Клучка Континентал |
Post Reply | Page <12345 11> |
Author | ||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #41 Posted: 29-Jan-2008 at 03:02 | |
Таа уличка воопшто и не мора да се прави поради тоа што може да се обезбеди влез кон уличката преку трубата со издвојување од трубата кон десно, а излез од уличката преку левиот крак на Т од предлогот, преку левата горна црвена линија.
А ако мора да се гради еве еден друг предлог, само што сега едниот вијадукт го продолжив, а тој љиљковиот дел би дошол на минимално пониски столбови од другите ради тоа што така налага теренот. Edited by lslcrew - 29-Jan-2008 at 03:03 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #42 Posted: 29-Jan-2008 at 03:05 | |
А зошто сето тоа, кога има поевтино и подобро решение. Плус тоа, таа улица (ќе има поважана функција и нема да е „уличка“) треба пред се да се надоврзува право, директно на ул. Беласица. Во вториот предлог исто така ги имаш приближено излезот од трубата со влезот во новиот крак. Не дека е толку критично - простор има... ама сепак зошто би се задоволиле со добро решение, кога можеме да имаме одлично? BTW Ми текнаа уште два проблеми со клучката на трифун: 1. Се отсекува подземниот пешачки премин со сообраќајница што ќе биде многу фреквентна и со самото тоа се губи многу од неговата смисла. 2. Како што стојат работите, обезбедува само еднонасочен пристап до хотел Континентал (освен ако не се поврзе со ERA city, ама којзнае како ќе се реши тоа... На крајот на краиштата ERA е приватен проект, кој сам ќе си ја гради мрежата... Дали ќе прифатат Континентал да се приклучи кај нив?) Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 03:24 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #43 Posted: 29-Jan-2008 at 03:09 | |
Кловер абе ја нешто приметив, ај те молам провери. Кога си ја цртал трубава си ја нацртал помала од што е. И тоа уличе што ти си го бележал жолто, према пмф, тоа е уствари тоа што го нацртав во последнава слика.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #44 Posted: 29-Jan-2008 at 03:28 | |
За трубата не можам точно да проценам од оние бедни рендери, ама горе доле таа е... Ако сум ја напраил помала, тогаш сум и прогледал низ прсти на клучкава затоа што таму има друг конфликт со тој субстандардниот влез/излез од северен булевар за гази баба (кој што генијалциве решиле да го остават, барем според рендерите )
А за уличката мислам дека грешиш. Уличка дефинитивно има кај што имам одбележано. Тоа кај што ти си го нацртал изгледа не е воопшто поврзано, мада не сум 100% сигурен... Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 18:33 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #45 Posted: 29-Jan-2008 at 03:36 | |
Еве, зборот прееска ми беше дека помеѓу влезот А и излезот В има катастрофален конфликт... Прашање е дали има цели 50 метри
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #46 Posted: 29-Jan-2008 at 11:34 | |
Јас друго ти викам. Зашто да постои воопшто излез Б кога може да се искористи трубата. Цело уличе немора да постои.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #47 Posted: 29-Jan-2008 at 14:14 | |
Па на рендерите го има и треба нив да ги прашаш зошто го оставиле.
Веројатно за да им остават пристап на локалните жители, затоа што
трубата не е (и не може да биде) споена со таа локалната уличка. Локалната уличка ќе си остане посебна...
Ама тој субстандардрн пристап е катастрофално лош и не смее да постои. И сега пак да се вратиме на овој план - тука и од газибаба е добро поврзана и со северен булевар и со центарот на градот: Самата клучка Континентал не би била баш идеално функционална, но би функционирала задоволително. Нормално со изградба на Крушевска, сообраќајот на клучката Континентал значително би опаднал, така да долгорочно би имале одлично решение. Според оваа верзија, не би имало никакви интерванции врз Северан Булевар. Беласица би го премостувала со надвозник, што значи дека косините треба да почнат доста пред самиот надвозник (Северен Булевар во правец спрема Бит-Пазар е доста високо). Oва би овозможило две важни придобивки: 1. Кружните текови би биле делумно „над ниво“ со што би овозможиле слободни пешачки комуникации (ова би ја зачувало и функционалноста на подземниот пешачки премин). Дури и пристапот кон скривниците не би бил нарушен. 2. Продолжението на Беласица што ќе се искачува по ридот веќе би почнувало доста повисоко и би можело да се реши подобро. Горе-доле тоа е тоа. Некои точки можат да се поместат неколку метри навака или натака, ама концептот е тој. Инаку на мапата имам додадено два потенцијални приклучока кои ми изгледаат како многу потребни: А) Тоа е улица што би била директна врска со саемот и со хотелот. Б) Тоа е улица што би обезбедувала директна комуникација на делот накај Крњево. Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 14:17 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #48 Posted: 29-Jan-2008 at 14:23 | |
Добро очигледно не се слагаме за клучкава. Ама тоа е тоа. На овој план тука кружните токови се многу наццкани, а башка и кружен ток не дава некое добро решение. Јас сепак стојам на ставот дека клучката дава добар пристап на межуградска и на саем, а не пречи на крушевска. А ако некогаш се прави крушевска мислам дека по мојот план ќе се уклопи многу добро, а башка и супер изглед ќе има една ваква огромна раскрсница.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #49 Posted: 29-Jan-2008 at 14:26 | |
Мене ми е тоа утехата. Обожавам огромни раскрсници. Ради опструкциите што ги прави клучката Континентал веројатно Крушевска ќе мора да се реши со некое робусно решение за да биде како што треба. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #50 Posted: 29-Jan-2008 at 14:37 | |
@ lslcrew
Тоа што не се слагаме, барем за некои работи мислам дека највеќе произлегува затоа што не земаш во предвид одредени факти, ваљда реди слаба комуникација преку нет не можеме добро да се разбереме... А кружни текови и јас не сакам баш многу, ама во случајов бројот и карактеристиките на улиците што се спојуваат таму тоа го бараат.
Не знам дали ќе изгледа поимпресивно, ама тоа робустно решение секако ќе биде поскапо а сепак полошо. Мене лично па повеќе ми се свиѓа поедноставново решение - баш ми е некако елегантно. Ама тоа воопшто не е битно. Зборуваме за клучка, каде критериуми треба да бидат цената и перформансите, а не нашите субјективни мислења за тоа која е „поубава“ Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 14:39 |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #51 Posted: 29-Jan-2008 at 14:49 | |
Решението е добро али прашање е дали ке се нафатат на ваков проект од причините кои ги наведе Cloverstuck...
pbanks ке може мало појаснување ви пратив порака па ако може да добијам одговор...
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #52 Posted: 29-Jan-2008 at 14:56 | |
Одговорив
затоа реков дека тоа ми е само утеха |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #53 Posted: 30-Jan-2008 at 23:11 | |
Извор: Вечер |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #54 Posted: 30-Jan-2008 at 23:17 | |
Се знаеше дека ќе има задоцнување, меѓутоа можеби добро е што нема да биде подолго од 3 месеци. Инаку малце чудно ми е зошто се вели клучка на две нивоа, малце нејасно ми е ова. И да се надеваме дека кружниот тек ќе биде завршен за еден месец. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #55 Posted: 30-Jan-2008 at 23:22 | |
Како бе стално кога се работи за јавен проект, ова обавезно се дешава? Кога некој приватник гради турбо, он нема проблеми со време и со инсталации?!? Времето и инсталациите ги мразат нашите градски власти??? |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #56 Posted: 30-Jan-2008 at 23:24 | |
Па навистина е на две. Едното ниво е северен булевар, а другото ниво е подвозникот што поминува испод и треба да ја спојува трубата со кружниот тек. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #57 Posted: 20-Feb-2008 at 14:56 | |
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #58 Posted: 20-Feb-2008 at 15:43 | |
Добар агол Ти си бил у Континентал или ја ископа од нет? |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #59 Posted: 20-Feb-2008 at 15:44 | |
Ни едно ни друго. Од доушници Edited by pbanks - 20-Feb-2008 at 15:44 |
||
skywings
Newbie Joined: 01-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #60 Posted: 20-Feb-2008 at 16:02 | |
Дали се работи на клучката, или повторно има застој... !!!! Веќе 10-тина дена кога поминувам од таму у 8 наутро ги нема работниците....не е ваљда дека почињаат со работа у 10, прво добро да се наспијат по дома
|
||
Post Reply | Page <12345 11> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |