Скопска обиколница [A2/A4] |
Post Reply | Page <1 1920212223 24> |
Author | |
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #401 Posted: 27-Dec-2011 at 11:29 |
@ Андреј
Фала на пофалбите и издржаната критика. Свесен сум дека ова решение е дефинитивно поскапо за изградба и одржување, но сепак и другото си има трошоци: вијадукт над ранжирното депо и подолга траса на автопатот. Тоа што најмногу ми пречи во таа варијанта е што ја извлекува трасата во исклучиво рурално подрачје, со сите понатамошни последици меѓу кои и фактот дека воопшто не би се користела како алтернатива за некои градски сообраќајници. За хоризонталните радиуси на кривините останува истото: најмалите се веќе присутни во клучката, истото се однесува и на наклоните. @ Кловер Благодарам на возвишениот епитет и уште повеќе на доработката на решението, јас размислував како наједноставно да го претставам, а ти го направи токму тоа. Во врска со лентите: секогаш има место за проширување, но овој размер е непрецизен за истото да се планира. На крај, веројатно најпроблематичен е правецот Велес > Драчево бидејќи се одвојува на незгодно место и има вкопана траса (стварно незнам кој е ризикот од поплавување на ова место..) Алтернативата би била негово извлекување појужно, на ниво +3, со остро завртување, истото важи и за Куманово > Драчево, со што се одбегнува вкопување, но се зголемуваат должините на издигнатите секции. Што се однесува до новиот ГУП и неговата изработка, сум начул дека некои од областите навистина се редефинираат, но многу од ангажираните фирми (преку тендер со главен критериум цена, секако) само ги превземаат нивните делови од стариот ГУП. Во врска со поврзувањето што тука го дискутираме, свој збор би имал и Фондот за маг. и рег. патишта, бидејќи на крај ова ќе биде во нивна надлежност, ако нешто не се промени во регулативата. Според размерот на ГУП, оваа скица може комотно да се внесе во истиот, што единствено ќе предизвика промени во можностите за градба јужно од клучката, до пругата. А бидејќи се зафаќа доста земјиште, јас би предложил и лоцирање на некои содржини во него - како на пример пунктот за одржување на патишта, кој сега се наоѓа на наплатната рампа Петровец. Размислував и за П+Р, но малку е далеку.. Edited by mladen_s - 27-Dec-2011 at 11:34 |
|
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #402 Posted: 15-Mar-2012 at 08:14 |
ПАТНИЦИТЕ ШТО ТРАНЗИТИРААТ ПОКРАЈ СКОПЈЕ ЌЕ ИМА КАДЕ ДА ОДМОРАТ
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #403 Posted: 26-Apr-2012 at 17:48 |
Од Водно
1. 2. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #404 Posted: 19-Jun-2012 at 23:43 |
Обиколницава од влезот во Скопје од страна на Велес, па се до излезот кај Радишани е осветлена едвај од 10 посто од светилките. Ама битно си стојат пандури и лепат казни.
А знае ли некој зашто кај Бутел и даље делот не е асфалтиран целосно, туку е асфалтиран само оној за Радишани? |
|
23ka.wordpress.com
|
|
toasumjas
Senior Member Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #405 Posted: 20-Jun-2012 at 09:05 |
Завчера поминав, за греота! Сам се возев
|
|
Dragan
Senior Member Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply #406 Posted: 14-Oct-2012 at 10:41 |
Сликиве ми се земени од факултет по предметот Градежни објекти и животна средина, пред се мало инфо за предметот од 2-3 зборови се однесува како еден објекти од инфраструктурата влијае на околината и што треба тој објект да запази да изгради за да живиот свет во тој дел не се промени.
Не сум уште стручена алии еве некој заштитни мерки или како земјиштето се одвојува од асфалтот Еве некои водоводни цевки за истечни водии за да не се поплавува околното земјиште Еве сега и од самата обиколница неколку слики Уште еден друг тип како да се истекуваа водата при врнежи Еве како е решено свивувањето со водата Заштитата на птиците и на некој инсекти и други животни е решена со оваа проѕирна и бојна пластична постава |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #407 Posted: 14-Oct-2012 at 13:35 |
плавата ограда повеќе служи како звучна изолација како заштита од бучава на куќите околу автопатот
|
|
Dragan
Senior Member Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply #408 Posted: 14-Oct-2012 at 16:38 |
Да така е плавата е за звучна изолација
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #409 Posted: 16-Nov-2012 at 01:20 |
Всушност проблемот со осветлувањето трае со години, што е добро документирано во нишкава. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #410 Posted: 16-Nov-2012 at 15:25 |
Ovaa igra so procenti e redovna disciplina za manipulacija so graganstvoto. Demek soobrakajot se zgolemil za 46,1%, a nikako da napisat koja e osnovata i zatoa nemame nikakva predstava kolku vsusnost se zgolemil soobrakajot, zatoa sto 46,1% od 100 vozila se 46 vozila, od 1000 se 460 a od 10000 se 4600, taka sto procentualnoto prikazuvanje bez realna brojka (osnovica) ne dava nikakva slika za zgolemuvanjeto na vozilata. |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #411 Posted: 16-Nov-2012 at 15:53 |
Е па Дневник подетално ги опишува тие проценти. Колку се 46% од 10 возила секој час ? Ако се 4.6 возила, односно 3 самостојни возила и 1 возило со приколка, тогаш значи дека досега се возеле 5.4 возила, односно 4 самостојни возила и 1 возило со приколка секој час. |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #412 Posted: 16-Nov-2012 at 16:00 |
Многу ми е жал што обиколницата не може да се користи од страна на жителите на Скопје. Може мал % кој живее во непосредна близина, но сепак пр. за патување Ѓорче-Аеродром е нелогично да се користи.
Јас еднаш од Капиштец решив да одам преку неа до аеродромот но сепак за исто време стигнав како и низ Скопје. Далеку е, неповрзана е, тоа сите го знаеме. Едино им служи на Кумановци кога одат за Охрид |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #413 Posted: 16-Nov-2012 at 16:05 |
Jas go komentiram izvestajot na agencijata za drzavni patista. So edno vozenje ne se pravi tocen izvestaj, tuku momentalna sostojba kako sto izvestuva "Dnevnik". Ete npr. jas lani ja vozev obikolnicata (od ljubopitnost, prv i posleden pat), negde okolu 23h i sretnav se na se 3-4 vozila. |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #414 Posted: 16-Nov-2012 at 16:43 |
Последните 3-4 поминувања на обиколницата ми биле иста ситуација без разлика на ситуациите.Возена во 5 сабајлето после настанот во Смилковци и двапати околу 4 попладне, максимум 30 возила од Сарај до Хиподром.Особено ноќно време е толку пуста, имаш претстава како да возиш низ некоја пустина во Ирак или ненаселен сибирски регион
Edited by Тркало - 16-Nov-2012 at 16:44 |
|
MGS
Senior Member Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
Quote Reply #415 Posted: 16-Nov-2012 at 20:34 |
место обиколницава можеа да направт 30 км автопат...ама ајде секој има различни приоритети...
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #416 Posted: 14-May-2014 at 00:23 |
Со добар апарат од мостов што води према Црешево, Раштак и Булачани можат да се напраат поприлично квалитетни слики од обиколницава. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #417 Posted: 20-Oct-2014 at 01:36 |
Вака од сликиве сеуште е во добра кондиција
1. 2. 3. 4. 5. Edited by jyvation - 20-Oct-2014 at 01:36 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #418 Posted: 20-Oct-2014 at 01:37 |
6.
7. 8. 9. |
|
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #419 Posted: 20-Oct-2014 at 16:45 |
Автопат на духови
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #420 Posted: 24-Oct-2014 at 21:08 |
Се возам често последниве 20тина дена по обиколницата и можам да кажам дека во целата должина е во добра состојба ,но сепак како што кажа тегларот ,тоа е Автопат на духови.
|
|
Post Reply | Page <1 1920212223 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |