![]() |
![]() |
![]() |
Вагони |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 18> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Што ги викате шпанци цело време, каталонци се!
![]() |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Llibertat per a Catalunya!!! ![]() |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Vladimir, dali onoj Gosiniot bife-vagon ARm na tvoite fotografii
e vo izvorna boja kakov sto bil i vo JZ ili pak ova boenje
go dobil posle preminuvanjeto vo MZ?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Секако, вагонот МЖ ARm пред ренумерацијата бил во онаја зеленкаста боја.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Znaci vo toa JZ-vreme se bilo zeleno!
![]() Edited by mon - 21-Sep-2010 at 10:12 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Бифе-вагонот од пред некој ден се наоѓа во Колска во Велес каде ќе му биде извршена комплетна модернизација...
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
super, samo moeto mislenje e, deka malku vagoni se moderniziraat ili renoviraat!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Моментално неможам да пронајдан но отприлике овака изгледал ![]() Фото позајмено од: damir661 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Како велат Колку пари, толку музика Но се надевам дека државата ќе одвои повеќе од буџетот за обнова на возниот парк а со тоа и Колска - фабрика за шински возила - Велес ќе застане на нозе. ![]() 16-09-2010 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Не сакам да критикувам нешто али поготово по осамостојувањето на македонија сите големи компании се приватизираа ( сите знаеме како да не навлегуваме во детаљи) а овие малите кои не беа многу профитабилни беа оставени на страна како што е примерот на Колска од Велес, јас верувам дека би можело да успее ако има некој јак човек за менаџирање ,на пр. да воспостави контакти со производители на шински возила а вагоните да се монтираат тука ,или некоја друга варијанта за коорперација.
Ја од секогаш велам дека машинеријата е по цврста и по трајна од електрониката,комбинацијата од овие 2 нешта е екстра по трајно. А јас тука гледам само машинерија, не знам и не сум информиран дали во колска монтираат клима уреди на вагоните ? |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Митат види, ние сеуште не сме влегле во либерализација на железничкиот сектор. Последен ни остана за трансформација. Под рака со енергетскиот кој сеуште едвај се отплеткува со прерано влезен странски капитал, за разлика на пример од телекомуникацискиот кој детално се расцепка, па се отиде на чиста продажба со дефинирани граници на имот и долгови помеѓу поранешни сектори од иста компанија, а по ново посебни компании. Е тука кај железницата Колска без разлика какво правен статус имала со децении назад, она е дел од железничкиот сектор и допрва треба да се регулираат односите со МЖ-Т и со новите субјекти што би влегле, како и допрва да се бара можен стратешки капитал па фабрикава да функционира како погон на некоја од странски компании за производство и оддржување на шински возила.
Се додека фабриката се надева на по некоја инјекција, некој бејбиситинг од владата ништо не правиме со таа фабрика. Така нема да мрдне од дното. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Сите знаеме тие претприатиа во каква состојба се оставени во овие 20-тина години, па да дојде и волшебник не ќе може ама баш ништо да направи. За Колска да може да земе некоја работа од надвор прво ќе треба дебело да се модернизира па потоа да конкурира за такви соработки. А како велиш спрегата електроника-механика бар за вагони не е некој баук така да брзо може да навлезе, но повторно во прашање се парите. Денес на пазарот има специализирани клими за железница кој се монтираат не повеќе од еден час. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Може многу едноставно да се реши ова. Низ Америка има централно ладење во многу градови, со пуштање на некој антифриз ли е што ли течност оладена до минус неколку десетици степени низ парно. Барем ова знам од луѓе од прва рака што им фаќало парчиња мраз по разладните делови како што фаќа стар фрижидер. Треба да има само нешто што ќе дува да го врти воздухот низ разладното тело во случајов парното во купето. Колку ова може да се направи во барем една две локомотиви, па преку лето наместо парно да се пушти низ истата инсталација вакво нешто?
Edited by lslcrew - 21-Sep-2010 at 15:44 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Некој од типовите кој се на нашите лок. ![]() ![]() А постојат електрицни за секој вагон посебно, така да нема што да измислуваме. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Првите 20-тина товарни вагони од вкупно 36 за МЖ-Транспорт од фабриката Гоша-С.Паланка се готови и се упатени кон Скопје, барем така пишува на еден од српските форуми за железница
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Да, приателот од Паланка ни ја подели оваја вест за новите Regnns вагони, кој највероватно во вторник ќе почне царинењето во Трубарево.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Конечно и ние да дочекаме нешто арно...
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Што е regnns? Марка, ознаки за тип?
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Тип на четвороосовинска платформа вагон за превоз на контејнери и паковани терети или терети во парчиња на која не и е потреба заштита од атмосверско влиание. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Vladimir може некој линк со овие ознаки како идат. За regnns неможам ништо да најдам. Тоа треба да се за овие стандардните контејнери, а на повеќе сајтови нема ваква ознака. Барем на Google ќе извадеше нешто.
http://en.wikipedia.org/wiki/Containerization http://en.wikipedia.org/wiki/Intermodal_container http://en.wikipedia.org/wiki/Well_car http://en.wikipedia.org/wiki/Flatcar#Intermodal_freight_use |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 18> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |