Интернет и телекомуникации |
Post Reply | Page <1 2021222324 28> |
Author | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #421 Posted: 05-May-2011 at 03:00 |
|
|
OBX
Newbie Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #422 Posted: 05-May-2011 at 15:19 |
Од јуни поефтинуваат СМС пораките
05.05.2011 | Македонија | Извор: Макфакс Намалување на малопродажната цена на СМС пораките од јуни, најавуваат од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК), која неколку месеци води постапка за намалување на големопродажната цена која мобилните оператори ја плаќаат меѓусебно. Од воведувањето на мобилната телефонија во Македонија, пред 15 години, цената на СМС пораките е непроменета при што од АЕК се надеваат дека од јуни со измените на големопродажната цена ќе дојде и до намалување на цената која ја плаќаат крајните потрошувачи. „Постапката за донесување на големопродажна цена на СМС пораките ја започнавме пред неколку месеци. Согласно законските одредби целата постапка трае неколку месеци и очекуваме во јуни да заврши целата постапка со што големопродажната цена би се намалила затоа што нашата анализа покажа дека 15 години е истата цена“, изјави Роберт Ордановски, директор на АЕК. Со намалување на цената на СМС пораките ќе се зголеми обемот на користење на оваа услуга. Како што додаваат од АЕК, со оваа регулатива во Франција бројот на испратени пораки тројно пораснал. Од Агенцијата информираат дека ќе има и промени во преносливоста на бројот, односно целата постапка да може да се заврши за еден ден. Од септември преку звучен сигнал ќе бидат информирани корисниците дека повиканиот број извршил промена на мобилниот оператор, а ќе се зголеми и грижата за правата на корисниците со што подетално ќе се разгледува содржината на претплатничките договори. Агенцијата најави дека донесена е регулатива со која ќе се обезбеди универзална услуга која опфаќа целосен телефонски именик, како и услуги за лицата со посебни потреби. Со универзалната услуга граѓаните ќе добијат пристап до телефонски именик преку кој ќе можат да дојдат до информации за претплатничките броеви и на мобилните оператори. |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #423 Posted: 05-May-2011 at 15:38 |
Ме слушнале! |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
OBX
Newbie Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #424 Posted: 05-May-2011 at 15:52 |
Добар глас надалеку се слуша
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #425 Posted: 05-May-2011 at 16:14 |
Јас уште оддамна се сеќавам на некаква најава за намалување законско до три денара во пакет беше тогаш веста со интерконекцијата. Сега може и ова како и се друго да го сместиме во политичка пропаганда, ама што ако кога имаме ќар од тоа. Обејктивно многу скапи пораки праќавме. Неможе цел ден да ми е бесплатно на цел вип и за триста денара месечно да воопшто не размислувам дали да свртам или не, кога ми требало секогаш да се јавувам, а порака да биде 5 денара. Цел месец зборење, наспроти 60-тина пораки за истите пари е неспоредливо.
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #426 Posted: 05-May-2011 at 17:57 |
А дали некој се сеќава на времето кога смс беше бесплатен во Македонија?
Јас се сеќавам и памтам дека кога најавија дека ќе се плаќа, за инат пратив 30тина глупи и безврска пораки. Ама низ годините, ми ги наплатија и тие, и тоа дебело. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #427 Posted: 05-May-2011 at 18:34 |
Јас се сеќавам на рекламата кога се воведе СМС во Македонија. Тоа беше времето и кога почна малку да се отвара пазарот со масовно земање мобилни. Сега Може Секој, цела Партизанска беше билборди.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #428 Posted: 05-May-2011 at 18:41 |
Ама кога пораките беа со јавување на оној бројот 1551 или 070 1551, како ли беше, и му се читаше текст на некој младич таму што ја внесуваше преку компјутер пораката. Ч беше 3/4, Ш беше £, и некои такви зафрканции. Ова 1994-1995, така нешто.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #429 Posted: 05-May-2011 at 18:43 |
Тоа беше времето на пејџерите. А кога излегоа мобилните со вртење на тој број можевте да му пуштите и смс. Не дека не можеше и преку мобилен, ама немаа сите мобилни, па праќаа пораки со јавување на тој број.
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #430 Posted: 12-May-2011 at 22:44 |
ФИНИШИРААТ ПОДГОТОВКИТЕ НА ХОЛАНДСКИОТ ВИРТУЕЛЕН ОПЕРАТОР
WTI Групацијата од Холандија на македонската јавност и се претстави
кон крајот на ноември минатата година откако претходно доби нотификација
за работа како виртуелен оператор во земјава. Од компанијата, која е
глобален провајдер за конвенционални телефонски услуги и услуги базирани
на Воип протокол, односно услуги кои овозможуваат поевтини
интернационални разговори, тогаш најавија дека по неколку месеци ќе
стартуваат со работа. Ротинг признава дека официјалното отпочнување на
услугите на WTI Macedonia е малку одложено поради проширувањето на
инвестиционата стратегија на ниво на целата групација. Во согласност со изјавите дадени за медиумите на крајот од минатата
година од страна на Марсел Боекхорн, самоизградениот холандски
милијардер кој е и главниот инвеститор во WTI Групацијата, други
компании од групацијата на Боекхорн се очекува да влезат на македонскиот
пазар во текот на следните неколку месеци со цел да се формира посилна
поддршка кон тековните активности на WTI Macedonia. -Потрошувачите ќе добијат не само подобри цени, туку и услуги кои им се нив порелевантни. Имаме намера да бидеме иновативен оператор и силно веруваме дека нашето доаѓање на македонскиот пазар директно ќе влијае врз сите претплатници, а не само врз оние кои ќе ги користат нашите услуги - велат од WTI. Целна група на WTI ќе бидат фамилијарните корисници, како и оние кои многу често телефонираат во странство, посебно оние што се јавуваат кај свои роднини во дијаспората. http://www.time.mk/read/495185b336/30b19d59d9/index.html |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #431 Posted: 29-Aug-2011 at 02:00 |
|
|
tonikostov
Senior Member Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #432 Posted: 29-Aug-2011 at 08:59 |
Незнам дали е попаметно да донесат регулатива со која ќе се утврди единствена цена за разговори помеѓу мрежи. Незнам дали е ова законски можно, но секако е поелегантно решение од „звучен сигнал“. Edited by tonikostov - 29-Aug-2011 at 09:00 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #433 Posted: 29-Aug-2011 at 13:51 |
Обично операторите имаат фиксни цена од сопствениот кој друготе мрежи. Е сега таа интерконекција физички е изведена со еден ефтин линк меѓу дват аоператора, ама денеска интерконекцијата е златната жица од каде се црпе профит, неколку компании стратегијата ја базираат на тоа профитите да доаѓаат од интерконекција, на пример бесплатни разговори во сопствената мрежа. А цената на интерконекција државата може да ја ограничи со максимална граница, само тоа ќе се одрази на други услуги. Такво решение за да се намалт тие цени треба да се донесе, само да не биде еднострано од аец лупнато на маса за собирање поени, а после за операторите неостварливо ни физички ни финансиски. Како што се собраа на маса за многу проблеми нека се соберат и за овој. Еве во последно време има и некој нов модел за формирање цени што мораат да го применат сите телекомуникациски компании па ќе видиме што се опфаќа.
|
|
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #434 Posted: 29-Aug-2011 at 16:09 |
Ок сето тоа, но сепак потребен е звучниот сигнал бидејќи треба да знаеш дали си се поврзал со друг оператор бидејќи и покрај тоа што би имало единствена цена според твојов предлог, таа сепак би била повисока во однос на цената која важи за разговори во својата (сопствената) мрежа. Значи звучниот сигнал е многу културно решение, а и елегантно за да знаеш во секој момент дали треба да платиш повеќе. Многу поштено решение, поготово што не е нешто комплицирано, потребен е само плус уште еден сигнализациски канал или пак истото може да се имплементира во веќе постоечките сигнализациски канали. |
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #435 Posted: 30-Aug-2011 at 01:30 |
Како бе сигнализациски канал. Кога ќе ти додели TCH тогаш во рамки на доделениот ти праќа звучен сигнал и ти продолжува разговорот. Од аспект на пристапна мрежа нема никакви модификации. Не се користи ни SDCCH или SACCH. Ова се решава во рамки на Core Network каде се работи со корисници и каде се разликуваат кој од кој оператор доаѓа, од roaiming е или не е. Пристапна мрежа нема контакт и нема потреба да ги разликува овие работи.
Edited by lslcrew - 30-Aug-2011 at 01:30 |
|
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #436 Posted: 30-Aug-2011 at 11:33 |
Ја не реков ни дека пристапната мрежа праи нешто или па јадрената. Ова спаѓа во логички канали, поточно сигнализациски (или контролни како сакаш) кои се мапираат во доделениот, односно во физичкиот канал. Ја не напишав која мрежа има контакт или прави разлика едноставно кажав како се пренесува информацијата, односно звучниот сигнал. Исто е како Paging Channel (PCH), Notification Channel (NCH) и другите.
Нормално дека во рамките на доделениот канал се одвива тоа. Во овој случај може да се дефинира нов контролен канал кој е плус тие 9-10 кои се веќе дефинирани или па да се искористи некој од старите (веќе дефинирани). И пак ќе кажам не знам што ме сфати но за секоја ваква функција си има посебни канали (виртуелни-за да ме сфатат другите) кои се имплементираат во рамките на физичкиот канал. И на крај нормално дека не се користи SACCH, бидејќи тој е за hendover обично, а за SDCCH не знам дали треба да бидеш толку сигурен. И што има врска во кој мрежен дел се решава ова кога информацијата мора да стигне до тебе, што е тука спорно. Ти кажуваш кој процесира, ја кажував по што се пренесува. |
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #437 Posted: 30-Aug-2011 at 12:38 |
Значи малку усул, не сите имаат завршено Телекомуникации на електро за да го разберат погорниот дијалог.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #438 Posted: 30-Aug-2011 at 17:51 |
StreetStruck не ме сваќаш што сакам да ти кажам. Ѕвонењето, оној познат звук од долги последователни тонови доаѓа од исто место до мрежата од каде што доаѓа и гласот на соговорникот. Ѕвонењето е дел од разговорот, а во некои држави и се тарифира зашто се користи канал. Е сега наместо ѕвонење, прво ќе се слушнат три кратки тонови и после тоа ќе следи ѕвонењето. Дури и во Vip мислам дека има можност да платиш наместо класично ѕвонење, кога те бараат на луѓето да им пушта песна што ти ќе ја одбереш. Сите канали и физички и логички што ги набројавме и јас и ти предходно се после точката во мрежата каде е битно дали корисник доаѓа од мигриран број или не. Миграцијата е регулирана некаде тамо во Core каде си комуницираат они со надворешната база на пренесени броеви, кај нас тоа е во Seavus, и после преку пристапната мрежа и сите овие канали воспоставуваат врска со корисникот. Кога ќе пројдат сите лоцирања, автентикација и чуда и кога ќе пројде целата гужва во рамки на TCH, односно кога ќе воспостави гласовна комуникација тогаш добиваш гласовен сигнал за бирање мигриран број.
Edited by lslcrew - 30-Aug-2011 at 17:53 |
|
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #439 Posted: 30-Aug-2011 at 18:52 |
Добро брат не знам зошто ми објаснуваш кога ми е јасно. Ја зборев за една работа ти ме поправаш со трета и тоа е тоа. Ја зборам преку што се пренесува звучниот сигнал, ти ми збориш каде се регулира тоа. Ги знам и процедурите и каналите и мрежните делови и кој што прави, ја отупевме и ме направи ко да не знам што да зборам. Зошто би ја продолжувал дискусијава. И башка имаше право миракуликс.
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #440 Posted: 31-Aug-2011 at 02:25 |
Де бе не се нервирај. Во контекст на миракуликс дадов и по user-friendly објаснување, не се разбравме од почеток. Дека спомна сигнализационен интервал затоа.
|
|
Post Reply | Page <1 2021222324 28> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |