![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Миладиновци - Штип |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 40> |
Author | |||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||
Еден од инженерите на Бетон ми е пријател, и пред 1-2 месеци ми рече дека се надева дека нивниот дел од трасата до пред почетокот на зимата ќе биди спремен до ниво на завршен тампон(оној под асфалтот. Во последно време е постојано тамо на трасата и затоа поретко се гледам, ама ќе му пишам да ми пушти некоја слика
|
|||||
![]() |
|||||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||||
Е па да можат да стигнат до пред зимото до тоа ниво на завршниот тампон би било супер , зошто тогаш нели и времето ќе се расипе па работата ќе биде по забавена за разлика како што беше од сега во овој период ,штом поретко го гледаш тогаш значи се работи со полна пареа ,океј за сликите види што можеш да добиеш ![]() |
|||||
![]() |
|||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||
Првиот дел што го има Бетон е воглавном трасата со пробивање, а вториот дел (мислам дека Гранит ја има) е насипен. А насипи се градат исклучиво во суво време.
затоа првиот дел од автопатот побрзо се гради-копај и носи надвор од змејата, по некое минирање.. |
|||||
![]() |
|||||
xnx ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
![]() ![]() |
||||
nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka
|
|||||
![]() |
|||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||||
Да да те разбирам потполно ... |
|||||
![]() |
|||||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||||
За цела источна Македонија е битно да се има овој автопат ,важен е и тоа како ,бидејќи ќе ги поврзе со метрополата за многу кратко време ,по безбедно возење а и има многу голема фрекфенција на движење , за разлика од к8 , а и експресниот како што кажа navigator до бугарска граница ќе биде сосема доволен за потребите на тој дел од државата ... |
|||||
![]() |
|||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||||
Наводно сателитска снимка на автопатот Скопје-Штип во изградба... Линкот беше објавен на форумот ЅЅС, на нишката за патна инфраструктура во Македонија.
https://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?csrfToken=ywsOyVXCabpHR6rvJo%2B534aFgaocj%2BgtdyrtO5eMkqOUjDlwzw%2FhvxBq8mnY7e%2BaOy2moDaA4euCK%2F%2FfNGxWJgyK6wDbP%2BerDHEJOw71%2Fao%2BupRQpRN9Tp4AB4HVd5m2eS54hJww%2FMaeX%2BZP6O503%2F3b25ASW92h5LVzQuTdeir3UtfGnKCz5MZ%2BsBzuZdv6g11WMgY0CCxjbt3MXM3EA4423dJL27bEoywrvmhTvOXqeUGoeb8JOvlJZS%2BCA96tk8iLtoVUUCLmc99pYDgQzr3Ad6uDV4l452tTQ7wQ3wwlLmMZnxLnDxnP1rZz2C0JuSmGMIYuHvCkR85%2Fghed2g%3D%3D&buffer=1.0&catalogId=1050010001751A00&imageHeight=natres&imageWidth=natres |
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
![]() |
|||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||
супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите |
|||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||
![]() |
|||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||||
Извини Mr By the book, ама не е точно. За една држава треба да се приоритет патиштата со (потенцијално) најголема фрекфенција на сообраќај, а не некои си коридори што некој ги нацртал пред 20 години. Особено не такви како коридорот 8, мртви во пракса. Еве кажи ми зошто приоритетно ни треба автопат со Бугарија? Заради големата трговска размена? Заради големиот број туристи? Заради поврзување на Бугарија и Албанија каде ние ќе бидеме конекција и ќе профитираме? Од друга страна, Штип е доминантата на истокот и тој мора да биде автопатски поврзан со главниот град. Слично, Охрид е најважното туристичко место во државава, така што и тој мора да биде автопатски поврзан со Скопје. Тоа се приоритетите, секако паралелно со коридорот 10. И на крајот на краиштата, коридорот 8 не е запоставен, напротив, и на него се работи. |
|||||
![]() |
|||||
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
||||
Немањето на автопат до Штип е катастрофа...А тоа го знае бизнис секторот и тие што живеат во овој дел од државата. Тие коридори од пред 20 години се жива глупост и се сложувам со Navigator. Државата треба да ги изгради коридорите на кои има највисока фреквенција а не нешто друго.
|
|||||
![]() |
|||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||
не велам дека Коридор 8 е спасот на сообраќајот во земјава, туку дека треба да е приоритет како една од двете единствени сериозни врски што земјава ги има со надворешноста не викам дека не треба да има автопат до Штип, туку што треба да е приоритетно.. инаку сите сакаме да стигаме секаде за пет минути, со поголема удобност ..кога веќе пуштаат автопат до Штип, барем да направат некаков план тоа да биде правеца на поврзување, алтернативен крак на коридор 10 и 8 за поврзување со коридор 4... исто така, повторно поприоритетно нешто од крак кон Штип, би бил патот до Битола како крак на коридор 10 инаку, Охрид ти е дел од коридор 8, само што не е директно на трасата, туку треба да се пушти крак до него |
|||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||
![]() |
|||||
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
||||
По она што ти го велиш испаѓа приоритет за сите освен за граѓаните на самата земја...бесмислено и небулозно. Да не се лажеме тие коридори од пред 20 години се мртва работа. Македонија е заобиколена преку Бугарија и Романија за карго транспорт со нивните европски коридори дирекно развиени од самата Европска Унија.
|
|||||
![]() |
|||||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||||
Албанија си ја помести трасата место преку Струга на Дебар...
![]() Edited by alexsend - 03-Oct-2015 at 19:28 |
|||||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|||||
![]() |
|||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||||
Познавајќи те, нема да се разбереме и убедиме, ама уште еднаш ќе кажам: За нас како држава, автопатот Скопје-Штип е најмалку десеткратно поважен од автопатското поврзување со Бугарија. Кој е тој меѓународен транспорт што се одвива со Бугарија? Јас не познавам 10 големи компании што секојдневно увезуваат/извезуваат од Бугарија. Истовремено, познавам најмалку 30 сериозни компании само од источниот дел на државата што возат према север и на кои повеќе од неопходен им е овој автопат. Заборавете на Бугарија и Албанија ако зборуваме за приоритети, оставете што пишува во некакви меѓународни документи. Важниот меѓународен транспорт се одвива по коридорот 10. Се друго е теорија. |
|||||
![]() |
|||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||
![]() не мора да има којзнае каква економија за да се има добра поврзаност со сите земји од соседството и подалеку... затоа и ти викам дека воопшто не се работи за тоа дали коридор 8 е економскиот спас на земјата едноставно не ми е логично меѓународен пат да ти е на супстандардно ниво, а да градиш современи и брзи патишта кои завршуваат слепо... и ете, затоа ти спомнувам дека муабетот не треба да застане кај Штип и тој проект да се продолжи до границите плус, збориме за профил на автопати, а не за тоа дали треба да се инвестира во патот кон Штип... автопат не се прави сегде... кога зборикме за Штип, битно е да се направи квалитетен и брз пат, не мора да е автопат... можда затоа и не ми е логично да е автопат ако не е дел од некој европски коридор тука веќе сопирам и не се убедувам за нешто што лабаво го познавам Edited by zabegan - 04-Oct-2015 at 17:22 |
|||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||
![]() |
|||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||
како прво, збориме за тоа дека не мора да биде профил на автопат и дека таквиот профил е приоритетен за меѓународните коридори... од тој аспект многу пологично е да се изгради автопат на коридор 8, отколку кон Штип кај сте виделе автопат слепо да завршува? мора да е поврзан со друг автопат од исто значење некако ...инаку бог да чува, не реков дека Штип треба да биде отсечен од светов и дека на таа делницва не е потребна инвестиција за економичност не знам дали може воопшто да збориме, затоа што земјава нема никаков долгорочен план на генерално ниво и проекти се вадат најпросто политички од рукав... вака што би било најубаво за земјава, може да си нагаѓаме до утре според лични сфаќања а државава да прави највисок профил на автопат само за жителите на Штип, тоа мало сутра... државата не служи за тоа еве сите сакаме за 5 минути насекаде да стигаме, ама па кај ни е железницата, кај ни се алтернативните делници во случај на кризи и несреќи, кај ни се делниците кај што не мораш да намалиш на 30 км/ч за да свртиш во кривина? кај се одмориштата и сервисните центри? каде е организацијата и контролата на сообраќај? ...сето ова е многу побитно отколку самиот профил на коловозот и ја на пример се возев саат време плус, од Дојран до Скопје, поради сообраќајка на делницата кај Велес... тоа не значи дека треба да се направи крак автопат директно до Дојран, уште од утре |
|||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||
![]() |
|||||
Bojan10 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||||
Ако не ме лажат, Кинезите го асфлатираат нивниот дел. Појака механизација имале од Бетон. Бетон и новите машини често мора да ги поправаат.
|
|||||
Од чаламот си патиме!
|
|||||
![]() |
|||||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||||
Јас колку што сум запознает ако сакаат да си го запазат предвидениот рок трите фирми треба некаде до пред нова година да бидат стигнати до асвалт или барем до завршниот тампон,а до каде ќе стигнат останува да видиме.. |
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 40> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |