|
![]() |
|
Од соседството |
|
Post Reply
|
Page <1 2526272829 45> |
| Author | |
pavche
Senior Member
Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply
#521 Posted: 08-Mar-2012 at 09:12 |
FAIL! ![]() Изгледа ми како upgrade на старите СССР електрички ... влезните им врати са истите. |
|
![]() |
|
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#522 Posted: 08-Mar-2012 at 11:56 |
|
Ne gledam vo sto e problemot so vratite?
Izgledaat kako i kaj site ostanati prigradski garnituri.
|
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
pavche
Senior Member
Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply
#523 Posted: 08-Mar-2012 at 13:09 |
![]() http://www.youtube.com/watch?v=laieYvfjx5E&feature=related За споредба Siemens Desiro. Гледаj од 0:35 до 0:40 . Казва се low floor, и кога и перона на гарата е висок, се влиза директно во возот, без да катериш скали... |
|
![]() |
|
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#524 Posted: 08-Mar-2012 at 13:16 |
|
Pa taka kazi be brat, znaci ne se vratite vo prasanje tuku visinata na podot/skalilata.
|
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#525 Posted: 16-Mar-2012 at 20:42 |
|
Немам баш време да видам како точно се именува возов (само ова го уочив HZ PP 7022 (Gredelj)), го произведува Гредељ од Хрватска и станува збор за дизелмоторна гарнитура. Плачат нашиве пруги за ваква убавина, само ги заболе едино оние што раководат и одлучуваат за железницата.
Компилацијата слики е собрана од zeljeznice.net и http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=592508&page=169 |
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#526 Posted: 17-Mar-2012 at 19:15 |
|
Малку пари и поише љубов и еве што се прави: Пред
Потоа
Пред
Потоа
Пред
Потоа
Пред
Потоа
Пред
Потоа
Пред
Потоа
Пред
Потоа
Дел од оригиналниот текст: zanimljiva vest stize iz Slavonije, gde jedna mala grupa ljubitelja zeleznica iz Pozege, u dogovoru sa HZ-om, svojim novcem i znojem polako restaurira jednog penzionisanog "Francuza" - klasa DMV-a prozvedenih u Francuskoj davnih 70-tih, za to doba veoma luksuznog izgleda (pa i danas) |
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#527 Posted: 18-Mar-2012 at 19:37 |
|
Прототип од Гредељовиот ДМВ кошта околу 4 милиони евра. Државата да пушти срце, со 30-тина милиони евра комотно можат да возат 6-7 вакви низ нашите пруги...
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#528 Posted: 18-Mar-2012 at 23:28 |
|
Проблем е што е прототип, а и хрватите се помалку скапи, за тие пари би можеле да купиме и нешто што е влезено во сериско производство и за кое не би имале грижа за во иднина дали и од каде ќе купуваме резервни делови.
|
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#529 Posted: 19-Mar-2012 at 00:02 |
|
Ништо спектакуларно, али да иаме заведено и нешто од косовските железници. Станицата во Урошевац.
И една дизел моторна гарнитура. Вака изгледа сосема ок за локален транспорт.
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#530 Posted: 19-Mar-2012 at 00:27 |
|
Оваа косовска гарнитура е всушност половна ДМВ купена од Шведска, идентични вакви имаат купено и Хрватска и Србија и ги користат за локален патнички сообраќај на неелектрифицирани пруги. Познати се и по тоа што при нивното купување се појавија дузина скандали околу цената по која беа платени.
|
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#531 Posted: 19-Mar-2012 at 00:29 |
|
Поентата ми е дека има ефтини солуции, дека купување гарнитура не е најскапа работа на свет и дека со 30-тина милиони евра може сосема задоволително да се обнови паркот. А за Хрватите мала предност им е што можеби би понудиле поефтини резервни делови, а и сервисот за одржување на овие гарнитури би бил, претпоставувам, поефтин. А за понатака може да се земе и по некој дезиро, бомбардиер талент и сл. Али се додека ни тендер не видиме дека е објавен, можеме само да сонуваме за било што. Edited by N23 - 19-Mar-2012 at 00:30 |
|
![]() |
|
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#532 Posted: 19-Mar-2012 at 00:32 |
|
Затоа и спомнав локален, зашто лани забележав дека на линија како Винковци-Осијек праќаат ваква гарнитура. А ова со парите не ме изненадува. |
|
![]() |
|
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#533 Posted: 04-Apr-2012 at 18:38 |
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#534 Posted: 05-Apr-2012 at 09:23 |
При пуштањето во употреба на реконструирана и особено нова патничка гарнитура секогаш има проблеми во нејзиното функционирање од секаков аспект. Потребно е време за истата во полна пареа да се стави во функција, иако можеби е малерозна оваа гарнитура, толку време ја тестираа и штом ја пуштија да работи веднаш почнаа проблеми. |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#535 Posted: 05-Apr-2012 at 15:30 |
|
зделано в СССР,затоа се расипува
|
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#536 Posted: 15-Apr-2012 at 22:25 |
|
случајно налетав на оваа фотографија од Белград каде е поплавен товарниот терминал(некогаш)
![]() Edited by gjoko - 15-Apr-2012 at 22:26 |
|
![]() |
|
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#537 Posted: 15-Apr-2012 at 23:37 |
Spored kolegite od Railserbia problemot e vo menuvacot koj e prozvod na germanskiot proizvoditel "Voith" taka da rusite nemaat nikakva vrska so nastanatiov kvar. I toa, dokolku e vistina, celata serija na tie menuvaci e "promarsena" taka da i vo idnina moze da se ocekuvaat problemi so slicni simptomi. Se nadevam samo deka srbite imaat vazecki garancii za ovie garnituri, vo sprotivno skapo ce gi cini...
Edited by mon - 15-Apr-2012 at 23:38 |
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#538 Posted: 15-Apr-2012 at 23:45 |
|
сепак треба да се знае целата проблематика.германска `гертриба` не откажува тектака.можеби е упарен мењачот со мотор со поинаква карактеристика и моќност,па едно од нив мора да `рикне`.
ако е стварно проблем мењачот сепак по мое ќе излезе дека секој исклучок само го потврдува правилото |
|
![]() |
|
mon
Senior Member
Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
Quote Reply
#539 Posted: 16-Apr-2012 at 03:47 |
Spored tvoeto ubeduvanje polesno e za veruvanje deka ruskiot motor ce rikne a ne germanskiot menuvac. I najgolemite firmi pravat greski Gjole; kolku pati samo imame procitano deka poznat proizveditel otpovikuva iljadnici svoi proizvodi poradi razni greski? Zar ne otpovika Mercedes okolu 85 iljadi vozila pred godina-dve poradi greska koja moze da dovede do protekuvanje na tecnosta od servo-uredite? Germanska firma i toa Mercedes, neli!?
|
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#540 Posted: 16-Apr-2012 at 11:58 |
|
ОК,можно е да е проблем до швабите,но јас имам не големи туку огромни предрасуди за квалитет од аспект запад-исток.
на работа имаме Лада Нива покрај тоа што е малку возена-околу 50 000,веќе е ремонт правена,шасијата веќе е скапана,а се гаражира,а за ситници како карбуратор,гумени зглобови и слично менувани се повеќе пати.вентилот за парно го менувавме едно 20 пати додека не се откажавме и ега има обични црева.во лето ги преспојуваме во зима ги наставуваме зделано в СССР |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 2526272829 45> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |