Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 2728293031 69> |
Author | ||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #561 Posted: 05-Jul-2012 at 11:56 | |
Искрено ме изненадуваш. Мислев дека си тип кој повеќе се залага за приоретизација на инфраструктурата. Се разбира ова не го прави твојот став полош од мојот, едноставно мислев дека повеќе важност и придаваш на инфраструктурата. Веројатно таков впечаток сум стекнал за тебе. Пак ќе повторам, К8 е важен за сите 3 држави, при што изгледа најневажен е за нас! Па како можеш да тврдиш дека не е важен за Бугарија кога напоменав горе дека 80% од својата должина е веќе на ниво на автопат!? Потоа за следниов програмен период се предвидени два автопати кои ќе се движат паралелно кон Македонската граница: Ќустендил-Перни-Софија и Ќустендил-Дупница-Софија преку Самоков. Сега факт е дека К8 во Бугарија е важен заради Бургас, но коридорите не се прават да поврзуваат само гранични премини, туку пред се градови и затоа се прават потапно, по фази. Затоа и делот кон Ќустендил ќе се прави таму последен. А тоа дека се гради автопат Софија-Бургас пак е од наша полза и допринесува за развојот на К8, бидејќи пристаништето на Бургас станува индиректно подостапно за нашите компании. Што се однесува до Албанија и тие работат на К8. Еве го градат автопатот Тирана-Елбасан на кој има еден подолг тунел. Не треба ние да очекуваме дека одма ќе започне работа по целата должина до мак. граница, но еве веќе ќе има сегмент Драч-Тирана-Елбасан. Во тој контекст мислам дека е погрешно да прогласуваш дека сонуваме и дека треба да заборавиме на автопати. Тие се едноставна и брза работа за изградба (за разлика да речеме од големи енергетски објекти, или не дај Боже метро или нуклеарки) а поттикнуваат целосен развој и најважно тотално го менуваат квалитетот на живот. Апсолутно не се согласувам дека на Охрид му е потребен само Аеродромот. Автопат му е потребен минимум два пати повеќе бидејќи грото од гостите кај нас се од Бугарија, Србија и Косово, сите од кои доаѓаат со автомобили преку патот Скопје-Охрид. Залудни се илузиите дека ние ќе почнеме преку ноќ да правиме висок туризам и привлекуваме стотици илјади скандинавци годишно. Па и за тој висок туризам се потребни автопати, бидејќи тој вклучува голем број на прошетки, активности и екскурзии, бидејќи богатите Европјани се инртересираат од нашата историја и култура. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #562 Posted: 05-Jul-2012 at 12:04 | |
Ако зборуваме чисто низ делници (би почнал со поскромна листа), јас би почнал со - пруга кон Бугарија - автопат кон Косово Тоа се според мене 2 стратешки важни правци за Македонија. Во втор план би го ставил автопатскиот правец Гостивар-Охрид. Значи наведувам поскромна листа од онаа која ја приложи ти но мислам дека се поклопуваме со таа размисла. Во врска со остатокот од мојот пост. Во него нема ниту предрасуди ниту политика. Никогаш не сум бил склон кон ставови кои ја преценуваат или потценуваат ситуацијата. Точно, Македонија поминува низ еден период кој што е исклучително негативен за земјата на многу полиња (но не на сите). Без да навлегувам во причините зошто проаѓаме низ таков период, поентата ми е дека ниту особено полошо, ниту особено подобро стоиме во однос на сите балкански земји. 10 години е значителен период во кој некои работи може да се изменат (и тоа го имаме на терен губејќи чекор со многу земји во регионот и пошироко) но не е период во кој што разликите може да станат изразити како што тоа се претставува во погорната дискусија, небаре правиме компарација помеѓу Данска и Еритреа. Значи работите се подинамични од тоа, инаку ниту Бугарија ќе се повратеше од банкротот, ниту Босна, Хрватска, Косово од војните, ниту Србија од бомбардирањето и санкциите или Албанија од нивната варијанта на комунизмот. Оваа ситуација во Македонија неможе да трае вечно. Точно и ти детектираше дека ако Скопје 2014 има некоја позитивна страна, тоа е укажувањето дека ако нешто се сака, може да се истурка и тоа прилично брзо и ефикасно. Останува само да се освестиме и да ја усмериме таа енергија кон целоисходни проекти. Edited by pbanks - 05-Jul-2012 at 12:06 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #563 Posted: 05-Jul-2012 at 12:12 | |
Данска и Еритреа.
Да, само што пругата би чинела кон 400 милиони евра, а со нив може да се изградат кон 150 км автопат. Се разбира пругата е врвен приоритет, јас имав во предвид пред се автопатска инфраструктура. Автопатот кон Косово пак е навистина мало и лесно залче. Само не би се согласил толку лесно со теоријата дека така лесно се менуваат работите. Лошото е што земјата за да фати таков моментум како што сега е присутен во Бугарија, треба околу декада подготовки на сите полиња, а инфраструктурата не се менува и гради така лесно. Ајде автопатите некако полесно се градат, но железницата и енергетиката не. Требаат средства и време за изведба на сите подготвителни и извршни фази. Што побргу се освестиме, толку помало закаснување ќе имаме во однос на соседите. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 736 |
Quote Reply #564 Posted: 05-Jul-2012 at 12:22 | |
Прво да се извинам зараљди печатните грешки што ги правам, пишува на Ipad во паузите на работа, значи менувам мислење, Ајпед е ограничен уред, многу е тешко да брзо и мн да се пишува...
Нејсе, јас СУМ за инфраструктура! Но почнувам да ја уважувам состојбата на денешницата, а тоа е дека нема повеќе евтини пари за неограничено ширење. Дојде времето на приоритети! А озознав колкуе сиромашна и мала (економски) нашата сакана држава. НИе мора да преземе некои работи од на пр Јапонците а тоа е, ние сме сиромашни и секаде мораме да штедиме. Ако не бев јасен ќе повторам, ИЗЛЕЗОТ ПРЕКУ БУГАРИЈА Е ВАЖЕН! Треба да се споиме, со тоа се спојуваме не само со К8, туку поважно К4. Тука Андреј, мислам дека се согласуваме, за тоа има економски, па и политички интерес. И уште поважно пругата. За кракот кон Албанија не се соглауваме, и тоа е во ред, дај боже да не бидам во право. Не се времињата за градење на тој терен. Во последнава деценија се искрастилизира едно гледиште, кое не е прифатено од сите економисти до душа, а тоа е дека инфраструктурата е САМО една комонента во развојот. И таа само по себе не носи раст и развој, ако не се другите компоненти присутни, трошоците (посебно ако се фокусираат во краток рок со големо задолжување) ја местат јамката на задолжувањето. Кракот кон Албанија нема да донесе развој, таму има големи пречки за развој на индустрија, нема големи населби, нема големи индустрии, нема да има големи инвестиции, џабе да се направи пат, ако се користи со 5-10%. се разбира зборуваме за автопатско решение, за пруга која овозможува големи брзини, итн. Значи тој пат не е ПРИОРИТЕТ, не можат да се најдат ефтини пари, можеби ти изгледа дека не е голем трошок, но веќе споменав, ние сме зачудувачки мала држава, и тие пари во апсолутна цифра е не погоди. А бидејќи јас сум од Охрид, ти ТВРДАМ, дека за тие 2 месеци сезона, автопатот, освен конфорност, не носи повеќе туристи. кој што решил за Охрид, тој ќе пристигне по постоечкиот, кој мже малку и да се реновира, нешто владата го заборави |
||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #565 Posted: 05-Jul-2012 at 13:27 | |
Види, aз не сметам, че станува сбор за истиот комплекс. Не и во истата степен. Аз лично сум за много по-сероизна соработка помегу двете земи и соодветно поврзуване на инфраструктурата. И двете земи ке имат голема полза од тоа. И Андреj е прав, дека какви и обструкции да се прават од владите и политичарите, нештата си се редат макaр и бавно од само себе си на ниво обични луге или дребни бизниси. Еве, jaс имам веке една колежка на работа од Македониja, жена ми исто има од скоро 2 години за колега момиче-македонче, кое живее и работи во Софиjа, компаниjата во коja работи кум ми, се по сериозно врти бизнес со партнери во Македониjа и т.н. Но како казува Галилео не може да се избегува от политиката. Политичката волja e таja со коja може да се реализират много брзо овие работи, но jа нема... Сборот ми е затова, дека преди и по време на самитот во Букурешт, Македониjа беше во много подобро положение на мегународната сцена, ги имаше повеке симпатиите односно проблемот со името и т.н. Сега веке нештата не стоjaт вака, а точно обратното. Сега на Македониjа се гледа како на проблемна држава, и тоа не говорja за Балканот, а за Европа. Вместо заедно с Хрватска, таа е веке е заедно во една група со Косово и БиХ. Поантата ми е дека страната моментално не е интересна за ЕУ, чисто политически. А со тоа станува и политически трудно за Бугариja да ги ставjа като приоритетни за развоj инфраструктурните правци кон границата со Македониja. Да се надеваме, дека скоро нештата ке се променjaт за подобро. |
||
Block
Senior Member БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply #566 Posted: 05-Jul-2012 at 13:28 | |
Незнам што се напиња топлку со тие фамозни резултати што ќе дошле со изградбата на автоппати баш да видам дали Бугарија ќе процвета од тие автопати...Хрватска и Унгарија рапидно демек се се развиа од автопатската инфраструктура.
Edited by Block - 05-Jul-2012 at 15:19 |
||
VirginAtlantic
Senior Member Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply #567 Posted: 05-Jul-2012 at 15:45 | |
Бугарија нема да процвета од тие автопати, но за да процвета Бугариjа е потребно да ги има.
Односно ползите за Македониjа. Во последно време се сбори много за економската соработка со Русиjа. Се споменува за извоз за македонски производи като овошjе и зеленчук примерно. Кога се гледа мапата, кога се користи К10 разстоjанието до Москва е малко над 2.600 км. Кога се користи патот преку Софиjа и Букурешт - малко над 2.100 км. Има разлика. |
||
sto
Newbiе Joined: 06-Jul-2012 Location: bulgaria Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #568 Posted: 06-Jul-2012 at 19:26 | |
Отскоро следя форума ви и особено изявите на Андрей .Незнам с какво се занимава но бих казал той не е македонец не е българин нито пък сърбин и още по малко грък или турчин -Той е ЕВРОПЕЕЦ .И дай боже на нашите измъчени Балкани повече хора като него.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #569 Posted: 06-Jul-2012 at 19:37 | |
За жал луѓето со таков ментален склоп тука на Балканот не поминуваат добро. Јас се сметам за еден од нив Не е комплимент да си европеец, туку е здрав разум.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Petar
Senior Member Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 269 |
Quote Reply #570 Posted: 06-Jul-2012 at 19:53 | |
Djabe si ti evropeec koga ne te sakaat vo Evropa. Odi vo Francija, Germanija, Anglija i prasaj gi sto se... se kladam deka 100% ke ti kazat se drugo samo ne Evropeec. Prvo treba da znaes sto si i od kade si pa posle mozes da bides Evropeec. Problemot e sto na nekoi im smeta toa sto sme, pa nemozeme ni Evropejci da bideme. Edited by Petar - 06-Jul-2012 at 19:54 |
||
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1436 |
Quote Reply #571 Posted: 06-Jul-2012 at 20:42 | |
Въпрос на личен избор е как се чувства човек- може да биде лузер , може да биде победник , може да биде македонец , марсинец или европеец. Въпрос на прагматизъм . Що се отнася до Коридор 8 не се взема впредвид , че той е комбинация от магистрален и железопатен транспорт. Аз донякъде съм оптимист за магистралния участък , но за железничкия съм песимист во близките 20 години.Там са и най-големте трошоци. Един голем инфраструктурен проект се строи по 3 причини - политически , икономическа изгода и за престиж. Остава да разберем поради коя от тези 3 причини ке биде пострен вопросниот коридор. |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #572 Posted: 06-Jul-2012 at 22:15 | |
се согласувам со мислењето на Петар,а ако ги пишам моето последно искуство со проевропски држави од соседтството,можеби ќе ме банирате
|
||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #573 Posted: 09-Jul-2012 at 07:12 | |
Статус на Дунав Мост 2 при Видин:
Производствената база в безмитната зона Суперконструкцията на мостът Суперконструкцията на мостът и ЖП естакадата Пътен възел при влизането във Видин Новата гара Железопътен път при надлез Кула Пътен възел Кула Пътен възел Брегово Toварната станция Пътен възел Ново Село |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #574 Posted: 09-Jul-2012 at 10:35 | |
Ех бре што мака виде мостов, како да премостува 20 километри, а не 2.
Иако министерот ваш се занесува дека патниот дел ќе бил целосно готов до ноември-декември, мислам дека се занесува и тоа многу. Огромен дел од основната работа останува да се заврши, а каде е асфалтирањето и довршителните работи. Павче, каков ти е ставот за најавениот втор мост крај Русе? Јас (вака не познавајќи ја работата во длабочина) мислам дека и Дунав мост 1 си ја врши работата перфектно дури и со многу поголем сообраќај од денешниов. Ако паднат границите и пунктовите за наплата на патнина, тогаш пак апсолутно нема да има проблеми. Подобро е парите да отидат за Орјахово-Бекет или Силистра-Калараш според мене. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #575 Posted: 09-Jul-2012 at 20:25 | |
Znae li nekoj (nenad ti kaza deka skoro si vozel niz Srbija) kako e so patarinite vo Srbija?
Kolku cesto ima rampi i kolku cini celata delnica od Horgos do Presevo. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #576 Posted: 09-Jul-2012 at 20:28 | |
До Белград имаш 3 рампи (плаќаш само на 2) со вкупен трошок од нешто повеќе од 1000 српски динари.
За нагоре незнам како е со новите отворени делници. |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #577 Posted: 10-Jul-2012 at 10:46 | |
Слики од неодамна пуштениот ЛОТ2 (Стара Загора - Нова Загора, 32км) на А1 Тракија, направени од страна на членот io_bg, SSC.
Во четврток (за 2 дена) се отвора и ЛОТ 3 (Нова Загора - Јамбол, 36 км). Многу ми се допаѓа овој начин на означување на опасност на патот, со поставување на знаците на жолта основа, што го прави воочувањето од страна на возачите многу полесно. Системов во огромна степен се применува во држави како Словенија, Австрија, Чешка, Германија... |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 736 |
Quote Reply #578 Posted: 10-Jul-2012 at 17:50 | |
Некој праша за патарини низ Србија, - до Белград има 3, и од Белград до Унгарска граница уште 2. За леко возило околу 1600 динари, не можам да се сетам за тошната сума.
А како е деновиве таму од тектот во Политика http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Razmislicemo-da-li-cemo-se-vracati-kroz-Srbiju.sr.html Ниш – Срамотна и драматична ситуација у колонама од по 20 километара у недељу пред наплатном рампом „Наис”, на аутопуту Београд–Ниш, без икаквих сумњи нанела је невиђену штету држави Србији. Неколико десетина хиљада туриста који су својим аутомобилима кренули на летовања ка Македонији, Грчкој, Турској или Бугарској, али и транзитних путника, понајвише Турака, који раде и живе у земљама западне Европе, а који по традицији користе лето за годишње одморе у домовини, проклињали су нас у кркљанцу какав се не памти. Температура у хладу званично је била 39 степени Целзијуса, али на сунцу је сигурно достизала и 50. – Више од 25 година сваког лета са породицом пролазим кроз Србију. Путовао сам овим правцем и када је ваша земља била под санкцијама, када је било тешко набавити гориво. Навикао сам, нисам одустајао, као ни моји родитељи и браћа, много мојих сународника и пријатеља. Било је и раније гужви, али овакве никада нисмо доживели. Жалосно је што у вашој земљи није другачије регулисано, да се, као у западним земљама на граници могу купити и платити налепнице, вињете за путарину кроз целу Србију… Добро ћу размислити хоћу ли се враћати кроз Србију за Немачку, или ћу до Грчке путем, а онда бродом за Италију и даље. Сви смо били угрожени. И супруга и ја и наше троје малолетне деце – испричао нам је видно депримиран Јусуф Караоглу, који ради у околини Штутгарта, а упутио се на одмор у домовину. Теже је путовати од запада Европе кроз Мађарску и Румунију, преко Трансилваније и потом Бугарске, објашњава његов сународник Ехмет Орду: – Дужи је румунски пут и води преко планинских превоја, напорније је. Морали смо некада тим правцем, али смо се вратили на српске путеве, јер је безбедније. Ово заиста нисмо очекивали. Чекали смо на мађарско-српској граници шест и по сати, овде три сата, а чека нас мука и на улазу у Бугарску. Изгубимо скоро цео један дан на гужвама кроз Србију, што није у реду – рекао нам је Ехмет који је по проласку наплатне рампе застао на паркингу мотела „Наис” недалеко од Ниша. Македонски држављанин Илчо Најдановски, возач празног камиона хладњаче, сав у зноју, нервозу је у недељу касно поподне покушао да излечи шалом: – Сетио сам се оног филма „Ко то тамо пева”. Е, ово је баш тако. У суботу ујутру сам кренуо из Италије, у коју сам одвезао парадајз, прошао Словенију и на излазу из Хрватске био у 18 часова. На улазу у Србију у суботу увече и током ноћи чекао сам пет сати. Једва сам се после тога, заобилазним путем, да не идем кроз Београд, јер није дозвољено, пробио до Бубањ потока где је био велики застој због радова на прилазу и оној петљи, и где сам у колони био више од два сата. Ово код Ниша ме је докрајчило. У Скопље ћу да стигнем ко зна када, после сигурно 40, можда и више сати путовања. А морам да поштујем и закон, да успут одмарам. Јер полиција проверава тахограф. Страшно! На наплатној рампи шеф Драган Милић објашњава да је све предузето за пријем овог јулског таласа и шпиц сезоне: – Све што смо могли и што је у нашој надлежности учинили смо. Непрестано је било отворено свих девет пунктова за наплату, али неочекивано је било много путничких и, што је највише донело проблема, много теретних возила, камиона и шлепера. Тома Тодоровић |
||
lucho
Newbiе Joined: 25-May-2012 Location: Sofia Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #579 Posted: 10-Jul-2012 at 20:16 | |
Е, недей така! Ние преди да влезем в ЕС казвахме, че ще влезем в Европа и ще станем Европейци, а учителите ни повтаряха, че е грешно, защото сме си Европейци и без ЕС и сме в Европа от преди много от западно европейските държави. Същото важи и за Македония. Като отидеш в западните държави, ако не знаят откъде си и не те мислят за Европеец, им казваш, че си Европеец и им го повтаряш докато го запомнят Успех с инфраструктурните проекти в братска Македония и ще видите, че помагат на икономиката! |
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #580 Posted: 25-Jul-2012 at 12:37 | |
Преди недела беше отворен и ЛОТ 3 на автопатот "Тракиja" со должина от 37 км.
Во моментот продолжува работата по ЛОТ 4 мегу Jaмбол и Карнобат. Вкупната должина во моментот е 312 км. ЛОТ 4 по коjто се работи е со фалешта должина от 49 км и целиот автопат ке е готов. Во моментот автопатот изгледа вака. Поради преминуване на този дел от автопатот на патот на прелетни птици беха поставени мрежи за зачуване на птиците. Еве и неколко слики от ЛОТ4 |
||
Post Reply | Page <1 2728293031 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |