build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 24-Mar-2012 at 23:37
Originally posted by Тркало

Originally posted by Vladimir P

ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?

Имам забелешка за Прилеп - Битола тргнувањата.
Во 07:50 и стигнување во 08:38.За студентите не би одговарале (за дел), најголем дел од предавањата се со почеток во 8:00.Ама ај, не е страшно за 1 час
Во 05:30 е премногу рано, средношколците се со почеток на настава од 7:15/7:30 ако не е нешто различно во Битола.
И уште нешто ме заинтересира.Zookisk, дали постојат машиновозачи со место на живеење Прилеп/Битола кои би ја одржувале оваа линија?
Под претпоставка колку централизирани се работите во МЖ.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 25-Mar-2012 at 01:09
Постојат 10-тина машиновозачи со место на живеење Битола...Истите тие со овој возен ред го возат патничкиот воз бр.644 од Битола до Чашка и одма го враќаат воз бр.645 од Чашка до Битола...Најверојатно тие ќе ги покриваат локалните возови Битола-Прилеп-Битола...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 28-Mar-2012 at 00:01
НОВ ПАТНИЧКИ ВОЗ ПРИЛЕП-БИТОЛА-ПРИЛЕП !!!
Македонски Железници Транспорт АД - Скопје Ве известува дека од 01.04. 2012 год. покрај постоечките редовни возни линии воведува две нови локални линии на релацијата Прилеп - Битола - Прилеп.
Тргнувањето на возот бр.2041 од Прилеп е во 06:40 часот, во Галичани е во 06:47, во Бакарно Гумно е во 06:53 часот, Тројкрсти во 06:58, Новоселани во 07:02, Лознани во 07:06 часот, во Даме Груев е во 07:19 а во Битола пристигнува во 07:28 часот.
Од Битола возот бр.2042 поаѓа во 17:03 часот, во Даме Груев е во 17:18, во Лознани во 17:23 часот, Новоселани 17:26 часот, во Тројкрсти 17:30 часот, Бакарно Гумно во 17:35 часот, во Галичани е во 17:41 а во Прилеп пристигнува во 17:48 часот.
Возниот билет во еден правец чини 98.50 денари, додека цената на повратниот изнесува 158 денари.
Повратниот возен билет за еден месец изнесува 2.049, оо денари, а додека повратниот возен билет за ученици и студенти изнесува 1.734, оо денари.
Македонски железници им излегува во пресрет на своите корисници со воведувањето на дополнителни линии, поврзувајќи ги двата града за непречено функционирање во обврските.
Уживајте во нашите услуги!!!

Edited by zookisk - 28-Mar-2012 at 00:06
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 28-Mar-2012 at 09:45
Уште една убава вест која се надевам дека ќе го заживее железничкиот сообраќај во земјава, особено во Прилеп, град кој има висока култура во однос на употребата на возот како превозно средство. Сепак, ако добро се сеќавам, во возниот ред за 2011 година беа два пара возови на релација? Можеби се работи за тест-период со кој ќе се увиди дали е исплатлива линијата?

Дали е предвидено 712-107/108 да сообраќа помеѓу Прилеп и Битола или истата ќе вози на релација Скопје-Кичево?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 28-Mar-2012 at 16:52
Originally posted by BOJAN

Уште една убава вест која се надевам дека ќе го заживее железничкиот сообраќај во земјава, особено во Прилеп, град кој има висока култура во однос на употребата на возот како превозно средство. Сепак, ако добро се сеќавам, во возниот ред за 2011 година беа два пара возови на релација? Можеби се работи за тест-период со кој ќе се увиди дали е исплатлива линијата?

Дали е предвидено 712-107/108 да сообраќа помеѓу Прилеп и Битола или истата ќе вози на релација Скопје-Кичево?


Eве го стариот возен ред
Originally posted by Тркало

Originally posted by Тркало

[QUOTE=Vladimir P] ВОЗЕН РЕД 11-12-2011 - 08-12-2012 година

http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf


Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп?
Битола - Прилеп
06:50     07:38 ИР2040
16:21     17:06 ИР2042
Прилеп - Битола
05:30     06:36 ИР2041      
07:50     08:38 ИР2043
Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо.

А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа

Некакво објаснување?

Утринската линија од Прилеп место во 5:30 ја префрлиле во 6:40, многу подобар тајминг со оглед дека поголем дел фирми работат од 8, а исто и предавањата на факултет се со ист почеток.
Само во обратен правец, студентите ќе останат без тргнување со стигнување пред 8 за Прилеп (најмногу студентите на Економски, а и некаков факултет за информатика се отвори + Земјоделски факултет), па не е лошо линијата во 3:30 да ја пренасочат во 07:05(прекрстување во 07:20 со локалниот ПП-БТ на станица Даме Груев).



Edited by Тркало - 28-Mar-2012 at 17:01
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 28-May-2012 at 18:54
Морам да го споделам мојот впечаток дека македонските возови по поскапувањето на билетите се празни. Пред неколку дена ми се случи возот од Битола кон Скопје да има од 30 до 70 патници долж целиот пат, иако се работи за патнички воз. Истото можам да го заклучам и за кичевскиот воз, во кој како ретко досега успеав да најдам место но и да патувам сам во купе.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 28-May-2012 at 19:49
Originally posted by BOJAN

Морам да го споделам мојот впечаток дека македонските возови по поскапувањето на билетите се празни. Пред неколку дена ми се случи возот од Битола кон Скопје да има од 30 до 70 патници долж целиот пат, иако се работи за патнички воз. Истото можам да го заклучам и за кичевскиот воз, во кој како ретко досега успеав да најдам место но и да патувам сам во купе.

Во кој ден си патувал од Битола за Скопје и со кој воз?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 29-May-2012 at 11:32
Originally posted by zookisk

Originally posted by BOJAN

Морам да го споделам мојот впечаток дека македонските возови по поскапувањето на билетите се празни. Пред неколку дена ми се случи возот од Битола кон Скопје да има од 30 до 70 патници долж целиот пат, иако се работи за патнички воз. Истото можам да го заклучам и за кичевскиот воз, во кој како ретко досега успеав да најдам место но и да патувам сам во купе.

Во кој ден си патувал од Битола за Скопје и со кој воз?


Од Битола за Скопје патував ми се чини минатата среда со вечерниот воз од Битола за Скопје од 18:35 часот. Возот беше празен, иако е разбирливо во работни денови од Битола да нема патници. Впрочем, на 31 мај излегува биланс за првите три месеци на Државниот завод за статистика за превоз на патници и стока па ќе имаме појасна слика околу бројот на патници.

Туку ме интересира, гледам дека помеѓу останатите балкански држави има поприлични кратења на меѓународните возови за 2013 година, барем сеуште неофицијално се пишува, па заинтересиран сум што ќе биде со нашиот меѓународен возен ред за 2013 година?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 29-May-2012 at 14:36
Па кај и онака се скратени многу линии а со новиот возен ред претпоставувам дека ќе си останат досегашниве Скопје-Белград-Скопје...334,335,336 и 337...

Edited by zookisk - 29-May-2012 at 14:37
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 31-May-2012 at 14:20
Забележувам дека кон Кочани речиси редовно сообраќаат возови на чие чело се дизел маневарки со два вагони и не можам никако да сфатам зошто не се промени возниот ред и не се замени она неразбирливо поаѓање од 2 часот по полноќ од Скопје со нормален воз кој би поаѓал помеѓу 5 и 30 и 8 часот од Скопје и во попладневните часови од Кочани кон Скопје. Разбирам дека досега немаше патници и гарнитури, ама штом може да сообраќа дизел маневарка тогаш мислам дека е многу лесно да се организира нормален сообраќај кон оваа пруга. Два пара возови дневно, по еден наутро и еден попладне од Скопје и Кочани и мислам дека ќе има многу поголема рентабилност и резон за задржување на превозот со воз кон Кочани.

Денеска имаме вработени на источната пруга, имаме нереален возен ред и малку патници и возови кои се кратат со изговор дека наводно се остварува заштеда, а солуцијата за која говорам мислам дека би била од корист за сите [}].
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 10-Jun-2012 at 11:46
Вчера возејќи точак на велосипедската патека го видов вечерниот воз од Скопје за Белград, покрај стандардните три вагони имаше и еден изненадувачки четврти вагон. Јас сум убеден дека беше бугарски спален или кушет вагон, само не знам зошто би саобраќал, дали можеби веќе тргна вагонот Скопје-Бургас-Скопје, можеби тоа е тој вагон?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 10-Jun-2012 at 12:20
Бугарски спален вагон е...мислам дека беше темно црвена боја баш и јас го видов пред некој ден во воз бр.335

Edited by zookisk - 10-Jun-2012 at 12:21
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 11-Jun-2012 at 01:04
Originally posted by zookisk

Бугарски спален вагон е...мислам дека беше темно црвена боја баш и јас го видов пред некој ден во воз бр.335


Прв пат во животот гледам бугарски патнички вагон на македонска територија, дали секојдневно сообраќа овој вагон и поради која причина или пак се работи за факултативна излетничка посета на туристи?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 27-Jun-2012 at 00:45
Патничкиот воз Прилеп-Битола-Прилеп е привремено укинат до почетокот на септември. Кога го воведоа, кога успеаја да го укинат.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 28-Jun-2012 at 17:30
Она што треба да се воведе е забрзани или брзи возови Скопје - Битола (веќе има), Скопје-Гевгелија (обновени 412 на пример), Скопје - Кочани и Скопје - Кичево, два пара возови на ден во нормално време секој ден. Линиите што запираат на секоја бандера да се препуштат на автобускиот превоз и се разбира да се инсистира на што пократко возно време. По мое мислење тоа би требало да биде стратегијата за развој. 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 29-Jun-2012 at 16:01
Би било супер, но пругите (ако веќе купиме нови гарнитури) не дозволуваат некое значително скратување на патувањето. Ако стигам за 2 часа од Битола до Скопје, би платил 700 денари (колку што е сегашната цена), но ако експресниот воз вози само 25-30 минути помалку (доколку е возот на време), а е поскап дури за 120 денари, секако ќе си одам со автобус, колку и да го претпочитам возот како средство.

Edited by гитардемон - 29-Jun-2012 at 16:01
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 29-Jun-2012 at 17:41
Originally posted by polval

Она што треба да се воведе е забрзани или брзи возови Скопје - Битола
(веќе има), Скопје-Гевгелија (обновени 412 на пример), Скопје - Кочани и
Скопје - Кичево, два пара возови на ден во нормално време секој ден.
Линиите што запираат на секоја бандера да се препуштат на автобускиот превоз и се разбира да се инсистира на што пократко возно време. По мое мислење тоа би требало да биде стратегијата за развој. 



Ова е не е лошо, ама постојат села на кои возот им е единствена врска со светот околу нив.Ете на пример, најголем дел од селата/постојките меѓу Битола и Прилеп.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 30-Jun-2012 at 06:31
За селата помеѓу Прилеп и Битола и не само таму, нека се воведат и патнички возови.  Поентата ми е дека мора да има интерсити возови од Скопје до секаде во Македонија (кај што има пруга де).

Гитар, идејата на интерсити возовите е да бидат поскапи со што се бира клиентелата. Има и прва и втора класа, втората класа ќе биде поефтина, првата поскапа и тоа втора класа поефтина отколку автобус а прва класа поскапа. Не е тоа нешто што ние ќе го откриваме туку нешто што отсекогаш функционира на железниците во цел свет. Возното време ќе се намали со тоа што ќе има помалку запирања. Во суштина крајно време е железницата да покаже дека всушност е далеку поконкурентен и поквалитетен транспорт од автобусите.



Edited by polval - 30-Jun-2012 at 06:53
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 30-Jun-2012 at 08:11
Дефинитвно системот на интерсити и регионални возови треба да се воведе. Бар во германија тој систем функцинира многу добро. Имено регионалните возови ги поврзуваат селата и малите градови од еден регион меѓусебно и сонајголемиот град во регионот, кој пак е поврзан преку интерсити врските со другите поголеми градови во државата а со тоа и хабовите во различните региони. Нормално за ова да функционира временски се усогласени поаѓањата и пристигнувањата на двата различни видови на врски. Во германија често знае еден интерсити да почека и до 10- 15 минути подолго на еден хаб за да ги превземе патниците од регионалните возови ако тие возови закаснуваат во таа рамка ради разни причини.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 30-Jun-2012 at 14:09
Не е во темата меѓутоа сепак. Денес требаше да одам од Гостивар во Тетово, бидејќи во 8:30 нема воз мораше со автобус кој беше најавен на возен ред во 8:30 меѓутоа газдата решил дека сега не му треба таа линија и едноставно ја укинал за денес пошо ноќеска така му се сонило. Puke

Е за овакви појави треба дотичниот да се репне десетина иљади евра а ако направи по втор пат да му се одземе концесијата па до крај на живот да вози само кромпир.

Ако сеуште го форсираме автобускиот превоз ќе станеме зависни од вакви самобендисани газди.


Edited by polval - 30-Jun-2012 at 14:12
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.