![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Гостивар - Кичево |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
На видеото се гледа каде ќе поминува трасата на една секција од околу 4 km кај Зајас. 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() |
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Во каква-таква држава со унитарен карактер, медиуми си тераат кампања со бришење македонски топоними. Село „Мало Драгомиште“ не постои, туку само Горно и Долно Строгомиште.
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Официално не постои, но кај луѓето се нарекува малиот и големиот Строгомиште
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
На нет сега можат да се најдат подетални документи за автопатов, особено за секцијата Букојчани - Кичево, ама некои работи стануваат појасни и за целиот автопат: http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Studija_Bukojani_Kicevo.pdf">http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Ne-tehnicko%20rezime_Bukojchani-Kichevo_NTS%20MK.pdf[/urlurl] http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Studija_Bukojani_Kicevo.pdf http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2015_01_02_SEA%20Gostivar-Kicevo_objavena%20na%20jpdp%20web.pdf (последнава е од 2014, ама се однесува на целиот автопат) А знае ли некој каде е тој превој Буково, што се спомнува меѓу Гостивар и Кичево? ![]() АНАЛИЗА НА АЛТЕРНАТИВИ При изработката на проектната документација за автопатот од Гостиват до Кичево разгледувани се алтернативи на трасата. Разгледувани се три коридори и тоа: Источен коридор: по овој коридор трасата поминува источно од Гостивар и по должината на Лаковичка и Падалишка Река, се искачува на превојот Буковиќ, од каде како веројанта со тунел и без тунел преминува на Кичевската страна од Буковиќ. Поминувајчи помеѓу селат Долно и Горно Страгомишта, потоа помеѓу селата Колибари и Грешница и западно од селото Трапчин Дол се насочува кон западната страна на Кичево. Оценето е дека варијантата без тунел е технички поповолна. Централен коридор: Во почетокот трасата се поклопува со обиколницата предвидена со урбанистичкиот план на Гостивар од северната страна. Од пресекот со реката Вардар заобиколувајќи го Гостивар, односно Горна Бањица од западната страна, продолжува до Ѓоновица и се движи по стариот пат Гостивар-Кичево. Од Ѓоновица патот се одвојува во две подваријанти, од кои едната води преку превојот Буково, а другата преку превојот Стража. Варијантата преку превојот Буково се поклопува со источната варијанта речиси до Кичево. Варијантата од Ѓоновица преку превојот Стража оди по долината на Сретковска Река, го преминува превојот Стража со тунел и излегува во долината на Тајмишка Река, потоа по нејзината лева брегова линија оди до село Строгомирово, од каде како единствена варијанта продолжува до Кичево. Овој коридор е оценет како поволен за водење на трасата, особено за подваријантата што минува преку превојот Буково. Западен коридор: Овој коридор во почетокот на трасата во должина од 4 километри се поклопува со централниот коридор; потоа коридорот се поклопува со постојниот магистрален патен правец, следејќи го од неговата источна страна, поминувајќи западно од селото Церово, потоа источно од Сретково и со тунел под превојот Стража преминува во долината на Тајмишка Река продолжувајќи према Кичево. Овој коридор е испресечен со бројни реки и суводолици и од технички и изведбен аспект е оценет како неповолен. Проектантите утврдиле дека централниот коридор е најповолен за водење на трасата од аспект на техничка изводливост на изградбата. Во рамките на централниот коридор е утврдена најповолната траса, односно подваријантата која води преку превојот Буково. Врз основа на оваа избрана алтернатива е изработен Главен проект (според постојната законска регулатива тоа е еквивалент ха основен проект). |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Еве ја детално секцијата Букојчани - Кичево ![]() |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Превој Буково е највисоката точка на патот меѓу Ресен и Охрид. Меѓу селата Завој и Крушје.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да, ама еве превој со такво име се спомнува и тука, меѓу Гостивар и Кичево, во подваријантите на централната траса. Едната подваријанта е со тунел кај Стража, а другата, како што изгледа одбраната, е преку Буково. Edited by Cloverstack - 11-Jan-2021 at 01:27 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Буково и Бистрица се топоними кои ги има од Вардара па до Триглава (па до Шчечин и Владивосток). Има неколку Букова во државава, точно е името на превојов, јас се чудев кога го поминав прв пат (бидејќи ресенското Буково ми е попознато).
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Која е точната локација на ова Буково? |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Тунел Колибари ќе биде најдолг до сега што имало во Македонија, така? Мислам добро е што ја одбраа трасава или подобро би било по друга траса да оди автопатот? И дали на автопатот од Кичево до Гостивар ќе има други тунели планирано? Edited by The Wild Boy - 11-Jan-2021 at 13:09 |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Тунел Колибари ќе биде долг околу 600-700 метри.
Ако е грешка, не е новинарска. Текстот е цитиран од официјален документ - Извештајот за стратегиска оцена на животната средина. |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Не знам каде е точното место, но верувам дека моменталниот пат поминува низ превој „Буково“, бидејќи го имам видено знакот/таблата. Освен ако се лажам, и всушност пишува „Плетвар“ или „Ѓавато“. ![]() Edited by гитардемон - 11-Jan-2021 at 16:59 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Всушност целата планина помеѓу Кичевско и Гостиварско се нарекува Буковиќ. За грешки во студии и не треба толку да сме изненадени.
Јас како што сфаќам ќе ја следат рутата на железничката пруга. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Најблизок до трасата на пругата е Источниот коридор, кој исто така како пругата најпрвин поминува по долините на Лаковичка и Падалишка Река. Ама според документиве, тој коридор е отфрлен. Во случајов (опишаниот Централен коридор, подваријанта преку „Буково“) јасно е дека автопатот од Горна Бањица оди на југ кон Ѓоновица, и од таму се искачува на планината Буковик, па се спушта прилично стрмно во полукруг некаде од Свински Дол кон Букојчани. Еве направив обид да ја дешифрирам и вцртам опишаната траса. Но бидејќи не само што нема мапи на коридорите, туку и текстуалниот опис е оскуден и лош, ова е повеќе нагаѓање врз база на релјефот, отколку врз база на информациите. Изгледа дека во делот од Ѓоновица до тунелот кај Колибари нема воопшто други значајни тунели (или е некоја минимална должина), но дека голем процент од трасата би била на вијадукти и во засеци. Исто така делува дека спуштањето од Буковик кон котлината е прилично стрмно, можно е на секција од околу 2 километри да биде некој голем надолжен градиент, што ќе биде на граница на прифатливост за автопат. 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() Edited by Cloverstack - 11-Jan-2021 at 18:52 |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Значи овде ќе имаме најдолг тунел од 700 метри, со големи искачувања и спуштања, многу мостови, виадукти, и неколку помали тунели, така?
Мислам дека поубаво оваа траса што ја одбрале, ама да оделе паралелно со онаа покрај железничката пруга можеби растојанието и колку време треба да се стигне од Кичево до Гостивар би се скратило. Сепак не сум јас експерт, они заради тоа одлучиле и ако испаднала оваа траса по - безбедна и по исплатлива тогаш така ќе си биде. Сигурно нема да сака некој да се вози во 4-5km долг тунел за време на земјотрес. Барем јас не. |
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
700m tunel e pomal od onoj na avtopatot Demir-Kapija smokvica koj ima dva dvocevni tunela po 1km. Isto taka najdolgiot tunel e pod preseka na avtopatot Ohrid-Kicevo, toj tunel e dolg mezmalku 2km. 700m tunel e mozebi onaj tunel na trasata od Veles prema Skopje. Toa sto ke izobiluva na ovaa trasa e dosta mostovi i vijadukti kako i pokomplicirani klucki osobeno onaa pred Kichevo. Po mene ako se zafati seriozno celata trasa bi trebalo da e izvodliva za 3 godini i ne e niso postrasna od avtopatot od granica prema pristina od Kosovskata strana.
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Да гледам.
Кај фаза 1 теренот не е толку тежок, кај фаза 3 теренот изгледа ќе е најтежок, а кај Фаза 2 теренот горе долу ќе е сличен со Фаза 2 ама малку полесен. Како што кажа @Cloverstack, да се изгради прво Фаза 1 до клучка Кичево Север за да се искористат тие преостанати километри од Кичево - Охрид автопатот. После како што гледам Секција 2, па на крајта Секција 3. Се надевам ќе испловат и проектите за целосната траса од новиот физибилити. А до тогаш, очекувам Тетово - Гостивар да биде реновиран и проширен во права автопатска делница. Edited by The Wild Boy - 12-Jan-2021 at 17:45 |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Tunel Preseka kje bid emislam najdolgiot vo Makedonija, skoro 2km.
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Па да, се дур не бидне проектот од Тетово до Призрен каде што ќе треба да има тунел подолг од 3 километри. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |