Од светот |
Post Reply | Page <12345> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #41 Posted: 28-Oct-2013 at 22:08 |
Не знам дали направиле cost-benefit анализа за ова, ама Јапонците уникатни по обичај
|
|
VirginAtlantic
Senior Member Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply #42 Posted: 28-Oct-2013 at 22:52 |
Тоа е во Еланчове, Шпаниjа (Баскиjа).
Нешто слично имам гледано за локомотиви - на 1,40 мин: Edited by VirginAtlantic - 28-Oct-2013 at 23:00 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #43 Posted: 26-Dec-2013 at 10:32 |
Литвански автобуски постојки од времето на СССР. Ми се видоа интересни, па да ги споделам со вас. Инаку, овие фотографии се дел од проектот на фотографот Nicolas Grospierre (не знам како да го транскрибирам на македонски, па ќе го оставам во оригинал).
|
|
За сè има вторпат
|
|
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #44 Posted: 27-Dec-2013 at 10:21 |
Во секој случај, тие биле поиновативни и креативни пред 50 години него нашите ни драги - Коце и екипата во 2014.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #45 Posted: 21-Apr-2014 at 15:36 |
Megugradskiot avtobiski prevoz zema zalet vo Germanija. "Deutsche Bahn" dobiva seriozna konkurencija posebno vo kratkite i sredni relacii npr. do 250km. Za onie koi razbiraat germanski eve edna interesna reportaza na ova tema.
https://www.youtube.com/watch?v=PADcGjv1fpw |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #46 Posted: 11-Jul-2014 at 16:08 |
Компанијата Уралвагонзавод, во Екатеринбург го промовираше прототипот на новиот модел на трамваи, комплетно дизајнирани, изработени и произведени во Русија - RUSSIA ONE. Првите примероци ќе бидат произведени есенва, а тестирањето ќе биде во текот на 2015-та. Од прототипот до конечниот производ разликата во дизајн се очекува да биде максимум 10%. Најголемиот дел од надворешноста ќе биде направена од стаклени панели.
Трамвајот може да мине околу 90 километри на батерии, а цената му е околу 1 милион евра. Прв град што ќе ги добие овие трамваи е Екатеринбург, по него на ред е Омск, а трета е Москва. http://off.net.mk/full/zezalici/kanta/gradonachalnichko-eh-da-imam-ko-shto-nemam Edited by Џоле - 11-Jul-2014 at 16:09 |
|
За сè има вторпат
|
|
Danndy
Senior Member Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
Quote Reply #47 Posted: 13-Jul-2014 at 03:06 |
FUCK MY LIFE!!!!
Совршенство, се заљубив!!! |
|
Traveling.
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #48 Posted: 22-Jul-2014 at 02:34 |
Јавниот превоз во Буенос Аирес - главниот град на Аргентина, штотуку се поднови со нови трамвајски возила од кинескиот производител на возови CSR (China South Locomotive & Rolling Stock Corporation Limited), истата компанија од која македонската влада нарача нови возови за Македонски Железници.
Ова се новите возови кои сообраќаат на трамвајската линија Sarmiento во Буенос Аирес - главниот град на Аргентина, долга 174 километри, со застанувања на 40 станици. Конкретниот воз прикажан на фотографиите сообраќа на урбаната линија со реден број 11, чие што патување трае околу 60 минути. http://www.infonews.com/2014/07/21/sociedad-154501-asi-son-los-nuevos-trenes-del-sarmiento-accidente-del-tren-sarmiento-linea-sarmiento-sarmiento-estatizado-trenes.php |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #49 Posted: 03-Sep-2014 at 00:24 |
Patuvanje so masinovozacot na eden berlinski S-Bahn, od Jannowitzbrücke do Olympiastadion. Patem se gleda i sto gradbi ima naokolu. Navistina interesno video...
https://www.youtube.com/watch?v=G1gj8fN9mwo |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #50 Posted: 05-Sep-2014 at 08:53 |
Ремонт на трамвај во Русија
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #51 Posted: 05-Sep-2014 at 12:22 |
Ваков ли трамвај треба да добие Скопје? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
Danndy
Senior Member Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
Quote Reply #52 Posted: 05-Sep-2014 at 16:10 |
На стоногоалка ми личи.
Грдо нешто. |
|
Traveling.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #53 Posted: 05-Sep-2014 at 17:14 |
знам дека прашањево е поставувано и претходно, ама која е поентата да вршиш ремонт на возило ако го смениш од корен? нели е подобро да си купиш ново?
високоподните трамваи и онака се историја веќе |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #54 Posted: 05-Sep-2014 at 20:35 |
И јас сакав да го прашам истото. И би додал: зарем не е поевтино да се изгради ново возило одошто да го „реконструираш“ од корен? |
|
За сè има вторпат
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #55 Posted: 05-Sep-2014 at 21:03 |
така изгледа но во пракса не е така.кај нас во рек осломеј направија слично со неколку автобуси за превоз на работници.битолска фирма темелно им ја реконстуираше шасијата,внатре го сменија цел ентериер со нови материјали,генерален ремонт на моторот и механиката и нормално фарбање.сето тоа за неколку илјади евра по автобус,а нов знаеме колку кошта
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #56 Posted: 09-Oct-2014 at 18:05 |
Даблинските двокатни автобуси.
|
|
За сè има вторпат
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #57 Posted: 30-Oct-2014 at 22:32 |
Каде во ЕУ градскиот превоз е најевтин, а каде најскап?
Градскиот превоз во Софија е најевтин, споредено со цените во останатите главни градови на земјите од Европската унија, покажува истражување спроведено од белгиските медиуми. Оваа услуга е најскапа во Копенхаген, 17 евра за билет со важност до 24 часа. На второ место според висината на цената е Стокхолм со 12 евра. Во Софија таков билет чини две евра, во Букурешт 3,60 евра, а во Атина четири евра. Брисел е во средината на класификацијата со цена на дневен билет од седум евра. Во Париз дневниот билет чини 10,85 евра, а во Лондон меѓу 11 и 21 евро, според часовите на патувањето. http://lider.mk/2014/10/30/kade-vo-eu-gradskiot-prevz-e-najevtin-a-kade-najskap/ |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #58 Posted: 19-Dec-2014 at 20:15 |
Реставрација на еден од Лондонските стари даблдекери кој го спремаат за извоз во Австралија.Немам податоци колку имаат порачано, можеби само еден кој би бил туристичка атракција.
Edited by jyvation - 19-Dec-2014 at 20:16 |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #59 Posted: 12-Feb-2015 at 17:41 |
interesno e deka vo zima vo 1 saat po polnokj gi zatvoraat vratite na metroto, poshto zaradi ekstremno ladnite temperaturi dosta bezdomnici gledaat da se butnat pod zemja http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=312&PID=185134#185134 |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #60 Posted: 19-Feb-2015 at 15:00 |
Post Reply | Page <12345> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |