Сообраќајни статистики |
Post Reply | Page <123 |
Author | |
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #41 Posted: 14-Feb-2020 at 10:25 |
Автопатот Тетово – Гостивар е најфреквентниот пат во земјава
Девет од десетте најфреквентни патишта во 2019 година во земјава се изградени во профил на автопат, а најмногу возила лани биле регистрирани на автопатот Тетово – Гостивар. Просечниот годишен дневен сообраќај (ПГДС) е еден од главните индикатори во развиените земји за донесување на одлуки за инвестиции во нови патишта или за реконструкција и надградба на постојната инфраструктура.
За одбележување е фактот дека една патна делница лани била преоптоварена со сообраќај, иако не станува збор за траса што е изградена на ниво на автопат. Станува збор за патот Струмица – Дабиље – Ново Село, којшто во 2019 година имал ПГДС од 12.297 возила. Наспроти ова, бројките на ЈП за државни патишта покажуваат дека кај одредени проекти во кои се инвестираше во изминатиов период нема доволна фреквенција на возила преку која би се „исплатила“ инвестицијата. Па така, на автопатот Миладиновци – Штип, на потегот од клучка Миладиновци до клучка Кадрифаково, лани автоматските бројачи регистрирале ПГДС од 6.421 возила. На патниот правец Страцин – Крива Паланка, каде што во моментов се гради новиот експресен пат од Ранковце до Крива Паланка, во 2019 година бил измерен ПГДС од само 2.808 возила. Покрај тоа што претставува индикатор при определувањето на идни инвестиции во патната инфраструктура, мерењето на фреквенцијата со автоматски бројачи го дава вкупниот број на возила што минуваат по одредени патишта, а со тоа и можноста да се осознае рокот во кој би се извршил поврат на вложените средства при изградба на нова делница на која би се наплаќала патарина. https://meta.mk/avtopatot-tetovo-gostivar-e-na%d1%98frekventniot-pat-vo-zem%d1%98ava-infografik/ |
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #42 Posted: 14-Feb-2020 at 15:52 |
Да нема некоја промена во начинот на мерење или обработување на податоците? Многу се разликуваат споредено со оние од 2015. Кај некои делници е зголемен и за 2-3 пати сообраќајот, а некаде пак е намален. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #43 Posted: 14-Feb-2020 at 20:45 |
Па сега се мери врз основа на поставените индуктивни јамки, кои во 2015 година не постоеја.
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #44 Posted: 15-Feb-2020 at 00:11 |
Да, мислам дека сега се многу порелевантни бројките отколку пред 5 години бидејќи изминативе 2-3 години се поставија јамки на многу делници. Во 2015 повеќето делници беа мерени со лист и пенкало.
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #45 Posted: 15-Feb-2020 at 01:51 |
На поважните делници и во 2015 имало автоматско мерење на сообраќајот, но не можам да најдам како се вршело. |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #46 Posted: 15-Feb-2020 at 12:28 |
Кој е изворот на мапава? Од каде се податоциве? Можеби се мисли на оние уреди што ги поставуваат по неколку дена во годината во различни периоди на оптеретеност, па извлекуваат некаков просек од тоа. Јамките се супериорни во однос на таквото мерење.
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #47 Posted: 15-Feb-2020 at 16:34 |
И двете мапи се од Националната транспортна стратегија 2018-2020, а како извор се наведува Извештајот за јавни расходи и фискална политика 2015, кој не можев да го најдам. Несомнено дека поновите податоци понатаму ќе се земаат како порелевантни, но без појаснување јас би оставил простор за резерва.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #48 Posted: 18-Feb-2020 at 19:22 |
Инаку, интересен податок се споменува во видеово, а тоа е дека лани, само во септември, на скопската обиколница поминале 443 000 возила. Ѕирнете после 6:40 минута. Edited by Џоле - 18-Feb-2020 at 19:30 |
|
За сè има вторпат
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #49 Posted: 19-Feb-2020 at 11:11 |
Тоа ги потврдува бројките на Мета.мк од 14.415 возила ПГДС на скопската обиколница.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #50 Posted: 08-Mar-2020 at 23:16 |
Inaku fali promena na svesta kaj site i zakonsko podiganje na bezbednosnote standardi. Eve eden primer: Pred 7-8 godini koga vidov kako makedonskata policija zastanuva vozila na avtopat se shokirav. Reagirav na ovaa opasna praksa na MVR, me napravija budala. Jas ke sum i kazuval kako se zastanuvaat avtomobili na avtopat. Nivnoto neznaenje odnese dva mladi zivoti pa sega se setija deka treba da se promeni nacinot zastanuvanje avtomobili na avtopat. Vaka otprilika e vo site sferi vo oblasta na bezbednosta vo soobrakajot! |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #51 Posted: 09-Mar-2020 at 10:02 |
Зошто сметаш дека бројката е преоптимистична?
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #52 Posted: 09-Mar-2020 at 12:27 |
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #53 Posted: 09-Mar-2020 at 13:17 |
Бројката од ЈПДП е мерена со индуктивна јамка, твојот заклучок со што е мерен?
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #54 Posted: 09-Mar-2020 at 22:10 |
Податоците од ЈПДП треба да бидат попрецизни, со наведување на точниот сегмент за кој се однесува бројот на возила.
На обиколницата моментално има 10 клучки и сигурно има значајни разлики во обемот на сообраќај помеѓу некои сегметни. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #55 Posted: 09-Feb-2021 at 14:23 |
https://twitter.com/meta_agency |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #56 Posted: 09-Feb-2021 at 15:17 |
Маџари-Катланово мора да се направи нешто и тој крајно небезбеден пат да се олабави. Затоа треба сите можни надвозници/подвозници на автопатот да бидат трансформирани во клучки и да се одвлече сообраќајот натаму.
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #57 Posted: 11-Feb-2021 at 01:20 |
И да ја тргнат патарината кај Петровец, да видиш како сите камиони ќе возат по Автопатот |
|
Post Reply | Page <123 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |