build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Комерцијални
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Веро Центар

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 32>
Poll Question: Оценка
Poll Choice Votes Poll Statistics
1 [1.45%]
0 [0.00%]
6 [8.70%]
6 [8.70%]
11 [15.94%]
12 [17.39%]
10 [14.49%]
15 [21.74%]
4 [5.80%]
4 [5.80%]
You can not vote in this poll
Total votes: 69   Average: 4.68

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 05-Sep-2010 at 17:50


ГТЦ е вон секаква конкуренција бидејќи не се работи за обичен трговски центар туку за пешачка артерија која има уникатна локација.

Дури и кога ќе го имаме скопскиот The Mall или West Gate, ГТЦ ќе си задржи голем дел од "ексклузивноста".

Во секој случај, би било навистина добро да се реализира надградбата на ГТЦ како што беше планирано.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 05-Sep-2010 at 19:08
Од мене 7/10.
Во однос на внатрешноста, нешто различно, би рекол поголемо одошто изгледа и одлично склопено.
Од недостатоци, нема доволно содржини, фали куглана и кино и секако многу повеќе продавници би рекол уште еден цел кат или наместо гаражата на приземје.
За екстериерот во висина да одеше ќе беше подобро но тоа е тоа.
Се надевам дека идните центри ќе бидат како West Gate и City Mall во Загреб, на излез на град или во деловите на поширокото градско подрачје (исток-запад).
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 05-Sep-2010 at 19:44

4ка. 


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 05-Sep-2010 at 19:45
Интервју со Никос Веропулос...
  
http://www.sitel.com.mk/video/biznis/intervju-so-nikos-veropulos-sopstvenik-na-trgovskiot-lanec-vero-na-balkanot


Edited by lslcrew - 05-Sep-2010 at 19:58
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 05-Sep-2010 at 20:17
Интересно интервју со Никос. Да речеме и некаква потврда дека конфигурацијата на веро центарот не е случајно ваква. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 05-Sep-2010 at 21:54
И мене ми беше највпечатлив тој дел од интервјуто. Една од претпоставките ми беше дека се следи расположението тука, единственото место каде се врши дебата воопшто за објектот. Ме радува, ако е така.

п.с. Изјава на денот We have to learn to be a little bit more "Germans", Germans are not stupid! Yes


Edited by lslcrew - 05-Sep-2010 at 21:54
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 05-Sep-2010 at 22:42
Да ви кажам право, мојот впечаток од интервјуто е мешан. Се разбора многу загрижувачки е дека главниот менаџер на ВЕРО, нема податоци за пазарниот дел во Македонија. Од една страна покажува колку не чувствуваат притисок од конкуренцијата (или се незаинтересирани за истата конкуренција), туку се задоволни од сегашниот дел. Од друга страна покажува колку неразвиен пазар сме, штом и најголемите не мораат да прават такви испитувања и соодветно стратегии и позиционирања. Мене пред се ме разочара и зачуди, станува збор за најважниот податок во трговијата на мало! Уште една потврда дека станува збор за несериозен играч, кој и од еден Меркатор има многу, многу што да се учи. Со мултинациолналните компании нема да го споредувам, затоа што јасно и гласно си кажа дека битката со нив им е однапред загубена и не ни пробуваат да се пробијат (нешто што Меркатор со својот влез во Бугарија докажа дека е токму спротивното). Жалам што новинарката не го потпраша малку повеќе околу нивните идни планови во Македонија.

Паѓаше во очи целовремената изјава вашата земја, оваа земја, но навистина непрофесионално и долно беше коментарот на новинарката во однос на Грција: Yes, we know that, all world now knows that! -во однос на тоа дека Грција била мајстор на бирократијата. Се виде дека многу чудно му падна на човекот и само ја погледна. Како човек кој активно се интересира од журнализам (тоа сакав и да учам заедно со урбанизам), ова ми е навистина неприфатливо. Кравата е таму да поставува прашања, не да остроумничи!

Жалам што морав да искоментирам, но останав со впечатокот дека се работи за неискусна и несериозна компанија, како и дека пазарот кај нас е толку неразвиен, па дури и заспан, штом овозможува луксуз од типот невршење на главната анализа во ритејлингот.

За крај спомена дека се трета компанија во Грција. Знае ли некој кои се првите две? Веројатно е Карфур и уште некоја домашна, или?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 05-Sep-2010 at 22:46
Хахахахах... Станува светска опсесијата од германциве.
Пред неколку дена имав прилика кратко да порaзговарам со Mike (Миле) Zafirovski. За светската економска криза. A, што всушност друго би разговарале со човек кој ги водел Boing, Motorola, Nortel, кој патем е и советник на американските претседатели, од Клинтон наваму...
Нејсе, ме интересираше неговата проценка, дали Светот излегува, или сепак ќе заглави во криза со двојно дно. Одговорот му беше еврејски краток и содржаен:
„...Па, јас во моментов не гледам друга држава налик на германската!”

Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 05-Sep-2010 at 23:06
Originally posted by Andrej_LJ


За крај спомена дека се трета компанија во Грција. Знае ли некој кои се првите две? Веројатно е Карфур и уште некоја домашна, или?
Lidl ?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 05-Sep-2010 at 23:08
Originally posted by Andrej_LJ


За крај спомена дека се трета компанија во Грција. Знае ли некој кои се првите две? Веројатно е Карфур и уште некоја домашна, или?


Дека се трета компанија во грција во малопродажба може да биде комплетно паушално. Не би било прв пат така да се нафрли некаква информација по медиумите.

Единствена компанија која ми паѓа на памет (како кандидат за 1 или 2 место) е Маринопулос, кој работи заедно (или е купен не сум сигурен) од Карфур.

За ВЕРО немам слушнато некакви пофални зборови од Грци. Не сум чул ни погрдни зборови но немам впечаток дека е некаков фактор на грчкиот пазар, повеќе е атракција во Македонија, помалку во Србија (иако влезе меѓу првите).

За незнаењето на пазарниот удел. Не сум сигурен дека таква информација постои во МК а тука не е крив ВЕРО. МАлопродажниот пазар е сеуште премногу фрагментиран на разноразни гранапи да мислам дека е многу тешко да се утврдат вистинските бројки. Сепак колку што сум јас во тек со тој бизнис, Тинекс е тука неприкосновен.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 05-Sep-2010 at 23:16
А Масутис?

Во Македонија пазарот може и е расцепкан по "гранапи", ама тие гранапи се супер работа за постини потреби. Сигурно не мора да идам до малл со супермаркет со 40 каси да купам ситници што во момент ми фалат. Тие "гранапи" не се никаква непријатна појава, ниту па треба да се стимулира окрупнување на пазарот. Сепак треба овие текови да се остават да се развиваат самостојно, па нешто природно ќе се исфилтрира, нешто природно ќе се појави.
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 05-Sep-2010 at 23:27

Ексклузивно интервју со Никос Веропулос, сопственик на трговскиот ланец Веро на Балканот


Грција е мајстор за бирократија


Во вашата земја, иако има бирократски препреки заради транзицијата, вашиот политички систем се обидува да најде решенија. Затоа и ги проширивме нашите дејности во земјата. Во оваа земја, работната сила е многу лојална, вредна, има луѓе кои вистински сакаат да соработуваат и да имаат прогрес


Веро е трет по големина трговски ланец во Грција, а првиот излез на странскиот пазар го прави со отворањето на Веро супермаркетот во Скопје во далечната 1998 година. Оттогаш до денес се прошири и на српскиот пазар, и севкупно има 11 трговски центри надвор од грчката граница. Со сопственикот на компанијата Никос Веропулос, која е основана во 1973 година од татко му и чичко му разговарав ден по отворањето на новиот Веро Центар во Скопје.
Ова е негово прво медиумско претставување, за кое се покажа вистински флексибилен но и отворен за разговор.

Во Грција е познат како трговец со лице, односно има став за општествено важните прашања и несуетен однос кон кого било.

Освен за иновациите кои ги применуваат во новиот Веро Центар, разговаравме и за грчката криза, за бирократските проблеми во земјите каде работи, како и за работните навики на Македонците, Грците и Србите. Според Никос Веропулос, ние сме лидери и во реформите, и во ефикасноста и лојалноста во работата, а националноста на бизнисот - има важна улога. 


Зошто сте сконцентрирани со бизнисот во Македонија и Србија? Зошто не во Бугарија, Романија или Албанија или Хрватска?
- Два фактора се главни: едниот е дека во Бугарија и Романија веќе имаше конкуренција од мултинационални компании кои влегоа на тие пазари пред нас. Втората причина е што откривме дека граѓаните овде ќе ги ценат нашите продавници.

Кој е вашиот пазарен удел во Македонија и Србија?
- Не знам, бидејќи нема конкретна база на податоци на која би се потпрел. Не сакам да претпоставувам бидејќи можам да згрешам. Важно за нас е дека сме навистина среќни со продавниците и со обртот кој тие го прават, како и со бројот на луѓето кои ги посетуваат нашите продавници.

Рековте дека во 1997 година решивте да влезете на македонскиот пазар, што е всушност Ваша прва инвестиција во странство. Како напредува оваа инвестиција и сметате дека се исплатеше?
- Се исплатеше 120%. Верувам во тоа и ова е резултатот.

Веропулос продавниците на Балканот станаа трговски центри
кои вклучуваат и услуги како што се "продавници во продавница". Има ли бенефиција од недвижностите?
- Секако дека има и тоа голем бенефит од недвижности. Но, сметаме дека сме поинакви од останатата конкуренција. Има големи мултинационални трговци на кои приоритет им е вредноста од недвижностите. Наш приоритет е прифаќањето и успехот на супермаркетот. Вредноста на недвижноста е втора по приоритет. Затоа во овој трговски центар не се искористени сите квадрати на вториот кат. Ако на прво место ни беше вредноста од недвижноста, ќе го направевме вториот кат цел со продавници кои ќе ги изнајмувавме колку што можеме повеќе. Во недвижности, тоа е голема вредност. Решивме да не го направиме тоа. Решивме да направиме комплекс кој ќе биде удобен за потрошувачите.

Што е со бирократијата? Дали е ограничувачки фактор во вашите
инвестициски планови?
- Во која земја? 

Во Македонија и во Србија, бидејќи земјите во регионот се
слични во бирократијата.
- Мајстор за бирократија е Грција.

Го знаеме тоа, целиот свет сега го знае тоа...
- И знаеме да живееме во такви услови уште од времето кога моите
родители почнале да работат во Грција. Затоа учиме, ако може да се научи од овие проблеми. Но тоа не е комплимент. Во вашата земја, иако има бирократски препреки заради транзицијата, вашиот политички систем се обидува да најде решенија. Затоа и ги проширивме нашите дејности во земјата. Почувствувавме дека има позитивен став кон решавање на проблемите. Во другите земји...тоа е навистина голема дискусија.
Грција има свој вид на бирократија, Србија си има сопствена бирократија. Не сакам многу да навлегувам во детали, бидејќи може да звучи дека критикувам други системи.
Но за Србија, тоа е друга приказна. Србија помина низ тежок период во скоро време. И процедура е за институциите да бидат подготвени да прифатат новини во работењето. Иако теоретски Србија е постара држава, има уште постара инфраструктура и во институционална смисла. Тие не се трудат да најдат решенија како што вие се обидувате да најдете решенија. 

Колкав е бирократскиот трошок во целата инвестиција?
- Бирократскиот трошок е времето. И не можете да го пресметате
трошокот на времето. Може да е безначаен, но може и да е
катастрофален понекогаш. Времето е многу важно. Инвестиција може да биде целосно уништена бидејќи времето за реализација е продолжено повеќе од неопходното. Но нема дефиниција која е временската рамка за секоја инвестиција.

Му помага ли грчката Влада на трговскиот сектор или само на производството?
- Би рекол дека сум многу разочаран од начинот на кој грчката Влада го третира трговскиот сектор, особено супермаркетите. И лично тоа сум им го кажал. Знаат. Да, повеќе се залагаат за производството и промовираат мерки за него, тоа е традиција, според која, во текот на годините се создаде впечаток дека производството е скапоценост, а трговијата е тенок воздух. Тоа можеби било случај пред 60 години. Во денешно време, трговијата прави големи инвестиции. И доколку споредиме со некои производители, ние имаме трикратно или четири пати поголеми инвестиции отколку што тие би ги направиле за да произведуваат одреден производ. Од друга страна, за секоја земја важи дека ако имате ефективно производство на храна или други производи, секако дека е предност. Но исто така мора да имате и национална трговска мрежа. Мултинационалната трговија е добро да ја има за конкуренција, но многу е важно да се има национална трговска мрежа. И на вашите министри им реков дека треба да имате национална мрежа.

Како би го опишале персоналот кој работи во Веропулос маркетите?
- Во оваа земја, работната сила е многу лојална, вредна, има луѓе
кои вистински сакаат да соработуваат и да имаат прогрес.
Не го кажувам тоа бидејќи е комплимент, туку затоа што верувам во тоа. Во Грција секој си е "приказна за себе", си има свој индивидуален карактер, а во Србија....па да речеме дека воведовме корпоративна политика чија имплементација треба да доведе до лојалност и одговорност кај вработените. Продажниот директор од тука го префрливме во Белград за да го води и доведе во ред бизнисот. 

Дали националноста на бизнисот има улога?
- Верувам дека има улога.

Ова е предност или проблем?
- За нашата компанија претставува предност. Во трите земји во кои
работиме, културата е слична. Не е иста, но е слична. Овдешната
култура е уште послична со нашата. Немам специфична дефиниција, но сметам дека националноста на бизнисот е важна.

Отворањето на Веро надвор од националните граници е голема
предност за грчките производители да ги промовираат своите
производи на полиците надвор од Грција. Ја ценат оваа можност или
не? И дали увезувате во Грција производи од Македонија и Србија?
- Мислам дека грчките производители не ја сфатија целосно можноста која ја имаат со Веро продавниците. Не ја искористија. Можеа да постигнат повеќе. Но ние не би сакале да ги чекаме засекогаш. Им кажавме, ги поканивме, им ги покажавме нашите продавници, го знаат нашиот обрт... Некои од нив ја сфатија можноста, но повеќето не.
За вториот дел од прашањето, се обидуваме да увеземе
производи во Грција, има одредени компликации заради фактот што
Грција е дел од ЕУ (има компликации на граница). Увезуваме некои производи од Србија и сега работиме на увозот на извесен број производи од оваа земја.
Но, она што го направивме е: користиме добавувачи од овде да извезуваме во нашите продавници во Србија. Голем дел од Веро производите се произведени тука и се продаваат во Белград.

Што е подобро, да се почне целосно нова инвестиција или да се преземе постоечки трговски ланец во странство?
- Ние го одбравме потешкиот начин. Почнавме целосно нови
инвестиции. Ова е потежок начин бидејќи чини повеќе пари и обртот
расте постепено, но е подобар начин бидејќи ги инсталираш
продавниците како што сакаш, на начин на кој сакаш, ги обучуваш
луѓето од нула и не наследуваш проблеми на компанијата која може
ќе ја преземеш. 

Како би ја опишале моменталната политичка и економска ситуација во целиот регион? Кои се вашите предвидувања за иднината, бидејќи
да речеме, дека излегуваме од кризата?
- Тоа прашање е тешко за одговарање. Секоја земја минува низ различна фаза од кризата.
Верувам дека Грција не излегува, туку влегува во уште поголема криза.
Економската состојба во земјата не е соодветна.
Тоа е скапа држава за управување.
Во Грција, во многу бизниси и во многу институции не се прават пресметки, не се калкулира. Институциите мора да водат сметка. Германците не се глупави што водат сметка во последниве 30 години и сега се таму каде што се. Мора да научиме да бидеме повеќе Германци.

 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 05-Sep-2010 at 23:29
@Pbanks Неможам да се сложам со констатацијата дека ВЕРО не е крив за немањето на податоци. Во отсуство на официални податоци од страна на заводот за статистика, секоја сериозна и голема компанија има свои истражувања на пазарот, во кои клучен фактор е пазарниот дел. Дури и да има статистички податоци, сите компании си имаат и додате, сопстен извор на информации. Имав цел предмет посветен на оваа тематика и со сигурност знам дека дури и гранапите најмуваат компании да им изведат ГИС и пазарен дел дури во рамките на една населба. Меркатор, Шпар, Лидл, Туш и Хофер фрлаат милиони на компании да им ги прават ваквите анализи.

@Isl И јас се сложвам дека гранапчињата се симпатична и практична работа и неверувам дека ќе исчезнат драматично во текот на времето. Но, сепак предноста на големите мрежи супермаркети е дека заради economies of scale, можат да понудат многу поефтини стоки за потрошувачите, како и разноврстен избор на продукти, како во ширина, така и во длабочина. Верувајте, во Македонија сериозно се познава отсуството на големите играчи, особено во делот на дисконтните маркети. Навистина незнам зошто еден ЛИДЛ (кој е далеку поефтин во Словенија отколку било кој наш супермаркет), не влезе на еден пазар, кој заради куповната немоќ дава огромно значење на факторот цена. Можеби станува збор за логистички потешкотии (знаете Македонија е слабо поврзана инфраструктурно и трговски со останатиот дел на Европа а и немаме логистички и карго центри), можеби за незаинтересираност.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 05-Sep-2010 at 23:40

Чек, чек, малку..... Веро е четврти во Грција.... и го држи Шпар (Spar)..... еве нешто од википедија....

http://en.wikipedia.org/wiki/Veropoulos

http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_Supermarkets

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 05-Sep-2010 at 23:48
Верополус Има франшиза за Spar ворамките на грција како ланциве за брза храна MCD, KFC, Burger King, Subway итн... Само што франшизиве се потешко и потешко се добиваат посебно на балканов. Исто така околу нив, до скоро слушнав дека некој закупил за Inter Sport и се планира да се отвара во Скопје ама сеуште нема ништо детално.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 06-Sep-2010 at 00:07
Originally posted by Andrej_LJ

Кравата е таму да поставува прашања, не да остроумничи!
Ивона Талевска, сепак би било подостоинствено име за новинарката.


Edited by OKA - 06-Sep-2010 at 00:09
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 06-Sep-2010 at 00:07
Originally posted by Andrej_LJ

За крај спомена дека се трета компанија во Грција. Знае ли некој кои се првите две? Веројатно е Карфур и уште некоја домашна, или?


Изгледа не е точно дека са трета компаниjа во Грциjа, туку четврта.

1. Carrefour Marinopoulos /Carrefour/
2. Alpha-Beta Vassilopoulos /Delhaize Group/
3. Sklavenitis
4. Veropoulos /SPAR/
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 06-Sep-2010 at 00:10
Originally posted by Supervisor

. . .  Исто така околу нив, до скоро слушнав дека некој закупил за Inter Sport и се планира да се отвара во Скопје ама сеуште нема ништо детално.


Повероватно е да се работи за Mercator
Back to Top
KamaZ View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Sk/Rotterdam
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote KamaZ Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 06-Sep-2010 at 13:10
Конечно и јас да се уклучам во дискусијава. Досега немав ништо ново да додадам. И јас мислам дека на објектот не му е место во центар на град. Сообраќајно решение нема и колку што успеав да прочитам веќе се прави гужва на околните булевари, кои и претходно не беа баш најопуштени. Катноста е премала. Итд итд ... како што веќе неколку луѓе имаат искоментирано.

Имам да кажам нешто за изјавата дека во Македонија не постои соодветна база на податоци за анализа на пазарен удел. Мене тоа ми е смешно. Секое претпријатие е регистрирано во одредена гранка во индустријата, за која што постои информација за приходи на годишно ниво (мислам дека има и јавно достапни информации на месечно ниво). Многу е лесно да се утврди пазарниот удел посебно во гранка каде што нема многу компликации т.е. се знае што е малопродажба на прехранбени производи, козметики и слично. И да не одиме од таа страна има начини на кои што може да се дојде до поприлично точна бројка за пазарен удел без државни статистики и веќе достапни информации. Мое мислење е дека господинот Веропулос едноставно не се задлабочил многу во моменталната состојба на Веро во Македонија и пробал да се извади без да шпекулира со податоци на памет.
Што се однесува до борбата Тинекс - Веро, последна информација можам да најдам вака набрзинка за 2008 година (извештај на еуро бизнис центар, 200 најголеми претпријатија во Македонија според приходи) и Тинекс бил прв со околу 75 милиони евра приходи во однос на Веро со 48 милиони евра приходи. Се разбира и двете се смешни во однос на Меркатор на пример, кој само во Словенија во 2008 имал приходи од 1,8 милијарди евра.

Значи Македонија не е пазар туку локално пиљарче за играчите како Лидл и слично.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 06-Sep-2010 at 13:48
kamaz znaci tineks mozebi bil prv ama od trgovska dejnost,inaku daleku tineks najgolema kompanija po prihodi.najgolemata kompanija vo mkd ima prihodi od okolu 660 milioni evra
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 32>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.