build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 23-Aug-2012 at 11:28
Originally posted by maestro

Едно прашање, зошто на возниот ред Скопје-Битола за сите возови пишува дека во просек стигнуваат за 3 и пол часа, а јас убаво се сеќавам дека до Битола се патува едно минимум 4 и пол часа?

Некој со искуство во последниве година-две кој одел на оваа релација, кое е реалното времетраење на патувањето? Ако може одговор, навистина ми треба.

И бонус прашање, дали сега во летниов период возовите во петок во 14:30 се толку „страшни“ како преку сезона?

Воз бр. 641 Скопје (06:48)   Битола (10:27)- патување 3 часа и 39 минути
Воз бр. 643 Скопје (14:30)   Битола (18:00)- патување 3 часа и 30 минути
Воз бр. 541 Скопје (17:10)   Битола (20:00)- патување 2 часа и 50 минути
Воз бр. 645 Скопје (19:30)   Битола (23:13)- патување 3 часа и 43 минути

Ете ти одговор на првото прашање...Ова ти е реалното време на патување со плус 10-тина минути непредвидено закаснување...Не се толку страшни возовите во 14:30...страшно е жешкото време...моја препорака да си патуваш или со 541 или со 645...
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 23-Aug-2012 at 21:29
541 до Битола за 2Ч50 минути, Р Е С П Е К Т!

Какви се шансите да се намали тоа време на 2Ч40 минути?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 23-Aug-2012 at 22:18
Originally posted by polval

541 до Битола за 2Ч50 минути, Р Е С П Е К Т!

Какви се шансите да се намали тоа време на 2Ч40 минути?


Големи се шансите...тоа зависи до машиновозачот...Big%20smile
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 23-Aug-2012 at 23:30
И јас треба да се приклучам на ставот дека возниот ред сепак не се прекршува во толкава мера од страна на железница. Исклучок, а не пракса е кога возот сообраќа 4 и пол до 5 саати, иако никој не може да потврди дека со сигурност тоа нема да може да се случи. Мене лично ми се има случено во неколку наврати да се расипе дизел локомотивата, но истоврено(поретко) таа да пристигне 5 или 10 минути порано на дестинацијата во Скопје, т.е. Битола.

П.С. Треба да си планираш за секој случај 3 часа и 45-50 минути за битолскиот воз како секојдневна појава на времетраење на патувањето.
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 24-Aug-2012 at 04:06
Јас никогаш не се имам возено со воз во Битола, а тоа да не биде под 4 и пол саати... Затоа и ми падна чудно. А рекорд ми е едно 8 саати мислам.
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 26-Aug-2012 at 02:11
Wow, импресиониран сум. Стигнав и се вратив од Битола за по 3 и пол саати двата пати возење. Невозможно

(извинете за пост врз пост)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 26-Aug-2012 at 02:22
Колку километри има по пругата до Битола?
И дали возовите беа полни?

Ах колку ми е криво што се нема политичка волја за решавање на проблемите во железницата. Треба навистина малку работите да помрднат од мртва точка (пред се преку купување на едно 5 гарнитури, неколку локомотиви и 10-15 вагони што е макс. 50 милиони евра-смешна сума), за потоа на некаква здрава основа да се зафатиме со големата работа како реконструкција на постојната и изградба на нова инфраструктура.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 26-Aug-2012 at 12:16
Цела Македонија чека на нови моторни гарнитури. Од владата и од МЖ се крстат во Европската банка за обнова и развој, која треба да даде согласност за кредитот во износ од 50 милиони евра. Ако веќе владата дала согласност, тогаш ЕБРД треба да му дозволи на МЖ-Транспорт да објави меѓународен тендер за купување на гарнитурите.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 27-Aug-2012 at 16:13
Пругата Битола-Скопје е 232км, барем така пишува на картата
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 27-Aug-2012 at 16:28
Апропо муабетов, раздалеченоста помеѓу Загреб и Сплит е 423 километри, а возовите истата ја минуваат за време од 6 часа и 10 минути до 9 часа и 9 минути, во зависност од тоа кој ранг на воз сообраќа. Времетраењето на патување помеѓу двата најважни града е ИДЕНТИЧНО на релацијата помеѓу Скопје и Битола.

Или во Романија, помеѓу Темишвар и Сибиу со воз се патува околу 7 саати за релација помеѓу 300 и 350 километри. Темишвар е втор град по големина во Романија, а Сибиу културен центар на Романија.

Од овие причини сметам дека не треба да не загрижува времетраењето на патување со воз помеѓу Скопје и Битола. Реално е да се споредуваме со соседите, а не со Германија или Швајцарија.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 28-Aug-2012 at 10:23
Originally posted by BOJAN

Апропо муабетов, раздалеченоста помеѓу Загреб и Сплит е 423 километри, а возовите истата ја минуваат за време од 6 часа и 10 минути до 9 часа и 9 минути, во зависност од тоа кој ранг на воз сообраќа. Времетраењето на патување помеѓу двата најважни града е ИДЕНТИЧНО на релацијата помеѓу Скопје и Битола.

Или во Романија, помеѓу Темишвар и Сибиу со воз се патува околу 7 саати за релација помеѓу 300 и 350 километри. Темишвар е втор град по големина во Романија, а Сибиу културен центар на Романија.

Од овие причини сметам дека не треба да не загрижува времетраењето на патување со воз помеѓу Скопје и Битола. Реално е да се споредуваме со соседите, а не со Германија или Швајцарија.


Она што треба да не загрижува е дека идните планови ни се поврзување на некои релации кои сега не постојат, рекоструирање на постојната инфраструктура, наместо модернизирање на истата во смисла имање по два колосеци (макар било тоа и само на К10), и инфраструктура што овозможува патување до 200 км на час и следствено скратување на патувањето и претставувањето на железницата како вистинска алтернатива за транспорт за секого а не само на тие што економски потешко можат да си приуштат автомобил.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 28-Aug-2012 at 14:19
Не би рекол дека не треба да не загрижува. Пругата Битола-Скопје е проектирана за 120км/ч што значи дека растојанието од 232км би се поминувало за 2 часа (наместо 3 и пол) со експресниот воз доколку е реновирана (сменети прагови, шини...) и доколку се нови гарнитурите. Во тој случај автобусот воопшто и не би бил конкурентен со своите 3 и пол часа. Исто така без проблем би можеле да се прават еднодневни посети Битола-Скопје и обратно.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 28-Aug-2012 at 15:05
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by BOJAN

Апропо муабетов, раздалеченоста помеѓу Загреб и Сплит е 423 километри, а возовите истата ја минуваат за време од 6 часа и 10 минути до 9 часа и 9 минути, во зависност од тоа кој ранг на воз сообраќа. Времетраењето на патување помеѓу двата најважни града е ИДЕНТИЧНО на релацијата помеѓу Скопје и Битола.

Или во Романија, помеѓу Темишвар и Сибиу со воз се патува околу 7 саати за релација помеѓу 300 и 350 километри. Темишвар е втор град по големина во Романија, а Сибиу културен центар на Романија.

Од овие причини сметам дека не треба да не загрижува времетраењето на патување со воз помеѓу Скопје и Битола. Реално е да се споредуваме со соседите, а не со Германија или Швајцарија.


Она што треба да не загрижува е дека идните планови ни се поврзување на некои релации кои сега не постојат, рекоструирање на постојната инфраструктура, наместо модернизирање на истата во смисла имање по два колосеци (макар било тоа и само на К10), и инфраструктура што овозможува патување до 200 км на час и следствено скратување на патувањето и претставувањето на железницата како вистинска алтернатива за транспорт за секого а не само на тие што економски потешко можат да си приуштат автомобил.


Токму на вакво пашање инсистирав од МЖ да добијам одговор, од каде пак сите се согласни дека мала земја како Македонија нема потреба за шини на кои ќе се вози со 200км на час. 120 на цела територија би биле одлични, со образложение дека со таква брзина и од најодалечените места кон Скопје ќе се стига за 2 часа. Аналогно на ова и на тендерот кој треба идниве недели да искочи, не може да се очекува дека ќе се купуваат богзнае какви гарнитури.
23ka.wordpress.com
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 12-Oct-2012 at 01:43
По повод фудбалскиот меч помеѓу Македонија и Хрватска, од Загреб денеска попладне ни пристигнува посебен навивачки воз со 7 ганц нови хрватски вагони кои би било добро да ги имаме во архива на Билд. Ако некој се најде на железничката станица во Скопје, нека направи некоја фотка.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 12-Oct-2012 at 12:26

2 ПАТИ КАМЕНУВАН ВОЗОТ СО ХРВАТИТЕ КОИ ДОАЃААТ ВО МАКЕДОНИЈА

Во организација на навивачкото здружение „Секогаш верни“, хрватските навивачите тргнаа кон Скопје за да ја бодрат нивната репрезентација.

 

Тие го напуштиле Загреб во четвртокот доцна попладнето околу 17:15 часот, а во Скопје би требало да стигнат денеска попладне. По добриот стар обичај, атмосфера во возот била како тие веќе да победиле.

Но на самиот влез во Србија се случија два инциденти. Односно возот во кој тие патувале бил на два наврати каменуван.

Првиот пат камења летале веднаш чим влегол на територијата на Србија од Хрватска, а вториот пат во близина на Белград

Скршени се два прозорци, но нема повредени и не е направена поголема штета.

Српските навивачи сигурно имале информација кога точно возот ќе минува, со овој инцидент се продолжува традицијата на навивачки ,,сачекуши,, бидејќи и српските навивачи во неколку навртати им посакуваат ,,добредојде,, на хрватските навивачи кои минуваат низ Србија.

Вечерва околу 1700 хрватски навивачи ќе се упатат на стадионот Филип Втори на натпреварот на нивната репрезентација со Македонија.



Edited by zookisk - 12-Oct-2012 at 12:27
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 19-Oct-2012 at 10:54
Какви се нацртите на меѓународниот возен ред на МЖ-Транспорт за наредната година? Можеби изгледа смешно терминот „меѓународен“ кога имаме само 3-4 возови дневно, но ме интересира дали е возможно укинување и на досегашните два воза Скопје-Белград-Скопје и целосна изолација на Македонија?

Причината за ова прашање лежи во последните случувања во соседните земји. По се изгледа дека финансиските проблеми на Хрватски железници не се повод за укинување на голем дел од меѓународните возови од Белград. Според официјалната вест на сајтот на Хрватски железници, возовите Белград-Минхен и Белград-Филах (австриска граница) ќе сообраќаат и наредната 2013 година, но само на релација Винковци-Минхен и Винковци-Филах. За потсетување Винковци е пограничната станица помеѓу Хрватска и Србија. Објаснувањето на хрватите е дека српските железници немаат доволен број на електрични локомотиви за да го одржуваат целокупниот сообраќај на ниво на Србија. На тој начин, извесно е дека со новиот возен ред ќе остане само еден воз дневно кон Љубљана. Дали сличен потег планираат Српските железници и со нашите возови?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 19-Oct-2012 at 14:40
Originally posted by BOJAN

Какви се нацртите на меѓународниот возен ред на МЖ-Транспорт за наредната година? Можеби изгледа смешно терминот „меѓународен“ кога имаме само 3-4 возови дневно, но ме интересира дали е возможно укинување и на досегашните два воза Скопје-Белград-Скопје и целосна изолација на Македонија?

Причината за ова прашање лежи во последните случувања во соседните земји. По се изгледа дека финансиските проблеми на Хрватски железници не се повод за укинување на голем дел од меѓународните возови од Белград. Според официјалната вест на сајтот на Хрватски железници, возовите Белград-Минхен и Белград-Филах (австриска граница) ќе сообраќаат и наредната 2013 година, но само на релација Винковци-Минхен и Винковци-Филах. За потсетување Винковци е пограничната станица помеѓу Хрватска и Србија. Објаснувањето на хрватите е дека српските железници немаат доволен број на електрични локомотиви за да го одржуваат целокупниот сообраќај на ниво на Србија. На тој начин, извесно е дека со новиот возен ред ќе остане само еден воз дневно кон Љубљана. Дали сличен потег планираат Српските железници и со нашите возови?


Иако малце "глупо" ми делува објаснувањето со тезата дека локомотивите се виновни за ова, сепак реални да бидеме, во ваква ситуација патниците ќе имаат можност да се возат во комплетно реновирани гарнитури, со оглед на тоа дека ако се качеше некој у Београд, мораше цел пат да се помине во руинирани вагони (во Винковци се додаваат 3-4 хрватски вагони). Од друга страна, Винковци е сосема солидна станица за трансфер во друг воз, така да мала пауза во тој град нема да е нешто лошо. Поважно е Хрватите во иднина да не ги укинат овие возови, а со тоа и конекцијата на Македонија со западна Европа (така само ќе остане конекцијата преку Будимпешта).
23ka.wordpress.com
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 19-Oct-2012 at 15:01
Originally posted by BOJAN

Цела Македонија чека на нови моторни гарнитури. Од владата и од МЖ се крстат во Европската банка за обнова и развој, која треба да даде согласност за кредитот во износ од 50 милиони евра. Ако веќе владата дала согласност, тогаш ЕБРД треба да му дозволи на МЖ-Транспорт да објави меѓународен тендер за купување на гарнитурите.

Pa ne ceka bas cela Makedonija na novite motorni garnituri. Ima eden del od Makedonija koj e prilicno razvien (jugoistok) kade sto lugeto ne cekaat na novite garnituri bidejki nemaat zeleznica
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 22-Oct-2012 at 19:11
Originally posted by N23

Originally posted by BOJAN

Какви се нацртите на меѓународниот возен ред на МЖ-Транспорт за наредната година? Можеби изгледа смешно терминот „меѓународен“ кога имаме само 3-4 возови дневно, но ме интересира дали е возможно укинување и на досегашните два воза Скопје-Белград-Скопје и целосна изолација на Македонија?

Причината за ова прашање лежи во последните случувања во соседните земји. По се изгледа дека финансиските проблеми на Хрватски железници не се повод за укинување на голем дел од меѓународните возови од Белград. Според официјалната вест на сајтот на Хрватски железници, возовите Белград-Минхен и Белград-Филах (австриска граница) ќе сообраќаат и наредната 2013 година, но само на релација Винковци-Минхен и Винковци-Филах. За потсетување Винковци е пограничната станица помеѓу Хрватска и Србија. Објаснувањето на хрватите е дека српските железници немаат доволен број на електрични локомотиви за да го одржуваат целокупниот сообраќај на ниво на Србија. На тој начин, извесно е дека со новиот возен ред ќе остане само еден воз дневно кон Љубљана. Дали сличен потег планираат Српските железници и со нашите возови?


Иако малце "глупо" ми делува објаснувањето со тезата дека локомотивите се виновни за ова, сепак реални да бидеме, во ваква ситуација патниците ќе имаат можност да се возат во комплетно реновирани гарнитури, со оглед на тоа дека ако се качеше некој у Београд, мораше цел пат да се помине во руинирани вагони (во Винковци се додаваат 3-4 хрватски вагони). Од друга страна, Винковци е сосема солидна станица за трансфер во друг воз, така да мала пауза во тој град нема да е нешто лошо. Поважно е Хрватите во иднина да не ги укинат овие возови, а со тоа и конекцијата на Македонија со западна Европа (така само ќе остане конекцијата преку Будимпешта).


Тешко дека Винковци е било каква станица од која би требало да поаѓаат меѓународните возови. За патниците од Балканот таа станица значи дека ќе останеме без воз кон Минхен и ноќен воз за Љубљана, бидејќи помеѓу последната српска станица Шид и хрватската станица Винковци има добра километража за пешачење, што тешко дека некој би се решил да го прави за да фати воз.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 31-Oct-2012 at 01:35
Земајќи го во предвид фактот што возниот ред на Македонски железници за 2012/2013 година треба да излезе во јавност за неколку недели, како и секоја година се обидов да подготвам возен ред кој би можел да одговори на потребите на патниците. Еве го мојот предлог:

Скопје-Битола 7:30(е); 14:30(п); 17:10(е); 19:30(п);
Битола-Скопје 3:30(п); 6:00(е); 16:00(е); 18:45(п);

Утринскиот и попладневниот експресен воз би ги возеле модернизираните дизел моторни гарнитури Шпанци 712-103/104 и 712-105/106, додека патничките возови би ги возеле дизел локомотиви со патнички вагони;


Скопје - Кичево 7:55 (п); 16:50 (п); 19:10 (п);
Кичево - Скопје 5:15 (п); 10:25 (п); 19:14 (п);


За оваа релација би биле резервирани две кенеди само за вечерните поаѓања со по два патнички вагони, додека надвор од грејната сезона би можеле да сообраќаат дизел маневарките.


Скопје-Кочани 2:30(п)- сабота, понеделник, државни празници; 9:00(п) (со преседување во Велес); 15:40(п);
Кочани-Скопје 5:35(п); 16:40(п) (со преседување во Велес); 18:50(п) - петок, недела и државни празници;


На релација Скопје-Кочани-Скопје би сообраќала дизел-моторната гарнитура Шпанец 712-107/108, додека на релација Битола-Кочани-Битола би сообраќал Шпанецот 712-101/102. Токму вторава гарнитура би можела да се усогласи за идеално преседнување во Велес со утринскиот/вечерниот воз на релација Скопје-Гевгелија-Скопје


Скопје-Гевгелија 6:20(п); 9:00(п); 16:50(п);
Гевгелија-Скопје 4:50(п); 9:30(п); 17:00(п);

Стандард и понатаму би возеле двете електромоторни гарнитури Горбачов или електро локомотива со патнички вагони.


Битола-Кочани 7:00(п);
Кочани-Битола 16:40(п);


Како што објаснив, оваа линија би можел да ја држи некој од Шпанците. Да добиеме конечно поврзување на западот и истокот на земјава, но и Скопје со Кочани од наутро.


Скопје-Белград 9:40(е); 20:30(е);
Белград-Скопје 7:50(е); 21:50(е);


Би можело во дневниот експресен воз да се вклучи некој бифе-вагон на Српските железници, и така од новиот возен ред ќе бидат изоставени многу меѓународни возови, па можеби може ние да профитираме од тоа. Исто така, би било супер да се врати возот Скопје-Бар-Скопје во летните месеци.


Скопје-Приштина 10:20(б); 17:40(б);
Приштина-Скопје 6:00(б); 14:30(б);

Мислам дека конечно треба да профункционираат повторно два пара возови кон Приштина за да може патниците да појдат и пристигнат до одредена точка во текот на еден ден. Ако не можат ова да го направат двете железници, тогаш подобро нека не постои воз кон Приштина.

Скопје-Велес: 2:30(п), 6:20(п), 7:30(е), 9:00(п); 13:30(п); 14:30(п); 15:40(п); 16:50(п); 17:10(е), 19:30(п), 22:45(п);

Скопје-Табановце 6:25(п), 9:40(е), 16:30(п), 18:50(п); 20:30(е), 22:50(п);

Кон Велес и Табановце би продолжиле стандардно да сообраќаат идентичен пар на возови, бидејќи немаме доволен број на локомотиви и патнички вагони за зголемување на поаѓањата.



Предлагам секој петок, сабота, недела и државни празници да се воведе експресен воз на релација Скопје-Солун-Скопје. Од Скопје да поаѓа во 5:30 часот, додека од Солун во 20:00 часот. Овој воз во периодот од 1 јуни до 1 октомври да сообраќа секојдневно. Мислам дека на овој начин ќе се избегне периодот кога нема патници и возот создава загуби, но истовремено ќе се одговори на потребите на патниците во оние денови кога има потреба од врска со Солун.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.