|
![]() |
|
Возен парк (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 2324252627 42> |
| Author | |||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#481 Posted: 22-Apr-2009 at 12:39 |
||
Изгледа како секаде рецесијата удри и тука. Но за мене несватливо да стои машина и да не носи пари кои така ненасушно ни се потребни !!?? Еве ја новата МЖ 642-001 како времето ја гази. ![]() П.С. И врората МЖ 642-002 која е во Кончар е готова но .... |
|||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
MAPJAH
Senior Member
Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply
#482 Posted: 22-Apr-2009 at 18:51 |
||
НА ШТО СЕ ДОЛЖИ ОВАА СОСТОЈБА СО ЛОКОМОТИВИТЕ ? ДАЛИ ВРЕМЕТО НА ИСКЛУЧЕНОСТ НА ЛОКОМОТИВИТЕ ОД СООБРАЌАЈ ЌЕ БИДЕ ПРОДОЛЖЕНО ВО ГАРАНТНИОТ РОК ? КОЈ ЌЕ ЈА СНОСИ ОДГОВОРНОСТА ЗА ОВАА СОСТОЈБА ? |
|||
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#483 Posted: 23-Apr-2009 at 21:46 |
||
|
А има ли некој да сподели посеопфатна фотка од кабината? Владимир пред некое време ја постираше оваа делумнава само колкуда ми го разбуди апетитот
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#484 Posted: 24-Apr-2009 at 21:51 |
||
|
Еве нешто повеке ко апотека средената кабина на МЖ 462-001
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#485 Posted: 24-Apr-2009 at 21:57 |
||
|
Сите на едно место, МЖ 441-028; МЖ 461-121; МЖ 462-001 фали серијата МЖ 442-xxx
|
|||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#486 Posted: 24-Apr-2009 at 23:29 |
||
![]() А каква функција имаат трите педали? |
|||
![]() |
|||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#487 Posted: 24-Apr-2009 at 23:59 |
||
Гас, кочница и куплунг Сериозно, едната (веројатно најдесно) е таа што се притиска на секои 8 секунди за да знае возот дека возачот е жив и здрав, инаку запира автоматски. Другите две, епа лев и десен трепкач ![]() |
|||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#488 Posted: 25-Apr-2009 at 00:19 |
||
И ја да се надоврзам на незнаењето ![]() Едната е будник папуча која во одредени интервали мора да ја притиска машиновазачот, ако не биде притисната прво се активира звучен сигнал и на 30 секунда потоа се активира нагло кочење на локомотивата-возот, така да нема дремка а камоли заспивање. За другите не би знаел точно мислам едната е сирена а третата ? Иначе интервалите на притискање се различни во зависност од брзината и сигналите |
|||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#489 Posted: 25-Apr-2009 at 05:47 |
||
|
Јас колку што знам за сирената е ова:
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#490 Posted: 28-Apr-2009 at 22:55 |
||
|
Прв пат ја гледам онаа машина во средината... дали некој има подобра фотка и/или знае за што служи?
|
|||
![]() |
|||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#491 Posted: 28-Apr-2009 at 23:07 |
||
|
Мене колку што ми изгледа , се работи за обична дизалица, дел од механизацијата на МЖ за санација на пруги или па за други зафати на железницата.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#492 Posted: 28-Apr-2009 at 23:10 |
||
|
Не таа, туку таа лево од нејзе (нејасно се изразив, мислев средната од трите машини)
|
|||
![]() |
|||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#493 Posted: 28-Apr-2009 at 23:15 |
||
|
Таа мислам дека е за градежни зафати, односно за центрирање на шините при реконструкција на делниците и align на пругите при изградба, а воедно мислам и дека го прочистува каменот при реконструкции.
|
|||
![]() |
|||
MAPJAH
Senior Member
Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply
#494 Posted: 29-Apr-2009 at 05:38 |
||
ДА НЕМА ДИЛЕМИ БРАЌА И СЕСТРИ ЖЕЛЕЗНИЧАРИ
ДВЕТЕ ПАПУЧИ ЛЕВО СЛУЖАТ ЗА ДОПОЛНИТЕЛНО ПЕСКАРЕЊЕ НА ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ОД ЛОКОМОТИВАТА ПРИ ВЛЕЧА ИЛИ ПРИ КОЧЕЊЕ.
ПЕСКАРЕЊЕТО НА ТРКАЛАТА Е МНОГУ БИТНО ЗАТОА ШТО СО ТОА СЕ ОВОЗМОЖУВА ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА ТРИЕЊЕТО ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА,
А СО САМОТО ТОА МОЖЕ ДА СЕ ОСТВАРИ ПОДОБРА АТХЕЗИЈА ПОМЕЃУ ТРКАЛОТО И ШИНАТА.
ПЕСКАРЕЊЕТО СЕ ВРШИ СО СИТНОГРАНУЛИРАН КВАРЦЕН ПЕСОК КОЈ СЕ НАОЃА ВО ПОСЕБНИ КОНТЕЈНЕРИ НАД ТРКАЛАТА ОД ЛОКОМОТИВАТА И ИСТИОТ КОН ТРКАЛАТА СЕ ТУРКА СО КОМПРИМИРАН ВОЗДУХ ОД РЕЗЕРВОАРОТ ЗА ВОЗДУХ ВО ЛОКОМОТИВАТА,
ПА ТАКА СО ПРИТИСКАЊЕ НА ПЕДАЛИТЕ ЛЕВО СЕ УФРЛУВА ПЕСОК ПРЕД ПРЕДНИТЕ ИЛИ ЗАДНИТЕ ТРКАЛА ВО НАСОКА НА ДВИЖЕЊЕ НА ЛОКОМОТИВАТА.
|
|||
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||
![]() |
|||
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply
#495 Posted: 29-Apr-2009 at 13:42 |
||
|
Само сум слушнал за пескарење но не сум знаел зошто е. Како влијае тежината на овие контејнери на горивната економичност? И дали секој воз мора да има контејнери со песок?
И како е решен истиот тој проблем кај брзите возови? |
|||
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
![]() |
|||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#496 Posted: 29-Apr-2009 at 15:21 |
||
|
А зашто воопшто да се користи пескарење. Така дополнително само се раскопуваат и тркалата и венците и шините. Зашто едноставно не се почне со кочење порано, а пескарењето да биде само за кочење во итни случаеви?!
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#497 Posted: 29-Apr-2009 at 15:47 |
||
Тие машини се која за исправување на пруга која за хоризонтална нивелација ... сите се слични и најважно много ружни па стално ми бега погледот од нив, а со тоа и интересот. ![]() ![]()
Секоја локомотива го има тој канистер-контејнер за песок кој како гледаме на сликата не е некој фактор во тежина за потрошувачката. Истото го имаат и брзи и спори !!. тоа се употребува најчесто само на тргнување на тешки композиции и на узбрдици, не нон-стоп.
|
|||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#498 Posted: 29-Apr-2009 at 15:51 |
||
Пескарење се користи за да се обезбеди триење колку што знам пред се при лизгави шини, поголеми нагиби и слично. Плус тоа како што кажа Марјан не се користи само за кочење туку и за влеча. Не ми е познат степенот на оштетување што настанува, но сигурно позитивните страни на пескарењето се појаки, инаку не би се користело стандардно во цел свет. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#499 Posted: 01-May-2009 at 15:08 |
||
|
Еве ја едната добра вест (остануват усте две)
СЕ ОБНОВУВА ВОЗНИОТ ПАРК Деновиве тргнува конвој од Скопје за Марибор со натоварени 4 маневарки кои идат на обнова. MZ 642-104 ![]() MZ 642-121 ![]() MZ 642-182 ![]() MZ 643-007
|
|||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#500 Posted: 01-May-2009 at 17:36 |
||
![]() Твојата омилена маневарка? ![]() (Последната нели е исто 642? Ако не, кои се разликите?) Неколку прашања: - колку вакви моментално ни се во функција? - имаш ли повеќе податоци за субјектот што ќе ја врши репарацијата? - гледам на овие четири им фали цел мотор, па каков е планот за тој дел? - колку ќе чини обновата на овие четири маневарки? Edited by Cloverstack - 01-May-2009 at 17:37 |
|||
![]() |
|||
Post Reply
|
Page <1 2324252627 42> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |