![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
кога ги фрлаа точаците што мислеа
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
ova fotomotaza li e ili vistina?
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Е тука стварно ова ќе ти биде тест за нервите колку се издржливи ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Вистина е, и ова се случува пред секој државен (национален) празник. Тога Кинезите земаат по една-две недели одмор за да патуваат до дома и назад.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
А1 автопатот во Босна.Сликите се превземени од SSC.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Каков напредок направи Босна во инфраструктурата тоа е за големо браво, имаа да не кажам нај лоша можна патна мрежа на балканов до некаде 2010 година беа по лоши од нас и тоа многу , од 2010 од тогаш па натаму драстично почнаа да градат нови автопатишта и еве во рок од 5 години впечатокот е повеќе од задоволувачки , направија голем бум гледано во инфраскруктурно поле ,вложија многу во изградбата што е за пофалба , и кај нас за едно 2-3 години ќе имаме автопатишта слични на овие , единствена разлика е тоа што на босанците многу порано им текна да инвестираат во патната мрежа за разлика од кај нас , ние сме зад нив едно 3 години и за тоа ќе почекаме уште некое време да за добиеме ваква слика на патиштата кај нас , како и да е предобри фотографии , и како во права смисла на значење треба да изгледа современ автопат.
![]() |
|
![]() |
|
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Па самиот збор кажува Кинези
![]() |
|
![]() |
|
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
isto i vo demir kapija se gradi taka
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
мислам дека веќе поприлично е застапена машинава во светот, а вакви вијадукти обично се прават баш вака, со претходно обработени бетонски парчиња
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
http://www.fakulteti.mk/news/15-11-15/turskiot_golden_gejt_-_chudo_na_modernata_arhitektura.aspx На линкот имате и галерија од неколку слики ,чисто да видете како изгледа градба на едно вакво грандиозно дело ,за кој што верувам дека нема држава во светот која што не би посакувала да поседува нешто вакво
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Состојбата на автопатската мрежа во Романија
зелено - во употреба жолто - во изградба сиво - планирано ![]() Edited by Џоле - 05-Jan-2016 at 19:28 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Интересен пример кој би можел да се примени и кај нас:
Circular bridge in Uruguay lets drivers slow down and enjoy the view A new circular bridge in Uruguay represents "a lagoon within a lagoon" according to the architect Rafael Viñoly. The bridge, which stretches across Laguna Garzón between the cities of Rocha and Maldonado on the southern coast of Uruguay, replaces a traditional raft crossing. The circular structure encourages traffic to slow down and allows drivers and pedestrians to take in the view as they cross. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() “The concept of the Puente Laguna Garzon was to transform a traditional vehicular crossing into an event that reduces the speed of the cars, to provide an opportunity to enjoy panoramic views to an amazing landscape, and at the same time create a pedestrian place in the centre,” says Viñoly, the New York-based Uruguayan architect. The two lanes of traffic split as they enter the circular portion of the bridge and are expected to carry 1,000 cars per day across the lagoon. Pedestrian walkways are located on both sides of the traffic lanes, encouraging tourists to use the bridge for recreational purposes. The bridge project was funded by Eduardo Constantini, a developer who is responsible for a tourist development on the Rocha side of the bridge. “It is an iconic architectural piece that will be a catalytic factor in driving the development of Rocha’s coastline, especially protected to preserve direct contact with nature. Just 35 percent of the stretch between the two lagoons can be developed and 50 percent must be devoted to green areas,” said Costantini. Despite these environmental safeguards, according to La Nacion, the construction was met with resistance by local and environmental groups. http://inhabitat.com/circular-bridge-in-uruguay-encourages-drivers-to-slow-down-and-enjoy-the-view/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
trosenje pari, mozele da napravat nekoj vidikovec pokraj patot a ne vaka da si igraat.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
дури и не е практично решение и е малку бесмислено... повеќе можеш да вртиш поглед кога се движиш во права линија отколку во кривина
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
Интересно, но нефункционално решение. Ако сакаш да уживаш во погледот ќе застанеш на страна, нема да возиш. Плус во случајов возачот треба да се фокусира на кривината, а не на погледот околу себе.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Држави со најдолга мрежа автопати:
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
Колку неразвиена и заостаната земја е Русија говори овој податок. Ако Франција е помала од Русија околу 1000 пати сепак има дваипол пати поголема мрежа. Кина 112.000 импресивно.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
Моето видување е дека Русија се обидува да биде политичка светска сила а ништо не им пружа на своите 140 милиони жители бидејќи со инфраструктурата е сеуште во времето на Сталин слободно ке кажам. Знам дека на тие големи дистанци се користи авионски превоз но Европскиот дел на Русија ако го земеш сепак многу многу сериозно заостанува зад светот не само со патишта и со железницата исто. А како се трансформира држава во светска сила пример е Кина што се има од инфраструктура таму.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |