![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526> |
Author | |
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Јас колку што знам Тифани пречи затоа што влезот бил планиран да почне да понира кај нејзе ,но доколку влезот почне да понира кај Соборна мислам дека не би имало никаков проблем , Тифани има еден подземен кат (колку што сум запознат) и тој не е подлабок од 3.5м уште 2 метри темели надоле да има тоа значи 5.5 метри ,а улицата може да понира на 7-8 метри со што ниеден објект не би пречел, односно ниеден објект во тој дел нема темели подлабоки од Тифани (освен сега можеби Мериот кој не би играл голема улога и онака кога улицата треба да скршнува) .
Што е во однос на другиот проект Илинденска - К.Ј.Питу доколку е планиран да има само 2 ленти (една во правец) тогаш не се согласувам да се гради ниту за 30милиони евра ,едноставно немаме потреба од толкав трошок за нешто што ќе претставува уште поголем проблем во градот и што ќе биде тесно грло , за истите пари може да изградат цел друг булевар. Edited by daci92 - 03-Sep-2013 at 18:34 |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Од она што може да се види од проектот за варијантата кој е продолжување на илинденска во делот на Камени мост секако ќе треба да се иде со тунелско копање, претпоставувам најверојатно со истата машина со која би се вршело тунелско копање и во варијантата каде подземната би била продолжување на партизанска со тоа што ќе понира кај соборна. Јас мислам дека точно и тој дел на копот ја дига цената за оваа поефтина варијанта. А мојата логика вели чим веќе ќе се ангажира машина, зошто да не се направи првичниот план.....Да не спомнувам дека во тој случај подобро е да се направи поголем тунел кој ќе може да вдоми и железнички линии за градски шински превоз. Како и да е само ќе ја повторам старата поговорка: сиромавиот плаќа двапати.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Online Posts: 6554 |
![]() ![]() |
и градоначалникот и консултанските компании кажуваат дека од кај соборна неможи да се изведи подземната улица.неможи ние да знаеме подобро.си има тука пресметки кои кажуваат можи или не.ни на крај на памет не ми паѓа дека градот не сака да оди од кај крајот на партизанска.едноставно не е изводливо
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Online Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Подготовките течат, под кејот на Вардар ќе се копа подземната сообраќајница
20/09/2013 // Пред 2 часа // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај podzemna soobrkajnica komplek banki Почна постапката за изградба на подземната сообраќајница под кејот на реката Вардар, а сите подготовките се пред крај, тврди градоначалникотот на Град Скопје, Коце Трајановски, во интервју за МИА. Според него, Градот планира да изгради подземна сообраќајница од булеварот „Илинден“, под кејот на Вардар, до крстосницата кај Комплекс банки, со придружната инфраструктура. Подземната сообраќајница треба да биде долга 1.300 метри, од коишто 900 метри под земја Град Скопје склучил договор со компанијата „Лимак“ од Република Турција со којшто се уредуваат односите за изградба на овој подземен булевар, во согласност со Деталниот урбанистички план за овој дел од градот, вели Трајановски. „Компанијата „Лимак“, според договорот, откако ќе ја изгради подземната сообраќајница има обврска да ја предаде во владение на Град Скопје. Чекаме од компанијата „Лимак“ која го откупи земјиштето од Министерството за транспорт и врски да го подготви проектот за изведба на овој сложен зафат“, вели Трајановски. Од покрупните инфраструктурни проекти, вели Трановски, се работиме на документација за проширување на улицата „Трета македонска бригада“, за проширување на булеварот „Партизански одреди“ до Ѓорче Петров, за улиците „Босна и Херцеговина“, „Павел Шатев“, „Христијан Тодоровски-Карпош“, „Даме Груев“ и многу други проекти. Некои планирани зафати се во фаза пред реализација, за некои се распишани јавни повици за избор на изведувачи, а за трети се подготвуваат проектите, појаснува скопскиот градоначалник. http://faktor.mk/archives/73295?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=podgotovkite-techat-pod-kejot-na-vardar-kje-se-kopa-podzemnata-soobrakjajnica |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Ne razbiram sto kupil limak? Ulica?
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Очигледно „Фактор“ не е баш некој фактор во онлајн новинарството. Се мисли на подземната сообраќајница која турскиот инвеститор Лимак (кој го доби земјиштето кај Музеј на Град Скопје) ќе ја гради под Јужен булевар, а врз сегашниот „булевар“ ќе се градат објекти.
Edited by OCB - 20-Sep-2013 at 21:52 |
|
![]() |
|
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
Ne se normalni zimi see gi iskopirale site ostanati informacii od podzemniot tunel i dopisale Limak, ama se povikuvaat na MIA
![]() Edited by Portal - 21-Sep-2013 at 00:29 |
|
![]() |
|
Xpoznat ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Здраво на сите бидејќи ова ми е прв пост на форумов.
Ме интересира дали некогаш како решение за подземна улица која ќе го растерети центарот е разгледувано улицата Димитрије Чуповски да се “прошири“ на тој начин што ќе се направи во две нивоа. Едно ниво, подземно, со 4 ленти во една насока. Второ ниво на исто ниво со сегашната улица, со 4 ленти во спротивна насока од подземните. Не ли е ова поевтино решение? Сепак се отвара проток на 4 нови ленти (а не 2 како во сегашното решение), поедноставно е за градба (нема да поминува под Камени мост и сл.) Што мислите вие? |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Мислам дека решението не е добро. Не е поентата на еден град сообраќајот да го насочува кон центарот а со тоа да се зголемува бучавата и загаденоста на воздухот. центарот на секој град би требало да биде пешачка зона. Треба да се работи на менување на нашиот менталитет одење во ВЦ со автомобил. Во таа насока според мене треба да се работи на инфраструктура за велосипеди и јавен градски превоз, а оној што сака да користи автомобил нека го врти центарот. Во таа насока има планови Димитар Чуповски комплетно да се затвори за сообраќај, а да се прошири Даме Груев на ниво на булевар. Јас ја подржувам оваа идеа и според мене Димитрија Чуповски од Палома Бјанка па се до Раскрсницата кај Собранието би требало да биде пешачка зона. Во најлош случај да се дозволи да поминуваат неколку автобуски линии.
|
|
![]() |
|
Xpoznat ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ако веќе Даме Груев се проширува зошто она да не се направи како што викам. 4 ленти под земја во еден правец и 4 ленти на површина , во спротивен правец. Зборувам како замена за сегашното избрано решение.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Мислиш на Даме Груев да се направи комбинирана улица???
|
|
![]() |
|
Xpoznat ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Мислам на 4 ленти во една насока и 4 ленти во друга насока (под земја)
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Што и да е. Подземните улици се скапи решенија особено на места каде што има згради и неможе да се оди со површински коп. Имам информација за Градот Карлсруе (Karlsruhe) во Германија каде што за околу 2 километра подземна инфраструктура за трамваи и автомобили ќе се потроши приближно една милијарда евра. Градежните работи отпочнаа пред четири години и уште се работи на подготовка на теренот за бушење, а со бушење ќе се почне во октомври. Целиот проект е планирано да заврши некаде 2018 година, но не е за чудо да се пробие рокот. Затоа мислам дека како решение за Скопје многу подобро е да се прошири Даме Груев а Димитрија Чуповски да се затвори. Исто така треба да се форсира проектот за спуштање под земја на дел од Јужниот Булевар онака како што стои во договорот со фирмата која сака да го гради комплексот позади старата железничка.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Не е проблем изградбата на подземната улица (кеј), проблем е доколку е со вкупно 2 ленти.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Ако ја направат со по една лента во двата правци, тогаш слободно може да констатираме дела се работи за сервисна уличка а не решение кое значително ќе го подобри сообраќајот во тој дел на Скопје.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Даме Груев изобилува со широчина, особено кај раскрсницата со улица Македонија. Ако земеме во предвид дека сакаат и автобусите да ги пренасочат на оваа траса, тогаш ќе се создаде тесно грло многу полошо отколку што е сега кај Рекорд. ![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
За оваа улица (Даме Груев) се планира (во иднина) проширување со уште по една лента во насока (2х2, а тесното грло овој дел од зграда сто е на столбови се планира да се сруши или да се изведе со некои потпори и другите две ленти би досле под зградата...
Edited by Baze - 02-Feb-2014 at 21:42 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Online Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Коце кажа дека се пазареле со фирмата што ја има зградата за обештетување да се сечи тоа парче што надвиснува
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
И пак е тесно. Замисли улица со улица 2х2 со тоа што едната лента речиси постојано би била зафатена од автобусите како што е сега кај Рекорд. Плус овде тротоарите би биле каде-каде потесни во однос на Димитрие Чуповски.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
СК ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Feb-2014 Location: СКопје Online Status: Offline Posts: 106 |
![]() ![]() |
Мислам викаа дека по Чуповски ќе одат само автобуси кога ќе биде пешачка па нема тука да се пренасочат и нема да се прави тесно грло.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |