![]() |
![]() |
![]() |
Квалитет на воздухот во Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 41> |
Author | ||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
![]() ![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
![]() ![]() |
|
Што е ова, љубители на барокот?
![]() Edited by phenomenon - 14-Dec-2015 at 21:23 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
![]() ![]() |
|
Па да речеме наместо да се фрлеа пари во барокот за споменици неколкупати преценети можеа тие пари или барем дел да се искористат за изградба на системи за прочистување на воздухот, кои во Скопје се повеќе од потребни. Навистина без врска, нели? |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Нормално дека барокот има врска. За барокот се сечат дрва, за барокот центарот на градот стана едно огромно правливо градилиште на кое не му се гледа крајот.
И се тоа е гола вода во споредба со парите кои се фрлаат за барокот, а со кои би можеле да исчекориме нанапред во обезбедувањето на услови за почиста средина, од изградба на енергетски капацитети и инфраструктура преку еколошки јавен транспорт до субвенции за еко-горива. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15107 |
![]() ![]() |
|
Декемвриски квалитет на воздухот во Скопје...
![]() фото: cuckove (flickr.com) |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|
Парите за барок (1/4 од парите за барокот и спомениците) можеа да го направат Скопје еколошки град, да се направеше зелен појас околу самиот град, да се инсталираа филтри на сите погони и фабрики, да се поставеа повеќе полначи за електрични возила, да се воведеа строги регулативи за автомобилите и да се форсираше велосипедизмот и велосипедските патеки. (Скопје велоград е задоцнет проект, требаше да се случи пред 5 години) |
||
ಠ_ಠ
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Или трамвајска мрежа со барем 2 линии...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Bojan10 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Овој аргумент со автомобилите во ваква бедна држава ми е најбедно тропање глупости. Кога беше забранет увоз на коли, као рандом аргумент за зимање бугарски пасош беше дека тука не можеш да си купиш голф 3ка. Сега па не чинело, се собрало ѓубрето од Европа за да се загадува Паризот ни наш недофасадиран.
Ах, Скопје, свет за себе. Место натрупано со сељаци кои се тука затоа што мислат дека можат да го издриблаат животот во државава и да бидат Парижани. Во држава во која народот го здроби рбетот по ниви да извади зимница, да има што да изгребе од подрумот да не умре од глад, они си живеат во електромобили филм... Колку сте натрупани во Скопјето, доста е сите по еднаш да прднете во тоа маглата и нема да може да се дише. А сите се возите сами во кола, пола го исклучивте парното и се греете со дрва, со каси од стари врати и прозорци, со прагови од пруга, со пелети, брикети, ќумур,... Јас едвај чекам да дојде зима да ве гледам како се давите во смогот. |
||
Од чаламот си патиме!
|
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Ја не сметам дека е лошо тоа што се купуваат стари коли. Мислам лошо е, ама која би била алтернативата доколку тоа не се случеше? Уште постари и поскапани коли. Еуро3 е сепак доста подобро од Еуро0.
Ако ЕУ има просек од ~10 години на возилата, колку реално би можеле ние со нашиот стандард да си дозволиме? |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 729 |
![]() ![]() |
|
со кого ти ли се караш? Не можат сите да живеат на село, во светот има и поголеми градови па не се толку загадени. Ама тие се добро организирани и испланирани, а СК не е (во светски и европски рамки) ни толку големо. 700К наспроти милионски градови, |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
И тука сеуште не се спомнува Гасификацијата како една од најефективните мерки за намалување на загадувањето кое го создава загревањето на тврди горива.
Исто така се нема генерален план да се намали бројот на активни возила со мотор на внатрешно согорување по глава на жител. |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Ако расте стандардот ќе расте и бројот на возила. МК има 155/1000, а ЕУ 500/1000 возила/жители.
Значи треба да се работи на намалување на нивното учество во сообраќајот. И тоа не се постигнува со барокни фасади. И не се постигнува со проширување на улици и правење катни гаражи. |
||
![]() |
||
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
|
Ова ти што го зборуваш е антипод само на себе, ако во Европа има тројно повеке возила по жител, како очекуваш оваа бројка да се намалува кај нас, ако знаеме дека стандардот расте. Логично е дека со зголемувањето на бројот на возила, ќе се зголеми и нивното учество во сообраќајот. Воведувањето на транвај или метро само ке ги заменат типовите на возила кои учествуват во јавниот транспорт, но нема да го намалат бројот на индивидуални возила во сообраќајот. Решение е да се користат што поголем број на возила со повисоки еколошки стандарди, и примарно е гасификација на Скопје, бидејки затоплувањето на домаќинствата со дрва е еден од главните генератори на загадувањето. |
||
![]() |
||
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
|
Сите мерки кои ги предлагаш минимално ке ги надминат проблемите, еве зошто: -Зелениот појас не функционира во Зима -Велосипедизмот е минорен во Зима -Државата неможе и нетреба да инсталира филтри на приватни фабрики, плус главниот загадувач од индустријата Макстил, веке инсталираше филтер, останатите фабрики се минорни загадувачи Со други зборови, мерките кои ги предлагаш не се лоши, ама нема да помогнат во проблемот, бидејки најголеми згадувачи се: -Приватните домаќинства (убедливо најголеми) -Приватните возила, кои се со ниски еколошки стандарди Колку и да се трудам Барокот никако неможам да го поврзам со екологијата, освен нормално ако тргнам со кретенски теории од типот наместо пари за Барок да се дадеа за одгледување на свилена буба, или за фестивал на ескимски песни, кои реално идиректно би имале влијание за загадувањето. Дегутантно, смешно, прозирно и имбецилно е поврзувањето на ск2014 со се и сешто: -Првин проблемот беше историски, тоа не била нашата историја -Потоа стана архитектонски, никој никаде веке не градел барок, се било во стакло -Продолжи да биде правен, не биле испочитувани процедури -Следната фаза беше етничка, не ги отсликувал сите етнички заедници во Македонија -Па стана националистички и иритантен кон соседите -Следната фаза беше криминална, еден куп истражувања и статии да се докаже тоа, засега неуспешно -Цело време е политички -Најнова фаза беше дека е расипнички -А понова од најновата е дека е антистудентски -Но ова не е се, последна фаза е антиеколошката фаза на СК2014 -Конечно започна и фазата на заменски идеи од типот: со парите за Барокот можеа да се направат три улици, два парка, пет коња и три магариња |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
![]() ![]() |
|
Дали за тебе кретенска теорија е ако на човек кој е животнозагрозен, наместо да му се дадат пари за лечење ВЕДНАШ (лекови, операции, трансплантации и сл.), му се купи маркирано одело и златен накит? Aко е кретенска, зошто истото не важи и за Скопје 2014 во споредба со решавање на енормното и опасно загадување во Скопје? Ситуацијата со загадувањето во Скопје (и на уште некои места) е критична и истата треба да има највисок приоритет за решавање, пред сè друго. Според некои статистики, дури 870 илјади граѓани боледуваат од респираторни болести. Од нив 22 отсто или речиси 200 илјади имаат болести на долните дишни патишта? Како ја коментирате оваа бројка? Д-р Мицевска: Бројката е реална, дури може да е и поголема. http://prespainfo.com/intervju-so-dr-darinka-micevska-direktor-na-zavodot-za-rehabilitacija-vo-otesevo/ |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Petar Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 271 |
![]() ![]() |
|
Барокот позитивно влијае на загадувањето.
|
||
![]() |
||
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Данска има 480/1000 возила/човек па 45% од градскиот сообраќај им е со точаци. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |