build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 16-Jan-2012 at 14:12
Следува еден поопширен осврт на случувањата на полето на железниците во Бугарија. Главно земјата се соочува со стареечка инфраструктура и возен парк и покрај својата разгранета мрежа. Силите на владата се насочени во изградба и реконструкција на инфраструктурата и поврзување на големите градови, индустриските центри и пристаништата со соседните земји со брза (160/200 км/час) пруга. Вложувањата се поделени на две големи временски целини во зависност од европските програми за развој, особено ОП Транспорт. Првиот период кој моментално тече е периодот 2007-2013 кој предвидува 6 сериозни проекта:




1) Изградба, реконструкција и екектрификација на пругата Пловдив-Свиленград-Турција по коридорот 10. Овој проект е пред своето завршување, при што тестовите на дел од трасата поминаа, а возот разви максимална брзина од 178 километри на час. Растојанието од Пловидв до турската граница ќе се минува за само 75 минути, при што експресните возови ќе возат до 160 километри на час, товарните до 120 километри на час, додека возовите со наклон ќе можат да развиваат брзини до 200 км/час. Предлагам слики од трасата Пловдив-Свиленград, сликани во студените и мрачни јануарски денови.







Станица Поповица:





Станицата во градот Првомај:








Edited by Andrej_LJ - 16-Jan-2012 at 15:16
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 16-Jan-2012 at 14:14
Станицата на Крджалово:









Станицата на Јаблково:





Крај големиот индустриски центар, градот Димитровград:



Сликите се дело на членот VESO, од форумот bgrail.eu. Директен линк кон сликите: http://bgrail.eu/9-vt823.html?start=80#p22683


Edited by Andrej_LJ - 16-Jan-2012 at 14:16
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 16-Jan-2012 at 14:36
2) Реконструкција и модернизација на пругата Пловдив-Бургас по Коридорот 8. Реконструкцијата ќе овозможи брзо и ефтино поврзување на Софија со Бургас-второто по големина пристаниште во земјата и главниот туристички центар. Покрај изградбата на брзата железница (120 км/час за товарни и 160км/час за експресни патнички возови), при крај е и изградбата на автопатот Софија-Бургас (А1 АМ Тракија):

















Сликите се превземени од членот Николај Колев (Saruman), bgrail.eu


Edited by Andrej_LJ - 16-Jan-2012 at 14:36
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 16-Jan-2012 at 14:46
3) Реконструкција и модернизација на пругата Софија-Пловдив по Коридорите 8 и 10. Овој најважен за државата сегмент е поделен на три различни лота, од кои најлесниот дел Пловдив-Септември веќе се гради и модернизира, додека делот Септември-Софија е во фаза на проектирање и најверојатно ќе оди во втората фаза за изведба и финансирање во рамковниот период 2014-2020.

4) Изградба и електрификација на железничката врска помеѓу Видин и Дунав мост 2-Романија, долѓ Коридорот 4, изградба на Патничка и Товарна станица во градот Видин. Изградбата е кон својот крај, тестовите се во фаза на изведба и се очекува оваа линија да почне со работа кон крајот на 2012 година со отворањето на новиот мост. Преку оваа пруга и мост се очекува во 2013 дневно да минуваат по околу 30 композиции, главно товарни возови.






Edited by Andrej_LJ - 16-Jan-2012 at 14:47
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 16-Jan-2012 at 15:01
5) Изградба на Интермодален терминал во Пловдив. Интермодалниот терминал е првиот од вкупно трите вакви терминали кои се предвидува да се изградат во Бугарија до 2020 година. Се наоѓаат на места каде се сечат важни интернационални транспортни коридори, крај големите важни градови, така што во земјата тие се Пловдив, Софија и Русе. Терминалот во пловдив треба да чини 8 милиона евра и треб да биде готов до 2014 година:





Карта на интермодалните терминали во Бугарија и железничката мрежа:



6) Целосна реконструкција на Централна гара Софија. Реконструкцијата треба да започне во фебруари 2012 година според стар проект кој моментално се доработува и прилагодува. Изградбата треба да заврши во 2013 година и да чини 20 милиони евра.










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 16-Jan-2012 at 15:15
Во вториот програмен период (2014-2020) ќе следат многу повеќе инвестиции во железницата отколку во првиот. Целта на владата е да се подготват сите проекти пред 2014 година, така што кога програмата ќе заочне, веднаш да се аплицира за добивање на фондовите и започнувањето на изградбата. Во оваа фаза силите ќе бидат насочени рамномерно кон инфраструктурата и превозниот парк на БДЖ. Следните приоритети се зацртани до 2020 година:

1) Изградба, реконструкција и модернизација на линијата Софија-Мездра-Видин-Романија на Коридорот 4 (120 км/час за товарните, 160 км/час за патничките и 200 км/час за експресните возови). Изградбата на овој мега проект треба да чини 2,6 милјарди евра.

2) Реконструкција и модернизација на трасата Софија-Пловдив во делот помеѓу Софија и Септември, долж коридорите 8 и 10 (120 км/час за товарните, 160 км/час за патничките и 200 км/час за експресните возови).

3) Изградба, реконструкција и модернизација на трасата Софија-Перник-Радомир-Ѓуешево-Македонија (120 км/час за товарните и 160 км/час за патничките возови).

4) Реконструкција и модернизација на трасата Софија-Драгоман-Србија на Коридорот 10 (120 км/час за товарните, 160 км/час за патничките и 200 км/час за експресните возови).

5) Изградба на интермодални термилани во Софија и Русе.

6) Набавка на 100 нови композиции и локомотиви со индикативна вредност од над 300 милиони евра.

7) Модернизација, реконструкција и изградба на линиите Романија-Русе-Варна и Романија-Русе-Софија.


За крај сакам да ви покажам слики од жалната состојба на преубавата и голема (за селото се разбира) железничка станица во Ѓуешево, на границата со Македонија. Заради нашата неспособност пропаѓа пругата од Ќустендил до Ѓуешево, која е замислена како интернационален коридор, но поради својата неискористеност е препуштена на пропад:

Ќустендил:






Самата инфраструктура:





Зданието на зградата (во која има товарен, патнички, царински и административен дел) на станицата во Ѓуешево:





Влезот во меѓуграничниот тунел помеѓу Бугарија и Македонија, кој веројатно не е завршен:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 16-Jan-2012 at 16:20
Андреj, похвално за репортажите, но треба малце да те изправам. На Гуешево това е само зданието на гарата, но царинскиот дел е до неja во едно бело здание, което е изградено, но никога не е користено.
http://m.trud.bg/Image.aspx?Id=501607
Тунелот не е завршен, влегувал сум во него.


Edited by ink - 16-Jan-2012 at 16:22
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 16-Jan-2012 at 17:13
Од Ќустендил до Софија сум патувал со воз пред неколку години и се сеќавам дека сегменти од пругата сеуште не беа средени. Инаку знам дека има два пара возови од Ќустендил до Ѓуешево, но кога го видов сега тунелот голема тага ме фати .
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 16-Jan-2012 at 17:51
Одлична репортажа како и секогаш Андреј, се гледа дека Бугарија е фокусирана на правите нешта за развој. Се надевам дека што е можно побрзо ќе дочекаме железничка врска помеѓу Македонија и Бугарија, и низ меѓуграничниот тунел ќе поминуваат возови!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 16-Jan-2012 at 19:34
Бугарија ќе треба до Ќустендил целосно да ја среди пругата, бидејќи гледам до граница може да сообраќа само дизел маневарка, пругата е во очајна состојба. Ако добро се сеќавам, дел од пругата од Ќустендил кон Софија треба да се електрифицира и да се надгради, не се сеќавам дали максималната брзина на неа сега е максимални 80 или 100 километри на час.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 16-Jan-2012 at 21:10
Originally posted by BOJAN

Бугарија ќе треба до Ќустендил целосно да ја среди пругата, бидејќи гледам до граница може да сообраќа само дизел маневарка, пругата е во очајна состојба. Ако добро се сеќавам, дел од пругата од Ќустендил кон Софија треба да се електрифицира и да се надгради, не се сеќавам дали максималната брзина на неа сега е максимални 80 или 100 километри на час.

Тази пруга е проектирана и градена 1909-1910 година. За онези години тази скорост е била предобра.
От Кюстендил до Гуешево е тежок терен и тамо многу или ке треба ново проектиране или ке се задоволим со 60-80 км/час
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 16-Jan-2012 at 23:49
Originally posted by Anrej_LJ

3) Изградба, реконструкција и модернизација на трасата Софија-Перник-Радомир-Ѓуешево-Македонија (120 км/час за товарните и 160 км/час за патничките возови).
Располагаш ли со повеќе детали?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 17-Jan-2012 at 11:00
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Anrej_LJ

3) Изградба, реконструкција и модернизација на трасата Софија-Перник-Радомир-Ѓуешево-Македонија (120 км/час за товарните и 160 км/час за патничките возови).
Располагаш ли со повеќе детали?


Не знам како би ја заокружиле финансиската конструкција за оваа делница, од бугарска страна барем јас сеуште немам слушнато за добиено финансиски средства за овој проект. Мислам дека на бугарските власти овој проект им е многу помало значење лично имам сомнежи дека ќе биде завршен во периодот помеѓу 2014 и 2020 година.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 17-Jan-2012 at 11:19
Ова е информација пренесена од интервјуто со главните директори на НКЖИ (Националан Компанија Железопатна Инфраструктура) од пред неколку дена. Значи е официална информација и позиција:

Какви стъпки предприемате относно новия рамков период на ЕС от 2014 до 2020 година?

Ние наистина залагаме на новия програмен период. Там нещата са много деликатни . Едно от основните предизвикателства е трасето Видин-София, което макар да се проектира сега, се очаква да бъде изпълнено в периода 2014 - 2020 г. Линията ще бъде по изцяло нов маршрут и по нея ще има много сложни съоръжения, което ще изисква много разрешения.
София-Драгоман също ще е трасе, което ще се изгражда тогава, както и това през Перник до Гюешево.

Две нешта се сигурни-кочењето и влечењето на проектот од македонската страна ја намалува шансата Бугарија да инвестира во модернизација на трасата до Ѓуешево. Ако ние успееме да ја изградиме пругата до да речеме 2015 година, не гледам зошто Бугарија не би ја модернизирала својата делница до 2020 година. Пари има од ЕУ, мислам дека товарниот и патничкиот сообраќај ќе бидат многу поголеми одколку сега ние си замислуваме, бидејќи нашиот бизнис цело време кука и моли за железничка врска со Бугарија.
Второто сигурно нешто е дека најмалку половината делница на бугарска страна ќе биде целосно модернизирана: Софија-Радомир е траса која ги обединува К4 и К8 кон Солун и Скопје соодветно и таа ќе биде со сигурност приоритетна. Дури и делницата од Радомир до Ѓуешево да не биде модернизирана до 160 км/час, а само до 100, тоа ќе биде доволно бидејќи се работи за околу 60 километри.
Сепак сфатливо е зошто Бугарија има голем скептицизам околу ова-бидејќи Македонија е крајно несериозна, неодговорна и непредвидлива во однос на ова прашање. Доколку Македонија си ја заврши својата домашна задача, нема апсолутно никаков проблем да се модернизира бугарската страна. Има пари од ЕУ, има волја, проектите се изготвуваат за да бидат готови за следниот програмен период.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 25-Jan-2012 at 01:30
Разгледувам некое потенцијално патување во Удине па во поширок контекст гледав варијанта Љубљана да ми биде база па да посетам повеќе локации во Словенија и во Италија (Трст, Удине, можеби Венеција).

Разгледувајќи можности за транспорт помеѓу Љубљана и овие италијански градови непријатно се изненадив дека железничка конекција помеѓу нив не постои Crazy

Имено италјаните ја прекинале единствената линија кон Словенија во Декември. Ако сакате да користите железници за овие правци варијантите се.

1. Воз до Нова Горица па пешки/такси до железничката во Горициа
2. Врска преку Австрија

Навистина ме изненади ова, јас бев убеден дека вакви ситуации постојат само кај нас каде во моментов немаме железничка врска со Грција (слично поради нивна еднострана одлука како кај итаљаните). Да не зборам за сагата со Бугарија и Албанија.


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 25-Jan-2012 at 03:17
Да, исклучително непријатна вест беше тоа во декември, особено за нас македонците кои живееме во Словенија. Сега кога конечно се воведе ефтината авионска карта Венеција-Скопје останавме без воз. До пред едно 5 години имало по 4 воза дневно помеѓу Словенија и Италија, сега го укинаа и последниот EN (EuroNight) Budapes Keleti Pu.-Zagreb-Ljubljana-Venezia.

Ниедна варианта не е погодна... Возот преку Австрија оди за Филах, од каде те чека преседнување за Љублљана. Околу Филах се прават големи ремонти со чести затварања, така што возовите неретко каснат бидејќи возат под ристрикции. Возот пак од Нова Горица исто така ќе те изврти преку Јесенице, бидејќи не возат Нова Горица-Постојна-Љубљана. Ѓавол ипол со еден збор.
Исконтактирај ме можам да ти предложам други опции со нискотарифно комбиња кои се многу популарни во последно време во Словенија. Цената Венеција-Љубљана се движи во распонот помеѓу 20 и 25 евра во смер. Инаку се надевам ќе имаш и време да се сретнеме во Лајбах!
Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 25-Jan-2012 at 09:26
Ах, дефинитивно ги елиминирав опциите со воз, само сакав да ја споделам тука иформацијава каде 2 земји од ЕУ, шенген зона, со постоечка железничка инфраструктура.... во сред централна европа немаат железничка конекција помеѓу себе. Изненадувачки и срамно.

Во врска со друтие варијанти, фала на понуда за помош, ќе те информирам доколку доаѓам бидејќи и самото патување и дестинациите ми се само на ниво на драфт сеуште

Cheers

Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 25-Jan-2012 at 11:27
Originally posted by pbanks

Ах, дефинитивно ги елиминирав опциите со воз, само сакав да ја споделам тука иформацијава каде 2 земји од ЕУ, шенген зона, со постоечка железничка инфраструктура.... во сред централна европа немаат железничка конекција помеѓу себе. Изненадувачки и срамно.


Жалната реалност е дека европа јужно од алпите и северно од алпите се два поразлични света. Само да тргнеш со автомобил од Скопје веднаш ќе ја приметиш разликата во целиот инфрструктурен систем како возиш на север, и некаде кај алпите се се достигнува врвот и останува константен тој врв на организација и квалитет колку и да идеш северно (тука се подразбира воглавно германија и скандинавските земји)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 25-Jan-2012 at 12:21


Знам, но бев убеден дека границата не е кај алпите туку некаде кај Загреб. Во најмала рака очекував дека Словенија е квалитетно поврзана со соседите. И историски, контекстот кај нив е многу поразличен. Ако кај нас има историски и политички причини на пример зошто воопшто немаме врска со Бугарија и Албанија, во ex-австроунгарија, особено ако Словенија ја земеме во предвид, такви околности немало, ниту за време на кралството, ниту за време на СФРЈ и секако не во времето кога биле дел од Австро-Унгарија.


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 25-Jan-2012 at 12:57
Грешката односно вината за укивување на возот за Венеција (единствениот помеѓу Словенија и Италија) е на ТренИталиа, не на СЖ или МАВ. Возот кој јас го имам користено преку 10 пати главно беше составен од унгарски вагони на МАВ (Унгарски Државни Железници), така што италијаните не учествуваа многу во зделката па тоа да им биде повод да го укинат (причината беше реформа во Италија со цел намалување на трошоците).

Инаку не би рекол дека Словенија е лошо поврзана со соседите.
Хрватска:
Загреб-6 воза дневно
Ријека-1 воз дневно

Австрија:
Виена/Грац-4 воза дневно
Филах/Залцбург околу 7 воза дневно (во зависност од сезоната)

Унгарија:
Будимпешта-1 воз дневно

Србија:
Белград-3 воза дневно

Чешка:
Прага-2 воз дневно преку Марибор и 3 воза преку Јесенице

Германија:
Минхен-2 воза дневно
Франкфурт/Штудгард-1 воз дневно

Швајцарија:
Цирих-1 воз дневно

Што се однесува пак до внатрешниот сообраќај, тој во Словенија е доста развиен, би рекол на ниво слично до чешкото, далеку повисоко од тоа на Балканот, пониско од тоа во Германија. Така на главните релации од Љубљана кон следниве градови има по многу возови:

-Цеље-Марибор: 15 директни воза во денот и уште 15 воза со преседнување на Зидани Мост. Вкупно 30 воза во 24 часа, што е мислена именка за релација како Скопје-Битола.
Копер: 3 директни и 2 со преседнување на Дивача. Вкупно 5.
Постојна: 19 директни воза во 24 часа.
Нова Горица: 13 воза сите со преседнување на Дивача или Јесенице.
Ново Место (кое не се наоѓа на главната пруга Љубљана-Загреб): 15 воза дневно
Литија-Кршко (на главната пруга Љубљана - Загреб): 21 воз во рамките на 24 часа
Крањ: 24 воза за еден ден.
Јесенице: 21 воза
Мурска Собота: 2 директни и 4 со трансфер на Прагерско.

Мислам дека нивото на железнички сообраќај во Словенија е завиден, а неговата улога огромна во транспортот на патници и стоки низ државата.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.240 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.