![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 45> |
Author | ||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Првиов не е баш од соседството, унгарски е, ако добро ме држи памтењето.
![]() ![]() За овој не сум сигурен, ама ми изгледа како дел од популарниот плав воз, кој повторно е обновен од страна на Српските Железници. Плус од страна се гледа дека го има и југословенскиот грб. ![]() А најдесно на сликата се гледаат уште едни возобновени вагони, веројатно стари повеќе од 80 години, кои од внатре изгледаат прекрасно, со мали масичиња, ламби на секоја од нив и убави завеси Или популарно наречени романтика, дел од истоимената композиција. ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Првиот е унгарски вагон, производство Гоша, но реконструиран со клима и вакум-тоалет, а дел од нив имаат и телевизија во вагоните! Инаку сообраќа на релација Белград-Будимпешта со поаѓање во 10 часот.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Е за ова не знаев дека е реконструиран, изгледаше бомбона, можеби нашиве би било паметно сите реконстуирани да ги прават на овој начин, нормално доколку чинат ефтино. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Точно, тоа е еден од вагоните од ПЛАВИ ВОЗ а другите се Baat вагони од РОМАНТИКА која за жал веќе композицијата не ја влече парна локомотива. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Еве малце от новите рециклирани бугарски вагони во состав на двата воза "Уикенд". Единиот Софиja-Варна, а другиот Софиja-Бургас.
Еве единиот на станицата во Пловдив ![]() Целата композициja е от 5 вагона + 1 ресторант. Еве на маневра на станицата во Софиja. ![]() Еве и внатре ![]() Доколкото знам продолжува рециклирането во два от заводите и се чекат уште вакви нови. ![]() Edited by ink - 02-Jul-2011 at 12:57 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Electroputere локомотива ![]() И ние ги имаме, кај нас се класа 461 и 462 (модернизираните)... Само те молам смали ги првата и втората слика, огромни се, се губи впечатокот. Edited by Cloverstack - 26-Jun-2011 at 15:50 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Постои многу мала разлика помеѓу нашата и романската за нас приметлива е разликата од надворешноста. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
World Bank gives 70 million loan for the railway sector in Bulgaria
Световната банка дава 70 млн. евро заем за жп-сектора у нас
България ще сключи гаранционно споразумение със Световната банка по заемното споразумение между Банката и Националната компания Железопътна инфраструктура, с което компанията ще получи 70 милиона евро за рехабилитация на железопътната инфраструктура Това реши правителството, като одобри предложение до Народното събрание за даване на съгласие за провеждане на преговори по гаранционното споразумение.Дейностите, финансирани чрез заема, трябва да се изпълнят в срок от 1 юли тази година до края на 2014 година. Заемът ще бъде гарантиран от държавата.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
БДЖ се во многу лоша финансиска состојба, заемот од Светска банка нема да им ги реши проблемите, туку ќе биде изговор за реструктуирање па и отпуштање на вработени во блиска иднина. Кредитот би бил изговор за да се завршат „реформите“, такви „реформи“ доживеа и МЖ со кредитот од истата Светска банка од 2006 година, во 2007 година спроведовме реформи и денес реформирани сме полоши од претходно ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве што може да донесат овие пеколни температури
А за несреќа возот го управувал мој приател од форуми |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Овој дел од пругата баш пред Нови Сад и така има многу мали брзини на движење, ако добро се сеќавам. Пругата минува низ мочуриште а во близина е Дунав. Се надевам дека нема никакви жртви.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
![]() Во Москва денес беше претставена првата дизел моторна гарнитура за Српските железници која се очекува да пристигне до крајот на септември во земјата. Јас сум изненаден од убавиот изглед и од квалитетните вградени делови за гарнитура која мислам дека чинеше околу 1,5 милиони евра. Прекрасно! Edited by BOJAN - 18-Jul-2011 at 23:05 |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
мислам дека цената е џабе, и треба под хитно барем 2-3 гарнитури да се купат за одржавање на по една линија-за почеток
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
ЖС 711-101
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Од видеово можам да кажам само дека сум воодушевен од возот, се разбира од финалниот производ. Треба да се напомене дека Србија ќе добие најнов модел од руските дизел моторни гарнитури, досега за Русија и за останатите модели се произведуваат други, помалку атрактивни модели.
Еве од каде Македонски железници може да купи возови, доколку сака. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Иначе возови од секаде можат да се купат. Но да почекаме и да видиме, дали е тоа правиот избор што Србија го прави или е „договор“ ??? |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Се сложувам со тебе, ќе видиме како ќе се снајдат на српските пруги, иако истите се во полоша состојба од македонските пруги. Инаку ниска цената за една гарнитура треба да не замисли, мислам дека нашите соседи направија добар пазар, некои гарнитури се неколку пати поскапи. Впрочем, кај нас и така нема во брзо време да купуваме, ќе видиме како ќе се покажат овие гарнитури на крајот од годината. Инаку, Унгарците и Литванците се задоволни од дизел моторните гарнитури од овој руски производител, а треба да го земеме во предвид фактот што они добија постари модели. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Скоро со сигурност нашите нема да купат вакви гарнитури.
![]() |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Фала богу да не купат вакви гарнитури. Далеку подобар избор е Сименс, Алстом или Бомбардиер па и да се двојно поскапи. Впрочем тоа се покажа и со украинските автобуси. Мора да престанеме да правиме фушерски потези и да се посветиме на долгорочно исплатливи проекти. И не се воодушевувајте многу на рускиве гарнитури. Дизајнот е како Алстом пред 10 години, интериерот ништо посебно, вратите се отвараат 2 минути... |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
И висината на подот не е на иста висина со платформата, односно мора со скали да се качуваш на возот, нешто што го прави целиот процес на влегување и излегување на патниците побрѕ, поефикасен и попристапен изнемоштени лица и инвалиди. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |