Патарини |
Post Reply | Page <12345 22> |
Author | ||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #41 Posted: 21-Apr-2009 at 17:17 | |
Малку да ја прокоментирам оваа вест. Навистина неудобно, но искрено оваа вест ме радува. Знаете, фрекфренцијата на патиштата е еден доста добар и значаен показател за сеопштата економска и културна развиеност на една земја. Македонија полека но сигурно станува се помобилна, луѓето повеќе патуваат, се примаат европски навики...
Нашиот, систем за патаринење (си изведов глагол затоа што нпр. во словенски јазик е цестнинење ) е многу застарен. Прво треба да се направи една дебата, каков систем за патна наплата сакаме да имаме. Засега има 3 опции во игра: 1) Класична патарина со затворен систем на наплата (тоа значи дека на секој излез би требало да има наплатни станици, како и на главните влезови влезови на автопатот). Тоа би значело да речеме на автопатот Табановце-Скопје-Гевгелија 3 големи терминали за наплата и тоа Куманово, Скопје-Хиподром и Гевгелија, како и помали наплатни станици на секој излез. Овој систем за жал е доста застарен, создава гужви и е економски поскап, затоа што освен градба на многу помали станици, бара и вработување на доста обсежен кадар. 2) Вињети - мислам дека засега е применлив и најефикасен систем за патаринење во Македонија. Треба да се напомене дека во овој систем важна улога има полицијата, а имено контрола на спроведувањето. 3) Сателитско патаринење ова е најнов систем од овие. Подразбира вградување на ГПРС некаков-си уред во секоја кола. Километражата се мери преку сателит и се наплаќа при регистрација на возилото, значи еднаш годишно. Ова е доста коплициран и скап, но крајно функционален и справедлив систем за собирање на патни такси. Овој систем за околу една година би требало целосно да се вовоеде во Словенија (која сега преодно користи вињети за возилата под 3,5 т), кои само проаѓаат низ наплатните станици, додека автобуси и ТИР камиони застануваат по старому: Морам да признаам дека системот со вињети и многу поедноставен и ефикасен (особено за земји како Хрватска и Словенија кои имаат голем обем на сообраќај на автопатите и најчесто се создаваа 10 км колони токму при наплата на патарина). Е сега, ако Македонија се одлучи за варијанта 1), би требало малце да се замисли дека нејзините патарини се всушност штали! Мали, со искршени рампи, ценовници со различни и застарени цени лепени едно врз друго, искршени семафори... УЖАС; нешто невидено од мои очи ни на исток ни на запад. Прво мора да се реновираат и УНИФИЦИРААТ сите наплатни станици. Би го предложил (да не кажам ископирал) Хрватското или Словенското искуство. Еве некои детали/предлози: -Сите наплатни станици да се унифицирани, офарбани во две бои. Да речеме претежно зелена земја каква што претендира да е Македонија би било многу убаво да бидат зелено-бели како во Словенија. Некако се добива убава поврзаност и компатибилност со природната околлина. -Да се воведат електронски знаци, сепарација на камионите, автобусите и колите, како и замена на семафорите со систем ИКС - црвено, СТРЕЛКА-зелено. -Голем натпис со името на наплатната станица на кровот на секоја станица, централно позициониран! ПАТАРИНА ГОСТИВАР- да се знае каде си! -Централна климатизација на целата постојка. Инаку вака имаме многу кич ефект на секоја бутка метар на метар имаме огромен ер кондишн, да не речам поголем од самата бутка. -Електронски ценовник (овозможува брзо, компјутерски поддржано и естетско менување на цените), на секој влез на патарина. -Релокација на патарините. На пример на М-4 (мислам дека беше) Скопје-Гостивар. 70км и 4 патарини. И тоа на најоптоварениот патен правец во летните услови Скопје-Охрид е чиста глупост! Патарина Скопје-Запад кај Сарај, и таа кај Гостивар. И само уште две помали и тоа Тетово-Запад (на влезот кај Штул) и Тетово -Исток (кај Рамстор), за да не трпи транзитниот сообраќај. Еве како би сакал да заличат нашите штали еден ден: |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #42 Posted: 11-Jun-2009 at 06:33 | |
|
||
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #43 Posted: 09-Jul-2009 at 07:02 | |
Zdravo na site
Vo Melbourne Australia za naplakjne se korisi etag elecronski chip sto se montira na ogledalceto i ima sceneri na izlezite i na priklucocite na avtopatot sekoj vozac si ima account electronsko plakajne nema vraboteni rampi ili kocejne na sobrkaj no ima kameri koi slikaat za onie sto nemat etag imas 24 casa od koga ke go koritis avtopatot da se javis po telephone ili da odis vo ovlasteni preprodavaci i da si platis ako toa ne go storis ke ti dojde doma kazna so pet pati pogolema od patarinata se praj pamenten ke te dad na sud i na kraj ke mora da platis i ke te kosta mnogu poke no ima zakon ima sudstvo sto go sproveduva zakonot i nema korupcija. Texnologija ima no dali ima volja i luge sto ke go pocituvaat zakonot isto sudstvo i policija sto ke sproveduva zakonite i sudskite odluki. Pozdrav do site Goran |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #44 Posted: 09-Jul-2009 at 07:06 | |
Здраво Горан, добредојде
Колку чини вградување на чипот? |
||
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #45 Posted: 10-Jul-2009 at 01:51 | |
Zdr Cloverstack
Za detalni iformacii odi na ovaa web stranawww.citylink.com.au CityLink Home | Choose a product | Everyday account Everyday accountProduct selectorOpen accountEveryday accountAccess accountCommercial accountMelbourne PassOptions for small businessTaxi owner / Driver accountVehicle ClassificationsFAQs A CityLink Everyday account is ideal if you plan to travel on CityLink more than 12 times per year. There is no need to contact us for each trip you make. Your family and friends can be covered on your account too, as you are able to register up to four vehicles on the one account. You can add and remove vehicles as often as you like. Fees may apply if the additional vehicles travel without an e-TAG® device. The CityLink Everyday account also gives you flexibility. It allows you to travel on any other toll road in Australia and have the applicable tolls from the eligible toll operator charged to your CityLink account. To assist you in maximising the benefits of using CityLink, a CityLink Everyday account can also work in conjunction with a CityLink pass. It’s ideal if you need to travel on CityLink multiple times on the one day or over the weekend. Some features of an Everyday account: Up to four vehicles and four e-TAGs (any classification) can be linked to the one account Toll price is capped for continuous one-way travel No monthly administration fees You can travel at any time without having to contact us Free quarterly summary statements On-line statements available upon request $50 opening payment automatically becomes an account credit for use on CityLink $27.50 minimum annual payment fee per e-TAG for the first three years of your e-TAG $0.75 cent administration fee if e-TAG not detected $3.30 for requested one-off detailed statement. Please note: When opening an Everyday account via the web it may take fourteen (14) working days to process your application. Your account will be active once you receive a confirmation email from CityLink. Any tollway travel made prior to the date of your confirmation email will need to be paid for independently of your CityLink account application. Interstate tollway travel will only be charged to your account once an e-TAG is placed in the travelling vehicle. Continue to open a CityLink Everyday account for individuals | Privacy statement | Website disclaimer | Site map | Contact us | |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #46 Posted: 24-Jul-2009 at 21:59 | |
Да споделам што видов вчера на патарината кај Гостивар. Жена со бебе си застанала кај самата наплатна куќичка и си проси и гајле нема.
Застануваш на патарина и оп одеднаш дополнителна рака се пружа накај тебе Да се повторам по милионити пат - дали во оваа држава се спроведува барем некој елементарен ред??? Барем колку за така да изгледа ако не нешто суштински... Колку вработени има Македонија Пат? Каде е полицијата? Edited by Cloverstack - 08-Aug-2009 at 20:53 |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #47 Posted: 05-Aug-2009 at 13:37 | |
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #48 Posted: 05-Aug-2009 at 18:17 | |
во неделата бев кон крива паланка и на патарината кај Куманово беше хаос, колона долга околу пеесетина метри, а еден куп роми искористија шанса да се моткаат (за малку ќе ги испогазеа) и да просат
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #49 Posted: 08-Aug-2009 at 20:23 | |
Еве слики од неколкуте патарини низ Македонија низ кои пројдов за време на летниот престој во татковината. Мислам дека коментари не се потребни колку ужасно изгледаат станиците. На гости ми дојде многу добар пријател од Австрија кој има патувано низ цела Европа, вклучително и цел Балкан и заедничка констатација беше дека се немаме сретнато со похаотичен (авто)патен систем никаде.
Особено мизерно изгледаат постарите наплатни станици на Е75. Од нив мислам дека во најдобра состојба е онаа кај Петровец. За жал таа не ја сликав, туку онаа пред Куманово. Следуваат некои од патарините на Скопје-Гостивар: НС Желино: НС Тетово: |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #50 Posted: 08-Aug-2009 at 20:26 | |
Повторно питач?
(на последнава слика) |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #51 Posted: 08-Aug-2009 at 20:30 | |
АПСОЛУТНО!!!
Зошто мислиш дека нивното појавување би било еднократно штом нема кој да ги санкционира или барем одстрани!?! Жалосно... Кога ќе имам време ќе аплоудирам слики од патот Дебар-Струга кој е во плачевна состојба како и сообраќајните знаци во струшкиот регион. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #52 Posted: 08-Aug-2009 at 20:47 | |
Барем има „напредок“ од кога поминав јас. Овој питач е подалеку од наплатната куќичка и има кутија наместо да пружа рака
Се прашувам колку државни службеници има во објектите до патарините кои во меѓувреме пијат кафиња, трачарат, мирцаат, играат игрици, дремат (во буквална смисла на зборот) и којзнае уште што не прават додека ги „заработуваат“ даночните пари. Edited by Cloverstack - 08-Aug-2009 at 20:53 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #53 Posted: 08-Aug-2009 at 20:53 | |
Еве го и моето искуство од летово. Ја документирав патарината на излезот од Скопје кон Тетово но истата може да се користи како образец за останатите.
1. 2. Некакви идиотски бетонски блокови кои треба да служат како бариери. Изгледаат грдо, хаотично се поставени, воопшто не им ја разбирам функцијата 3. Под дифолт една од рампите, најчесто онаа во средина е блокирана. со овие блокови. Во овој дел се обавезно искршени рампите и најчесто вработените ја користат за паркинг, се собираат на цигара, децата што продаваат овошје ги користат како складишта итн 4. Еве едно од децата кои продаваат овошје. Стандарден декор заедно со питачите, особено на оваа делница од автопатот. Кон грција пак најчесто гледам питачи или типови кои продаваат ѓевреци. Сепак безобразлукот никаде не е толку голем како на овие неколку патарини каде децата буквално му дишат во врат додека човек плаќа патарина. Кога почнав да сликам од далеку се разбегаа. Додека стигнав на ред да платам нивниот "лидер" се осети повикан да ме легитимира, да се информира зошто сум сликал. Го отерав во 3 ПМ, и веднаш се повлече 5. Знаците со цените се поставени кога е направен автопатот и од тогаш не се менувани. Промените на цените се прават со лепење фластери, пишување со фломастери и слични "софистицирани" трикови а тука се и стандардните оштетувања како дел од фолклорот. 6. Самите куќарки се во очајна состојба. Не верувам дека било когаш се измиени, имаат дебела глазура од смог, уље, прљавштина, целите се со гребаници, вдлабнувања, 'рѓа и секако облепени со стари избледени весници како штитници за сонце. На оваа и следните 2 слики може да го приметите тоа 7. 8. За крај доаѓа инкасаторот. Секогаш е голема шансата да ве пречека неугледен, запотен човек со раскопчана кошула. Од внатре може да ечи некое музиче од кое неможе да се разберете со него, ве удира бран на пот и устоена човековина. Тука се и стандардните довикувања со некој од другите вработени или пак смеа од внатре бидејќи собрал неколку од другите колеги кои ги мрзи да седат сами во кабините на гости. За униформа, легитимација, куртоазија воопшто и неможе да зборуваме. Додека чекаме патарина најчесто и ќе видиме како некој ќе профура преку рампа без да плати. Од другата страна на патарината често ќе има и полиција која сето тоа ќе го изигнорира бидејќи е презафатена со ловење невини луѓе од спротивниот правец кои ете возеле 45 на 200м пред патарина иако знакот бил 40. Се на се браво за нас, патарините се едно одлично огледало на нашата некултура и овој пристап грижливо го одржуваме со години без да ни падне на памет нешто да смениме. Edited by pbanks - 08-Aug-2009 at 20:57 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #54 Posted: 08-Aug-2009 at 21:03 | |
Одлични набљудувања Пбанкс, во потполност се сложувам! А токму на двете наплатни станици од Скопје кон Тетово (как што се гледа на последната слика најубаво), беше при градбата монтиран систем за затвотено наплаќање на патарините. Или барем е тоа моја претпоставка за монтирањето на овие авотмати. Зошто не се поставија наплатни рампи и на сите излези од автопатот и зошто не го спомена повеќе никој овој систем во којшто веројатно се инвестирани многу големи пари, можеме само да погодуваме...
|
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #55 Posted: 10-Aug-2009 at 02:41 | |
|
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #56 Posted: 10-Aug-2009 at 02:52 | |
Абе ајде , како бе.... ова е веќе смешно да се коментира, еден куп најави и ништо. Од првата страна во нишкава 22/11/2007
.... ама изгледа на некого ептен му одгавара сегашниов систем
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #57 Posted: 10-Aug-2009 at 03:51 | |
Апсолутно! Тука лежи целиот проблем. Да се имаше минимум воља, со денешнава технологија многу лесно и ефтино ќе се знаеше точно до возило колку поминале... ама изгледа не треба да се дознае! Истото важи и за оние што „одбиле да платат“. Абе ајде, така било тоа да се одбие да се плати. Да се имаше малку воља да се стави ред, на никого немаше да му текне таква работа. Ама очигледно таквите се толерираат ради алиби и мачкање очи! А огромни пари се во игра со патариниве, значи и криминалот е огромен! |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #58 Posted: 10-Aug-2009 at 03:56 | |
Го чекам само денот кога работниците што работат на санација и на оддржување што не земаат редовно плата ќе им влезат у кабините на своите колеги од наплата на патарина кои им го јадат лебот, па и во канцелариите на оние што го збираат кремот, а не прљаат раце! Ќе биде тоа интересно да видиме како пополека ќе се открие џзелата шема и како "змиското око" ќе им намигне на доста лешинари во тоа претпријатие.
Edited by lslcrew - 10-Aug-2009 at 03:57 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #59 Posted: 17-Aug-2009 at 05:37 | |
|
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #60 Posted: 27-Aug-2009 at 07:31 | |
Колку се само прозирни, богами и форумов ептен помага кога можеш на едно место да видиш дека на 17/8 утрински критикува а на 27/8 во вечер демек работеле нешто
Е сега, зошто Државниот инспекторат за транспорт секојдневно не виси по патариниве и како успеале тие 21 возила да не платат, ги претепале рампаџиите и насилно поминале или биле пуштени, во кој случај треба да има и кривична за вработените, ама ај не е тоа целта на акцијава.
|
||
Post Reply | Page <12345 22> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |