build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Интернет и телекомуникации

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 28>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 05-May-2011 at 03:00
Звучен сигнал ќе опоменува дека бираниот број е мигриран кај друг оператор


Ова е овозможено со измените во Правилникот за преносливост на броеви што ги направи АЕК, а се со цел да им се излезе во пресрет на поплаките на корисниците на фиксните и мобилните телефонски мрежи кои се жалат дека не знаат кога воспоставуваат повик дали бројот кој го бираат е преминат кај друг оператор кој разговорите им ги наплатува по друга тарифа, поради што им доаѓаат многу високи сметки


Од први септември годинава, граѓаните ќе добиваат звучен сигнал во својата телефонска слушалка со што ќе знаат дека бројот кој го бираат е пренесен број, односно неговиот корисник го сменил операторот, но го задржал префиксот на телефонскиот број. Ова е овозможено со измените во Правилникот за преносливост на броеви (number portabillity) што ги направи Агенцијата за електронски комуникации (АЕК), а се со цел да им се излезе во пресрет на поплаките на корисниците на фиксните и мобилните телефонски мрежи. Имено, корисниците се жалат дека не знаат кога воспоставуваат повик дали бројот кој го бираат е преминат кај друг оператор кој разговорите им ги наплатува по друга тарифа, поради што им доаѓаат многу високи сметки.
-Не ми е јасно како телефонската сметка драстично ми порасна, иако навиката да збориме од домашниот број не ја променивме. Зборуваме практично околу 120 минути месечно. Но, кога прашав кај операторот зошто добиваме повисоки сметки, ни беше објаснето дека бројот на пријателката на мајка ми на кој таа секојдневно врти, не е повеќе кај нашиот оператор, а со кој имавме привилегирана тарифа - ни се пожали С.Т. од Скопје.

АЕК во член 4 од Правилникот став 2 точка б) додаде нова обврска за операторите за информација на корисниците за повикувања кон пренесени броеви. Имено, операторите ќе бидат должни, освен преку звучен сигнал, да го информираат корисникот дека повикува преносен број преку својата служба за грижа на корисници. А звучниот сигнал не треба да биде пократок од 1 (една) секунда и подолг од 2 (две) секунди и е бесплатен за страната која повикува.
Инаку, останува да постои методот како и досега бројот да се проверува дали е пренесен преку веб-страницата на

АЕК и преку контакт-центрите на операторите.
Од 1 септември исто така се скусува временската рамка за пренесување на број на најмногу 1 работен ден, а доколку корисникот поднесе барање до 12 часот, пренесувањето може да се изврши истиот ден. Генерално целиот процес е забрзан со што се постигнува one-stop-shop, односно корисникот само еднаш доаѓа за пренесување на бројот. Комуникацијата меѓу операторите ќе се одвива целосно преку централната база на АЕК, односно Агенцијата ќе има целосна супервизија на процесот. http://vecer.com.mk/?ItemID=92221516E8316C42AAAB7D43B95764A3

Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 05-May-2011 at 15:19
Од јуни поефтинуваат СМС пораките
05.05.2011 | Македонија | Извор: Макфакс
Намалување на малопродажната цена на СМС пораките од јуни, најавуваат од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК), која неколку месеци води постапка за намалување на големопродажната цена која мобилните оператори ја плаќаат меѓусебно.

Од воведувањето на мобилната телефонија во Македонија, пред 15 години, цената на СМС пораките е непроменета при што од АЕК се надеваат дека од јуни со измените на големопродажната цена ќе дојде и до намалување на цената која ја плаќаат крајните потрошувачи.

„Постапката за донесување на големопродажна цена на СМС пораките ја започнавме пред неколку месеци. Согласно законските одредби целата постапка трае неколку месеци и очекуваме во јуни да заврши целата постапка со што големопродажната цена би се намалила затоа што нашата анализа покажа дека 15 години е истата цена“, изјави   Роберт Ордановски, директор на АЕК.

Со намалување на цената на СМС пораките ќе се зголеми обемот на користење на оваа услуга. Како што додаваат од АЕК, со оваа регулатива во Франција бројот на испратени пораки тројно пораснал.

Од Агенцијата информираат дека ќе има и промени во преносливоста на бројот, односно целата постапка да може да се заврши за еден ден. Од септември преку звучен сигнал ќе бидат информирани корисниците дека повиканиот број извршил промена на мобилниот оператор, а ќе се зголеми и грижата за правата на корисниците со што подетално ќе се разгледува содржината на претплатничките договори.

Агенцијата најави дека донесена е регулатива со која ќе се обезбеди универзална услуга која опфаќа целосен телефонски именик, како и услуги за лицата со посебни потреби.

Со универзалната услуга граѓаните ќе добијат пристап до телефонски именик преку кој ќе можат да дојдат до информации за претплатничките броеви и на мобилните оператори.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 05-May-2011 at 15:38
Originally posted by гитардемон на 9-ти јануари


Не може од сите компании ниедна да нема пораки поевтини од 5 денари, кога нашироко во светот пораките се или бесплатни и неограничени, или ако немате активирано таков пакет се многу многу ефтини.


Ме слушнале!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 05-May-2011 at 15:52
Добар глас надалеку се слуша
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 05-May-2011 at 16:14
Јас уште оддамна се сеќавам на некаква најава за намалување законско до три денара во пакет беше тогаш веста со интерконекцијата. Сега може и ова како и се друго да го сместиме во политичка пропаганда, ама што ако кога имаме ќар од тоа. Обејктивно многу скапи пораки праќавме. Неможе цел ден да ми е бесплатно на цел вип и за триста денара месечно да воопшто не размислувам дали да свртам или не, кога ми требало секогаш да се јавувам, а порака да биде 5 денара. Цел месец зборење, наспроти 60-тина пораки за истите пари е неспоредливо.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 05-May-2011 at 17:57
А дали некој се сеќава на времето кога смс беше бесплатен во Македонија?

Јас се сеќавам и памтам дека кога најавија дека ќе се плаќа, за инат пратив 30тина глупи и безврска пораки. Ама низ годините, ми ги наплатија и тие, и тоа дебело.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 05-May-2011 at 18:34
Јас се сеќавам на рекламата кога се воведе СМС во Македонија. Тоа беше времето и кога почна малку да се отвара пазарот со масовно земање мобилни. Сега Може Секој, цела Партизанска беше билборди.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 05-May-2011 at 18:41
Ама кога пораките беа со јавување на оној бројот 1551 или 070 1551, како ли беше, и му се читаше текст на некој младич таму што ја внесуваше преку компјутер пораката. Ч беше 3/4, Ш беше £, и некои такви зафрканции. Ова 1994-1995, така нешто.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 05-May-2011 at 18:43
Тоа беше времето на пејџерите. А кога излегоа мобилните со вртење на тој број можевте да му пуштите и смс. Не дека не можеше и преку мобилен, ама немаа сите мобилни, па праќаа пораки со јавување на тој број.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 12-May-2011 at 22:44

ФИНИШИРААТ ПОДГОТОВКИТЕ НА ХОЛАНДСКИОТ ВИРТУЕЛЕН ОПЕРАТОР


За еден месец WTI Macedonia почнува со фиксна и интернет


Од компанијата информираат дека во финална фаза е тестирањето на техничките системи и решенија, како и потпишувањето на договори за меѓусебно поврзување со домашните оператори. Со мобилна телефонија WTI Macedonia ќе почне веќе од септември откако ќе потпише договор со национален роаминг партнер


Виртуелниот оператор Ворлд Телеконект Интернешнел Македонија (WTI Macedonia) најавува дека кон средината на идниот месец ќе започне со нудење услуги во фиксната телефонија и интернет. Од компанијата информираат дека во финална фаза е тестирањето на техничките системи и решенија, како и потпишувањето на договори за меѓусебно поврзување (интерконекција) со домашните оператори. Со мобилна телефонија WTI Macedonia ќе почне веќе од септември оваа година, откако ќе потпише договор со национален роаминг партнер.
-Нашата стратегија е да обезбедиме иновативни и квалитетни услуги во секое време и секое место за нашите клиенти - вели за ВЕЧЕР, Гер Ротинк, новиот извршен директор на (WTI Macedonia) кој се очекува официјално да ја преземе функцијата во текот на следните 10 дена.
Како една од првите негови одлуки беше преиспитување на среднорочната стратегија со поголем фокус на воведување на водечките услуги во индустријата на услугите со додадена вредност на пазарот во Македонија, многу порано од планираното. Ротинк вели дека веднаш ќе побара итни средби со извршните директори на сите оператори во Македонија, за да се испита потенцијалот од можната соработка и воедно да ги финализира преговорите со избраниот национален роаминг партнер.

WTI Групацијата од Холандија на македонската јавност и се претстави кон крајот на ноември минатата година откако претходно доби нотификација за работа како виртуелен оператор во земјава. Од компанијата, која е глобален провајдер за конвенционални телефонски услуги и услуги базирани на Воип протокол, односно услуги кои овозможуваат поевтини интернационални разговори, тогаш најавија дека по неколку месеци ќе стартуваат со работа. Ротинг признава дека официјалното отпочнување на услугите на WTI Macedonia е малку одложено поради проширувањето на инвестиционата стратегија на ниво на целата групација.
- WTI и Boekhorn групациите се целосно посветени на македонскиот пазар и остануваме благодарни на извонредната поддршка и трпение на Владата на премиерот Никола Груевски, како и поддршката од тимот на Агенцијата за електронски комуникации и нејзиниот нов директор. Дијалогот со надлежните министерства и другите институции во Македонија, како што е УСАИД, дополнително придонесоа кон забрзување на нашата инвестициона стратегија и во текот на следните недели ќе ви откриеме уште најмалку два нови проекта во кои ќе инвестираме, а се комплементарни веќе постоечките активности во полето на телекомуникациите - вели Ротинк.

Во согласност со изјавите дадени за медиумите на крајот од минатата година од страна на Марсел Боекхорн, самоизградениот холандски милијардер кој е и главниот инвеститор во WTI Групацијата, други компании од групацијата на Боекхорн се очекува да влезат на македонскиот пазар во текот на следните неколку месеци со цел да се формира посилна поддршка кон тековните активности на WTI Macedonia.
-Драматичното зголемување на планираните инвестиции од страна на Боекхорн Групацијата ќе и овозможи на својата ќерка-компанија WTI Македонија, до крајот на годината покрај основните услуги за фиксната и мобилна телефонија, да преземе и главна улога во воведување на иновативни решенија во сегментот на услуги со додадена вредност.

Услугите на WTI Македонија и СИМ-картичките ќе функционираат исто како оние на постоечките оператори.
-Потрошувачите ќе добијат не само подобри цени, туку и услуги кои им се нив
порелевантни. Имаме намера да бидеме иновативен оператор и силно веруваме дека
нашето доаѓање на македонскиот пазар директно ќе влијае врз сите претплатници, а
не само врз оние кои ќе ги користат нашите услуги - велат од WTI.
Целна група на WTI ќе бидат фамилијарните корисници, како и оние кои многу често телефонираат во странство, посебно оние што се јавуваат кај свои роднини во дијаспората.

http://www.time.mk/read/495185b336/30b19d59d9/index.html
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 29-Aug-2011 at 02:00
Звучен сигнал за преносливост на број


Од септември корисниците на мобилната телефонија доколку бираат број кој е пренесен во друг оператор ќе добиваат звучен сигнал. Како што информираат од Агенцијата на електронски комуникации тоа е дел од измените на Правилникот за преносливост на броевите каде е предвидено воведување звучен сигнал, а кој кај некои од операторите во моментов веќе е во употреба.
-Со помош на звучниот сигнал, кој има за цел да го информира претплатникот дека бираниот број е пренесен и можеби остварува поскап разговор, крајниот корисник ќе биде максимално заштитен од превисоки сметки - информираат од АЕК

Тие нагласуваат дека секој може да се увери во функционалноста на мерката, доколку бира број кој портирал во друга мрежа, а притоа го задржал стариот префикс. -Агенцијата максимално и посветено работи во правец на заштита на крајниот корисник и во блиска иднина ќе ги активираме и останатите мерки како што се мерење на квалитетот на услугите, грижа за правата на корисниците, универзална услуга - вели Роберт Орданоски, директор на Агенцијата за електронски комуникации.  http://vecer.com.mk/?ItemID=33A7E9BFEB1E924C90B0761947A52472
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 29-Aug-2011 at 08:59
-Со помош на звучниот сигнал, кој има за цел да го информира претплатникот дека бираниот број е пренесен и можеби остварува поскап разговор, крајниот корисник ќе биде максимално заштитен од превисоки сметки - информираат од АЕК


Незнам дали е попаметно да донесат регулатива со која ќе се утврди единствена цена за разговори помеѓу мрежи. Незнам дали е ова законски можно, но секако е поелегантно решение од „звучен сигнал“.

Edited by tonikostov - 29-Aug-2011 at 09:00
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 29-Aug-2011 at 13:51
Обично операторите имаат фиксни цена од сопствениот кој друготе мрежи. Е сега таа интерконекција физички е изведена со еден ефтин линк меѓу дват аоператора, ама денеска интерконекцијата е златната жица од каде се црпе профит, неколку компании стратегијата ја базираат на тоа профитите да доаѓаат од интерконекција, на пример бесплатни разговори во сопствената мрежа. А цената на интерконекција државата може да ја ограничи со максимална граница, само тоа ќе се одрази на други услуги. Такво решение за да се намалт тие цени треба да се донесе, само да не биде еднострано од аец лупнато на маса за собирање поени, а после за операторите неостварливо ни физички ни финансиски. Како што се собраа на маса за многу проблеми нека се соберат и за овој. Еве во последно време има и некој нов модел за формирање цени што мораат да го применат сите телекомуникациски компании па ќе видиме што се опфаќа.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 29-Aug-2011 at 16:09
Originally posted by tonikostov

Незнам дали е попаметно да донесат регулатива со која ќе се утврди единствена цена за разговори помеѓу мрежи. Незнам дали е ова законски можно, но секако е поелегантно решение од „звучен сигнал“.


Ок сето тоа, но сепак потребен е звучниот сигнал бидејќи треба да знаеш дали си се поврзал со друг оператор бидејќи и покрај тоа што би имало единствена цена според твојов предлог, таа сепак би била повисока во однос на цената која важи за разговори во својата (сопствената) мрежа. Значи звучниот сигнал е многу културно решение, а и елегантно за да знаеш во секој момент дали треба да платиш повеќе. Многу поштено решение, поготово што не е нешто комплицирано, потребен е само плус уште еден сигнализациски канал или пак истото може да се имплементира во веќе постоечките сигнализациски канали.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 30-Aug-2011 at 01:30
Како бе сигнализациски канал. Кога ќе ти додели TCH тогаш во рамки на доделениот ти праќа звучен сигнал и ти продолжува разговорот. Од аспект на пристапна мрежа нема никакви модификации. Не се користи ни SDCCH или SACCH. Ова се решава во рамки на Core Network каде се работи со корисници и каде се разликуваат кој од кој оператор доаѓа, од roaiming е или не е. Пристапна мрежа нема контакт и нема потреба да ги разликува овие работи.

Wink


Edited by lslcrew - 30-Aug-2011 at 01:30
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 30-Aug-2011 at 11:33
Ја не реков ни дека пристапната мрежа праи нешто или па јадрената. Ова спаѓа во логички канали, поточно сигнализациски (или контролни како сакаш) кои се мапираат во доделениот, односно во физичкиот канал. Ја не напишав која мрежа има контакт или прави разлика едноставно кажав како се пренесува информацијата, односно звучниот сигнал. Исто е како Paging Channel (PCH), Notification Channel (NCH) и другите.
Нормално дека во рамките на доделениот канал се одвива тоа. Во овој случај може да се дефинира нов контролен канал кој е плус тие 9-10 кои се веќе дефинирани или па да се искористи некој од старите (веќе дефинирани). И пак ќе кажам не знам што ме сфати но за секоја ваква функција си има посебни канали (виртуелни-за да ме сфатат другите) кои се имплементираат во рамките на физичкиот канал. И на крај нормално дека не се користи SACCH, бидејќи тој е за hendover обично, а за SDCCH не знам дали треба да бидеш толку сигурен. И што има врска во кој мрежен дел се решава ова кога информацијата мора да стигне до тебе, што е тука спорно. Ти кажуваш кој процесира, ја кажував по што се пренесува.
Big%20smileWink
Wink
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 30-Aug-2011 at 12:38
Значи малку усул, не сите имаат завршено Телекомуникации на електро за да го разберат погорниот дијалог.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 30-Aug-2011 at 17:51
StreetStruck не ме сваќаш што сакам да ти кажам. Ѕвонењето, оној познат звук од долги последователни тонови доаѓа од исто место до мрежата од каде што доаѓа и гласот на соговорникот. Ѕвонењето е дел од разговорот, а во некои држави и се тарифира зашто се користи канал. Е сега наместо ѕвонење, прво ќе се слушнат три кратки тонови и после тоа ќе следи ѕвонењето. Дури и во Vip мислам дека има можност да платиш наместо класично ѕвонење, кога те бараат на луѓето да им пушта песна што ти ќе ја одбереш. Сите канали и физички и логички што ги набројавме и јас и ти предходно се после точката во мрежата каде е битно дали корисник доаѓа од мигриран број или не. Миграцијата е регулирана некаде тамо во Core каде си комуницираат они со надворешната база на пренесени броеви, кај нас тоа е во Seavus, и после преку пристапната мрежа и сите овие канали воспоставуваат врска со корисникот. Кога ќе пројдат сите лоцирања, автентикација и чуда и кога ќе пројде целата гужва во рамки на TCH, односно кога ќе воспостави гласовна комуникација тогаш добиваш гласовен сигнал за бирање мигриран број.


Edited by lslcrew - 30-Aug-2011 at 17:53
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 30-Aug-2011 at 18:52
Добро брат не знам зошто ми објаснуваш кога ми е јасно. Ја зборев за една работа ти ме поправаш со трета и тоа е тоа. Ја зборам преку што се пренесува звучниот сигнал, ти ми збориш каде се регулира тоа. Ги знам и процедурите и каналите и мрежните делови и кој што прави, ја отупевме и ме направи ко да не знам што да зборам. Зошто би ја продолжувал дискусијава. И башка имаше право миракуликс.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 31-Aug-2011 at 02:25
Де бе не се нервирај.LOL Во контекст на миракуликс дадов и по user-friendly објаснување, не се разбравме од почеток. Дека спомна сигнализационен интервал затоа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.127 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.