Од регионот |
Post Reply | Page <12345 20> |
Author | |
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #41 Posted: 15-Jan-2011 at 22:49 |
Ќе изгледа, ама друг пат! Види на рендерот дека самата зграда има 12 столба. На долната слика пак се собрани два или три терминала како што ќе биде всушност во реалността. Ова е монтажа слична на онаа од СК2014, кога илузорно се издолжува Вардар, за да се добие впешаток дека сме ние Прага и Влтава (односно дека има место за 10 моста на 500 метра). Како што гледам и тие ќе добијат еден крајно провинциален аеродром, од теркот на она што ние го добиваме во Скопје.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #42 Posted: 15-Jan-2011 at 22:54 |
Втората слика не е монтажа туку е слика од сосема друг аеродром:
http://en.wikipedia.org/wiki/Washington_Dulles_International_Airport |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #43 Posted: 15-Jan-2011 at 23:01 |
Не гледам што е провинцијално во новиов аеродром во Скопје или оваа најава за Приштина... Всушност незнам ништо за ова во Приштина, но новиот аеродром во Скопје во смисла на капацитет и те како е не само квантен скок во однос на она што го имаме, туку и добро решение за градот во следните неколку децении. Едноставно новиот аеродром е сосема соодветен за Скопје и Македонија.
|
|
VirginAtlantic
Senior Member Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply #44 Posted: 08-Feb-2011 at 06:54 |
Пазарен удел за 2010г. на аеродром Софиjа:
Bulgaria Air - 26 % Wizz Air - 20 % Lufthansa - 10 % Austrian Airlines - 7 % Easy Jet - 7 % Air France - 3 % British Airways - 3 % Czech Airlines - 3 % Aeroflot - 2 % Alitalia - 2 % Malev - 2 % Olympic Airlines - 2 % Swiss International Airlines - 2 % LOT - 1,7 % El Al - 1,6 % NIKI - 1,6 % Tarom - 1,5 % Cyprus Airways - 1,4 % German Wings - 1 % . . . . http://www.dnevnik.bg/shimg/oo_1039031.jpg |
|
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #45 Posted: 23-Feb-2011 at 01:33 |
Навистина не ми е јасно што гледате провинцијално во новиот скопски аеродром. Споредено со ова што досега го имавме и споредено со реалните потреби мислам дека новиот аеродром ќе биде сосеам доволен.
Што се однесува до тоа Скопје да биде хаб за други летови мислам дека голема шанса е испуштена и во минатото кога со лошо управување Скопскиот аеродром беше запуштен и тоа баш во период кога многу Косовари летаа токму од Скопје. Но и константните пропаѓања на националните авио превосници мислам дека имаа некој удел. |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #46 Posted: 02-Mar-2011 at 16:13 |
Црна Гора планира да отвори нискобуџетна авио- компанија02.03.2011 | Автор: Мк Фондови
Во тек се завршните преговори со четири европски нискобуџетни авио- компании, германскиот „Ер Берлин“, британскиот „Изи Џет“ и „Рајнер“, како и унгарскиот „Виз Ер“, објавува Пословни дневник.Претставниците на четирите нискобуџетни авио-
компании побараат од „ЈП Аеродроми Црна Гора“ за намалување на
аеродромските такси на аеродромите во Подгорица и Тиват.
http://daily.mk/cluster3/e0fe021d8947ff1c8f97f095837bce46/621284 |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #47 Posted: 11-Mar-2011 at 18:11 |
Qatar Airways start flys to Sofia
The Doha-based carrier has announced three new routes to Norway, Bulgaria and India, joining the growing list of new destinations for this year.
Daily flights to Kolkata will commence on July 27, with a four-times weekly service to Sofia starting on September 14, and five-times weekly flights to Oslo will launch on October 5. The new flights add to recently launched routes to Bucharest, Budapest, Brussels and Stuttgart, with Aleppo, Shiraz, Venice and Montreal all set to follow over the next few months. The flights to Kolkata mean the carrier will serve India with 95 weekly services across 12 cities, while Oslo is Qatar's third Scandinavian destination, joining Stockholm and Copenhagen. The airline is also going to a double-daily service on its Manchester route from June (see online news February 22), and is also set to increase capacities and / or frequencies on routes to Bengalaru, Barcelona, Singapore, Kuala Lumpur, Dar Es Salaam, Geneva, Muscat, Karachi, Paris, Seychelles, Copenhagen, Munich and Frankfurt. Edited by Galileo - 11-Mar-2011 at 18:15 |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #48 Posted: 11-Mar-2011 at 18:15 |
OOOOO Qatar Airways од Софија јака вест
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #49 Posted: 21-Mar-2011 at 10:13 |
Еве дури сега го читам ова и скроз заборавив да ве известам за нешто
Пред 2 месеци отприлика, во Скопје, Qatar Airlines имаа јавна презентација и интервјуа за вработување на стујардеси/стујарди во Холидеј Ин. За ова дознав од наш дневен весник и еден мој другар беше, но за жал не го примија. Дали ова значи дека ќе го „напаѓаат“ балканскиот пазар како растечки пазар ? Што мислите? Јас мислам дека тоа за нив би било одлично, а нас да не зборувам. Еве и влезот во Бугарија ветува И уште една вест од денес, неповрзана со првата: Грција ги укинува аеродромските такси за време на туристичката сезона Грција објавила дека ќе ги укине аеродромските такси од април до крајот на годината на сите аеродроми во земјата, освен во Атина, за поддршка на туризмот, пишува британскиот “Гардиан”. “Дојде до пораст на летовите на нискобуџетните компании на локалните аеродроми и се надеваме дека тоа ќе ја направи Грција уште поатрактивна”, изјавил експертот за туризам Каралампо Фокас. Грција се справува со најголемата економска криза во последните 40 години и рекордна невработеност од 15 отсто. Постојаните штрајкови и протести го загрозија туризмот на Грција. Приходите од туризмот минатата година паднале за 20 отсто. Државата има голем јавен долг од 330 милијарди долари. Според некои аналитичари на Грција и се заканува банкрот кој нема да може да го спречи ниту заштитниот пакет на ЕУ и ММФ во вредност од 110 милијарди долари http://www.kanal77.com.mk/portal/vesti/vregion/2992-2011-03-21-08-25-04.html Одлична вест, што би значело поттик плус за нискобуџетни да почнат да летаат од кај нас до Грција за време на летен период. Намалени трошоци, а сигурен сум дека да имаме летови за 50-80еур до летните дестинации во Грција, би имало огромна заинтересираност, особено поради избегнувањето на гужви на граница и стигнување на море за саат време |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #50 Posted: 21-Mar-2011 at 11:11 |
Qatar airlines odamna sobiraat ekipazh od makedonija, dvajca moi drugari rabotata za qatar kako stujardi vekje 2 godini.
|
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #51 Posted: 21-Mar-2011 at 18:19 |
Ок, јас мислев дека е нешто ново и дека можеби се спремаат за влез на нашиот пазар по отворањето на новиот терминал
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #52 Posted: 07-Apr-2011 at 09:02 |
На приштинскиот аеродром ќе се инвестираат 140 милиони евраТурската групацијата Лимак, која го доби тендерот за реновирање и управување на приштинскиот аеродром, во понеделникот соопшти дека ја презема администрацијата на меѓународниот аеродром Адем Јашари. Конзорциумот на *Limak Kosovo International Airport JSC кој го сочинуваат Лимак Груп со 90% и францускиот *Aeports de Lion со 10%, ќе управуваат со единствениот аеродром во земјата во период од 20 години. Лимак започна со работење во градежниот сектор преку Лимак Констракшн во 1976 година, а потоа во своето портфолио ги додаде и туризмот, енергетиката, цементот и технологијата.Ова е вториот меѓународен аеродром кој го презема компанијата, по аеродромот Сабиха Гокчен во азискиот дел на Истанбул.Конзорциумот планира да направи инвестиција од 140 милиони евра и да го зајакне патничкиот капацитет од 1,5 милиони на четири милиони лица, во блиска иднина. Инвестирањето, кое ќе почне веднаш откако конзорциумот ќе ги преземе правата за администрација, вклучува изградба на модерен патнички треминал со внатрешен простор од 27.000 квадратни метри, како и изградба на нова рампа со големина од 77.000 квадратни метри, нова контролна кула, паркинг со капацитет за 1750 возила и цистерни со гориво, реновирање на пристапните патишта до аеродромот и рехабилитација на транспортните правци до аеродромот.http://www.kapital.com.mk/MK/region/27120/na_prishtinskiot_aerodrom_kje_se_investiraat_140_milioni_evra.aspx |
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #53 Posted: 07-Apr-2011 at 09:47 |
Колку патници може да има на летот Софија-Калкута за да има летови секој ден?
И после некој ќе се занесува дека Скопје ќе биде хаб. Реално, ние треба да понудиме летови за граѓаните на Македонија, Косово и донекаде јужна Србија. Летовите да бидат за поголемите центри во Европа, 1-2 лета за Америка/Канада и 1 лет кон Азија (можда преку Дубаи за Австралија). Тоа за наши услови ќе биде топ. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #54 Posted: 07-Apr-2011 at 09:52 |
Косово го модернизира аеродромот кој е веќе подолго време попорметен од нашиот (независно од причините, имало/немало странци). Како пазар за авиосообраќај, Косово е спрема мене изгубено. Јужна Србија е пологична. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #55 Posted: 07-Apr-2011 at 10:07 |
Аеродромските услуги не се нешто за што еднаш се врзуваш. Дури и Скопје да го имаше многу порано реновирано аеродромот тоа не значи дека приштина никогаш нема да изгради аеродром. Постојано треба да се оддржува во форма со летови до повеќе дестинации за да се држи конкурентноста.
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #56 Posted: 07-Apr-2011 at 10:30 |
Не е изгуено Косово. Македонија има 2 милиони потенцијални патници кои најприродно гравитираат кон Скопје. Многу потешко ќе биде Приштина да привлече некои од тие патници, отколку Скопје да ги привлече Косовските.
Штом обезбедиме евтин и зголемен број на авиолетови, косовските патници ќе се вратат во Скопје па какво и реновирање да се случи во Приштина. |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #57 Posted: 08-Apr-2011 at 11:26 |
Рајанер подготвен за црногорскиот пазарНискотарифната авиокомпанија Рајанер од Велика Британија од септември може да влезе на црногорскиот пазар, изјави министерот за туризам на Црна Гора Предраг Секулиќ.Тој истакна дека од три авикомпании со кои се водени преговори само Рајанер покажал подготвеност да биде присутен на црногорскиот пазар во текот на оваа година. Авиокомпаниите Изиџет и Виз ер најавија дека со летови од Црна Гора би можеле да започнат во текот на 2012 година.http://www.kapital.com.mk/MK/region/27408/rajaner_podgotven_za_crnogorskiot_pazar.aspx |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #58 Posted: 27-Apr-2011 at 16:37 |
Свифт ер воведува директни летови од Чикаго за Загреб и БелградАвиокомпанијата Свифт ер од јуни годинава воведува директни линии Чикаго–Загреб и Чикаго-Белград. “Боинг 767“ на оваа компанија во Загреб ќе слета на 3. јуни, а во Белград на 17. јуни. Ова е првиот интерконтинентален лет меѓу Хрватска и САД по повеќе од 20 години. Летовите ќе се одвиваат еднаш неделно, а цената на повратен билет за летовите Чикаго–Загреб и Загреб–Чикаго е 1.147 долари. Во авиосекторот изразуваат чудење поради отворањето на две интерконтинентални линии во кратко време, со оглед на малата оддалеченост меѓу аеродромите во Загреб и Белград. Авионот “боинг 767“ прима 235 патници, а од Свифт ер велат дека се уверени дека авионот ќе биде пополнет до последно седиште.Компанијата Свифт ер е основана во 1997 година и има флота од 11 авиони. Седиштето на компанијата е во Феникс, Аризона. http://daily.mk/cluster3/7f7e888887b25f8183f347ad4ad0b144/703574 |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #59 Posted: 27-Apr-2011 at 16:52 |
Ne zaboravaj, mnogu patnici ni zema pristina primer od svajcarija.Ima kompanii sto letat od svajcarija do kosovo i potoa istata firma organizira prevoz do makedonija GRATIS. Nasiot MAT airwings zema 800Frankovi po glava bez nikakva usluga, najposledniot pat, nisto ne ni davaa nitu jadenje nitu vesnik...slabo Kolku sum slusnal pristinairlines ima poevtin bilet i 100 pati podobra usluga.Jas mislam deka MAT kje i stavi kluc na relacijata svajcarija-makedonija..... Edited by my Macedonia - 27-Apr-2011 at 16:53 |
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #60 Posted: 08-May-2011 at 15:37 |
Американската компанија Ер Свифт ЛЛЦ објави во средата (4-ти мај) дека стартува со директни летови меѓу Белград и Чикаго почнувајќи од 17-ти јуни. Директен лет ќе има еднаш неделно до 29 декември. Ова ќе биде прв директен лет меѓу Србија и САД во 19 години.
Извор: SETimes.com |
|
Post Reply | Page <12345 20> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |