со просто броење на патници за одреден период. - Местата каде има движење на работна снага. - Враќање на студентите во петок попладне т.е недела навечер. - Испитување (шпиунирање) на автобуските патници и нивните потреби, со нивно превземање. И веќе за два до три месеца можете да го имате најекономичниот возен ред, но несмее да се заборави и двосезонски ред и празничен. Останува да се организираат - Влечните и влечените средства, каде сме малку тенки, две локомотиви во наредните месеци треба да пристигнат. - И секако особје за обслужување на истите, тука веќе е направен голем помак во МЖ и примени се поголем број на млади машиновазачи кој се при крај со нивната обука. Еве веќе утре во 6 ч ќе направам една тура по МК па ќе имаме документирани свежи инфо. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
А мислам дека би требало Железница да се ангажира и малку повеќе со Штуловиот и Тетовскиот универзитет, студентите кои секојдневно патуваат да добијат месечни карти, а истото важи и за работниците од Куманово и Велес кои секојдневно патуваат кон СКопје. На овие лица треба најпрво да се смета. После доаѓаат студентите, пензионерите и викендашите кои најчесто патуваат 2 дена во неделата.
Владимир, мислам дека Заводот за статистика има вакви податоци, Железница треба пробно да пушти возови, па да се види дали се исплатливи или не овие линии. ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Во оваа насока ми беше највеќе и поставено прашањето. Комуникација со Велес треба да има на секој саат малтене. Не само што ќе им олесни на Велешани да работат во Скопје туку ќе им олесни и на Скопјани на пример да купат недвижнина во Велес која е многу многу поефтина и воопшто животот е поефтин и да се преселат таму а да продолжат да работат во Скопје. Можеби ова баш и не е типично за нас но навики се создаваат само треба да има предуслови. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Во потполност се слагам, дефинитивно мора да постои двосмерна миграција, која само со добра комуникација можеме да ја оствариме.
Примерот буквално можеме да го пресликаме од Словенија |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BlacK ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 11-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 95 |
![]() ![]() |
Ne samo so Veles,istoto bi trebalo da se napravi i so Kumanovo i Tetovo.Bi se ovozmozila daleku podobra komunikacija,a studentite od ovie gradovi ne bi morale da iznajmuvaat stanovi vo sk po astronomski ceni ili da facaat legla na studenti od podalecnite gradovi na Makedonija.So pogolema cirkulacija bi se zgolemilo i dnevnoto prisustvo na lugje vo Skopje a so toa bi ojacal ekonomski i bi se podignal na povisoko nivo.
Istoto bi trebalo da se napravi i so Bitola da receme koga bi se povrzala so okolnite gradovi,potoa Strumica so okolnite naseleni mesta i da receme Stip za kraj.Taka ovie gradovi bi bile da receme kako nekoj centri kade bi se srecavale lugjeto od tie i okolnite gradovi. Ne znam nisto za zeleznickiot soobracaj taka sto ova mislenje e cisto laicko. Se vodev od toa bidejci znam deka vo Italija na primer ima Regionalni linii i linii koi gi povrzuvaat centrite na tie regiono pomegju sebe. Kako primer ce vi navedam Linijata Oristano-Kaljari.Oristano e na 90 km od Kaljari a Zeleznickata stanica vo Kaljari e vo centarot na gradot.Od Oristano do Kaljari se stignuva za nekoi 35-40 min.Zitelite nemaat nikakva potreba da kupuvaat skapi stanovi vo Kaljari bidejci za polovina cas se vo centarot na Kaljari.Sto se vika moze da se ide na edno kafe i da se vrati isto kako da te fatilo guzva u skopje u subota za vreme za kafe ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Па да и Тетово и Куманово ги спомнав како градови кои треба да имаат постојана железничка врска со Скопје, малтене да се сметаат како предградија. На Велес би му дал за нијанса предност (ако веќе мора да бираме) бидејќи Тетово и Куманово имаат пак за нијанса подобри патни врски со Скопје. Тетово-Скопје (без возење низ град) е реално 15-20мин. А Тетово и сам по себе добива на значење и станува центар кон кој се гравитира во последниве години. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Во секој случај дискусијава неведува дека решение на демографија, миграција, развој, секако е во комуникациите.
Се надевам дека со разумна и позитивна политика можеме да го постигнеме тоа за едно 5-7 години. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Се согласувам со Владимир, позитивностите би излегле на виделина за 5 години, ама ако уште од сега се фатиме за работа. Не верувам дека Железница е до толку во криза, да не може да пушти бар по една линија плус за Тетово, Велес и Куманово во новиот возен ред за 2009 година. Пак ќе повторам, мислам дека тука се вмешани и бизнис интереси на автобуските компании, а и на општините од внатрешноста. Велес донекаде има врски скоро во целиот ден, ама Тетово и Куманово ситуацијата е катастрофална. Поради индолентниот однос на железници, картите со автобус се качуваат само нагоре до плафон, а за удобноста и да не говориме, автобусите на ЈУГ ТУРИСТ-Куманово се најлоши во земјава, а автобусот кон Тетово стои на секоја можна станица во Скопје пред да излезе на автопат.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Најнова вест на А1 телевизија!
Македонски железници отпуштиле 8 работници од кои 1 машиновозач и 3 кондуктори заради кражба на нафта од депо и за кражба на пари од билети во патничкиот сообраќај! Според А1, од годинава кога зачестиле контролите во патничките возови Железници собрале за 300.000 евра повеќе средства од изминатите години. Според телевизијата, можно е железница да покрене и постапка за да се утврди за колку пари е оштетено претпријатието во текот на минатите години. Свака част, конечно да тргне ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ја се сеќавам на една поговорка која потекнуваше толку од кондуктерите во железница. "Бурек мене, бурек тебе, железница гомна да јаде!!!" Ете така се наплатуваа/т билети во МЖ. Никој не плаќа/ше цела сума, него се дели по пола со кондуктерот.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Самиот податок кој говори дека се собрани 300.000 евра повеќе пари откога се зачестени контролите треба да говори дека не се работи за мали пари и не е баш за преживување работата. А ако им доцнат парите на кондуктерите можат да штрајкуваат, и така Железници немале штрајк задниве неколку години. Има методи за притисок, но тука не спаѓа и крадењето на пари. Поради крадењето на пари од билетите се кратат и патничките линии, па после се чудиме зошто нема возови. Железницата пропаѓала со години затоа што се крадело од директор до вратар, мора да се стави точка еднаш!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Незнам од каде ти се овие информации дека со месеци не зеле плата, и да е така што не верувам е оправдување да се краде. Во секој случај чудно размислување !!?? |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Да прашам и јас дали во Македонија уште постојат експресни линии или брзи или како и да се викаат, тие кога застанува возот само во поголемите градови (станици). Знам дека Солун-Скопје застанва само Гевгелија, Велес и уште неколку места не знам кои точно, многу малку во секој случај (не сум се возел, ми имаат кажано). А Битола-Скопје сите возови (4, 5 колку се дневно?) застануваат на секоја можна постојка. Да има експресен многу луѓе порадо би платиле 600 денари за возот (колку што е автобусот) наместо 300 и да се клацкаат тргни застани цел ден.
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:17 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Кај нас има три типа
D - екпресен B - брз П - патнички D - Експресен Скопје - Гевгелија воз број 335 кој застанува Велес Градско Неготино Д.Капија Миравци Гевгелија, тргнува во 8:00, Велес 8:42 Гевгелија 10:15, ~ 2:15 мин D - Експресен Скопје - Табановци воз број 334 кој застанува во Куманово, тргнува 20:06, Куманово 20:39 Табановце 20:50, ~ 40 мин D - Експресен Скопје - Приштина воз 892 тргнува 16:13 пристига 18:51 Другите се или брзи или патнички, собирајќи од секое место и местенце патници - рентабилнист Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:36 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |