build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 15-Jun-2011 at 00:36
mislam deka planot e da ide skroz do dole, inaku bi nemalo logika. Sepak e tursticki objekt, a ne infrastrukturen. Ne bi trebalo da se ocekuva od turistite da idat do sredno vodno so kola, za da idat na zicara posle.
Najbitno e da pravi pravi, i bide rentabilno, inaku mnogu leno moze da se zapusti. Ali toa e najgolemata bolka nasa, ne e samo da se napravi nesto , trba i da se odrzuva
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 16-Jun-2011 at 14:09
Ова со натписите како некој србин/хрват/босанец мајтап да си играл со Македонскиот јазик + не е на кирилица.

Во најскоро време мора да са поправат овие работи.

+

Скиснато ми е од вакви мали, но МНОГУ значајни пропусти.
Можеби Македонија треба да има посебно тело што ќе се занимава токму со вакви работи.

Edited by theMac3donian - 16-Jun-2011 at 14:09
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 16-Jun-2011 at 14:14
Originally posted by alexgizh

Ќе помине меракот, сега ептен е нова, разбирливо е дека има гужва.

Бев во неделата (се видовме со N23 на врвот). Гужва има, меѓутоа редот иде доста брзо, од крај на ред до билет не се чека повеќе од 5 минути. Проблемот е паркирањето. Меѓу видиковец и средно Водно беше преполно. Затоа е потребна и трасата од доле до средно Водно. Нека направат голем паркинг доле, нема да има толкава штета.Задоволен сум од самата жичара и од персоналот, доста се услужливи.Се' на се', само следново ми остана како негативен впечаток:VO SLUČAJU NA PRESTANOKNA RABOTATA SLEDETE GIUPATSTVATA NA ODGOVORNOTOLICE (PREKU ZVIČNIK)Латиница? Во случају? Преку звичник? Нема ни запирка измеѓу "работата" и "следете ги". Ќе им простев на ЈСП доколку тие беа одговорни (сеуште возат автобуси со ознаки за ИЗЛАЗ). Меѓутоа, тука е директно одговорна владата.


Еве да надополнам.
Ако сакате да пуштиме протест преку билд.мк?

Страница за прес прашања и коментари на Доплмајр.

(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 16-Jun-2011 at 14:44
Нема ништо погрозно од македонски јазик напишан на латиница.Ова по ИТНО да се исправи.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 16-Jun-2011 at 15:01
Originally posted by makonix

mislam deka planot e da ide skroz do dole, inaku bi nemalo logika. Sepak e tursticki objekt, a ne infrastrukturen. Ne bi trebalo da se ocekuva od turistite da idat do sredno vodno so kola, za da idat na zicara posle.

tokmu taka, toa bas sakav da kazam, da imaat vo predvid koga ke pravat analiza za toa kolku posetenost imalo i dali ke ja prodolzuvaat do dole deka ne se sporeduva toa kolku turisti ke ima ako zicarata poaga od centarot na skopje. ke moze sekoj koga ke mu tekne da se kaci za 15 min do gore i da se vrati.... na rucek, na kafe, na prosetka, na vozenje tocak i sl.. a koga ke mi tekne deka treba do sredno da stignam nekako i deka gore ke ima tepacka za parking razmisluvam 2 pati pred da posakam
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 22-Jun-2011 at 02:45
МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ НАЕСЕН ЌЕ ОБЕЛОДЕНИ ДАЛИ ЌЕ ВЛОЖИ ВО ОСТАНАТИТЕ ФАЗИ

Новите жичници зависат од продадените карти



Конечната одлука за изградба на втората и на третата фаза од овој проект ќе ја донесе Министерството за транспорт и врски, а пресудни ќе бидат бројките во извештајот на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ за посетеноста на правата фаза од Средно Водно до Милениумскиот крст

Посетеноста на новата жичница ќе биде пресуден фактор Министерството за транспорт и врски да одлучи дали во иднина ќе продолжи со изградба и на втората и на третата фаза од оваа туристичка атракција во парк-шумата. Извештајот треба да го добијат од Јавното сообраќајно претпријатие до септември годинава.

Како што е познато, првата фаза беше комплетирана минатиот месец, воедно ставена во функција, и тоа од Средно Водно до Милениумскиот крст. Почетната станица на втората фаза е планирана кај Институтот за белодробни заболувања во Козле, па с` до Средно Водно, а третата секција, како што беше објавено на почетокот од градежните работи на овој проект, треба да почнува од кај црквата „Свети Јован Крстител“ и да оди с` до болницата.

- Анализата за посетеноста и исплатливоста ќе покаже дали се исплати да се градат останатите фази. Доколку анализата биде позитивна, ќе се пристапи кон изградба на жичницата на релација Скопје - Средно Водно - потенцираат од Министерството за транспорт и врски.

Надлежните не одговорија кој е прагот и задоволителната бројка што им е потребна за да одлучат дали ќе инвестираат во заокружување на овој проект.

Објаснија само дека во согласност со договорот, австриската компанија „Допелмаер“, која беше избрана на тендер за изградбата, беше обврзана да изработи основна техничка документација за трите секции, но да ја гради само првата фаза.

Директорот на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, Мишо Николов, кое го стопанисува првиот дел од жичницата, изјави дека во извештајот што го изготвуваат ќе приложат податоци за бројот на продажбата на карти.

Според него, сега засега интересот на граѓаните за возење со жичницата не спласнува.

- За две недели, откога е во функција, се возеле приближно 44.000 граѓани. Најголем број од нив ја посетуваат жичницата за време на викендот, додека во работните денови тој број е помал, иако и тогаш има интерес. Во текот на работните денови се продаваат помеѓу 500 и 1.300 карти - информира директорот.

Појасни дека во работни денови сообраќаат два автобуса до Средно Водно, а за викенди засилуваат со повеќе.

- Тогаш капацитетот и не е исполнет. Се возат по 15 до 20 луѓе во автобус. Меѓутоа, во саботите и во неделите, кога е и најголем бројот на граѓани, пуштаме во сообраќај уште два автобуса, и тогаш сите се преполни - рече тој.

Според бројките што ги кажаа надлежните при пуштањето на првата фаза на 3 јуни годинава, кабините се движат со брзина од 6 метри во секунда. Од Средно Водно до крстот се стигнува за 4 минути и 18 секунди. Има вкупно 28 кабини, кои собираат по осум патници, и две за четири патници. Воедно во нив може да се пренесуваат и велосипед и скијачка опрема.

Вкупната должина на целата траса е околу 3.000 метри и чини 6,7 милиони евра.

Од јули поскап билет за возење

До крајот на овој месец билетот за возење на возрасни ќе чини 50 денари, додека за деца и за стари лица возењето е бесплатно. Од јули картата ќе чини 100 денари за возрасни и 50 денари за деца. Само во вторник и во петок пензионерите ќе имаат можност за бесплатно возење, онака како што Градот изгласа Одлука и за возење во автобусите на ЈСП.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E2F5F4D75D6ECB44AA7F27232DDCE2E5
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 22-Jun-2011 at 13:40
a kako planirate vie da prodadete karti koga gore nema osnovni uslovi za prestoj? nema wc, nema hrana, nema voda, krstot ne raboti???? koj toa ke saka da se kaci poveke od ednas??? dali nekoj pravi analizi na ovie raboti ili sve e spontano kaj nas? jasno li im e na lugevo zosto ako prodolzat vaka ke propadne proektot ili treba nekoj od forumov da im objasni?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 22-Jun-2011 at 20:36
Previous
точно, за да опстои како превозно средство треба да има квалитетни дестинации, а кај нас, освен „брилијантната“ идеја за манастир, ништо не се инвестира
главно жичарницава треба да работи во функција на крстот, бидејќи оние што се дојдени за рекреација на водно и чист воздух, а не да го посетуваат крстот како туристичка атракција... сите посетители на водно може да се земат во предвид само кога ќе биде изградена целосната линија, бидејќи тогаш ќе има профит од општо посетители на водно, а не само од оние на крстот, па да доаѓаме до ситуации да се дума вака
уште од сега жичарава ми личи како да е пропадната инвестиција бидејќи моментално се користи само бидејќи е новитет, ако не се мисли на идни времиња, со текот на времето нејзиниот тренд ќе се излити
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 23-Jun-2011 at 12:19
Јас од вработените на Жичарницата зачув муабети дека истата ќе се продолжувала до Матка и до браната Козјак. Знае ли некој дали ова е вистина?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 23-Jun-2011 at 12:55
Жичницата на Водно за викенд ќе работи од 9 до 21 часот


Жичницата “Милениумски крст“ секој петок, сабота и недела ќе работи со продолжено работно време, од 9 до 21 часот.   

Возењето на жичницата за возрасните граѓани над 62 (жени) и 64 (мажи) години и за децата до шест години не се наплатува, додека за другите, цената на билетот е 50 денари. Но, цената од 50 денари за билет ќе трае само еден месец, односно ќе биде промотивен период. Откако ќе заврши промотивниот период од еден месец, билетите за возрасни ќе бидат 100 денари, а за деца 50 денари, додека на постарите граѓани нема да им се наплатува билетот.

Жичницата што го поврзува Средно Водно со “Милениумскиот крст“ располага со 28 кабини за по осум лица и две ВИП кабини за по четири лица. За прв пат беше пуштена на трети јуни.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=88175&kategorija=1

Добра вест но сепак додека не се збогати содржината во и околу крстот нема поента качување. Што ќе рече секој што бил еднаш нема никаква причина да оди и по втор пат. Туку јас се надевам дека ќе се најде човек со идеи и на просторот околу крстот ќе му се случи она што се случува со золошката градина. Но како прво и основно треба да се обнови и осветли крстот .

Што се однесува до вториот дел на жичарницата мислам дека за сега нема потреба. Она што треба да се направи е сепак да се забрани до средно водно да се вози со кола. Решението го гледам во паркинг некаде на подножјето на водно а качувањето до средно водно да биде исклучиво со автобуси. На почеток со овие кои ги имаме а подоцна со панорамските. И онака констатиравме дека плус 15 те кои се нарачени се премногу. Мислам дека на овој начин добро би се икористиле.

Edited by kultuzin - 23-Jun-2011 at 12:58
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 28-Jun-2011 at 00:23
Originally posted by phenomenon

Јас од вработените на Жичарницата зачув муабети дека истата ќе се продолжувала до Матка и до браната Козјак. Знае ли некој дали ова е вистина?
До Козјак сигурно нема да се тера, бидејќи до таму има уште 20 km (за споредба од Средно Водно до врвот има 1,6 km) и таквиот проект, ако не друго, не прави никаква економска логика. За до Матка имаше некакви муабети, но лично сум голем скептик и за таа варијанта, бидејќи и таму дистанцата е прилично голема (8 km), а од врвот на Водно натака најголем дел од патот не е воопшто атрактивен за возење со жичарница, додека делот на крајот кој што би бил атрактивен, прашање е колку може да се реши на задоволителен начин од технички аспект.

Но како што гледам од неодамнешната вест во „Дневник“, под знак прашање е доведено и комплетирањето на жичарницава до Скопје. Односот на министерството за транспорт и врски ми звучи крајно несериозно, као демек локацијата на почетната станица нема да влијае на посетеноста. А ако беа толку резервирани околу посетеноста, зошто воопшто се почнуваше со проектов? Јас мислам сега е редно да се заврши.

Којзнае, можеби одредено одложување на докомплетирањето на проектов може и добро да испадне долгорочно гледано. Ако навистина се дислоцира клинички центар, можеби влегува во игра и преместување на почетната станица на жичарава, на многу поповолна локација.    Да, знам...   фантазија ♪♫♩♪





Edited by Cloverstack - 28-Jun-2011 at 00:29
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 28-Jun-2011 at 14:02
Доколку се продолжи до матка уфф ке биде топ, мислам дека подобро е да се продолжи од водно до матка, од колку од козле до средно водно ,тогаш навистина ке имаме јаки глетки ,и многу јака атракција што според мене ке привлече туристи.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 28-Jun-2011 at 14:39
Колку е оддалечена Матка од Милинеиумскиот крст?
Интересна идеја но мислам дека се работи за огромна далечина. За жал не сум го одел тој дел и неможам да зборувам за убавините. Може би било убаво да видиме фотографии од овој дел?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 28-Jun-2011 at 14:41
Cloverstack@ измерил и вика 8км =)
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 28-Jun-2011 at 14:48
Originally posted by mitatos

Cloverstack@ измерил и вика 8км =)
Нема шанси да е толку кратка...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 28-Jun-2011 at 16:48


Крстовар - Матка = 17км по земјен пат. Бидејќи жичарница би се градела по воздушна линија оддалеченоста би била околу 16км. Имајќи в предвид дека сегашната жичарница е долга 1,6км и чини 6,7 милиони евра, инвестицијата за жичарница до Матка би била околу 67 милиони евра. Со овој податок би требало да заврши дискусијата околу шпекулацијата дека жичарницата ќе се продолжува до Матка.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 28-Jun-2011 at 17:35
Originally posted by OCB


Крстовар - Матка = 17км по земјен пат. Бидејќи жичарница би се градела по воздушна линија оддалеченоста би била околу 16км. Имајќи в предвид дека сегашната жичарница е долга 1,6км и чини 6,7 милиони евра, инвестицијата за жичарница до Матка би била околу 67 милиони евра. Со овој податок би требало да заврши дискусијата околу шпекулацијата дека жичарницата ќе се продолжува до Матка.


17,5км е од полицијата до манастирот Св. Никола Шишевски, ако така вика Garmin...јас од планинарите знам дека е околу 19-тина километри до манастирот Св. Андреја, кој е директно под шишевскиот манастир, кој е би била некаква логична крајна точка, ако воопшто има некаква логика целава будалаштина...така да реално од крстот до матка се некои 12-13км, пат кој е интересен за планинари, ама за треснување толкави пари во жичара во вакво невреме е стварно лудо...така да, останува да се реши делот до средно Водно и тоа што побрзо, вака, во оваа траса, жичарата и прави само лоша услуга на планината...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 30-Jun-2011 at 01:29
Back to Top
Stibera View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 117
  Quote Stibera Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 02-Jul-2011 at 11:07

Жичницата празна по новата повисока цена


На првиот ден од новата цена на билетот за жичницата од 100 денари немаше ред пред билетарницата, ниту посетители


 
%20  
За разлика од претходниот ден до кога важеше повластениот ценовник од 50 денари за едно возење, кога неколку стотици граѓани се туркаа пред кабините. Автобусот кој возеше кон Средно Водно вчера донесе пет, шест патници. Можеше да се види само по некој пензионер и по некое дете. Вработените во билетарницата ни рекоа дека значително е намален бројот на посетителите, а ги немаше ни пензионерите, кои беа главните патници во петоците, кога за нив важи бесплатниот автобуски превоз. Можеби тоа се должи на лошото и врнежливо време или на поскапената цена на билетот од 100 денари за возрасните.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=7211931188&id=14&prilog=0&setIzdanie=22320

Back to Top
ObserverMK View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15-Jun-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ObserverMK Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 02-Jul-2011 at 11:08
Добро за жичарницава секој ден ќе има вести колку луѓе влегле дали ќе се доградува...па пред месец дена се отвори, а више се прават триста анализи за иднината,претерано според мое мислење.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.193 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.