|
![]() |
|
Патна мрежа (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 1819202122 84> |
| Author | |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#381 Posted: 05-Feb-2011 at 23:20 |
|
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#382 Posted: 13-Feb-2011 at 20:19 |
Реконструиран патот Прилеп -Кривогаштани... Груевски и министрите Тодоров и Јанакиевски денеска го предадоа во употреба реконструираниот пат Прилеп- Кривогаштани. Министерството за транспорт и агенцијата за патишта во овој проект вложија 2 милиони евра. Реконструкцијата на патот за Кривогаштани и Крушево во должина од 22 километри е зафат значаен за поврзување на прилеп со овој значаен земјоделско производствен регион.
13.02.2011, 18:01
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=71332 Edited by Cloverstack - 13-Feb-2011 at 20:26 |
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#383 Posted: 14-Feb-2011 at 00:39 |
|
Многу ме интересира како булевар (железничка) од 2 и пол км кошта 2.5 мил евра, а ова 22 км кошта 2 мил.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#384 Posted: 14-Feb-2011 at 00:52 |
![]() Ова е реконструкција на воглавно рурален пат, а железничка беше проширување на улицата во булевар (дуплирање на постојниот коловоз), во градски услови (со пропратни трошоци како скапа експропријација, осветлување, тротоари, атмосферска канализација, компликации со премостување и изместување на околна инфраструктура и слично). Не сум наивен да мислам дека нема простор за проневери, но генерално секако дека би се очекувало вториот проект да биде многу поскап. Edited by Cloverstack - 14-Feb-2011 at 00:54 |
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#385 Posted: 14-Feb-2011 at 02:07 |
|
Да де, не сметам дека железничка можеше да се направи за 500к. Муабетот ми е каква е таа реконструкција на 22 км за 2мил евра, особено што ја отвори премиерот и неговиот министеr. Затоа и ме зачуди, очигледно реновирале дупки.
|
|
![]() |
|
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#386 Posted: 14-Feb-2011 at 16:10 |
Излегува дека е 90 евра за 1 метар реконструкција (гребење + 2-3цм асфалт). Мене ми изгледа ок цената. Но интересно е што од центар на Прилеп до Кривогаштани има 20 км, а и прашање е колку од тие ~18 км (од излез на Прилеп) биле во добра состојба и воопшто не биле чепнати. Останува само некој што бил на лице место да пренесе како е изведена. Можеби неколку км се реконстриурани и од Кривогаштани - Крушево за да се стигне до бројкава од 22. |
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#387 Posted: 19-Feb-2011 at 14:18 |
|
Патните правци Кавадарци–Мушов Гроб и Струга–Дебар на тендер на Агенцијата за државни патишта
Кавадарци, 18 февруари 2011 (МИА) - Двата патни правци Р108 Кавадарци – Мушов Гроб и Р418 Струга – Дебар се најдоа на меѓународниот тендер за проектот за извршување на градежни работи за рехабилитација и подобрување на регионалните патишта во земјата од страна на Агенцијата за државни патишта. За општина Кавадарци овој тендер е од голема важност бидејќи се работи за регионален пат кој го поврзува низинскиот со ридско-планинскиот дел од општината во должина од 16 километри значаен за неколку стопански субјекти ФЕНИ Индустри и рудникот Ржаново, Кожувчанка, Горска, ШС Бор, винаријата Грков, жителите на селата од Бошавијата и поранешната општина Конопиште. Оваа делница е дел од регионалниот пограничен пат Кавадарци-Рожден-Старавина-Битола, за чија изградба е заинтересирана и Европската Унија. Патот е значаен и како крак од патот кој води од Кавадарци до Ски центарот Кожуф. Отворањето на тендерската документациија е на 4-ти април оваа година. бн/16:32 http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=81312979&lId=1&pmId= |
|
![]() |
|
Sale SK
Senior Member
БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply
#388 Posted: 23-Feb-2011 at 23:00 |
|
Со градење на селски патчиња Ајватовци-Мршевце и сечење ленти за истите нема далеку да стигнеме.Ниту имаме нешто сериозно вложено во патната мрежа,ниту има некакви индиции дека тоа ќе се случи во брзо време.А и овие автопати кои ги имаме одамна не ги исполнуваат стандардите за автопат.Да му е жал на човек да купи кола и да ја крши по нашиве "патишта".
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#389 Posted: 20-Mar-2011 at 18:02 |
|
mac3donian прошлата недела пушти некои слики за нов граничен премин со грција. Денеска кај нас сечеле лента за некој локален пат од село Богородица до месност викана понов мост. Може ли ако можеш или некој друг од тој крај да ни ги објасни овие топоними и една мапа кај треба да е тој нов премин, дали овој локален пат кај нас има врска со тој премин?
|
|
![]() |
|
theMac3donian
Senior Member
Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply
#390 Posted: 23-Mar-2011 at 04:04 |
|
Нема проблем. Ќе пишам кога ќе ди одам од фак. За некој час.
Инаку тој е нов пат што го поврзува богородица со гевгелија. Сегашниот пат е паралелен со е-75 и поминува пред принцес казиното. За да се растерети оваа делница се направи пат кој е по краток. Ќе постирам со карта. п.с. И јас не знаев дека така се вика месноста ЛоЛ |
|
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
theMac3donian
Senior Member
Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply
#391 Posted: 23-Mar-2011 at 11:56 |
Зелената линија е новиот пат. Сликата е токму кај што почнува новиот пат (на картата во близина на знакот за „забрането вртење лево“. Причината за овој пат најверојатно лежи во тоа дека „Принцес“ не сака патот пред хотелот/казино да е оптеретен. Па така се слушаше дека газдите инвестирале во овој пат, кој впрочем е само за возилата што доаѓаат од кај Гевгелија. Ако доаѓате од кај Богданци, вртењето лево е строго забрането. Според таксистите овој пат е пократок и е многу попрегледен од стариот (означен со црвено). Единствен проблем е тоа што патот не беше целосно завршен (во Февруари). Да не се сфатиме лошо, направен е се додека не наидува до веќе постојачката улица во Богородица. Значи 100м од патот се крш, додека не се излезе на главната улица во Богородица. Друго на картата: 1. Граничен премин„Богородица“ 2. Казино/Хотел „ФламинГО“ (навистина до денес мислев дека е Фламинго, но според се што гледам на интернет страницата казиното се вика ФламинГО. 3. Местото за кое се има направено „Урбанистички План“ не така одамна. 4. Веќе фамозниот „Принцез“ (Хотел/Казино) 5. Месноста „Милци“ за која исто така се има направено УП (овде е и Мото-Крос патеката). 6. Овде е казиното „Сенатор“ (не тој во градот) или поранешниот градски базен. 7. АМД „Дичо Панов“. Сместен во новата зграда покрај стариот е-75. (пост на форумов) 8. Мостот на Македонско-грчкото пријателство. Мост кој треба да води кон новиот граничен премин. На картата патот кон новиот граничен премин е означен со сино а со сино(испрекинато) е означена алтернативата. Значи овие се муабети и јас до сега немам видено детален план. Така зборуваат луѓето... т.е. каде од прилика треба да е патот. Жолтиот Пат е стариот Е-75 и во најновиот број на Гевгелискиот Магазин има најави дека ова ќе се користи како излез за Гевгелија. (нешто на кое јас одамна претендирам) Повеќе слики:
|
|
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#392 Posted: 23-Mar-2011 at 12:15 |
Браво, одлично направено.
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#393 Posted: 23-Mar-2011 at 15:32 |
![]() Нејасно ми беше ова за опците со границата. Благодарам во секој случај на скицава. |
|
![]() |
|
theMac3donian
Senior Member
Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply
#394 Posted: 24-Mar-2011 at 02:04 |
Се извинувам, можеби не бев доволно јасен. За граничниот премин и патот до него зависи од тоа дали (поточно - кога) ќе се гради обиколницата на градот. Таа обиколница треба да оди по Сува Река (која мостот ја премостува), но не по страната на Гевгелија, туку од страната која е поблиску до границата. Муабетот меѓу луѓето е дека ако не се направи обиколницата наскоро (заедно со граничниот премин) тогаш патот до граничниот премин најверојатно ќе оди паралелно со пругата. Луѓето го тврдат ова поради некои планови што ги имаат видено. Испрекинатата варијанта, демек била во терк со Обиколницата и ако се градела обиколницата веднаш (што се мали шансите), приоѓањето кон преминот нема да оди паралелно со пругата. |
|
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#395 Posted: 24-Mar-2011 at 02:23 |
|
А под обиколница се подразбира поврзување на автопатот со Р112 (патот за Кожуф), или целосен прстен околу Гевгелија?
|
|
![]() |
|
theMac3donian
Senior Member
Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply
#396 Posted: 24-Mar-2011 at 14:08 |
1.Сината траса ја нацртав на жими мајка. Незнам точно кај ќе се движи но дефинитивно обиколницата ќе оди од таму. 2. Обиколницата (сино) дефинитивно ќе се спојува со жолтиот пат. Овој пат е доста форсиран во последно време, како прав пат за обиколницата, според сегашната големина на градот. Проблемот со овој пат е дека има доста куќи/имоти што ќе му попречуваат и доста се противат на неговата изградба. Црвената е таа „голема обиколница“ која треба скроз да го заобиколи градот. Оваа никој не ја форсира или најчесто со оправдување дека и таа ќе ја има некој ден, кога ќе има потреба од неа. Црвените точки би биле алтернатива за да нема два моста. Од сево ова најверојатно е дека ќе прави само жплтата линија, но дали баш таква како таа горе не знам. Edited by theMac3donian - 24-Mar-2011 at 14:08 |
|
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#397 Posted: 24-Mar-2011 at 17:24 |
|
Прекрасна презентација theMac3donian
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#398 Posted: 25-Mar-2011 at 00:47 |
|
Секоја чест theMac3donian
![]() Со оглед на забранетото вртење во лево од Богданци кон Богородица, дали тоа значи дека тој сообраќај оди исклучиво по стариот пат од кај Рамада? |
|
![]() |
|
theMac3donian
Senior Member
Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply
#399 Posted: 25-Mar-2011 at 01:26 |
Или тоа или преку с.Стојаково. За Стојаково има „Стар Пат“ и „Нов Пат“. Преку Стариот пат се оди од Богданци или преку обиколницата на Богданци. Патот е доста тесен и има многу слепи кривини. Во еден збор треба да се пази кога се вози по него, бидејки е локален пат во буквална смисла. Луѓето од Богданци и Стојаково имаат многу ниви по овој пат, што значи тракторите се неизбежен дел од него. Новиот Пат е попрегледен (скоро прав) и се наоѓа на раскрсницата Гевгелија-Ѓавото-Стојаково-Богданци. (На картата (од првиот пост) се наоѓа 2-3 км од кај што пишува Богданци ->. Овој пат е прегледен но е подолг и верувам дека секој од Богданци ќе го користи „Стариот Пат“. Значи или Стар Пат - Нов Пат кои минуваат преку с. Стојаково или од кај „Рамада“. Локалното население ќе оди преку Стојаково, но за тие од страна, верувам дека сеуште ќе бидат насочени преку „Рамада“. п.с. Патот на излезот от Стојаково кон Богородица е навистина катастрофа. Патот кон Богородица штом ќе излезеш од Стојаково е добар, но сепак е во ист кош со „Стариот Пат“ помеѓу Богданци и Стојаково. Тесен, непрегледен со грмушки и трски по страна во свијоци. |
|
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
Baze95
Newbiе
Joined: 11-Jan-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#400 Posted: 10-Apr-2011 at 20:10 |
|
Toa првото видео е кај Д.Капија на 0.48 (време) на видеото има знак каде што пишува дека Скопје е одалечено 113 км. а тоа значи дека од Велес е одалечено 52 км. а од Неготино 95км. А Неготино и Д.Капија се Одалечени 17 км. што 95 и 17 се околу 113 км.
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1819202122 84> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |