build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моделарство, макетарство и колекционерство

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 105>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 02-May-2012 at 15:27
со совет на Томо(поздрав),ја ремоторизирав старата(прастара) маневарка на Механо од 1975 година,и сега оди мазно,тивко,и моторот многу добро се уклопи.отпорниците се за намалување на напонот бидејќи моторот има номинален напон од 5 волти,додека кај мене и со намалување работи со над 10 волти но засега немам проблем.шрафовите се за доплнителна тежина додека набавам олово и го моделирам истото,бидејќи се јавува големо вртење во место на точковите(можеби ова се должи на новите Пико шини кои се доста потесни на гзаната површина,а со тоа силата на триење е помала)





Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 02-May-2012 at 16:38
Originally posted by MIKI1


Еве ги моделите од „Механо„:и




"Maloto" ne me interesira. Imam par takvi, no " B&O " mi izgleda ubavo. Cenata za MEHANO iako e prestige e malku solena.

Me interesira kakva e vo rabota... zvuk, vlecna sila, mirnost pri vozenje...
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 02-May-2012 at 16:44
Originally posted by gjoko

со совет на Томо(поздрав),ја ремоторизирав старата(прастара) маневарка на Механо од 1975 година,и сега оди мазно,тивко,и моторот многу добро се уклопи.отпорниците се за намалување на напонот бидејќи моторот има номинален напон од 5 волти,додека кај мене и со намалување работи со над 10 волти но засега немам проблем.шрафовите се за доплнителна тежина додека набавам олово и го моделирам истото,бидејќи се јавува големо вртење во место на точковите(можеби ова се должи на новите Пико шини кои се доста потесни на гзаната површина,а со тоа силата на триење е помала)








Da namalis od snagata mozes da stavis po eden otpornik na dvata kraja, normalno vrzani vo serija. Otpornici od 150 ohm.

Za lizganjeto...dobro bi doslo na ednoto pogonsko trkalo da se stavi gumicka za podobro trienje shina-trkalo.

Edited by tomo441 - 02-May-2012 at 16:46
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 02-May-2012 at 21:17
Е Ѓоко, ти си решил сериозно да се зафатиш Само напред! Патем , провери колку слободно се врти слободната осовина, понекогаш ако запнува негде тоа може да биде причина за лошо движење.

Originally posted by MIKI1


.... секако дека е поевтино да се купи од „Механо„ отколку од „Като„, но и разликата во квалитетот е голема...Да не речам, огромна.....


Имено така Мики, исто и разликата во цена е голема и ќе речам огромна. Смислата на постоењето на Механо и слични фирми меѓу кои и Бахман или Атеарн е превисоката цена да не биде препрека за занимавање со железничко моделарство и толку. Сепак секогаш може да се најде нешто интересно и од овие фирми.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 02-May-2012 at 22:19
polval,докторирав на лежење на осовини на локомотиви и на вагони

а сега се зафатив со преместување на квачилата од закретните осовини на патничките вагони од Механо(поздрав Мики) на самата шасија од вагонот со што би се спречило при успорување да излегуваат точковите од шините и постабилно возење,чак и при сецкање на локомотивата




Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 02-May-2012 at 22:47
Originally posted by MIKI1

.... секако дека е поевтино да се купи од „Механо„ отколку од „Като„, но и разликата во квалитетот е голема...Да не речам, огромна.....
Имено така Мики, исто и разликата во цена е голема и ќе речам огромна. Смислата на постоењето на Механо и слични фирми меѓу кои и Бахман или Атеарн е превисоката цена да не биде препрека за занимавање со железничко моделарство и толку. Сепак секогаш може да се најде нешто интересно и од овие фирми. [/QUOTE]


Ili narodski receno: kolku pari -tolku muzika
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 03-May-2012 at 08:52
Originally posted by tomo441

Originally posted by MIKI1


Еве ги моделите од „Механо„:и




"Maloto" ne me interesira. Imam par takvi, no " B&O " mi izgleda ubavo. Cenata za MEHANO iako e prestige e malku solena.

Me interesira kakva e vo rabota... zvuk, vlecna sila, mirnost pri vozenje...


Локомотивата „Б и О„ е масивна и има голема влечна сила. При работата е тивка, стабилна е на шините, не дава „нервирачки„ звук, далеку е од тоа...Моделов е од кластата „Хоби„, не е од „Престиж„, но и за тоа, цената од платените 120 Евра, ја сметам за превисока.
Како и за другите парни модели од локомотиви, би препорачал што поголем радиус од шините, ради големиот број оски од моделите.

Овој модел од „Механо„:



кој вчера го пропуштив, е спритивен случај. Го набавив преку англискиот „И бај„, како половен, иако беше рекламиран како „целосно нов„ (!), за среќа, сочуван. Моделов е произведен 1999 г. и е многу бучен!
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 03-May-2012 at 08:58

[/QUOTE]

Имено така Мики, исто и разликата во цена е голема и ќе речам огромна. Смислата на постоењето на Механо и слични фирми меѓу кои и Бахман или Атеарн е превисоката цена да не биде препрека за занимавање со железничко моделарство и толку. Сепак секогаш може да се најде нешто интересно и од овие фирми.

[/QUOTE]

Не можам да си допуштам купување скапи модели од возови, освен по исклучок, така да за мене и „Механо„ има доволно добри и пристапни модели. Имам подоста модели и од „Бахман„, иако кај нивните локомотиви, дури и во класата „Спектрум„, не е решен проблемот со нивната (пре)мала брзина, споредени со, на пример, моделите од „Механо„ или „Пико„.

Од „Атеарн„ немам ниту еден модел, така да не можам да ги коментирам.


Edited by MIKI1 - 03-May-2012 at 08:58
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 03-May-2012 at 09:32
Овој модел од „Механо„:кој вчера го пропуштив, е спритивен случај. Го набавив преку англискиот „И бај„, како половен, иако беше рекламиран како „целосно нов„ (!), за среќа, сочуван. Моделов е произведен 1999 г. и е многу бучен![/QUOTE]

------------------------------------------------------------------------




Bucnosta kaj MEHANO voglavnom doagja od postarite tipovi na motori. Vikam voglavnom , zatoa sto nekogas i samite prenosi znaat da napravat neprijaten zvuk, no toa obicno se slucuva kaj dizelite, koi imaat prenos so pogolem broj na zabcanici.
Kaj parnite lokomotivi, prenosot e poednostaven i so toa i moznosta za neprijatna buka e pomala.

Znaci,resenieto od Gjoko odnosno remotorizacija, ke ti go resi problemot i ke dobies iznenaduvacki tivka lokomotiva, so dobri vozni karakteristiki.
Ti ostanuva samo da odvois malku vreme, trpenie i priracen alat, za na kraj da uzivas vo vozenjeto na staro-novata lokomotiva.

Ako nekade zapne, tuka sme da pomogneme...

Tomo
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 03-May-2012 at 14:01
И ремоторизацијата е можна, но мене лично, не ми е преголем проблем бучноста кај поедини модели од локомотиви, оти ги пуштам само повремено, за да се разработат. Мојот мерак за собирање возови се состои во нивното собирање (по модели, епохи...), гледање, бендисување и изнаоѓање педантоност во нивното лиење/детаљизирање, не толку во нивното „вртење„ по шините...Не сум склон кон било какви интервенции на фабрички изработените модели, дури и кога на GP-17 стои ознака од француските државни железници...Big%20smile

Ама и тоа е само моја почетничка грешка.


Edited by MIKI1 - 03-May-2012 at 14:02
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 03-May-2012 at 15:14
Kakov kontrast na tolku mal podforum! LOL
 
Jas pak edvaj cekam da go zavrsam ova cudo od maketa pa da gi pustam vo pogon masinive
uz edno ladno Cheers.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 03-May-2012 at 15:49
А бе ти велам, спушти се малку по јужно, ќе прајме Cheers...

Што се однесува до макетите, секоја чест на тие што се впуштиле во такво дејание, а уште појќе што имаат (веројтано..) вишок соба за таков потфат...Yes

И, разбира се, јаки нерви и трпение.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 03-May-2012 at 16:20
MIKI1, a sto velis  ti i ostanative modelarci da skoknete do mene pa da CheersCheersCheers
i da se nauzivame vo vozenje vovcinja!?
Sega barem ne trebaat vizi, vo vovce ili avionce i ete ste ovde! Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 03-May-2012 at 20:41
Pogledajte kako italijanecov majstorski ja ima spoeno pozadinskata slika so maketata.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 03-May-2012 at 22:22
Богами мајсторски! А дали го загледа лозјето на еден дел од макетата, човекот има фат. 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 09-May-2012 at 19:24
поставив еден круг на шини и зедов штоперица во рака,метро и дигитрон, и на крај по пресметките дојде дека локомотивата на Механо СД 40 користејќи размер од 1:87 развива сведена брзина во стварност од 246 км/ч што е скроз нереална брзина.затоа брзината на овие локомотиви делува нестварна
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 09-May-2012 at 20:03
Postoi "formula' za presmetuvanje na brzinata kaj modelite. Ednostavno e, samo treba brzinata na vistinskite vozovi (za HO)da se podeli so tri i ke se dobie pat vo cm koj modelot na lokomotiva treba da go pomine za 1 sek.

Na primer:
Vistinski voz 110 km/h
deleno so 3
e cca 36.6 cm/sek

ili druga brzina...

80:3=26,6 cm/sek

Za da se vidi maksimalnata brzina na eden model na lok. potrebno e prejdenoto rastojanie vo cm za 1 sek da se pomnozi so tri.
Ke vidite deka vasite lokomotivi, pri maksimalen napon, vozat so nerealno golema brzina, sporedbeno so vistinskite lokomotivi.

Tomo
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 09-May-2012 at 20:25
на овој начин добов 235.5 км/ч што е блиску до мојот начин на пресметка каде добив 246 км/ч за што се користев со точни и прецизни мерења и формули.во секој случај брзината е екстремно нереална
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 09-May-2012 at 21:53
Pa Gjoko, presmetaj i namesti go regulatorot za napon na modelarski brzini od 80 i 100 km/h i ke gi dobies maksimalno dozvolenite brzini na nasite prugi:

80 km/h za tovarni vozovi
100 km/h za patnicki vozovi
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 09-May-2012 at 21:58
така ќе направам кога ќе го направам импулсниот регулатор што ми ја прати шемата.вака без обзир што механо ги испорачува овие регулатори,не е пожелно моторите да се оптоваруваат со напон понизок од номиналниот.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 105>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.398 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.