build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 09-May-2011 at 05:16
Znaci izgradbata prodolzuva, se nadevam deka celosno ke ja rekonstruiraat Ilindenska.

http://www.sitel.com.mk/video/makedonija/sovremeniot-bulevar-ilinden-znachitelno-go-namali-metezot-vo-skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 09-May-2011 at 08:42
Треба да се догради до крај, односно да се поврзе со Ѓорче Петров и со мост преку Вардар.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 09-May-2011 at 19:54
дефинитивно побрзо се вози по Илинденска. Секојдневно го одбирам овој булевар пред Партизански одреди. Зелениот бран на Илинденска може да се фати ако возиш константно со 60 км/ч. Најголемиот метеж се создава кај Воена болница, каде две коловозни ленти се собираат во една, а дополнително во близина е и значајна крстосница (Воена болница на едната страна и салата Борис Трајковски на другата).
Ама никако неможам да разберам како не се научија до сега да ги израмнат шахтите со асфалтот. Шахтата пред семафорите кај Зоолошката градина (во насока Центар - Карпош) очекувам да попушти наскоро, многу скоро. Капакот веќе зјае над површината на асфалтот.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 09-May-2011 at 20:00
Па знаеш ако е до капакот тогаш и не е некој голем проблем. Вазно е тоа металната рамка да не зјае. Вака ако нешто е до капакот може да се поправи без проблем или пак да се смени.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 09-May-2011 at 22:45
Originally posted by tonikostov

дефинитивно побрзо се вози по Илинденска. Секојдневно го одбирам овој булевар пред Партизански одреди. Зелениот бран на Илинденска може да се фати ако возиш константно со 60 км/ч. Најголемиот метеж се создава кај Воена болница, каде две коловозни ленти се собираат во една, а дополнително во близина е и значајна крстосница (Воена болница на едната страна и салата Борис Трајковски на другата).
Ама никако неможам да разберам како не се научија до сега да ги израмнат шахтите со асфалтот. Шахтата пред семафорите кај Зоолошката градина (во насока Центар - Карпош) очекувам да попушти наскоро, многу скоро. Капакот веќе зјае над површината на асфалтот.


Не е можно, Партизанска има проток.


Мене барем така ми солеа памет тука на форумов едно 5-6 души кога зборевме за тунелот што се планира, кој ќе направи еден природен и брз спој меѓу Илинденска и Аеродром (што во моментов е побитно од поврзувањето на Партизанска).
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 09-May-2011 at 23:33
Крале, буквално неможам да го поднесам твојов начин на наметнување и извртување на тезите! Еден бегол поглед врз картата на Скопје би требало да ти разјасни, зошто најголемата авенија во западно Скопје е позиционирана централно, минува низ густо населени населби и опфаќа половина град, е многу поважна од една улица, која е поставена периферно и граничи со ливади и шуми! Партизанска исто така засега е крпеница, како што беше(е) сеуште Илинденска. Ајде да видам да се направи денивелирана ЛРТ траса, да се изградат подземните паркинзи и ослодобат сите ленти, се денивелира движењето на неколкуте крстосници со Рузвелтова, 8ми Септември и Климент Охридски, па потоа да зборуваме која е попроточна, може ли? Толку го заморуваш форумов, што навистина не сметам дека е воопшто вредно да се дискутира аргументирано со тебе-многу пати имаш докажано,во секоја нишка дека ја немаш таа способност!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 09-May-2011 at 23:48
Како може две ленти да се попроточни од три?

И Партизанска има зелен бран само што пешачките премини го отежнуваат спроведувањето на истиот.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 09-May-2011 at 23:52
Мене ќе ми биде многу криво ако Илинденска од Воена па до крај до Карпош 4 не ја направат 2X3, со цел да се створи подлога за утре. Па здравје кога ќе има можност и останатата траса (сега веќе направената 2X2 ) да се прошири со по уште една лента од двете страни. Секако со понирање под земја на потегот од фонтана во парк до Влада.
Но бидејќи овој дел сега што ќе се прави е комплетно слободен (објектите на кеј се привремени и ќе се рушат) жално е ако не се искористи. Знам дека и повеќе пари ќе требаат но мора да се мисли и за иднината на градот.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 09-May-2011 at 23:54
Originally posted by fichot

Како може две ленти да се попроточни од три?

И Партизанска има зелен бран само што пешачките премини го отежнуваат спроведувањето на истиот.


Интересна работа, некогаш на луѓето наочарите им се на глава, ама не можат да си ги најдат.

Интересна работа, на крајот (кон центар) Партизанска се стеснува на 2 ленти (кај Соборна), а Илинденска се проширува на 3.





Edited by Cloverstack - 10-May-2011 at 10:40
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 10-May-2011 at 00:02
Илинденска ниту Партизанска не се брзи сообраќајници туку обични булевари се додека не се изгради Јужен Булевар како урбан автопат кој како денивелиран и без раскрсници ќе собира сообраќај од Карпош, Ѓорче и директно од Е-65 према Центар, Кисела Вода, Аеродром и кон Е-75 секако со Крушевска Република и спојка со Северен Булевар.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 10-May-2011 at 00:07
Originally posted by Supervisor

Илинденска ниту Партизанска не се брзи сообраќајници туку обични булевари се додека не се изгради Јужен Булевар како урбан автопат кој како денивелиран и без раскрсници ќе собира сообраќај од Карпош, Ѓорче и директно од Е-65 према Центар, Кисела Вода, Аеродром и кон Е-75 секако со Крушевска Република и спојка со Северен Булевар.


Баш ме интересира дали во врска со Јужен булевар има некој план разработено во етапи/фази да се реализира, или се чека одеднаш да се направи, што секако значи големи средства и можеби никогаш нема да се случи?
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 10-May-2011 at 00:17
PreviousИскрено и мене ме интересира истото? 
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 10-May-2011 at 00:37
Се стеснувала Партизанска.. што нема да прочита човек.

Илинденска, да - има проток затоа што нема доволно сообраќај.

edit: Ок, се стеснува да, сега видов, ама има и дополнително кракче за вртење лево.


Edited by fichot - 10-May-2011 at 00:54
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 10-May-2011 at 00:51
Originally posted by fichot

Се стеснувала Партизанска.. што нема да прочита човек.

Илинденска, да - има проток затоа што нема доволно сообраќај.


Илинденска нема сообраќај?

Очигледно не си поминал на неа откако се изгради. Не знам зашто пишуваат луѓе што не знаат што зборуваат.

А партизанска, интересна работа, на семафорите кај булевар Климент Охридски има точно 2 ленти што одат право накај центар, што е потполно ист број на ленти што кај Климент Охридски одат право накај центар и од Илинденска. СО тој исклучок што Илинденска нема автобуси, нема уште 2 семафори пред мостот г. Делчев, туку 1, и нема толку пешаци и други учесници во сообраќајот.

Ете затоа сообраќајот по Илинденска се одвива многу побрзо и успева да има поголем проток на возила (во овој дел зборувам, не општо), од Партизанска.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 10-May-2011 at 01:19
Обиколницата има поголем проток од Илинденска. Зошто? Затоа што нема сооб. Самиот си кажа, Илинденска нема автобуси, нема пешаци, нема други учесници... па има проток нормално.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 10-May-2011 at 01:41
Како илинденска нема проток. Илиндеска сега е далеку пофункционална од Партизанска. Да го добие и Партизанска реновирањето, а еве го најавено, дополнително зелен бран што лесно се воведува далеку ќе биде пофункционална од Илинденска. Конечно мора да се размислува за закрчениот дел со пешачките кај буњаковец. Два премина кога тогаш ќе мора да бидат решение. Тогаш стварно ќе имаме улица што ќе може количина возила да пренесе ефективно од центар до центар.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 10-May-2011 at 09:08
Се согласувам со lslcrew. Додека не се реновира Партизанска за мене Илинденска е далеку побрза сообраќајница. Од возачка перспектива, возењето по Илинденска е далеку порелаксирано поради зелениот бран. На Партизанска има зелен бран, но пешачките премини секако ќе ти направат проблем да го фатиш истиот. Да не зборувам за зеленилото во средината кое често го блокира погледот и возачот неможе навремено да види дали позади грмушките има пешак кој сака да премине. Ова е очајно лошо изведено!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 10-May-2011 at 09:18
Originally posted by lslcrew

Како илинденска нема проток. Илиндеска сега е далеку пофункционална од Партизанска. Да го добие и Партизанска реновирањето, а еве го најавено, дополнително зелен бран што лесно се воведува далеку ќе биде пофункционална од Илинденска. Конечно мора да се размислува за закрчениот дел со пешачките кај буњаковец. Два премина кога тогаш ќе мора да бидат решение. Тогаш стварно ќе имаме улица што ќе може количина возила да пренесе ефективно од центар до центар.


Точно така.

Освен реновирање на партизанска, некои „ситници“ кои би можеле да се направат за подобар проток на партизанска се и:

- проширување на раскрсницата кај бул. Климент Охридски, која е сега најголемото тесно грло на целата должина (во најмала рака 3 ленти да одат право кон крајот на партизанска, и/или 2 ленти да вртат лево накај Соборна).
- апсолутна забрана на било какво застанување во делот од Рузвелтова, се до крај на партизанска, а никако пак паркирање на улицата (најголем проблем се јавува кај Буњаковец (од двете страни).
- можеби втор обид за формирање на чисто автобуска лента, со поквалитетни одбојници, со што паркирањето и застанувањето би се оневозможило, а другите 2 ленти би биле далеку по-проточни за автомобили
- решавање на пешачките премини кај Зегин и кај пазарот Буњаковец со подземни или надземни премини.

Мислам дека со овие чекори драстично ќе се зголеми сега закрчениот сообраќај.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 10-May-2011 at 13:11
Krale, навистина ме демотивираш, сакав уште вчера да ти пишам, ама викам што ќе се замарам. Но еве на кратко еден податок.

На Партизанска поминуваат 2,4,7,12,15,19,21,22,24,26,59... Тоа ти се 11 градски линии.
А плус што има и приградски линии.

А Илинденска ги има само 8 и 15А, и без приградски линии.

Па направи ја ти разликата и размисли убаво зошто Партизанска е пооптеретена од Илинденска. А верувај не е само автобусиве има уште многу фкатори кои влијаат на состојбите.

И кажи ми сега кој има приоритет. Главна градска магистрала или сообраќајница од помал ранг или како сакаш кажи го...

ај ако најдам време и желба ќе ти разјаснам поубаво подоцна....
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 10-May-2011 at 13:16
Originally posted by krale

Originally posted by lslcrew

Како илинденска нема проток. Илиндеска сега е далеку пофункционална од Партизанска. Да го добие и Партизанска реновирањето, а еве го најавено, дополнително зелен бран што лесно се воведува далеку ќе биде пофункционална од Илинденска. Конечно мора да се размислува за закрчениот дел со пешачките кај буњаковец. Два премина кога тогаш ќе мора да бидат решение. Тогаш стварно ќе имаме улица што ќе може количина возила да пренесе ефективно од центар до центар.


Точно така.

Освен реновирање на партизанска, некои „ситници“ кои би можеле да се направат за подобар проток на партизанска се и:

- проширување на раскрсницата кај бул. Климент Охридски, која е сега најголемото тесно грло на целата должина (во најмала рака 3 ленти да одат право кон крајот на партизанска, и/или 2 ленти да вртат лево накај Соборна).
- апсолутна забрана на било какво застанување во делот од Рузвелтова, се до крај на партизанска, а никако пак паркирање на улицата (најголем проблем се јавува кај Буњаковец (од двете страни).
- можеби втор обид за формирање на чисто автобуска лента, со поквалитетни одбојници, со што паркирањето и застанувањето би се оневозможило, а другите 2 ленти би биле далеку по-проточни за автомобили
- решавање на пешачките премини кај Зегин и кај пазарот Буњаковец со подземни или надземни премини.

Мислам дека со овие чекори драстично ќе се зголеми сега закрчениот сообраќај.


Најголем проблем се раскрсниците - тесните грла кај Соборна и кај Тифани и тие треба да се решат инаку. Таа кај Тифани треба да биде кружен тек, а оваа кај Соборна да се прошири веројатно, иако немам идеа како би иэлгедало сето тоа.

Партиэанска не е брэа сообраќајница, туку функционира на принцип на огромна маалска улица, што эавршува слепо! Можеби и делот кај Соборна би можел да биде кружен тек, со денивелирање на еден дел од Партиэанска што оди право.
Пример эемете ја раскрницата на Buchegplatz во Цирих.

А тоа со чисто абтобуска лента - треба само да се обележи асално и да се каэнува дебело эа сите што ги прекршуваат правилата.

МИ делува дека Партиэанска хеэ ноу фјучр да престане да биде тесно грло, па дури и со тунел под плоштад.    

НА КРАЈОТ - СЕ' ДОДЕКА НЕМАМЕ АЛТЕРНАТИВЕН НАЧИН НА ПРЕВОЗ, СООБРАЌАЈОТ ВО СК ЌЕ БИДЕ ЗАКРЧЕН. Беэ подэемна желеэница се' е эалудно . Затоа и ми се глупи сите овие бескрајни проширувања. Сето е само шминка и има краткотраен ефект.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.281 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.